Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#74251) denesh1 válasza forceberg (#74229) üzenetére


denesh1
újonc

Üdv. Ilyen: https://coolautoo.hu/univerzalis-nappali-menet-fenyek/7558-nappali-menetfeny-vilagitas-drl-540-pro-nssc-automata-vilagitaskapcsoloval.html
De már nincs raktáron, 2 hét a posta. Viszont rosszul irtam, 12e postával együtt volt.

(#74252) forceberg válasza denesh1 (#74251) üzenetére


forceberg
veterán

Amikor nézelődtem, az NSSC-kről nem emlékszem rosszra.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#74253) rob210 válasza Jaded (#74249) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ezen miért csodálkozik mindenki?
Tényleg nem értem.
Magyarországon nincs vásárlóerő, mert nincsenek bérek.
Amit itt néhány túlfizetett ember kap, azon kívűl van aki eléldegél és a 3. Ik réteg a nyomor.
Teljesen szétszakadt az ország, sajnos.
Sokan a lakhatásért küzdenek, kisebb bajuk is nagyobb annál, hogy van-e autójuk, vagy sem.

Annak, meg semmi értelme, hogy a telepen tárolják az évi 10-20db os forgalmú kocsikat.

Renault power

(#74254) forceberg válasza rob210 (#74253) üzenetére


forceberg
veterán

Bp. körül nem ez látszik. Kimész a 0-ásra, nem ezt látod. Csak jobbnál jobb autók jönnek mennek ezerszámra.
+ amit nemrég írtam, ha nem lenne kereslet, a hasznát Talisman árak sem lennének az egekben...

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#74255) rob210 válasza forceberg (#74254) üzenetére


rob210
Topikgazda

Budapest nem magyarország!

Renault power

(#74256) CactuS válasza forceberg (#74254) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Az esetek 90%-ában vállalkozások, cégek tulajdona, hitelre vásárolva. Olyan cégeké, akik nem fizetnek rendes bért az alkalmazottaknak, pláne nem fehéren. Hidd el, elég ritka jelenség, hogy magánszemély beguruljon a szalonba és vásároljon magának egy új autót kp-ra. Céges flottákban pedig sajnos nincs helye sem a Talisman-nak, sem a twingonak.

És nem azért mert rossz autók lennének. Twingo ár per értékben nem jó, nagyon nem, aki meg talisman kategóriát néz, annak meg minimum egy fauvé kell már, de inkább karika, csillag vagy propeller, nehogy már egy sz*ros franciával lássák a szomszédok.

[ Szerkesztve ]

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#74257) shifty! válasza forceberg (#74254) üzenetére


shifty!
senior tag

Ezért szeretek vidékre járni.
Példa, ahova gyakrabban járunk, Jászberény és térsége, ami azért még BP-től nem a világ vége, olyan mély kontrasztban van, hogy elrémisztő...minden tekintetben... pedig még az a térség egész jó, a sok gyár miatt (pl. Samsung, Jász-Plasztik, Bosch Hatvan)

BP és környékén sem biztos hogy az a "valóság" amit látsz, a jobbnál jobb autók kb. fele szerintem menedzser móka flottából, és a menedzser, ha nem tennék alá a céges Passat, valszeg egy olyan "lerúgott" Megane2 kategóriájú autóval járna, mint én, mert nem érdekelné / nem arra akarna költeni...

"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."

(#74258) Pttypang


Pttypang
veterán

Egyes twingo 2004-es evjarat 1.2 16v uj lambdaszondat ker, az mar kvazi biztos. Gondolom a szerelo mond majd valamit ra, de ahogy gyorsan felcsaptam a unixot, 20k - 75k intervallumban vannak.
Mennyiert erdemes?

Az ajanlott markalistat neztem az osszefoglaloban, de nem jutottam messzire.

Everybody lies.

(#74259) rob210 válasza Pttypang (#74258) üzenetére


rob210
Topikgazda

denso

Renault power

(#74260) Pttypang válasza rob210 (#74259) üzenetére


Pttypang
veterán

Kauffernel latok is 15-ert, koszi :R

Everybody lies.

(#74261) baluka6 válasza rob210 (#74255) üzenetére


baluka6
aktív tag

Ezt nagyon sokan elfelejtik!
Flottás autókra áttérve, ahogy CactuS is írta, a VW konszernt választanak sokan, az állami tulajdonú vagy befolyásoltságú cégeknek pedig azt kell választani. Így nehéz bármilyen más flottát felépíteni.

(#74262) forceberg válasza baluka6 (#74261) üzenetére


forceberg
veterán

Be ne meseljetek nekem, hogy csak managerek meg zepter ugynokok jarnak az utakon :))

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#74263) dj79 válasza forceberg (#74262) üzenetére


dj79
senior tag

Nem, felénk megyeszékhelyen ennél egyszerűbb a helyzet: a sietős, metálfénnyel rendelkező golfkombi -passat-arteon-focus-mondeo-superb-oktáv a dájrektor / meniddzsör forma (majd én megtanítom járni ezt a fost mentalitással), a sietős fehér kombi alsóközép pedig vagy területi képviselő, vagy valami frissen behozott dízel rom, amit külföldön (le)használtak a cégek.

(#74264) Pttypang válasza forceberg (#74262) üzenetére


Pttypang
veterán

Legtobb nem sajat, az teny.

Everybody lies.

(#74265) forceberg válasza Pttypang (#74264) üzenetére


forceberg
veterán

Forras van errol, hogy hany % ?
Vagy a nem sajatba a banké is beletartozik?

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#74266) baluka6 válasza forceberg (#74262) üzenetére


baluka6
aktív tag

Ezt senki nem mondta, de 2018-ban a forgalomba helyezett új autóknak bő 60% volt flotta értékesítés (vállalat vagy közbeszerzés). Azóta ez a szám csak nőtt, szóval azért csak a flottavásárlások határozzák meg a piaci részesedést. :U

(#74267) Na_Ta válasza rob210 (#74253) üzenetére


Na_Ta
csendes tag

Értem én, én sem állok jelenleg úgy hogy egyáltalán bármilyen szalonautót ki tudnék gurítani (nemhogy Talisman/Espace szintű autót), meg azt is, hogy nem tárolhatnak minden "útszéli" kereskedésben, mindenféle modellt.
De legalább megnézhetném a honlapon, hogy milyen verziók vannak, még ha oda is biggyeszti, hogy csak rendelésre, külföldről, vagy ilyesmi, ha már nem akarja odaírni, hogy ide nem szállít.
Végül is Google/Chrome lefordítja a franciát elég jól, Renault "Új Terület" az új Espace. :)

NT

(#74268) zeon.hu válasza CactuS (#74256) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Ugyan már, Harry herceg is Meghan-al jár...

#?*@&!

(#74269) ZoZa™


ZoZa™
senior tag

Koszi az infokat. Egy 1.33 TCe kombi lesz a befuto. Remeljuk lesz olyan jo mint a III-as Megane :))

iPhone 11, Macbook Air 2019, Renault Megane Grandtour 1.33Tce

(#74270) Gombinyó válasza ZoZa™ (#74269) üzenetére


Gombinyó
őstag

Intens? Ledes világítással?
Grat!

(#74271) ZoZa™ válasza Gombinyó (#74270) üzenetére


ZoZa™
senior tag

Limited Plus, kiegeszitve tobbek kozott elso radarral, sotetitessel, elektromos parkolofekkel, kormanyfutessel. Gyongyhaz feher. Az allapotert cserebe lemondok a belso ledes vilagitasrol es az Intens ulesekrol ezzel a kombival. Az en keretembe a full led fenyszorok nem fernek bele, azt csak a vatta uj intensekben kapnek.

iPhone 11, Macbook Air 2019, Renault Megane Grandtour 1.33Tce

(#74272) mycso válasza rob210 (#74253) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Van azért itt pénz, csak tizenmillióért passatot vesz a magyar, nem pedig sz@rfranciát.

Illetve amit felettem írtak, hogy a legnagyobb felvásárlók a céges flották.
Oda szintén passat + octavia. (többek között nálunk is ez a kombó a vezetőknek)

Nemrég fejtegettük itt az árakat, és a renault drágulását.

Nekem is ez az egy érvem volt, 3-4 évvel ezelőttig a renault mellett, hogy egy német vagy japánhoz képest ugyan azon az áron többet nyújtott (felszereltség), vagy olcsóbb volt ugyanazon paraméterek mellett.

A használtaknál még áll a dolog, de az újaknál ez már elmúlt.

Már régebben írtam, amikor a lagunát vettem és felvetődött az új autó gondolat, nagyságrendekkel a K astra vitte a prímet, olcsóbban, jobban felszereltet és erősebbet kaptam volna a meganehoz képest.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#74273) Jaded válasza ZoZa™ (#74271) üzenetére


Jaded
senior tag

Kérünk majd képet! :)

Többiek: nem azt mondom hogy mindenkinek új Renaulttal kell szaladgálnia, csak ugye ebbe benne van az is, hogy “nehogymá szar franciával járjak..”. Sokan arra se veszik a fáradtságot, hogy kipróbálják. Nyilván céges szinten a Passat/Octavia/Superb a menő és lehet hogy jobbak is. Végül is kár belemenni, ez is csak az ország és az emberek szintjét mutatja meg. BP a világ közepe, vidék az már másik földrész.

Renault Megane IV Limited

(#74274) Gombinyó válasza ZoZa™ (#74271) üzenetére


Gombinyó
őstag

Jó lesz az, én is hasonló felszereltséggel vettem volna csak lángvörösben, ha a megane mellett döntünk ;)

(#74275) Pttypang válasza forceberg (#74265) üzenetére


Pttypang
veterán

konkret adatot most nem talaltam meg, de az MGE evzaros prezentaciojaban 50% korulire csokkenest irnak, tavalyiban 60% ala csokkenest irtak.
(A 60. oldalon van a linkelt diasorban :) )

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

(#74276) Plero


Plero
tag

Van itt Espace IV tulaj?

"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu

(#74277) CactuS válasza Pttypang (#74275) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Az a 10% kb. a 3 gyerekes kedvezményből jöhet, amúgy igen, előtte évekig folyamatosan nőtt a céges autók aránya.

Jaded: céges policy-k erősebbek az autók minőségi mutatójánál, főleg ha van külföldi anyacég.

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#74278) forceberg válasza mycso (#74272) üzenetére


forceberg
veterán

Már használtan sem, múltkor írtam, hogy szétnéztem(3, nagyon max. 4 éves középk. kombik), aztán hasonló évjáratban úgy tűnt, simán pariban van a Talisman a Passattal. Nehéz döntés lenne, mert kívülről a Talisman, belülről a Passat tetszik jobban.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#74279) #89309696


#89309696
törölt tag

[link]
Ez a K4M vagy már a Nissan?
Ha tényleg azt hitték láncos, akkor gyakorlatilag 10 évet és 190ezer Km-t elbírt a szíj. Amin lehet csodálkozni, de semmi csoda nincs benne, sok szíj kibír ennyit. Csak a rizikó a bazi nagy és senki sem szívesen vállalja. Itt a faluban is van egy Trafic amiben a gyári szíj 5 évesen lett cserélve, azóta egyszer sem és megy, 2004 körüli. Annyira lelakott melósautó, hogy nincs értelme foglalkozni vele, arra várnak tönkremenjen végre. Nem akar. :D
A Frontera amit a videómon láttatok 2010 környékén kapott utoljára szíjat. A Samarában 6 éves. Sorolhatnám még a körülöttem lévő 4+ éves szíjakat... Még egy sem szakadt el sose. Majd fog.

Az viszont meglepett, hogy olyan drága a gépműhely gyakorlatilag neki se állnak. Ennyit a megkímélt, jól karbantartott nyugati autókról...
Mondjuk ha normális fizetést kapnának itthon a szakemberek akkor itthon se fizetné ki senki a gépi műhelyt, mert olyan drága lenne. Ördögi kör ez. És ez nem egy M1, hogy azt mondjuk rá már régi amúgy is, hát érdemes kidobni.

[ Szerkesztve ]

(#74280) rob210 válasza #89309696 (#74279) üzenetére


rob210
Topikgazda

K4m.

Renault power

(#74281) Quasi_modo


Quasi_modo
nagyúr

Sziasztok! Még tudná mondani valaki hogy egy új Cliohoz hány darab Renault kártyát adnak?

valami

(#74282) MC Pite válasza denesh1 (#74251) üzenetére


MC Pite
veterán

Az Nssc eredendően nem szokott rossz lenni (sőt), meglepő hogy ennyiért van.
Gondolom nem az okosabbik (feszültség figyelős)modulus van, hanem gyakorlatilag csak tiltó/dimmelő? Utóbbi funkciót nem ajánlom, vagy ha használod, ki kell venni a gyári hj izzókat.
Mérted mennyi áramot vesz fel? Fél amperig soso a csimpaszkodás, onnantól relézném inkább.

forceberg: Felénk (Esztergom, Tatabánya, Oroszlány) Octáviától felfelé az már céges, lízinges autó. Új autóból Suzukik, régi Astrák, Daciák... egy egy Cactus, Captur,
Crossland (hitelre, idősebb korosztálynak) és itt kifújt.

[ Szerkesztve ]

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#74283) MC Pite


MC Pite
veterán

Lejárt a szerkidő: Félreérthető, az Octáviák már cégesek, sőt, az összes Rapid, Toledó is (lásd rendszámtartó).

Én nem bánom ha dácsiaország leszünk, azt legalább fenn tudják tartani. Itthonról meg kb sose veszek autót (amikor igen, mindkét alkalommal a sűrű silány lóhugy már megtette magáét a motorban)...

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#74284) Gombinyó válasza Quasi_modo (#74281) üzenetére


Gombinyó
őstag

Kettőt, pótkulcsot mindenhez adnak.

(#74285) anarchic


anarchic
tag

Tegnap delutan lecsereltem az olajat.
Hat a regi szurot meg fogoval is nehez volt leszedni kicsit be is szakadt az oldala :DDD

Mivel besotetedett a szurot gyertyakat nem csereltem le de az auto hangja teljesen megvaltozott, meg nem mentem vele annyit a csere utan h elerje az uzemit de ma adunk neki :) vegre kiresetelhettem az olajcseret a muszerfalon es valami csoda is tortent visszaallt 0ra a fordulaszszamero?! [kép]

Most ez lehetett az olaj? :F Bar nem hinnem, hogy egy ilyen szerepet jatszhat.
Mikor elhoztam 3kn allt, 4napig allt a kocsi lement 2kra igaz leejtos az utca nem sima terep.
Tegnap mikor felemeltem 2kn volt.

[ Szerkesztve ]

etc..

(#74286) shifty! válasza Plero (#74276) üzenetére


shifty!
senior tag

Még van a családban. Mi a kérdés?

"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."

(#74287) denesh1 válasza MC Pite (#74282) üzenetére


denesh1
újonc

Tényleg jónak tűnik, masszív és nehéz. A foncsor is jól néz ki, nem az a tipikus "lépcsős". A dimmelést nem használom, helyzetjelzőre lekapcsol teljesen. Nem mértem ampert, de ha lesz időm megmérem. Miért és hogyan kell relézni? Azt hittem, hogy a relézést kiváltja a vezérlő modul...

[ Szerkesztve ]

(#74288) Jaded válasza #89309696 (#74279) üzenetére


Jaded
senior tag

Nissan láncos.

Renault Megane IV Limited

(#74289) Quasi_modo válasza Gombinyó (#74284) üzenetére


Quasi_modo
nagyúr

Köszönöm. Akkor ezek szerint nem kell pluszban rendelnem hozzá.

[ Szerkesztve ]

valami

(#74290) Gombinyó válasza Quasi_modo (#74289) üzenetére


Gombinyó
őstag

Csúnya lenne :D

(#74291) Na_Ta


Na_Ta
csendes tag

Üdv,
2011 Fluence K4M 848 az alany, kb. 135000 km.
tavasszal szeretnék egy nagy karbantartást végrehajtani, ehhez szeretném összeszedni a szükséges tevékenységeket, anyagokat és szerszámokat valamilyen formában, akár fórum összefoglalóba is.
Amit szeretnék:
-vezérmű szíj és kacsolódó cuccok ("okoskerék", szolenoid, egyebek) cseréje,
-folyadékok és kapcsolódó cuccok (szűrők, egyebek) cseréje,
-hosszbordás szíj és kapcsolódó cuccok cseréje.
A gyertyákat most nem írom ide, mert azt lehet előbb cserélem már.
Az egyebek alatt a tömítéseket, alátéteket, ilyesmi apró dolgokat értek.
Mi van még olyan dolog, amit érdemes megcsinálni, ha már nekiállok, pl. termosztát ház tömítés...
Az anyag listában szeretném feltüntetni pl. a tömítő anyagokat is, amivel van tapasztalat, ajánlott.
Szerszámok tekintetében a "normál" szerszámok mellett a listába tenném, pl vezérlés rögzítő, okoskerék lehúzó, kanyar paszta kinyomó :), ilyesmi, amivel szintén van tapasztalat, vagy ajánlott.
A segítséget előre is köszönöm, remélem más számára is hasznos lesz.

NT

(#74292) Plero válasza shifty! (#74286) üzenetére


Plero
tag

A kesztyűtartóban lévő rádió mellett RCA vagy USB+Jack van?

"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu

(#74293) rob210 válasza Na_Ta (#74291) üzenetére


rob210
Topikgazda

Csak egy akadékoskodó kérdés?
Szereltél már vezérlést vagy csináltatni akarod?

A szerszám igénye is magas, és a nyersanyag költsége is ha ezt mind egyszerre akarod.
Szerszámokkal együtt olyan 400ezres tétel.

Renault power

(#74294) #27216896


#27216896
törölt tag

Sziasztok!

Ezt miért írta ki??? :U

(#74295) rob210 válasza #27216896 (#74294) üzenetére


rob210
Topikgazda

Mert már olaj minőséget is figyel, és esedékes az olajcsere.

Renault power

(#74296) #27216896 válasza rob210 (#74295) üzenetére


#27216896
törölt tag

Az én 2004-es Megánom ilyen okos? :DDD :D

(#74297) #89309696 válasza #27216896 (#74296) üzenetére


#89309696
törölt tag

Sokat nem kell gondolkoznia rajta, ha rövidtávos akkor korábban jelez oszt kb. ennyi. :D

(#74298) Locsi


Locsi
senior tag

Sziasztok. Van egy 2008-as Renault Modusom, amiben nem világít a pótféklámpa. Hol keressem a hibát szerintetek? Köszi.

[ Szerkesztve ]

(#74299) rob210 válasza #27216896 (#74296) üzenetére


rob210
Topikgazda

Marha okos számolja az indításokat.
Ezért van az, hogy az autópályás kocsiknál elmennek vele 30ezret, mert nem jelzett a kocsi.
A városban meg már 7ezernél jelez.
Aztán lesnek, hogy miért.
Pedig jogos, mert az elhasználódás a sok rövidtáv miatt extrém mértékben nő.

Renault power

(#74300) rob210


rob210
Topikgazda

Tegnapi csoda.

Canbusos vonóhorog bekötés óta minden használat után más szenzorról jött a hibakód és gyújtja a check enginet.
Lecsatlakoztattam a pókhálót és láss csodát.
A torony szilent cseréje pedig meghiusúlt, ez csak lengéscsillapítóval együtt cserélhető :)

[ Szerkesztve ]

Renault power

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.