Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72101) snooze válasza tomp (#72100) üzenetére


snooze
veterán

inkább nem irom le miért,de sejtheted..😀

GO Gunners!!!

(#72102) Viktor0610


Viktor0610
MODERÁTOR

Látom, a szavaim kiforgatása az mindenkinek nagyon megy.

Nem azt írtam, hogy nem lehet rosszat írni, csak azt, hogy ugyanazt szükségtelen leírni többször, mert itt nem fog megoldódni, ha első alkalommal sem sikerült.

De lehet, hogy én hagyom majd ezeket figyelmen kívül, ha a fordítottja nem megy. :U

Samsung Galaxy A54

(#72103) snooze válasza Viktor0610 (#72102) üzenetére


snooze
veterán

tévedsz,pontosan is,hogy többször le kell irni,hogy emlékeztesse az itt jelenlevöket,aki ezeket olvassa,hogy nem kell annyiba hagyni a tisztelt cég hiányosságait,és meggondolja,hogy kapcsolatba lép vele bármely modon is,vagyis vásárol tölük,vagy szerzödik..jaa,azt titkolni kell,mert a negativ dolgok ne legyenek publikusak?az ilyen dolgok nincsenek a reklámba meg az ászf-be sem..

[ Szerkesztve ]

GO Gunners!!!

(#72104) simpley válasza tomp (#72100) üzenetére


simpley
őstag

"Úgy látszik ide csak a jót és a szépet írhatjuk."
Igen, ez a baj... :(
Viszont, máshol is vannak problémák, nem csak itt.

[ Szerkesztve ]

signed by simpley.

(#72105) Somatom válasza snooze (#72103) üzenetére


Somatom
veterán

Ezeken a hsz. -eken úgy felhúztam magam, hogy úgy döntöttem elég volt, betelt a pohár. Ha bárki tud haavi 6 rugó alatt, bármilyen, korlátlan netes csomagot, 2db. SIM -mel, ne tartsa magában! Minden megoldás érdekel, csak végre itt hagyhassam ezt a mocsok bandát. Ja, publikus IP és 22GB roaming net is kéne, mert ezektől a rohadtaktól azt is kapok.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#72106) simpley válasza Somatom (#72105) üzenetére


simpley
őstag

még nincs negatív tapasztalatod felesleges váltanod véleményem szerint... :U

signed by simpley.

(#72107) Somatom válasza simpley (#72106) üzenetére


Somatom
veterán

Cirka 1995 óta vagyok Pannonos/Telenoros, úgyhogy van negatív tapasztalatom. Csak jobb csomagot nem tudok máshol.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#72108) snooze válasza Somatom (#72105) üzenetére


snooze
veterán

ööö..most itt ki beszélt a csomagokrol?ne ferdits lécci..itt arrol volt szo,hogy több mint 2honap után nem voltak képesek visszautalni a jogosan visszajáro pénzt,ami megilleti az emberkét..és ez sajnos nyilván emberi mulasztás,mert az utalást valakinek indittatni kell ha jol tudom,még ha automata is végzi a többit..az meg magátol nem fogja..na,ilyenektöl is el mehet a kedve az embereknek..

[ Szerkesztve ]

GO Gunners!!!

(#72109) simpley válasza Somatom (#72107) üzenetére


simpley
őstag

én '99 óta.. Pont azelőtt lettem az, mielőtt elindult volna a voda. (nem bántam meg egyáltalán)

[ Szerkesztve ]

signed by simpley.

(#72110) novinyul válasza Somatom (#72105) üzenetére


novinyul
veterán

Hidd el hogy senki sem azért ír ide mert unatkozik. Sajnos mostanában elég sok a negatív tapasztalat a céggel kapcsolatban, nekem sem volt gondom 15 évig, de most rendesen bepótolták az eddigi nyugodt éveket, felváltva a szívjál paraszt hozzáállással. A csomagjaik nem rosszak. :)

Pixel 8Pro - Realme 9Pro Plus - Retro telefonok

(#72111) snooze válasza simpley (#72109) üzenetére


snooze
veterán

hagyjad már..olvasd el az utolso mondatát figyelmesen..😀😀😀😀

GO Gunners!!!

(#72112) simpley válasza snooze (#72111) üzenetére


simpley
őstag

látom már.. :D

signed by simpley.

(#72113) Somatom válasza snooze (#72108) üzenetére


Somatom
veterán

A végén majd fizetni fognak, mint a katonatiszt. Ha ilyen hülyék, akkor megérdemlík.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#72114) snooze válasza Somatom (#72113) üzenetére


snooze
veterán

sok kicsi sokra megy ha bent marad..😀nagy volt a bünti,ürül a cassa..😀😀😀

GO Gunners!!!

(#72115) Somatom válasza novinyul (#72110) üzenetére


Somatom
veterán

Senki sem tart pisztolyt a fejedhez, hogy a Telenorral szerződj. Ha a másiknál jobb, akkor át kell menni. Csak az a bibi, hogy ott sem jobb. Ezért megy itt a műsor.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#72116) nyisziati válasza Somatom (#72115) üzenetére


nyisziati
veterán

Ez teljesen így van. A Telekom ceruzája vastagon fog, a Vodafone-nak meg nincsenek jó készülékajánlatai, és a csomagjai se túl jók.

(#72117) nyisziati válasza simpley (#72109) üzenetére


nyisziati
veterán

Én '99-ben megvártam a vodát. Egy Siemens C25-tel és Vodaflex-szel kezdtem a mobilfóniát. Sokáig kitartottam mellettük, de igazából nem érte meg. A Telenornak sokkal jobbak a készülékajánlatai, jobb a hálózata és a mobilnet kínálata.

[ Szerkesztve ]

(#72118) simpley válasza nyisziati (#72117) üzenetére


simpley
őstag

szüleimtől kaptam anno a számot, tehát sok választásom nem volt.. :D

signed by simpley.

(#72119) novinyul válasza Somatom (#72115) üzenetére


novinyul
veterán

Már több mint 3 éve elkezdtem elvinni a számokat, csak 1 szám maradt náluk, ezt használom 20 éve. Most ezt az egyet is elviszem(megy ez is a BKV flottámba, jobb feltételekkel, jobb árakkal) Én megpróbáltam normálisan hozzá állni a céghez(nem indítottam pert a k.csög húzásuk miatt), ami sajnos a részükről nem sikerült. Ez van, tudomásul vettem hogy itt ennyit lehetett elérni régi ügyfélként.

Pixel 8Pro - Realme 9Pro Plus - Retro telefonok

(#72120) tomp válasza Viktor0610 (#72102) üzenetére


tomp
félisten

Tudod azért kell többször leírnunk, hogy lássa a többi ember is a szolgáltató bénázását. Vagyis inkább azt, hogy nem csinálnak semmit. Lehet kellemes a székházba bejárni de azért ugye dolgozni is kellene ott a megfelelő embereknek.
Amikor pénzről volt szó nekem csak NMHH-val történt megmozdulás és a hatóság segítségével többet kaptam vissza. Vagy amikor több mint 150napig nem csináltam semmit a 4G hibámmal aztán egy ordibálás hatására csak felemelték a hátsójukat és érdekes módon meg lett a hiba.
Azért az eléggé szomorú, hogy olvassák a fórumot odabent és nem csinálnak semmit. Semmit nem tesznek, hogy esetleg csökkenjen a negatív hullám? Ja igen fontosabb meginni a kávét.
Én a jót és a rosszat is leírom többször. Itt is és a fb-on is. Csak a fb-on volt mikor törölték mert hát nem tetszett nekik...

(#72121) Somatom válasza novinyul (#72119) üzenetére


Somatom
veterán

Na, erről van szó! Nem nyafizni kell, hanem váltani. Amíg csak nyafizik a user, addig jó a Telenornak. Csak akkor lesz rossz, ha másnak adja a pénzét.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#72122) 4Grider válasza nyisziati (#72117) üzenetére


4Grider
nagyúr

Abszolút egyetértek veled.
Cserébe a Telenornál a hálózatmenedzsment, a számlázás és a technikai háttér fasorban nincs a vodához képest. És addig jó, amíg ezekre nem jössz rá magadtól.

(#72123) nyisziati válasza 4Grider (#72122) üzenetére


nyisziati
veterán

A számlázás tuti így van. :))
A többivel meg tényleg sose találkoztam még.

(#72124) simpley válasza 4Grider (#72122) üzenetére


simpley
őstag

Tény, amit megosztanék:
volt a vodánál eddig 3 panaszkezelésem, mindháromszor kaptam kompenzációt és bocsánatkérő e-mailt szerintem korrektek voltak.. Telenor szokott ilyet adni, ha valami gáz van? 20 év alatt nem volt negatív tapasztalatom ezért kérdezem..

signed by simpley.

(#72125) bedibazsa válasza simpley (#72124) üzenetére


bedibazsa
senior tag

Igen, rendszeresen látok ilyesmit.
Havonta legalább 3-400 ügyfél megfordul nálam.

[ Szerkesztve ]

(#72126) Bferibörs


Bferibörs
addikt

Olvasgatom itt a panaszokat.
Egyet tudok érteni Somatommal- ha valaki tud jobbat/olcsóbbat szóljon már! Oszt megyünk. :DDD

simpley nekem sem volt panaszom kb. 20-25 év alatt ,mondjuk lehetne ingyenes a szolgáltatás :U :DDD

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#72127) tomp válasza simpley (#72124) üzenetére


tomp
félisten

Telenornál: anno volt hálózati sebesség problémám. Minden oké válasz. Nem nem oké, amit aztán be is láttak. Házhoz jött egy telenoros technikus egy mérővel és vizsgálta a dolgot. Látott is bugot a hálózati naplózásban. Oké bugfixáltak. ZTE hálózat modernizáció elején volt ez. Hipernet 84-es tesztem után csak úgy követeltek pénzt. Be kellett fizetnem különben kötbért raknak a másik meglévő előfizetésemre. Kértem vissza de nem adták. NMHH segytségével vissza adták kárpótlással együtt amit az NMHH miatt ajánlottak fel. Ezt mondták is! Erről már hivatalos postai levelet is kaptam a telenortól de gondolom szintén a hatóság miatt voltak kénytelenek postai levelet küldeni. Ez után egy darabig kiemelten figyeltem rám és mindig mindenben azonnal ugrottak. Utána volt a 4G-s hibám is. Több mint 3hónapig tagadtak mindent. Balhé után belátták, hogy valóban hiba van. +1hónap volt a javítás. Küldtek egy pár soros bocsika üzenetet aztán annyi. Csak azért kaptam kötbért mert elküldtem nekik a pontos NMHH-s kötbér törvényt amit már szóról szóra tudok fejből. Több mint 130ezres kötbért kaptam.

UPC-nél volt net hibám: többször kijöttek és mérték a kábelt mivel látták a hibát sőt mutatták is! A hiba lezárása után maguktól mondták, hogy kötbérre vagyok jogosult mivel jelentősen túlléptük a határidőt. 1hét elteltével újra hívott a technikus, hogy valóban megjavult e a hálózat.(Utcai Node szekrényben kellett hardvert cserélni)
2 között óriási különbség van! Miért vagyok ennek ellenére még mindig telenoros? Sajnos náluk van a legjobb tarifa... Gondolom azért olcsóbb mert nem kell megfizetni az ügyintézést és a dolgozók bérét mivel nem nagyon dolgoznak... :D

(#72128) INGJOKE válasza simpley (#72124) üzenetére


INGJOKE
veterán

A vodánál anno egy kiscsaj a telefonos ügyfélszolgálaton rossz infót adott és így 8000-rel több lett a számlám. (flotta csomag, Törökország hazatelefonálás)
Felhívtam őket elmondtam mikor beszélünk és hogy ne ezt az infót kaptam. Meghallgatták és igazat adtak és jóváírták.
Szerintem ez így korrekt. :)

(#72129) simpley válasza INGJOKE (#72128) üzenetére


simpley
őstag

Szerintem is..
Erősen gondolkodom azon, hogy szóljak-e ismét a telco-s srácnak hogy hagyjuk ki a körből a kékeket és maradjunk a jól bevált piros szolgáltatónál... (nekem is van jelentősebb beleszólásom az ilyesfajta dolgokba a cégnél, remélem nem csak az ár lesz a döntő)

(nekem még egyszer mondom semmi bajom a Telenorral, nem is volt soha de fáj ami itt megy...)

signed by simpley.

(#72130) azbest válasza snooze (#72108) üzenetére


azbest
félisten

"ez sajnos nyilván emberi mulasztás,mert az utalást valakinek indittatni kell ha jol tudom,még ha automata is végzi a többit"

ha jósolni lenne érdemes, arra tippelnék, hogy valami speciális helyzet állt elő és hiába kattintja be, egy hiba vagy feltétel miatt nem történik meg a tranzakció.
Közel 3 éve megírtam, hogy milyen nehezen kaptam vissza az előfizetés rendelésekor fizetett "forgalmi előleg" címén kért összeget. Csak jelképes 1 ezer ft volt, csak gyanús lett, hogy se 4 se 5 hónap után sem írták jóvá. És először akkor jeleztem, elnézést kértek a technikai hiba miatt és hogy a következő számlákban már megjelenik. Aztán 2-3 hónap múlva sem történt meg, s újabb jelzésnél másik opciónak utaláshoz is megadtam az adatokat. Plusz a megfejtést is, hogy az áfa kulcs változás miatt nem tudják jóváírni net előfizetésre az eredeti előleget. Így 5 hónap késéssel végül visszautalták :)

Tipikusan az a szolgáltatók hozzáállása - általában, nem csak telenornál -, hogy amíg egyedi hibáról van szó, addig nem nagyon szánnak rá időt, hogy egy mérnököt ráállítsanak és azzal töltse az óradíját. Így nem feltétlen derül ki, nem feltétlen mennek utána, nem ellenőrzik le, hogy valami miért nem történik meg vagy nem úgy történik meg, ahogy a folyamatukban elképzelték.

Más esetben meg, amikor nagyobb horderejű dolog, vagy épp olyan ember elé kerül, akinek épp van módja és lehetősége kivizsgálni, akkor példaértékűen utánajárnak. Mint ahogy például a német 4g probléma idején a hibajelentésemnek (amit a többiek szerint már mások is jelentettek, de nekik nem vizsgálták ki). Mivel dolgoztam más hasonló szolgáltatásokat nyújtó cégeknek, így tudom milyen buktatók lehetnek és hogy néhány ember döntésén múlik mik a prioritások.

(#72131) simpley
mert azóta kitalálták hogy kezeljék. Nekem még 27%-os áfás előleget vontak. Utána jött az áfacsökkentés. De csak mobilnetet tartalmazó csomag csökkentett áfájú számlájára nem írhatták jóvá. Esetleg el sms-ezhettem volna :D De másnak is csúszott már homokszem a gépezetbe és az áfa is két lépcsőben változott azt hiszem. Nem az a furcsa, ha millió ügyfélből van, akinél sikerül, hanem az a pár tucat vagy pár ezer, akinél valamiért nem sima :)

Szóval, ha valaki hibát tapasztal, akkor jelentse a szolgáltatónak. Akkor is, ha már más is jelentette. Egy hiba nem hiba.

[ Szerkesztve ]

(#72131) simpley válasza azbest (#72130) üzenetére


simpley
őstag

egy ismerősöm nemrég vett új telót, tömény 150 ezret kértek be de nem volt semmi gond.. :F a 4. hónap után rendesen jöttek a 0-ft os (csak készüléktörlesztőből) álló számlák.

[ Szerkesztve ]

signed by simpley.

(#72132) 4Grider válasza simpley (#72124) üzenetére


4Grider
nagyúr

Kompenzáció nincs, az adott tévedésüket szokták jóváírni, persze ha sikerül nekik. Nekem eddig kb. 60%-ban nem sikerült eltalálni a szerződésnek megfelelő árak és a számlázott árak közötti különbséget. Ezért gyártogatom nekik nagy szorgalommal a különbözeteket kimutató táblázatokat, de valahogy ezeket nem tudják észrevenni, hivatkoznak ÁFA-ra meg hasonlókra, egy nettó árakat tartalmazó táblázat esetén is...

(#72133) simpley válasza 4Grider (#72132) üzenetére


simpley
őstag

szomorú...

signed by simpley.

(#72134) INGJOKE válasza azbest (#72130) üzenetére


INGJOKE
veterán

PayPal hiba még mindig nem oldódott meg. :)

(#72135) viera válasza snooze (#72108) üzenetére


viera
őstag

Most elvették a kedvem elég rendesen. :(((
Nem hiszem,hogy mostanában a Telenor-hoz megyek bármivel. :(

Soha ne mondd,hogy soha!!!

(#72136) azbest válasza INGJOKE (#72134) üzenetére


azbest
félisten

telenoros hibajelentő űrlap: [link]
ha volt már jelentés, akkor érdemes annak a számát is megadni. Meg konkrét esetleírást, időpontot, ahol van értelme ott földrajzi helyet.

ha tippelnem kéne akkor a régi, többször változtatott csomagok roaming értékeinek kijelzése is hibás lehet. Azt anno azzal zártuk, hogy az app és a weblap értékei csak tájékoztató jelzésűek :) Mivel mostanában nem utazom, így nem tudom biztosan. Az átcsatlakozós sms szokta jól írni.

(#72137) asdf_ válasza viera (#72071) üzenetére


asdf_
veterán

Fogyasztovedelemnel tegyel bejelentest. Az elallastol valo TUDOMASSZERZESTOL szamitott 14 napon belul vissza kell kapnod a penzedet. Tehat ha december 1-jen megvettel valamit, december 2-an jelzed, hogy elallsz, es december 12-en leadod a termeket amitol elalltal, akkor harom nap mulva nalad kell lennie a penznek. Az, hogy csak szerdankent, azaz hetente egyszer utalnak nonszensz, amennyiben az elallasok 7-14 napja kozotti reszen nem utalnak, akkor az esetek 6/7-ed reszeben tullepik ezt a hataridot (igen, tudom, utalhatnak korabban is, de az olvasottak fenyeben ezen nagyon erosen csodalkoznek).

(#72138) asdf_ válasza Somatom (#72121) üzenetére


asdf_
veterán

Na, erről van szó! Nem nyafizni kell, hanem váltani. Amíg csak nyafizik a user, addig jó a Telenornak. Csak akkor lesz rossz, ha másnak adja a pénzét.

A lesz rossznal az a felteteles mod nem indokolt. Folyamatos, egyenletes piacvesztes. Ez mar rossz. Jelen idoben.


(innen: http://nmhh.hu/dokumentum/208458/NMHH_mobilpiaci_jelentes_2015Q42019Q2.pdf

(#72139) simpley válasza asdf_ (#72138) üzenetére


simpley
őstag

25%-uk még így is marad...
A voda meg feljön 30%-ra is nem a semmiért.. Az indok adott szerintem.

signed by simpley.

(#72140) 4Grider válasza asdf_ (#72137) üzenetére


4Grider
nagyúr

A visszatartás jogát biztosítja a törvény az eladónak. Azaz amíg nem látja viszont az elállással érintett terméket és nem bizonyosodik meg annak csak a kipróbálást igazoló állapotáról, addig nem köteles a visszafizetésről gondoskodni.

(#72141) 4Grider válasza simpley (#72139) üzenetére


4Grider
nagyúr

Amíg a többiek nem tudnak a cégemnek olyan sim kártyát adni, amit egy néhány alkalmazottat alkalmazó boltban mint backup internet megoldást, publikus ip címmel (céges vpn) és korlátlan adatforgalommal tudok használni, addig az előfizetőjük maradok annyi telephellyel, ahol stabilan tudják a mobilnetet biztosítani. Ez kb. telephelyeink 80%-a jelen pillanatban.

(#72142) simpley válasza 4Grider (#72141) üzenetére


simpley
őstag

nálunk ahogy hallottam a vodánál a mini bázisért kellett sírni egy pár hónapot mire megkaptuk..

signed by simpley.

(#72143) prozodus válasza Viktor0610 (#72094) üzenetére


prozodus
őstag

Viktor, ha egy ceg szar, es nem tudsz ezen valtoztatni, akkor bizony ki kell a gozt neha ereszteni. Es hulyeseg, akkor el lehet menni, mert nincs hova menni, mert a masik 2 nagy is uilyen szar, csak maskepp...

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#72147) PBA


PBA
aktív tag

A sok negatív mellé leírom én is a tapasztalataimat: Telekom után váltottam Telenorra, 6 éve vagyok náluk. Az árakkal elégedett vagyok, a szolgáltatással is, és ahhoz képest, hogy ZTE háló van, teljesen jól muzsikál. Nekem is volt roaming gondom a németeknél (4G hiánya), letagadták, hogy gond lenne, de aztán megoldódott végül. Hiba mindenhol előfordul, és az is esélyes, hogy a vállalati belső folyamatok nem éppen ideálisan működnek. Ezzel együtt eszemben sincs átmenni máshová, elégedett vagyok, a Telekom drága lenne (bár a hálózat is okés náluk), a Voda szóba sem jöhet nálam, a Digit meg ugyan tesztelem, de ezzel a frekikészlettel fényévekre van számomra a használhatótól, csak második játszós kártyának jó. Szóval például nekem a Telenor a megfelelő, és alapvetően elégedett vagyok, az ügyfelesekkel is. Csak hogy ilyen is legyen már itt.

(#72148) Viktor0610 válasza PBA (#72147) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

:R

Más. Tényleg sokkal jobb, ha nem szélmalomharcolok. ;]

Samsung Galaxy A54

(#72149) burgatshow


burgatshow
veterán

Én most készülök elmenni tőlük (még körbejárom a témát). Egyszerűen nagyon zavar, hogy nem képesek az eSIM-et, a VoLTE-t (iPhone-ra) és a VoWifi-t behozni, pedig amúgy semmi gondom nem volt soha az égadta világon velük. Nagyon régóta vagyok Telenoros (nézzétek meg a topic legelső hozzászólását ;)), de nagyon frusztrál, hogy 2 készülékkel kell rohangálnom.

Jelenleg 2200-2300 forintot fizetek a flottás számomért amiben van 10 GB net. Ezzel szemben most a Telekomnál találtam most 3GB-os csomagot (amibe egy csomó olyan alkalmazás által generált forgalom nem számít bele, amit én rendszeresen használok - Spotify, Waze, csak hogy a legnagyobbakat mondjam). Ráadásul a csomaghoz van fix 35 forintos perc és SMS, havi 1890-ért. Lakosságiként.

És igen, nem vagyok egy telefonálós típus (havonta kevesebb mint 1 óra az összes kimenő hívásom).

(#72150) 4Grider válasza Viktor0610 (#72148) üzenetére


4Grider
nagyúr

Így kell hozzáállni.
Nagyon jól tudod, hogy ügyfélként természetes, hogy a szolgáltató működik és végzi a dolgát. Az viszont nem az, ha fizetsz valamiért, amit nem, vagy csak részben kapsz meg.
Nem véletlenül végződik évtizedek óta egy - valamikor erős, mára nagyjából halott - konkurens fórum szolgáltatói topikjainak neve "gyalázó"-ra.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.