Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ebit
addikt
A gondolatmeneteddel alapvetően az a probléma,hogy több olyan ismeretlen elem van benne,amit nem tudsz előre kiszámolni./pl esetleges meghibásodás javitásának a költségei stb/
A konkrétumokra visszatérve,te itt Bp-en biztos nem fogsz elmenni benzines autóval 7 l átlagfogyasztással.
Átiratás lökettérfogat köbcentiként történik,nincs lényegi különbség
teljesitmény/súlyadó/, itt is a diesel előnyősebb az alapmotorhoz képest
A diesel motor jellemzője a nagyobb futásteljesitmény,meghibásodás nélkül/lásd haszongépjárművek.
Valóban drágább az alkatrész,az a konkrét javitásnál,és a beszerzésnél derül ki,de,ma már minden alkatrészét fel lehet újitani,mert a Delphi,is hozzáférhetővé tette a gyári alkatrészeket.
Havi 1000-1200km-nél semmi nem szól semmi a diesel mellett.
A fent leirtak
Szerinted az autósok mekkora részének,nagyobb hazánkba az éves,havi futás teljesitménye?