Hirdetés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Hieronymus: Új biztosítási kártyát kap a nagymama
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
Itt egy galériába feltettem az új design képeket..
-
Integra
titán
na ezt meg hogy?
félig naív kérdés természetesen -
pH érték
aktív tag
Sziasztok!
Budapesten tudtok olyan helyet, ahol normálisan le tudom mosni a motort és lefújhatom láncot?
Csak azért kérdezem, mert ahol most tárolom a motort ott ez kivitelezhetetlen.
-
.mf
veterán
Úgy őszintén, nem látom azt a nagyon jó időt, sőt, köpönyeg holnapra 7mm esőt mond
Hacsaknem esős időre való edzést tartasz
Esetleg vasárnap délutánra néz ki jobbnak? Mintha addigra elállna, bár akkor meg hűvös lesz, úgyhogy még lassabban szárad. Úgy tűnik ezt a hétvégét nem motorozással fogom tölteni -
-
A közút sajnos ilyen, figyelni, vigyázni kell, mást nem tudsz tenni.
(Ma az utcán 3m-re mellettem esett el egy robogós rövidgatya + rövidujjú póló kombóban, talán még kesztyű sem volt rajta. Az álló kocsisort előzte amikor kihajtottak elé. Hatalmas csattanás, alkatrész szilánkok repültek mindenfelé, a fém karistol, a robogó elfekve pörög az aszfalton. A srácnak szerencsére szinte egy karcolása sem lett, valamelyik ott parkoló autóra kenődött fel estében, ami egyben így meg is óvta a bőrhorzsolásos csúszástól, vagy egyéb kiálló / éles tereptárgytól)
-
Integra
titán
én azt hiszem ahhoz kell a nagy, stabilan nyújtott gyors kanyar, hogy biztonsággal lehessen gyakorolni, kecsó kicsinek tűnik, bár szerintem márkez ott is megcsinálja csukott szemmel
faszák a képek nagyon!!mod:
most látom, hogy extra könyökkoptatót varrnak fel a srác ruhájára... -
.mf
veterán
Az Agyalágyultak mai epizódja következik.
Este már besötétedett, mire elindultam, így gondoltam csak egy rövid körre megyek a város körül (M0), majd amint megvolt, gondoltam még egy kicsit, mondjuk fel a KFKI-hez. Amint az is megvolt, jövök visszafelé le. Gondolom ismeritek a svábhegyi megállót, utána van két derékszöges kanyar köztük egy emberes lejtővel kombinálva, mindkét oldalon sarkon ház, nem belátható, lejtő-emelkedő, így természetesen záróvonalas, talán duplán is. A megállónál elkaptam a fogaskerekű pirosát, de utána gondoltam mehetek, előttem elvileg nem lesz senki. Még jó, hogy ezt csak gondoltam, de nem tettem. Abban a kanyarba amikor beértem, jön fel a busz, és beláthatatlanság, záróvonal meg minden, egy Puntos barom előzte, de már egy ideje, mert ott volt már a busz elejénél. 25m-rel arrébb ott a buszmegálló, ahol biztonságosan megelőzhette volna, de nem, neki ott kellett. Alig fértünk el. Nagyon gondolkoztam, hogy megforduljak és utánamenjek-e. Faszfej barom. -
Integra
titán
igen, nyegle kis srác, de azért szerintem egy 80kg-os pali is megtudja ezt csinálni kellő kitartással és gyakorlással. minden esetre csodás nézni, fantasztikus.. ahogy újra csúsznak erőből a literes gépek.. és a suzuki is újra gp-re fejleszt
az előző képet nem találtad meg nagy felbontásban netán? -
#25954560
törölt tag
válasz
zsolt19900 #20477 üzenetére
ha ovatosan elengeded a kormanyt menet kozben, akkor be akar csuklani v megy egyenesen a gep?
en nem hajlittatnek ujat, de lehet h csak azert mert nem vagyok tisztaban a lehetosegekkel. -
zsolt19900
őstag
felmerült egy két kérdés, és a tömeg hangjára vagyok kíváncsi
azaz a segítségetekre:
-a kormány meggörbült csere lesz, már csak az a kérdés, hogy hajlíttassak egy csőből kormányt hasonlót vagy még jobban kézreállót, ha igen akkor milyen anyagot javasoltok -üreges van most és jó lenne ha az is lenne, vagy pedig vegyek egy ilyen univerzális kormányt amit pl képesmotoron is nyomatnak pazazz és társait 6-7-k környékén-néztem néztem a vasat de egy deka elhajlást nem látok sehol, bovdenek nem feszülnek semmi az ég világon, holnap még nagyon megrángatom azért a villát előre hátra is, a kormány jobb-bal irányba kocctól-koccig ugyan úgy viselkedik mint eddig, szóval annak a "kocc" határa sem csúszott el, szóval nem tudom.... érezhettem egyedül a kormányrúd görbesége miatt, hogy húz? húzhat csak ez miatt a motor abba az irányba mert teszem azt nincs meg az egyensúly?
más apróbb cseprőbb dolog van csak, index, visszapillantó, műszeregység egy része, de azokat betudom szerezni, megreparálni, meg hát a tank ami kapott
de azzal meg nem tudom hova lehet fordulni, láttam egy motoros újságban, hogy ezekre speckó gépek vannak, hogy kiütögetik a horpadást, vagy elég ha elviszem szerintetek egy karosszériáshoz és megpróbálom kihúzatni, mint pl aaaa jégverést szokták?
nagyjából ennyi a blokk tényleg nem kapott, szépen jár úgy mint eddig, olajnyomás jó, benzin nem enged hangja is tényleg szép a hátulja meg szerencsére pont idomtalan volt ....festetem.... és az egész így a hátsó utas lábtartóján csúszott(+persze a fránya indexen
) így ott ezen kívül semmi nem sérült
szerk.: ez az a lassított egyveleg?
-
Marc Márquez az 'új' spanyol tinédzser GP 'fenomén':
A könyökén kanyarodik.. -
zsolt19900
őstag
még egy kérdés suzuki vagy így állecuzámmeni suzukival foglalkozó bontót ismertek? kormányt nem hiszem hogy fogok tudni hajlíttatni, azért azt venni kell, meg hát persze villát is ha az a ludas
-
zsolt19900
őstag
én úgy vagyok ezzel, hogy ha látom ilyen esetbe hogy fektetnek egy aszfalt csíkot és annak a végén -ugye miért is ne- van egy baszottnagy döcc
na akkor lassan megyek, de most direkt behúztam az út közepére és az én sávom közepe között "ingáztam" de ez pont beljebb nyúlt, így ráfutottam és igazából még korrigálásra sem volt idő mert már csúszott ki a hátulja
annyi volt a fejemben hogy a motort elengedem hadd menjen a lelkem nélkülem
és kész
nem tudom hogy -ugye este tíz volt- van e egyáltalán valaki aki betartja ott azt a 40 vagy 60as táblát valami 5-6km keresztül sőt lehet hogy a duplája is volt
és ez nem védekezés, de hát ja, mindegy meglesz csinálgatva a vas aztán hajrá
-
stifi
senior tag
válasz
DigitXT #20462 üzenetére
azért ez nem így működik. egyrészt egyedül volt, senki sem látta, ő az egyetlen tanú. természetesen megfelelő sebességgel közlekedett, úthibákra figyelmeztető jelölés ha nem volt kinn akkor egyszerűen hív egy rendőrt, rámutat a kátyúra, írnak egy jegyzőkönyvet és kész.
én már végigcsináltam ezt autóval. a járőrök utálják, sokat kellett várnom és megvetően néztek eléggé, meg utána be kellett menni 1-2x az örsre, de végül kaptam egy új felnit az autómra. a közútkezelő biztosítója intézte.én végigcsinálnám, de ha volt kinn tábla hogy úthibák vagy volt kinn sebességkorlátozó tábla (pl 90 helyett 60, vagy 50 helyett 30), nehéz ügy...
(#20463) zsolt19900 korrekt hozzáállás, ha tényleg úgy érzed te voltál a hibás akkor kár faszkodni ilyen dolgokkal. ezzel is tanultál valamit!
egyébiránt szerintem itthon nincs olyan útépítés de lakásfelújítás sem, ahol minimálisan is betartanák a munkavédelmi előírásokat, ha nagyon el akarod játszani a hattyú halálát évekig tartó pereskedéssel, simán nekifoghatsz, csak semmi értelme... -
.mf
veterán
válasz
zsolt19900 #20468 üzenetére
Részvétem
Remélem könnyen javítható. Furcsa, hogy egy ekkora eséstől ez történik (nekem is volt már ekkora, de a motornak letört index és fékpedálon kívül nem volt gondja, nekem is csak a vállam ficamodott ki). Villa, váz, hogy elgörbülne?Amúgy nekem is volt tegnap egy érdekes helyzetem. Tegnap is este munka után még elmentem egy kört, megyek M2-n és Rétság előtt van az a hosszabb szakasz néhány felfelé kétsávos kanyaros résszel. Utólérek egy kocsit, végre épp jön a második sáv és a kanyar fel az emelkedőn, kielőzöm és még megyek tovább a belső sávban. Kanyar takarásából jön szembe egy kamion. Eddig még egy szokásos dolog, na de ez félig az én sávomban volt, és elég tempósan jött... Mindketten kihúzódunk, én a szélső sáv felé, ő a saját sávjába vissza, de neki evvel a manőverrel kicsit dől is az utánfutó kifelé. Ha ott előttem felborul, azt már nem kerülöm ki... Fasznak megy ilyen gyorsan egy ekkora böhöm nagy döggel, ami még fel is tud borulni egy ilyen kanyarban...
-
zsolt19900
őstag
válasz
yodamastah #20464 üzenetére
eldőltem a bal oldalán csúszott max 20métert de jó az 10nek is és annyira pördült meg hogy az első lámpa az út jobb oldalát nézte szóval egy negyed fordulatot se, én is arra tippelek, hogy a váz ebből semmit nem kapott mert akkor magamlá....
de jön szerelő és megfogja nézni hogy mi a baj, akkor már okosabbak leszünk
hogy mekkorát esett, hm a kormány bal oldala olyan 3-4cm hátra hajlott, de mindezt úgy hogy még használható rajta a kuplung kar
-
csongi
veterán
válasz
zsolt19900 #20463 üzenetére
Ha a helyszíni fotózás és egyebek tanuk satöbi elmaradt, úgy már lehetetlen. Az biztos, hogy a Magyar gumitörvény a ki nem mondom kiket védi. Leginkább megpukkadnék a méregtől és fel tudnék rúgni egy halom embert.
-
ALI_G
veterán
Holnapra tűrhető időt jósolnak, valaki kecsó? Esetleg pest és környékén hova érdemes elmenni motorozni? Még nem ismerem a lehetőségeket.
-
Daywalker
addikt
válasz
zsolt19900 #20463 üzenetére
Kapnál egy 30 ezres csekket, amiből jó eséllyel tudsz venni egy bontott kormányt vagy villát...
-
yodamastah
őstag
válasz
zsolt19900 #20458 üzenetére
Már hogy ne lenne szabad telót javítani. MOndjuk egy elgörbült teló becsúszószár javítás az nem egy extrém dolog. Kérdés miért húz el oldalra, mert annak azért lehet még pár oka.
Motor mekkorát esett? Pörgött forgott vagy csak eldőlt csúszott egyet. Az utóbbit azért általában meg szokás úszni váz meg teló sérülés nélkül. Mindenesetre nem árt ha szakember megnézi mi hogy áll.
-
zsolt19900
őstag
válasz
csongi #20461 üzenetére
útjavítás volt, a két széle az útnak 5-5 cm kb eltért a sík egymástól, este volt sötét, néha volt ez néha nem a sávom közepén, nem hiszem hogy nagyon nagy valamit is kapnék ez miatt, esetleg ha elkezdik méricskélni a csúszás nyomát, ők biztosan azzal védenék magukat hogy a 40 es vagy 60as tábla -nememlékszem- kintvolt és slussz
valami olyant képzeljetek el, amikor csinálják a víz elvezető árkot az út mentén és húzzák rá az új aszfalt csíkot, de még csak a felénél járnak.... jobbra tartást ugye nem tudtam gyakorolni a sávomban, mivel ott volt a munkálat, mentem szépen egyenesen és pont ráfutottam erre az 5-5 cm szintkülönbségre, kis kacsázás és -életvitelileg felém nézve- szerencsés elborulás nem mentem városon kívüli tempót, de azért soksok kmen át a sávom közepén haladtam itt ezen a szakaszon pont benyúlt ez a szintkülönbség, szóval úgy érzem nem náluk kell kártérítésért járkálnom, hanem az agyamban
meg gondolom mivel helyszínelés sem volt meg egyebek ezért mit tudnék tenni? szerintem semmit, és persze ráfognák hogy biztosan nem az út és látási viszonyoknak megfelelően vezettem
-
csongi
veterán
válasz
zsolt19900 #20455 üzenetére
Én tuti kártérítési igénnyel élnék a közűt felé.
-
stifi
senior tag
válasz
zsolt19900 #20458 üzenetére
ferde kormány, feszülő bowden is lehet.. meg kéne első körben mutatni egy szerelőnek!
-
zsolt19900
őstag
még nem néztük meg, húz egyik irányba ennyi, méricskélni meg tüzetesebben ránézni még nem néztem/tünk rá, de gondolom ilyesmit javítani nem lehet/szabad
tutis: okés köszi
igazából azért kérdeztem mert full régi banditon is láttam olyant, hogy tettek bele fordított telót ami arra nem volt jellemző
-
yodamastah
őstag
válasz
zsolt19900 #20455 üzenetére
Milyen jellegű és mértékű a sérülés?
-
tutis
őstag
válasz
zsolt19900 #20455 üzenetére
átmérő, hossz, kerékfelfogatás, fékfelfogatás, rengeteg dolognak kell passzolnia..
-
zsolt19900
őstag
rámentem egy remek úthibára és megfektettem pöppet a gépegységet, kérdésem felétek az lenne, mivel úgy látszik az első villa húzta a legrövidebbet, ha már úgy is szánok rá pénzmagot tudok venni a gs-re valami másféle fajta állíthatóbb első villát, és ha igen akkor mit kell néznem a keresgélés során? átmérőjét hogy mekkora megy be oda ahol a villa van stb? vagy ilyesmire nincsen lehetőség
-
tutis
őstag
-
Daywalker
addikt
Stimt, értelek
Én is gondolkodtam egy átfújáson majd ha kész vagyok az egyéb csereberékkel, új csavarszett beszerzésével stbstb, de 100 rugót nem adnék érte, azt inkább elpályáznám. Viszont nekem egyszínű lenne, gyári festékből, viszont felnit és tankot is fújnék. Ha 30-ból kijönne nem is nagyon gondolkodnék. A garázs adott, a többit kölcsönbe tudnék szerezni, matricaszettet meg vennék (ezen nincs olyan sok szerencsére, még gyáriból is futná talán)
-
tutis
őstag
válasz
Daywalker #20446 üzenetére
Mivel én már 2x is pórul jártam azzal hogy más festette le a motort, így meguntam azt hogy mást gazdagítok feleslegesen. Nekem evidens volt hogy magam oldom meg. A festéshez elég egy zárt tér (garázs, műhely, stb). Mivel pályaidomról beszélünk, nem feltétel a zárt hőkamra se. A pormentesítést a legegyszerűbb módszerrel oldottam meg, többször fellocsoltam a talajt
Az idomokat vállmagasságban helyeztük el, így nem lefele ment a festék fújás, tehát nem a talajról veri fel a port a szórópisztoly..
Anyagilag mindent beleszámolva kb 45ezerből jöttem ki, de ebben benne van a matricák ára is (6-7ezer ft), meg minden segédeszköz ára is, de ugye maradtak meg anyagok (gitt, csiszolópapír, füller), meg ugye többféle színt is kellett vennem. Egyszínűt szerintem 30-ból simán ki lehet hozni mindennel együtt. Meg ugye én gyöngyházfestéket vettem.
A festék mennyiségek:
narancs: 8dl +higító
fekete: 2dl + higító
ezüst: 3dl + higító
a higítás 2 rész festék 1 rész higító arányban kell végezni..
(ezüst festéket azt nem vettem, az maradt nekem régről, szóval az nem tartozik bele az árba)
kompresszor meg pisztoly adott volt a munkához.. -
Integra
titán
ne ess el vele, ha lehet
én meg azon gondolkodom, ha széttörném a szuper kínai idomszarom, akkor a már készre hegesztett gyári idomokat fogom, leszórom csupaszra, lakkréteg az uv ellen és felcsavarozom és kész. fényévekkel többet bír és jobb mint ezek a kínai szarok..
meg látszik, autentikus,hogy a zember használja -
Daywalker
addikt
Hogy oldottad meg a pormentes szobát? Fújásnál azért nem mindegy. Gondolom ha van fűthető kamra (kemence), gyorsabban ki lehet szárítani az egészet, nem kell napokat várni.
Illetve anyagilag jobban megéri eltökölni vele otthon, mint elvinni és megcsináltatni? (Mondjuk ha nincs kéznél kompresszor meg normális felszerelés, akkor gondolom nem a válasz). -
tutis
őstag
válasz
Daywalker #20444 üzenetére
Hát elég szopós történet volt, az időjárás nagyban hátráltatott.
Leírom az egész menetét akkor, hátha valaki kedvet kap hozzá..
Először is a legfontosabb a megfelelő előkészület, anélkül csúnya lesz a végeredmény. Szóval szépen neki kell állni csiszolni, gittelni.
A csiszolás:
120-as papír az első, géppel (én excenteres csiszolót használtam) hajlatotokban kézzel.
Utána 220-as vagy 240-es papír jön, ugyanúgy gépi és kézi vegyesen, felülettől függően.
Utána jön a gittelés. Erre műanyag gittet kell használni, mivel az kicsit rugalmasabb, nem fog töredezni ha picit mozog az idom. Ha a gittelés megszárad, megint mehet a 240-es papíros csiszolás, majd a 320-as.
Szilikonos zsírtalanító folyadékkal át kell szépen törölni az idomot, portalanítani kell.
Ha ez megvan, következik a füller. Ez már a festés részét képezi. 2K-s füllert (vagy filler) vettem szettben, így olcsóbb.
Aki nem tudná, a füller az egy töltőalapozó, szépen kitölti a hajszálkarcokat. Ha ez teljesen kiszárad, akkor lehet vizesen csiszolni, 800-1000-1500-as papírokkal. A durvább papírokkal óvatosan, Csak akkor érdemes durvábbal kezdeni ha a fújás nem tökéletes.
Vannak trükkök, pénztárcakímélő megoldások. Az egyik az hogy a töltőalapozóba szinezőt is kevernek, vagy olyan színű töltőalapozó vesznek, amilyen lesz a festék alapszíne..Így a festék jobban fog takarni.
Lehet még venni külön alapozó festéket is, én nem vettem, mivel a festéket is már 2 rétegben számoltam, nem akartam túl sok réteget, mert még maszkolások is külön rétegek..
Szóval először füller 1-2 rétegben, itt a takarása számít, 2 réteg a jobb, mert azt még vissza is kell csiszolni.
Jött a vizes papíros csiszolást, majd megint szilikon lemosó.
Utána megkapta az alapszínt, a narancsot 2 rétegben. Fontos hogy hagyjunk időt száradni a festéknek, 1-2 nap minimum. Nem érdemes kapkodni, elsietni, mert a végeredményen is meglátszik.
Ha a második réteg is kiszárad, jön a maszkolás. A minta dönti el hogy maszkolod, nekem az ezüst réteg lett az első plusz réteg. 6mm-es műanyag alapú maszkolószalagot vettem. Ha ívet akarsz maszkolni, akkor 3mm-es kell hozzá, a szélesebb maszkoló szalaggal nem lehet nagyon ívet maszkolni. Nekem pont ezért is kellett változtatnom a terven, de nem bántam meg.. A fejidom nem ilyen lett volna, de mivel nem volt 3mm-es maszkoló szalagom, így ezért lett ilyen a fejidom mintája. A maszkolást nagy körültekintéssel kell végezni, 3x ellenőrizni kell, mielőtt elkezdjük a fújást..Fontos hogy a maszkolást a fújás után már kb 15-20 perc múlva el is távolítsuk, amikor már szárad a festék, mivel ha kiszárad teljesen, akkor töredezhet a maszkolás szélein. Szóval 1 réteg a kimaszkolt részre, és lehet is leszedni amint kicsit szikkad..
Utána megvártam míg megszárad teljesen, és elkezdtem a fekete rész kimaszkolni.
Megkapta a fekete színt is, majd a matricákat.. Ha minden megvan, át kell törölni mézes kendővel az egész cuccot lakkozás előtt..1 nap múlva jött rá a lakk két rétegben. Első réteg vékonyan, második kicsit vastagabban. A lakknak kb 5-6 nap kell míg kiszárad teljesen, utána lehet feltenni a motorra..Nagyjából ennyi a története. Az időjárás azért hátráltatott mert 22 fok alatt nem szabad festeni, meg kellett várnom a jóidőt... -
Integra
titán
válasz
yodamastah #20433 üzenetére
időm van, csak pénzem nincsen jelenleg, gigantikus csóróság van
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #20438 üzenetére
ÖÖÖ de melyik GP? GP van 208, 209, 211, 212, meg van GP racer stb... meg ugye vannak az UK verziók mellett az amerikai modellek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #20436 üzenetére
aztakrva
dunlop sportmax gp lett végül. elöl soft hátul medium.
-
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #20433 üzenetére
Hetvegeim nekem is zsufoltak, de muszaj lesz ha nem akarok a mezony vegen kullogni.
-
yodamastah
őstag
-
.mf
veterán
-
ALI_G
veterán
szombaton vagy vasárnap megy valaki kecsóringre?
persu: tavaly is ebben a ruhában nyolmultam
de biztos nem ugyanazt vetted, mert utolsó darabot vittem el 99-ért.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #20428 üzenetére
Srry
olcsobb volt ez a rendszamos, mint a rendszam nelkuli, tervben az volt h semmi papir, de ez meg jobb allapotban is volt, hat akkor nehogymar ne hasznaljam utcan is
-
#25954560
törölt tag
válasz
yodamastah #20428 üzenetére
palyagepnek vette
de tud az mindent
-
Daywalker
addikt
válasz
yodamastah #20428 üzenetére
Hát, valahol ki kellett próbálnia
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #20427 üzenetére
Hát ha idén még nem is motoroztál akkor minimum kell 1 edzés. Milyen motor az hogy rendszámos. Azt hittem pályagépet vettél.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #20426 üzenetére
Nem nagyon szeretnek menni vele erre a versenyre. Eletemben nem voltam vele palyan. Azert nem akarok fizetni tizezreket, h fene tudja milyen idovel meg a kedvem is elmenjen egy idore. Az nem eppen felhuzo edzes lenne
amugy rendszam index tukorrel mennek labon, kivancsi vagyok a gepatvetelen mit mondananak erre
Mindenkepp akarok elotte egyet edzeni, persze rohadtul be vagyok sozva, es legszivesebben mennek azonnal a versenyre. Szoval ha ugy alakul mehetnenk edzeni a jovo het utan, h a kovetkezo kecskemet versenyre valamit le tudjak rakni -
válasz
yodamastah #20424 üzenetére
Hajjaj, az ám! Jövő hétvégén a versenyen!
(MAMI kupa lesz Kecsón)
Anno mikor kész lett a pálya MZ-m én is stílszerűen élesben, a versenyen mentem vele életemben először..
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #20423 üzenetére
És mikor lesz az első 125gp teszt kecsón?
-
Topiccsendőr
addikt
Teis arlent vettel? Nehogy ugyanolyan ruhaban jelenjunk meg a partyn
Vettem overalt, marhaboroset. Neztem a kengurut, abban nulla medenceprotektor volt, inkabb vettem a marhat, abban normalis protektor van. Meg egy mugen kesztyut. Szoval nekem gumi kell csak es megvagyok idenre. -
zenke
aktív tag
Pesten van még olyan hely ahol olcsó a műszaki akkor?
-
zsolt19900
őstag
láttam olyan "módosítást" a neten gs500-hoz, hogy 1db kipufogó helyett 2 db van rajta.... ez módosít esetleg negatív irányba a teljesítményen, vagy marad az ami volt csak kicsit optikailag jobban fog kinézni a motor, vagy utána kell hangolni a karburátort meg az egész mindenséget? találtam egy gyári dobot és megcsinálnám, ha nem valami elvetemült ötletnek tűnik az ügy
-
yodamastah
őstag
A jobbik eset az szokott lenni, hogy kimegy az utcai harcos pályázni (persze a gyors csoportba, mer ő nem lassú), és amikor látja hogy kerülgetik mint a pocsolyát, akkor rájön hogy hoppá baj van, lehet meg kéne tanulni motorozni
Majd pedig magához tér, és szépen áthelyezi az utcai orosz rulettezést a pályanapok idejére.
A gond az, hogy amikor pár év tanulás után az utcai csoportokból a leggyorsabbak közé beharcolja magát az ember, akkor is mindíg van az az állat aki kikerül mint a pocsolyát.
Egy átlagos képességú amatőr minél többet pályázik, annál szerényebb lesz az évek során. Még akkor is ha már egészen jól megtanulsz motorozni, mIndíg van nálad sokkal gyorsabb a pályán
Ahogy fejlődik az ember, egyre távolabbinak tűnik az a tudás amit egy VB szintű versenyző birtokol.
-
stifi
senior tag
válasz
yodamastah #20416 üzenetére
bocs, a tiédre válaszoltam de nem rád gondoltam a lenézővel. ezt úgy nagy általánosságban értettem
szerintem is az igazi gáz az amit mondasz, ha valakinek nagy a szája de nincs mire. szerintem az nem baj ha valaki nem tud motorozni, csak ne is csináljon úgy...
hány olyan sztorit hallottam már hogy "nekem ezres gép kell, kinőttem már ezt" - és miért nőtted ki? "mert nem megy többet 250-nél az árpád hídon"... -
yodamastah
őstag
Hát mindenki kezdi valahol, de bőven 3 perc feletti idővel kevesen. Már legalábbis ha az ember úgy érz hogy neki már jár egy ezres gixxer, akkor azért nem ártana valemennyire, mondjuk egy kicsit az átlagnál jobban motorozni.
Hogy szemléltessem aznap egy kint volt haver a yahama chopperével ment 2:45öt. Az életébe nem volt sportmotorja, nemis akar
Vagy mondjuk 2:30at mentem elsőre egy 600as fazerrel túra gumival, kb 4-6 hete motoroztam akkor.
Szóval nem lesajnáló vagy lenéző akartam lenni, tényleg űbergáz volt a csávó. Főleg hogy még fel is volt háborodva hogy miért előzik meg annyiran. Komolyan mókás volt az egész. Leszámítva hogy közveszélyesen lassan ment a kanyarokban. Én azonnal hazakültem volna, az a kanyartempó amit produkált még közúton is problémás, nem hogy versenypályán.
-
ALI_G
veterán
a superzone-ban mikor vettem az arlen ness ruhámat, akkor volt olcsóbban egyrészes kenguru, igaz 1 db volt de baromi jól nézett ki. Szóval nem feltétlen luxus és jóval többet bír aszfalton csúszva. Utcára is ugyanúgy van értelme egy jó ruhának mint egy jó sisaknak.
persu, vettél már ruhát?
nekem iszonyat izomlázam van, max hazaviszem a mocit, találtam szakembereket fényezésre, szabászatramár csak pénz kéne
Most ha nagyon jól megy, akkor 2 hét múlva félig-meddig pálya gépem lesz rendszámmal.
-
stifi
senior tag
válasz
yodamastah #20383 üzenetére
egyébként mindenki elkezdi valahogy, nem?
senkit se a pályára szültek, 2 szezonnal ezelőtt még az én motorom is karcmentes volt, oldalt 105%-os gumikkal, és egyáltalán nem érdekelt a pályázás, meg a lenéző tekintetek.. én is meg szoktam nézni más gumiját, de csak kíváncsiságból, következtetést nem vonok le még a lassú köridőből is.
abból már igen ha valakinek nagy a pofája de láthatóan béna szájhős -
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #20411 üzenetére
Hát nem lehet tudni hogy tárolták, és hogy mikor mentek vele. Lehet az jó is meg rossz is. Láttam 2x pofára esni embert a 9 éves slickkel. A 2. esés után néztük meg hogy vajon mi baja leht a guminak, mert azt mondta tök lassan ment
Meg volt keményedve mint állat.
Mindegy a KR tuti jó, de hűvös időben nem árt gumimelegítőzni. (pontosabban az sosem árt
)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #20408 üzenetére
Nenem!
Aprilia RS 125 re
17 es kereke van, etezere nem is kapni a 18 as felni miatt, csak avont aminek horror ara van.
Mit jelent a nagyon regi? Mentem 8 eves slickkel, annyira nagy bajom nem volt vele. -
stifi
senior tag
válasz
canniball #20370 üzenetére
most nem azért, de a motorokhoz nincsen zöldkártya meg környezetvédelmi besorolás.. egy matricád van, az a műszaki vizsga matricája - ha piros akkor talán idén vizsgáztattad és 2015-ben jár le? a zöld matrica lejárata volt 2013 azt tudom..
a szín jelöli az évet, a nyíl meg amerre mutat a hónap lejáratát. zöldkártya vagy matrica motorhoz nincsen. -
Bogyó bá'
nagyúr
Elvileg hatósági áras, és a tavalyihoz képest marhára megdrágult: "A motorkerékpárok műszaki vizsgadíja 4360 forintról 11.000 forintra, a személygépkocsik műszaki vizsgáztatásakor a tavalyi 16.290 forint helyett már most is 22.000 forintot kell fizetni." Ilyen helytelenül van leírva, copy/paste-tel másoltam...
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #20407 üzenetére
Ja emzére? Azé nagyön öreget ne vegyél meg. Amúgy a melegedési ciklusokra nem érzékenyek a mai dunlop pályagumik. Ahogy fogy ela hús rajta, úgy csökken a tapadés szép lassan.
Ami horror az a keverékek számozása. Akár éven belül is változik a kód, és van hogy ugyanaz a kód más keveréket jelöl.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #20406 üzenetére
Rs re nezegetek slickeket, es olyan elmebeteg meretben azt lattam hasznaltat. Elol 90, hatul 115 vagy 120 asban.
Sok remenyt nem fuzok hozza, de elmegyek megnezem. -
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #20404 üzenetére
Talán a legjobb gumi amit boltban megvehetsz a KR106/KR108 kombó. MI a kérdés? Amúgy hozzávetőleg azt tudja mint a D211GP / D212GP, csak ugye ez slick. Meg a mérete kicsit más a hátsónak.
-
Pocee
senior tag
ha lenne pénzem tuti kengut vennék én is mert nagyon tetszik.a nevem nem varratnám bele tuti,és elesni sem szeretnék benne...
szal lehet egy tehetősebb alteregómat láttad
behatárolható az műszaki vizsgadíj x-y közé vagy a díj mindenhol ugyanannyi és valaki tudja közületek?
tavaly júliusban lejárt... -
Topiccsendőr
addikt
Dunlop racing KR gumiról tudunk valamit?
-
Szakbarbár
aktív tag
Nekem tegnap műszakin ezeket nézték: Fék, világítás, kürt (duda) kinek mi tetszik, alvázszám, motorszám, km óra állás, gumik állapota, a fékcső állapota, lámpákban van-e a E betű valamint prizma. Az ülésen kell keresztben lennie egy kapaszkodónak, de még nem láttam olyan embert aki használta volna.
A fékellenőrzés módja függ a vizsgáztatótól is, volt amikor csak megtolta a motort és úgy próbálta, de a legtöbbször feltették gépre. Én vizsga előtt rászántam 1000 Ft-ot és csináltattam egy féktesztet, így van idő megcsinálni ha gond van.
Holnap mehetek az okmányirodába, mert betelt a forgalmim.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Mikrotik routerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Robogó, kismotor
- A kedvezőbb eligazodás érdekében kiegészíti márkajelzéseit az ARM
- sziku69: Szólánc.
- Építő/felújító topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A Qualcomm bemutatta a Snapdragon 7 Gen 4-et
- Dark Souls sorozat
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GENIUS vezetéknélküli, rózsaszín csajos egér
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest