Hirdetés

2024. május 23., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#76666) rob210 válasza #40649216 (#76664) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hogy mit csinál ki kivel?

A főtengely szíjtárcsát a hosszbordás szíj cseréjéhez nem kell levenni, azt akkor kell levenni, ha vezérlést cserél, vagy ha magát a tárcsát kell cserélni mert elszakad.
De a felét nem is értem annak amit írsz. Ez tudom az én hibám, csak nem szeretném, hogy elbeszéljünk egymás mellett.

Ha az eddigieket jól értelmeztem elvitted egy szerelőhöz a kocsidat, vezérléscserére.

Aki most baromságokkal bombáz, a leírtak alapján, legalábbis.

A vezérléscsere menete:
Leengeded a hűtőközeget, kiveszed a trafókat és a gyertyákat.
Kiveszed az FHP csap záró csavarját, majd leveszed a dobbetétet és főtengely csavarral FHp-ra tekered a vezérlést. Ezután az FHP csappal rögzíted, majd a két vezérmű zárdugót amit a légszűrő rezondobja mögött találsz kiveszed, és berakod a vezérlés szinkronizáló lemezt. ezután szétszeded az egészet kicserélsz mindent összerakod és hallelujjja.

A feszítés menete pedig ami miatt nincs ék!!!!!
Amikor össze van rakva a kocsi de a vezérműtengelyek és a főtengely csavarja nincs lehúzva! Megfeszjted a szíjat, jelre rakod és ezután húzod le a csavarokat tehermentesítve ezzel a vezérlést.

De ha ezt nem tudja feleslegesen koptatom a számat illetve klaviatúrámat.

Ilyenkor van az, hogy jönnek a csilingelő, meg 180° al elforgatott kocsik, hogy nem megy meg füstöl, meg hangos a motor. Rosszabb esetben tréleren, mert összeakadt a vezérlés.

:(

Renault power

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.