Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#74651) #89309696 válasza rob210 (#74650) üzenetére


#89309696
törölt tag

Akkor nem csak lambdaszondát figyel a sárga motorikon?
És akkor az olajpárától betrutymósodott alapjárati motort miért nem jelzi hibának?

(#74652) csababarca válasza LamerGyuri (#74647) üzenetére


csababarca
őstag

most valahol olvastam hogy 1-5 vagy 1-6 hosszan nyomásával kijelzi a pre code-t. hát nem jelzi ki :DDD :(

nem értem, hogy miért nincs a rádió kezelési könyvébe beragasztva.

[ Szerkesztve ]

iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0

(#74654) Pecc válasza rob210 (#74650) üzenetére


Pecc
őstag

Nekem tegnap. Hosszabb út után az uccsó 10km után amit magasabb fordulaton tettem, check engine lámpa, kocsinak semmi baja, minden jó, alapjárat minden oké. P0402, valami injektor akaármit írt. Törlés, azóta sincs gond.

(#74655) rob210 válasza Pecc (#74654) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az magas kartergáz probléma.
Mikor volt olaj cserélve?
Sajnos az elő fog jönni a következő komolyabb táv után, ahol pörög a motor kicsit.

De nekem nincs hibakód!!! :W :W

Renault power

(#74657) csababarca válasza mindig én (#74653) üzenetére


csababarca
őstag

nem nyitja meg. :F

iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0

(#74658) mindig én válasza csababarca (#74657) üzenetére


mindig én
újonc

Akkor le kellene ezt: https://play.google.com/store/apps/details?id=rechardev.com.radiocodegenerator tőltened! Ez is megadja a kódot!

[link]

[ Szerkesztve ]

(#74659) csababarca válasza mindig én (#74658) üzenetére


csababarca
őstag

köszi.
de ez volt fentebb a gondom, hogy ehhez szét kéne szedni valahogy a középkonzolt, amit nem akarok. mert a pre-codet sem tudom látatlanban.

bepróbálkozok egy renault márkakereskedésben, hátha kiadják alvázszám alapján.

iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0

(#74660) mindig én válasza mindig én (#74658) üzenetére


mindig én
újonc

csababarca Az 1-5 gombot nyomjad kiadja a pre - t! (kellene!?)
(még szoknom kell az oldalt)

[link]

[ Szerkesztve ]

(#74661) #89309696 válasza rob210 (#74655) üzenetére


#89309696
törölt tag

Még kartergázt is tud hibajelezni? :Y

(#74662) csababarca válasza mindig én (#74660) üzenetére


csababarca
őstag

kellene, de nem adja ki.
próbáltam már többször.

iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0

(#74663) mindig én válasza csababarca (#74662) üzenetére


mindig én
újonc

Míg ezt a kódsorozatot nem tudtam, én is kínlódtam a rádiómmal!
A megoldás: felhívtam egy márkaszervizet és a forgalmi alapján már adták is a kódot!
Egyébként a középrészt sem tart sokáig, kiszedni!

Még egy kis segítség:
[link]

[ Szerkesztve ]

(#74664) csababarca válasza mindig én (#74663) üzenetére


csababarca
őstag

már írtam a renaultnak emailt, remélem tudnak távból is segíteni, nem kell ezért Budapestre mennem.

nem tart sokáig, láttam videót, de félek, hogy mivel tapasztalatlan vagyok ilyenben, akkor kárt okozok.

iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0

(#74665) LamerGyuri válasza csababarca (#74662) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

Mennyi idő volt az a "hosszú ideig nyomtam 1-6-ot egyszerre"?

[ Szerkesztve ]

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#74666) csababarca válasza LamerGyuri (#74665) üzenetére


csababarca
őstag

10 másodperc felett.
volt hogy 20ig is.

de közben ugye folyamatosan látom a 0000-át, az első nulla villog.

iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0

(#74667) mindig én válasza csababarca (#74666) üzenetére


mindig én
újonc

Tudomásom szerint, 5mp után már mutatni kellene!?
Fognak a szervizben segíteni!

0636511988

(#74668) LamerGyuri válasza csababarca (#74666) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

Úgy is próbáltad, hogy előbb nyomvatartod, és csak utána kapcsolod be? Lent van a kocsiban a papír, fejből már nem vágom az összes kombinációs trükköt.

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#74669) csababarca válasza LamerGyuri (#74668) üzenetére


csababarca
őstag

Úgy nem mert nem tudtam kikapcsolni. Ha bedugom a kartyat egybol kapcsol a radio.

iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0

(#74670) Pecc válasza rob210 (#74655) üzenetére


Pecc
őstag

Ahha, akkor az lesz a ludas. 14ezer km szaladt bele előző óta. elf 5w40. 10nél szoktam cserélni. Már rendelem is :)

mindig én - Köszi
Fehér Farkas - Látod miket tudnak ezek a 20éves vasak :)

[ Szerkesztve ]

(#74671) LamerGyuri válasza csababarca (#74669) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

Hát ott a gomb rajta, kapcsold ki :D

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#74672) csababarca válasza LamerGyuri (#74671) üzenetére


csababarca
őstag

Nem kapcsol ki.
De holnap nekifutok ujra.

Akkor ha sikerül kikapcsolni, kezdjem el nyomni az 1-6ot valameddig majd kapcsolja be mikozben lenyomva tartom a gombokat?

iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0

(#74673) #89309696 válasza Pecc (#74670) üzenetére


#89309696
törölt tag

Ööö. Bar a 14ezer nem keves, de nem is tragikus. Nem ettol nott meg a kartergaz az biztos, ugyhogy ne lepodj meg ha kesobb is előjön a hiba. Olajcsere viszont kell jah.

[ Szerkesztve ]

(#74674) Ghandi válasza Scenic2002 (#74648) üzenetére


Ghandi
aktív tag

Igen nekem ugyan ilyen hibám van vagy fél éve egy Megane II 1.4 16v motorral. Már többször is csinálta, mert egy idő mulva elalszik magától. Már többször voltam szerelőnél vele, mindig lambdaszonda hibát irt. El volt repedve a kipufogó csonkom, gondoltam ha azt kicseréltetem akkor majd elmúlik, de sajna nem. Azóta is ugyan ez van, kigyullad, nem változik semmi az autóban. A szerelő megnézte, első körben azt javasolta hogy cseréljük a szondákat (darabja kb 20ezer és kettő van belőle) de azt is megjegyezte hogy korán sem biztos hogy a szondákkal van a baj. Az autó már 300 ezret futott, igaz a motor cserés volt, de a katalizátor ugyan az. Szerinte csoda hogy ennyit kibirt, legnagyobb esélye annak van hogy a katalizátor van eltömődve, ezért nem tud a hátsó szonda rendesen mérni. Gondolkoznom kell egy katalizátor cserén, nem tudom az mennyi lehet, de lehet már nem is éri meg foglalkozni ezzel az autóval. A kuplungot is cserélni kellene, az első tárcsák is cserések lesznek, de akkor már a csapágyakat is cserélni kellene, és már kivűlről is elég kopottas az autó..... Egy hozzáértő szerint ezeknek a javítása (katalizátor csere, kuplung szett, első tárcsák, csapágyak,fékbetétek) mennyi lenne alsó hangon?

Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

(#74675) Pecc válasza #89309696 (#74673) üzenetére


Pecc
őstag

Mitől nőhet meg, ha egyáltalán az volt a hiba ?

(#74676) Ghandi válasza Pecc (#74675) üzenetére


Ghandi
aktív tag

A kartergáz? Kopott motor, de lehet egy alaposan lerakodott motornak is ilyen hatása. Első körben egy alapos öblítés olajcsere elött. Igazából le kellene mérteni olajcsere elött a kipufogó gázt hogy milyen, alaposabb tisztítás, és utána is leméretni. Léteznek komolyabb motortisztítások amik nagyon jó eredményeket érnek el ilyen téren, de ahoz spec gép és adalék kell. Talán az a HHO tisztítás?

Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

(#74677) rob210 válasza Pecc (#74675) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az olajcsapda eldugulásátol.
Ez a szelepfedél tetején a szívósor alatt van. Erre megy ra a kartergáz elvezető cső.
Ki kell takarítani és jó lesz.
De az is lehet, hogy az olajcsere megoldja. Csak rakj bele 5w30 at :DD :P

Renault power

(#74678) rob210 válasza Ghandi (#74674) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha nem megy a katalizátor akkor azt a diag kiírja, hogy katalizátor teljesítmény alacsony, vagy alulműködés, diagfüggő.
Magyarán mielőtt cseréled nézesd meg egy diaggal. ;)

Renault power

(#74679) Ghandi válasza rob210 (#74678) üzenetére


Ghandi
aktív tag

megvolt többször is, de mindig azt dobta hogy lambdaszonda hiba. Most akkor szánjak rá kétszer 20ezret plusz munkadíj és lehet ugyan ez lesz?

Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

(#74680) mindig én


mindig én
újonc

Véleményem szerint, ezek a tünetek, hogy kopogósabb motor, megemelkedett fogyasztás, kartergázszag, darabosabb alapjárat, stb,.....attól van, hogy rövid távon van használva az autó!
Heti szinten én is csak munkába járásra használom, ami 12 - 15 km oda és annyi vissza, 2-3 indítással! Nagyon nem használ a motornak!
Vannak már jó - jobb vegyi tisztítások, nem olcsó árakon, de én jobban bízok abban, hogy havonta párszor meghajtani a motort!
Hosszabb távon egy 130 - 140 - es átlaggal, tisztul az a motor és az ilyen jelenségek, szépen lassan eltűnnek!
Megjárom Pest - Egert, még a hangja is másabb! :K

(#74681) rob210 válasza Ghandi (#74679) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem kell csak azt kicserélni amelyikre a hibát dobja.
Bank 01 katalizátor előtti.
Bank 02 katalizátor utáni.

Renault power

(#74682) csababarca válasza LamerGyuri (#74671) üzenetére


csababarca
őstag

Közben felhívtam a Renault ügyfélszolgálatot, küldik a kódot emailben, alvázszám alapján.

iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0

(#74683) LamerGyuri válasza csababarca (#74682) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

Akkor megoldódott; boldogság :)

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#74684) rob210


rob210
Topikgazda

közben nekem is megoldódott a hibajelenségem.
Levettem az aksisarut és le is vette a lámpát, valamiért beragadt a fejébe, hiába volt tünetmentes.
:C

Renault power

(#74685) csababarca válasza LamerGyuri (#74683) üzenetére


csababarca
őstag

korai volt az öröm.
beütöm a kódot, amit küldtek, hosszan nyomom a 6-ost a számok közül, ahogy írja a manual is, majd lefut egy számláló 1 perctől, és újra kéri a kódot.

lehet kicserélték a rádiót benne.

1-5,1-6 ra sem reagál, illetve kód nélkül kikapcsolni sem lehet. gyújtásnál egyből kapcsol, és akkor jön a kód kérés.

[ Szerkesztve ]

iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0

(#74686) csababarca válasza csababarca (#74685) üzenetére


csababarca
őstag

Még annyit megpróbálok hogy gyújtás előtt lenyomom az 1-6ot aztan dugom be a kàrtyát, hátha úgy feldobja a precodet. :W :((

iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0

(#74687) Scenic2002


Scenic2002
friss újonc

Sziasztok, a hibajelzeseket.. pl. A check engint, ha leveszem az akkusarut. Megszünikba hiba kijelzés? Szoval lehet ugy resetelni, vagy csak szerviz tudja eltüntetni? Scenic 2002 1.6 benzin

Mert amugy nincs valtozas. Ugyanugy megy a verda.

[ Szerkesztve ]

(#74688) LamerGyuri válasza csababarca (#74685) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

Ha a képen levő (vagy ugyanolyan) rádiód van, az gyárinak látszik.
Neked nem a kormánytávon van az "Enter", amivel nyugtázni kell a kódot?

Mondanám, hogy segítek kivenni leolvasni a matricát róla, de gondolom, Székesfehérvár távol van tőled...

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#74689) csababarca válasza LamerGyuri (#74688) üzenetére


csababarca
őstag

45 perc autópályán igazából.

Azt megnézem, de a rádió kezelési útmutatója úgy írta, hogy kód, majd 6-os gomb hosszan nyomása.
ekkora indult a wait...1:00-től visszaszámlálás.

megnézem majd az entert.
van egy autóhifis arc Dabason, holnap benézek hozzá, ha más nem, a rádiót ki tudja majd venni.

biztosan gyári rádió egyébként, csak lehet hogy másik autóban volt, ezért alvázszám szerint rossz kódot adtak meg ugye.

iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0

(#74690) szoverffy


szoverffy
újonc

Szeretnék segítséget kérni.
Espace 4, 2.2dci, 150 lóerős G9T motorkód. Erős olajfolyás a bordásszíj oldalán. Hogy pontosan honnan ered, azt nem tudni, mert a szíj széthordja.
Tippre kicseréltem a főtengely szimmeringet a szíjtárcsa alatt. Rövid ideig jónak tűnt, de a próbaúton (szépen ment) megint telefosott mindent olajjal. A beöntőt levéve érezhető valamennyi kartergáz, de 300ezer km után nem tudom, mi a normális, mitől van, ha sok, egyáltalán ki tud-e tolni egy új szimmeringet stb. Továbbá nem tudom, hogy azon az oldalon tud-e máshonnan folyni az olaj. De simán lehet, hogy az új szimmering ellett meg.
(Nem hidraulika olaj és nem gázolaj, ezeket megnéztem.)
Az összes ismerősöm fejét fogta, hogy "Jesszusmitvettél", (Eddig csak benyós rönóim voltak.)
A "vasba vele", "mekkora hülye vagy" és "inkább vidd szakemberhez" válaszok helyett valós segítséget, javaslatot szeretnék kapni.

(#74691) #89309696 válasza szoverffy (#74690) üzenetére


#89309696
törölt tag

Hát igen, egy jó állapotú, de olajfolyató francia autó az egyenesen fos, rakás szar.
A VW vagy egy Honda, Toyota az 10x ennyi hibával, félig lelakva is, ú ember ez autó b#szod, überkirály!

(#74692) rob210 válasza Scenic2002 (#74687) üzenetére


rob210
Topikgazda

Tudni kéne mi a hiba.
Ha olyan akkor lehet törölni ha nem akkor meg kéne csinálni.

De diag nélkül eltűnni csak akkor fog, ha megszünteted a hibát és jó sokat mész vele.
Van benne egy automatikus rendszerellenőrzés ami ha 7-8 alkalommal nem áll fenn a hiba leveszi a jelet. De ahhoz, hogy tud mit kell megcsinálni tudni kéne mi a hiba..... Ördögi kör.
A megoldás a hibakód olvasás.

Renault power

(#74693) nhpeti


nhpeti
tag

Sziasztok!
Az létezik, hogy a clio 2 ph2-nek gyárilag túl kemény vagy nem tudom milyen az első futóműje? Mióta megvettem, kisebb-nagyobb úthibákon úgy éreztem mintha felütne a futómű. Gondoltam biztos rosszak a toronyszilentek. Most ki lett cserélve a 2 toronyszilent, toronycsapágy és a két teleszkóp is (nem szar minőségűre, SKF csapágyak, monroe teleszkópok), valamint futóműállítás is megtörtént a szerviz után. Kicsit jobb lett a dolog de a nagyobb úthibákon még mindig mintha felütne. Létezik, hogy gyárilag nem bírják ezeket a "jó" minőségű vidéki utakat?

[ Szerkesztve ]

(#74694) Scenic2002 válasza rob210 (#74692) üzenetére


Scenic2002
friss újonc

Igen, de nincs hibakod olvasom. Se 20ezrem kiovastatni most. :)) :((( :W :W :W

Ha akkusarut leveshem. Megszünik a hiba, vagy ne is probalkozzak ilyenekkel?

(#74695) rob210 válasza szoverffy (#74690) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha a vezérlés burkolata alatt van a folyás akkor a vezérműtengely szimering lesz a ludas.
A szimeringet pedig simán ki tudja lökni a kartergáz, ha olyan mértékű, ennél a típusnál különösen, mert a PVC szelep ebben szeret megkotlani.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#74696) rob210 válasza nhpeti (#74693) üzenetére


rob210
Topikgazda

a felütés gátló is ki lett cserélve?
Csak azért kérdezem, mert azt előszeretettel visszarakják a régit :W

Renault power

(#74697) rob210 válasza Scenic2002 (#74694) üzenetére


rob210
Topikgazda

Megpróbálhatod, bajt nem okozol vele, de szerintem nem fog segíteni.
20 ezer egy kódolvasásra :Y :Y te is Angliában élsz ? :D

Renault power

(#74698) gabor9991 válasza rob210 (#74568) üzenetére


gabor9991
őstag

Megvan gép egy K4J712 lett végül, klímával.
Azt szeretném megkérdezni, hogy az alkatrészek amiket kinéztem hozzá azok tényleg jók lesznek?
[Vezérműszíj+vízpumpa]
[Hosszbordás készlet]
Gyári gyújtógyertyából melyiket? [valeo] [hella]
motorolajból [5w30] vagy [5w40] [gyári mann filter szűrővel]
hűtőfolyadék a sima [piros] jó bele?Most is valami piros lötty van benne.
Alap dolgok így ki lennének cserélve, ezen kívül kellene még ezekben valaminek a cseréjére figyelni?

(#74699) rob210 válasza gabor9991 (#74698) üzenetére


rob210
Topikgazda

denso k20-pru gyertya
olajszűrő purflux ls932
A g12+ jó bele. A színe tök mindegy.
A vezérlés jó és a hosszbordás is, bár én csak dayco, ina, skf et szerelek. (okkal)
Olaj 5w30

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#74700) #89309696 válasza rob210 (#74695) üzenetére


#89309696
törölt tag

Miért volt fontos ez a szelep amúgy? A Ladák, meg az autók nagy része akkoriban tökéletesen megvoltak nélküle.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.