Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Hieronymus: Új biztosítási kártyát kap a nagymama
- Steven: Miért váltottam Tv-ről projektorra?
- Rap, Hip-hop 90'
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolt19900 #19995 üzenetére
Valszeg nem elol keresendo a problema, hanem hatul.
Hatso gatlo elofesziteset novelnem, h a segge feljebb keruljon, ezzel a suly nagyobbreszt elore megy. Az elejeben gondolom nem lehet az elofeszitest allitani. Ha lehet akkor nincs utanaallitva a hatulja hozza. Esetleg hatul szar rugo van. Vagy bepuhult az idok folyaman. Az is elofordulhat.
Szimpla geometriahiba az, amit leirtal.
Nem olajjal, nem gumival orvosolhato. Jo futomubeallitassal. -
zsolt19900
őstag
válasz
vendingo #19998 üzenetére
tavaly szezon utolsó harmadában eléggé hideges időben kezdtem meg a motorozást akkor azért sem és ugye frissesség miatt sem toltam neki, most néha tolom és akkor jön elő.... lehet ám az is hogy belém kap a szél és megemeli éppen annyira a kormányon át az elejét, hogy úgy érezzem hogy labilis, és ez nekem pont elég, és épp ezért kérdezem, hogy ha bekeményítenénk így az olajjal játszva a telót akkor ugye tovább maradna lent a földön? vagy pont puhítani kellene? a puhítással meg az a baj, hogy most is olyant üt néha ha egy bukkanóra -hosszanti bordás bukkanó- rámegyek hogy ihajj
-
vendingo
veterán
válasz
zsolt19900 #19997 üzenetére
Mióta van ez a tünet?
Korábban is volt, vagy csak nem rég jött elő? -
csongi
veterán
válasz
zsolt19900 #19995 üzenetére
Gumi csere?
-
zsolt19900
őstag
lenne egy kérdésem
nehogy hülyeségből ill. feleslegesen ezt okoljam és adjak ki pénzt rá
a szitu a következő: kicsit nagyobb tempónál 120-30 körül elkönnyül a motor eleje, lehet ezt a telóolajjal orvosolni, hogy pöppet többet tesznek bele és/vagy sűrűbb keverékkel dolgoznak a cserénél? egyszerűen nem tudom rádönteni a motort az ívre mert megy szinte egyenesen ilyenkor fék-fék aztán ugye lassabban már fordul is be a gumik múlt szezonosok szóval nem azok lesznek a bűnösek
-
tutis
őstag
válasz
Topiccsendőr #19991 üzenetére
okés, már csak 1 embert kell kerítenem, harmadát akkor félreteszem neked, aztán amikor kell, összefutunk..
-
Pocee
senior tag
válasz
Integra #19986 üzenetére
viszont a fireblade még mindig egy hétköznap is használható motor,persze a többi is,de a teljesítményük már nem arra való,hogy fagyizzgasson az ember vele,ezeket már érdemes futtatni pályán,míg a fireblade közel sem kerül annyiba mint a szénné fejlesztett "versenymotorok".szóval ár/teljesítményben meg szinte verhetetlen...ja és mégis csak HONDA
-
ALI_G
veterán
Sikerült gumit cserélnem, ebéd után megyek kecsóra. Hívjon ha valaki arra jár!
-
Integra
titán
haslam szépen széttörte a lábát
na kérem, egy hiteles pali (neil hogdson) mondja éppen (angol eurosport2 wsbk stúdió beszélgetés): vezette a panigale-t és a hp4-et, egymás után, elég sokat cserélgetve és azt mondja, hogy a hp4 sokkal könnyebben motorozható. a panigale képes a hp4 idejére, de jóval keményebb fizikai munka vele elérni a hp4 idejét és kevésbé megbocsátó ha valamit elront az ember. a hp4 egy fireblade kezelhetőségben könnyedtségben, csak széjjel van szteroidozva hozzá.
azt már csak én teszem hozzá az eredményeket látva, hogy a fireblade már csak a futottak még kategóriában foglalhat el helyet ebben a mezőnyben. nagyon elmentek mellette már.. -
tutis
őstag
pályaidom ülésszivacs nem kell valakinek? (EPDM szivacs)
1 méter szélességben árulják, 2cm vastag, cm-re 400 Ft. Mivel csak méteres szélességben van, így 40cmx100cm darabot kellene megvennem, de nekem ebből csak 40x33cm-es darab kell, tehát 3 db is kitelik a táblából, így két embert keresek még akikkel közösen meg tudnánk venni a 40cm-es darabot. A költség is így harmadolódna. 16000 Ft egyben, 5335 Ft lenne fejenként..Akinek kellene, szóljon, jövő hét elején megejteném a vásárlást.. -
normális? -
Integra
titán
-
vendingo
veterán
Nem mai, de jó kis teszt.
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/nagy_sportgumiteszt_tapadjon_ra?page=1
Bocs, teloról vagyok. -
Mela Kehes
addikt
Hali!
Igényeltem hordós green MOL kártyát. A neten 10 kiválasztott kúton 5 Ft-tal olcsóbban tankolhatok, viszont a kutas azt mondta, hogy péntektől vasárnapig 8 Ft a kedvezmény. Aki hasznal ilyet felvilágosítana?
-
Integra
titán
eddig 15k km van a tehénben, a gumi 0 km-es korában került rá. nagyon jó állapotban van, pedig nyomaték az bőven akad. igaz apám nem egy vadulós, de néha én is használom. kvázi újszerű. szerintem még legalább 15k km benne van a gumiban, utána öregedés miatt úgyis cserés lesz. hamarabb mint ahogy elfogyna a profil. maximálisan elégedett vagyok vele. kockásodásnak jele sincsen.
-
válasz
vendingo #19952 üzenetére
Köszi, valóban, az R17 nem mindenben olcsóbb!
Statisztikát kedvelőknek: [gumiteszt.com]
És épp ez a dilemma, hogy mindenhova jó legyen..
Pl a most fennlévő Pirelli Dragon (eszembenemjut melyik típusa) egy kiváló gumi, de jártam már úgy vele nyáron, hogy kánikulai hőségben városba érve egy élesebb kereszteződésben kicsit vehemensebb / jobban elfordított kormánynál + kicsit megdöntve indulásnál majd kiesett a kezemből a motor eleje.. oldalra kicsit megcsúszott a gumi. Meglepő volt, szerintem túlmelegedhetett (szinte folyt az aszfalt) vagy / és kicsit porosabb volt ott az út.A másik végletként meg olyanokat is olvasok
pálya(sport) gumikról, hogy szinte egy hosszabb egyenesben képesek lehűlni..??és még egy dolog, a Bridgestone egyes típusainak egész jó a megítélése. (marketingje, reklámja?)
-
.mf
veterán
Tegnap azt vettem észre hazaérkezéskor (~250-300km-t még beletoltam munka után délután-este, egy kis dugó-szlalom M3 bevezetőn, egy kis M2/2 a határig, majd vissza egy kis M0, M1 és haza), hogy valami folyadékpermet van csak a bal csizmámon. Azt gondoltam elsőre, hogy a nemrég cserélt hűtőfolyadék sapkája lehet, hogy nem volt eléggé meghúzva. De meg volt. Ma hazamentem kajáért, s napfényben jobban meg tudtuk nézni. Nedves az a környék is, de nem onnan jön. S nem víz. Olaj...
Idomzat, tank le.
Kb hengerfej karbi-oldalától kezdődik az olajcsík, onnan lefelé minden összekenve.
Olajszint szerencsére még min. felett van.
Csakhát így ma se Kecsó, se Kakucs, se csavargás.
Valszeg csak nagy nyomás (magas ford.) mellett préselődik ki egy kevés a hengerfej-pakolásnál.
Jövő hétvégi program ezek szerint megint szerviz lesz... -
alvaro
senior tag
Z8-at Michelin Pilot Road 3-mal együtt tesztelte Kutya:
Csak mivel nem egy motoron voltak, ezért elég nehéz összehasonlítani őket
Na mindegy, a magam részéről Pilot Road 2 fog felkerülni (már megvan), f650.hu-s brigádból többen dícsérték, és most, hogy van utód, kicsit moderálták az árát is a sz@r forint ellenére.
Egyébként végeztek a 104 ezres 100 ezres 120 ezres szervizzel (óra szerint 104k, illetve 4k, a 100 ezres eltolva egy időközi olajcsere miatt, és úgy 120 ezer lehet benne igazából). Érdekes, hogy az "alig használt" (8500km, a hivatalos ciklus 10 ezer) olajat jobban megviselte a használat, mint a "túlhordott" gyertyát (máskor 20 ezernél cserés, most 24-nél maradós).
A villaolaj se volt szép látvány 2 év után. Lehet, hogy évente fogom cseréltetni, főleg, ha ilyen hulladék utakon járok... márpedig fogok.
Összességében most kicsit jobban veszi az úthibákat, és újra sokkal finomabban jár a váltó. A letört index cseréje meg az elgörbült kormány egyenesítése már csak hab volt a tortán. Ja, 33400km után kapott új első fékbetét. Még biztos bírta volna egy darabig, de lehet, hogy egész évben ennek kellett volna bent maradni, azt meg azért mégse kéne
-
doc
nagyúr
-
stifi
senior tag
a gumikérdés olyan mint a vallás.
-
vendingo
veterán
Nem tudom ti honnan szoktatok gumit rendelni, de nekem eddig mindenki az R17.hu-t ajánlotta, de találtam egy olcsóbb céget. Belinkelem, hátha valaki nem ismeri.
-
Integra
titán
a z8 interact utcai gumi, a tiedre is ideális választás, de nem igazán pályagumi, nem tudom, hogy ott mit bírna ki. sosem mentem fel vele pályára, valszeg nem is fogok. de utcára túramotorok alá profi, első perctől fogva imádom. öregem is csak elismerően bólintott rá, pedig ellenkezett, hogy miért akarom a gyári brdigestone-t azonnal lecserélni még üzembe vétel előtt.
-
Köszi, Noshát kb erre számítottam, ahány ember, annyi féle ajánlat..
(És akkor még kicsit lehetne játszani a méretekkel is..)Ugyanígy teszteken olvasva sem lehet teljesen jól eligazodni, annyira használat / motortípus függő lehet a dolog.
A Metzeler Z8 egyébként eléggé új típus, árban kicsit túl is licitálja a már említetteket.. -
Djuree
félisten
olajat honnan érdemes most rendelni? olyan hely lenne jó ahonnan egyúttal láncsprayt is tudok rendelni meg szűrőt is.
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #19945 üzenetére
tegnap mentem egy kört és azért azt érzem, hogy a k3 interact inkább pálya, mint utca. szárazon ok, de nem melegszik utcán úgy fel, mint mondjuk egy m5 interact. esőben meg sehogy sem érzem biztonságosnak a k3-at. ellenben a z8 interact atom, annyira jó esőben is.. legkevésbé sem félek a tehénnel esőben sem.
-
yodamastah
őstag
Ha pályázgatnál akkor mindenképpen oylat amit a gyártó is utca/pálya guminak árul. Pölö Conti Race attack street, Metzeler K3, stb...
Persze lehet túra gumival is pályázni, csináltam én is. Sőt a mai sporttúra gumikkal tényleg jól lehet csapatni. De egy jó sport gumival ami pálya használatra is ajánlott, azzal elég jó tempót lehet menni, valamint pofára esni is sokkal nehezebb lesz.
-
vendingo
veterán
Nekem volt/van Sport attackom, aztán előre került sport attack 2 és most hátulra is azt veszek. Nekem mind a 2 bevált. Az én hátsómban kb 10-12 ezer km körül lehet és még van rajta egy kevés. Az első gumi 2 hátsót kiszolgált.
Idén én is szeretnék párszor lemenni pancsira.A sima sport attack és az újabb fajta között különbséget nem vettem észre, nem tudom, hogy az újabb hátsó megéri-e azt a +12 ezer ft-os felárat a simához képest.
-
Valami jóféle hátsó gumit keresek és nem vagyok képben melyik lehet a legjobb választás - ki mit ajánlana?
Megsétáltatnám végre többször pályán is az utcai gépem, ami elég vehemens viselkedésű 850ccm / 2 henger, még a '90-es évek közepéről, szóval nem az a kifinomult vajpuha járású sor4-es hatszázas..
Amit eddig kinéztem az vagy a Dunlop qualifier 1 vagy 2, vagy a Conti sport attack 2, avagy a Michelin Pilot Power 2, de még a Pirelli diablo rosso 2 is lehet. (mind max 40e pénz közelében van)Avagy ezek közül szinte tök mindegy melyik, mert a kocamotoros szintet bármelyik kiszolgálja?
Még az se lenne rossz, ha egy szezont teljesen végig bírna normálisan. kb azt a 8-9e Km-ert.
-
boogie84
veterán
válasz
Daywalker #19940 üzenetére
Ha az előző tel.olaj cserénél ugyan azok a fékek jobban haraptak, csak a mostani olajcserénél került sztem kevesebb olaj bele, akkor most melyik a rossz?
Am most a fékek is kopognak amikor meghúzom a fékkart.
Még én szóltam rá h tegyen bele, mert túlságosan puhának látszódott amikor megnyomkodta.Az előző szervizelés után éreztem jónak mindent, ha nem fossa el magát a teleszkóp akk semmi gond.
-
boogie84
veterán
válasz
zsolt19900 #19938 üzenetére
Ha nem ereszt, nem látsz vagy érzel semmit a fékezéskor akk azt javaslom ne nyúlj hozzá. VAGY jó szerelővel csináltasd.
Nekem sem az árakkal van a problémám, hanem azzal h nem úgy működik most a motorom, mint előtte.
-
zsolt19900
őstag
nekem is 12k-t mondtak rá, hogy lecserélik annyiba a szimeringeket is meg az olajat meg a munkadíj is benne foglaltatik, de így vegyes érzelmekkel nézek a dolgok elébe
lehet, hogy jobb lehet, hogy rosszabb lesz
-
boogie84
veterán
Ez alapján bőven kevés olaj van a teleszkópjaimban.
-
-
boogie84
veterán
-
doc
nagyúr
válasz
vendingo #19932 üzenetére
egyebkent a "hivatalos" megoldas veszfekezesre:
eros hatso fek, majd annak lassu felengedese mellett progressziv elso fek huzas (persze mindez joval rovidebb ido alatt zajlik le, mint ezt a mondatot elolvasni)
idealis esetben a hatso fek vegig pont a csuszashatar alatt van, persze egy hirtelen veszhelyzetben, plane olyan aszfalton amit nem ismer az ember igazan, ez nehezen tarthato. de mivel a hatso kerek megcsuszasa eleg konnyen kezelheto, meg mindig jobb ha a fekezes kozepen megcsuszik a hatulja, mintha hatso fek nelkul joval hosszabb lenne a fektav -
vendingo
veterán
"Drasztikus hátsó fék használatkor megcsúszik a kerék és irányíthatatlan a motor."
Drasztikus első fék használatakor is megcsúszik a motor és kimegy az eleje."Az első fékkel mindent meg lehet és meg is kell tudni oldani."
Ha meglehetne oldani minden helyzetet első fékkel, akkor minek a hátsó?
Nekem már mentette meg az életem hátsófék, amikor hiába vész fékeztem az elsővel, ment az orra és majdnem összetörtem magam, a hátsóval tudtam csak stabilizálni a motort illetve elkerülni az ütközést.A másik meg hogy szerpentinezéskor hátsót szoktam leginkább használni, de ezzel nem hiszem, hogy egyedül vagyok.
Engem friss motorosként doc szoktatott a hátsófékre egy közös motorozás alkalmával.
Mindenki használj úgy a fékeit ahogy akarja, csak baj ne legyen belőle.
Mindenkinek más a bevált megszokott módszer. Amíg nincs perec addig nincs gond. -
vendingo
veterán
válasz
boogie84 #19927 üzenetére
Nekem nagyon jó lett a telom olajcsere után.
Mondanám, hogy vidd el hozzá, de neked egy kicsit messze lenne (Lövő), meg a sok munka miatt csak későbbi időpontra tudna vállalni.
A csávó versenyszerelő és nagyon profin dolgozik. (3500/óra)
Ha érdekel, akkor megadom az elérhetőségét. -
boogie84
veterán
válasz
#25954560 #19915 üzenetére
Redbaronban csak a tagok motorjait javítják asszem. Mondta a csóka 4 5 éve h mennyi lenne az éves tagsági díj, abból most megvettem a fékbetéteket.
(#19916) persuader: Világos h nálam is lényeges h rendben legyen műszakilag. A f....om is tele van ezzel a szerelővel. Megbántam h egyáltalán odavittem hozzá, a teleszkópos dolgot 2× is megbántam.
Egyik kollégám említett egy ménfőcsanaki vagy másik helyet győr közelében. Nem tudjátok h esetleg melyik lehet?
-
zack
nagyúr
Sosem használtam taposva hátsó féket. Csak lassításra használtam 30% hátsó 70% első, vagy 20-80%. De ezt is csak úgy ha már láttam kaki lesz a biliben.
Az a helyzet hogy meg kell tanulni fékezni. Ez a legfontosabb. Pont ezek miatt amiket írtál. Drasztikus hátsó fék használatkor megcsúszik a kerék és irányíthatatlan a motor. A balesetek nagy részét sokan ezért nem tudják elkerülni. Az első fékkel mindent meg lehet és meg is kell tudni oldani. Senkit sem engednék 100LE feletti motorra ráülni amíg nem tanul meg hatékonyan fékezni. Sajnos ebben igen kevesen járatosak. Maja 400 mondjuk más tészta, de ez nem is az a kategória. Hosszú mint a vonatfütty, far nehéz, kaki a súlypont...Persze egy 1000-es GSXR-hez képest. Itt kicsit alkalmazkodnom kellett az eddigi rutinhoz, és több hátsó féket használni.
-
doc
nagyúr
en mentem mar autopalyan Z6-tal 150-nel durvan szakado esoben, es nem volt gond
remeljuk nem is leszakkor is becsuszott majdnem a sport szelet a gatyaba, mikor feher aszfalton gyorsitottam egy erosebbet, aztan megcsovalta a farkat
mondjuk olyat csinal fekezesnel is (hatso feket megtaposva), szoval kezdem megszokni, jo kis trening ha figyel az ember
-
.mf
veterán
Nos urak,
holnap ki és hova pályára? -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #19916 üzenetére
ja. nezhet ki csotanyul, de muszakilag legyen popec.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
boogie84 #19914 üzenetére
Lehet en vagyok bena, de neki nem allnek a teleszkopnak anelkul, h nincs kiszedve a kiflibol, ahhoz meg alap h a feknyereg le van szedve. Maskulonben nem tudod szerelni.
Mindenesetre rohadtul figyelnek arra, h a futomu top legyen, lehet nem kontar, csak masok a prioritasai.
En leszarnam h karc van az idomon, de legyen mar a normalis olajmennyiseg a futomuben -
boogie84
veterán
válasz
Topiccsendőr #19912 üzenetére
Fekproblemad biztos szetszereles miatt van. Legtelenites kene, esetleg folyadekcsere, ha nem bszta ossze a tarcsat olajjal, vagy a betetet.
Mostani alakalommal nem volt szétszedve a féknyereg. Fékfolyadékot az előző alkalommal csinálta, akkor minden jónak tűnt. Ha nem fossa el magát a teleszkóp akk semmi gond nem lett volna.
A múltkori szerviz után is megtisztítottam a tárcsát féktisztítóval, és most is mikor hazaértem.Amúgy ott voltam a szervizen, nem úgy tűnt mintha kontár lenne, azt mondta h nem feltétlen kellett volna magát eleresztenie, ha nem is volt szimering csere.
(#19913) Daywalker: Az hát, csak azt akarom megnézni h ki ért hozzá!
(CBR 600 F4) Sima golyós volt. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
boogie84 #19908 üzenetére
Hengeres az gondolom tugorgos csapagy a melyhornyu helyett.
Valoban jobb, bar nem ugy van ennel h alul tugorgos, felul melyhornyu?
Most mindketto tugorgos?
Talan tovabb fogja birni, szoval jobb tud lenni.Fekproblemad biztos szetszereles miatt van. Legtelenites kene, esetleg folyadekcsere, ha nem bszta ossze a tarcsat olajjal, vagy a betetet.
-
zack
nagyúr
válasz
yodamastah #19910 üzenetére
Nincs fent egyik se.
Majd holnap rád csörgök melóból, ha már ingyen van.
-
zack
nagyúr
válasz
yodamastah #19903 üzenetére
Szasz mester!
Bazz rég beszéltünk.
-
boogie84
veterán
válasz
Topiccsendőr #19906 üzenetére
ez fasza kör volt
Ne is mond.
Utolsó előtti mondatodon gondolkodtam amikor elkezdett ereszteni a teleszkópom.
Ajánlották a szerelőt. Ezért mentem hozzá.& (#19907) doc
Akk valszeg a fék lesz. De érdekes módon az első teleszkópolaj cserénél nem csinálta. Nem hallottam semmi ilyet.
Amúgy a kormánycsapágy nem gyári lett hanem hengeres.
Azt mondja jobb mint a gyári. Ezek után megkérdezem azt is h valóban jobb e, vagy átba...ott.?Győr környékén ki is volt az ajánlott szerelő?
-
doc
nagyúr
válasz
boogie84 #19901 üzenetére
en is kerdezgettem itt tavaly egy furra, a fekezessel osszefuggo koppanasrol: fekezesnel, meg ha lassan is ment a motor, egy koppanast hallottam kozvetlenul a fekkar behuzasa utan
aztan talan Persu mondta hogy lehet hogy a fekbetet csusszan elore a helyen, es valoszinuleg tenyleg az lehetett
azota sokezer km-t lemotoroztam, a koppanas meg megvan, de minden mukodik tokeletesen
lehet hogy nalad is ilyesmirol van szo? -
Topiccsendőr
addikt
válasz
boogie84 #19901 üzenetére
ez fasza kör volt
szimeringet mondjuk ki kellett volna cserélni a szakinak. Kevesebb olajjal jobban beesik az eleje fékezéskor.
talán ezt érzed, de fékhez nem sok köze van.
a két különböző olajszint nem okoz problémát, csomó motorban külön szárban van a csillapítás és a rugó.
nyakcsapágy után ilyen nem nagyon fordul elő, mert úgy húzza meg az ember, hogy ne legyen szar.
amit te hallasz az a fékbetétek mozgása max. mehetsz vele, csak fel fog koppani nagy fékezéskor az eleje valszeg. meg kanyar özben beesik, aztán azt hiszed kiment az első kerék.nem azt kell megbánni, hogy kicserélted az olajat, hanem hogy balfasz csinálta.
manualban ott van az olajszint, ki lehet mérni. -
yodamastah
őstag
válasz
boogie84 #19904 üzenetére
Hát a telót akkor tekergesd ha tudod mit állítasz. A teló tetején az előfeszítés csavar és a rebound szokott lenni. És hát nem mindegy melyiket tekergeted és merre
Az meg hogy keményítesz az is eléggé homályos fogalom. Bár azért szerencsére az utcai telók általában hülyebiztosra vannak megcsinálva, nem tudsz akkora tartományban állítani hogy nagy baj legyen, de azé jól el lehet rontani azokat is
Egyébként valóban lehet hogy maradt benne valamennyi. Ha megmértétek volna kiöntés előtt az olajszintet akkor nem lenne kérdéses hogy ugyanannyi ment e vissza
Levegőnek meg kell lenni benne (légrés).
-
boogie84
veterán
válasz
yodamastah #19903 üzenetére
Úgy érzem h szinte tele van levegővel.
Am. azon gondolkodom h a teleszkóp tetején lévő csavarral lehet h játszom egyet, keményítek rajta. Kipróbálom úgy milyen.Ezzel a picit megmozdulós kormánnyal érdemes azonnal foglalkozni vagy elmehetek egy balatoni túrára?
460ml a gyári. Ha most kb 420-430 van benne akk levegő is.
-
yodamastah
őstag
válasz
boogie84 #19901 üzenetére
Olajszintet nem milliliterre mérjük, hanem olaj magasságot illene mérni, azaz hogy meddig van feltöltve. Ehhez tudni kellene a gyári értéket. Nagyon nem kell befosni, a légréssel szokás játszani. Mondjuk úgy illett volna csinálni, hogy kiöntés előtt megméri meddig ért, majd ugyanaddig tölti vissza.
Mindegy ha a gyári érték nem tudott akkor az is lehet hogy csak úgy kábé lett az feltöltve
Az fontos hogy legyen légrés, mert az is résztvesz a rugózásban, és légrés nelkül, vagy kevés légréssel brutál kemény lesz a teló
-
boogie84
veterán
Kicserélte a szaki a teleszkóp szimeringeket. 1 hete tette bele az új olajat, és a szimeringcsere hiánya miatt ereszettek. Akkor 460ml-t töltöttünk bele. Most úgy csinálta, hogy kiöntötte a benne lévőt egy edénybe, majd ugyan azt a szimeringcsere után visszatöltötte. Kb-ra lett ugyan annyi, és sztem csak kb-ra lett ugyan olyan a két teleszkóp. Most viszont csak 420-430ml-t! Mert annyit mondott h maradt még benne valamennyi.
Kérdés h van e okom parázni amiatt h ebből gubanc lesz (mármint h a két teleszkóp esetleg nem teljesen ugyan úgy működik)?
Kérdés h ha egy hangyafasznyit is de eltér a két teleszkóp helyzete a kormányon akkor egyik mintha magasabban lenne, akkor lehet e ebből gubanc?Egyébként úgy is érzem h most a fékek nem olyan erősek mint anno mikor 460ml olaj volt bennük. Lehet h már beképzelem de ha kevesebb az olaj akk puhább a teleszkóp és akk talán a fékhatást nem érzem olyan erősnek mint azelőtt.
Annyit mondott h a kormánycsapágycsere után előfordulhat olyan, amikor tolom a garázsban a motort akk mintha előre hátra picit koppanna a kormány. Nos amikor hazaértem akk már csinálta is asszem. Bár mintha a féknyereg felől jönne ez a pici nem is tudom talán koppanás.
Kérdés h ezt azonnal állíttassam be v mehetek vele gond nélkül?
Már megbántam h lecseréltettem a teleszkópolajat.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- iKing.Hu - Samsung Galaxy S25 Ultra Titanium Black Használt, újszerű állapotban
- LG 38GL950G-B - Ívelt Nano IPS / 3840x1600 / 175hz 1ms / G-Sync Modul / FreeSync / HDR 400
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Lenovo ThinkPad X270 (15) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest