Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #17685 üzenetére
Ha mar az UV nel tartunk, a matricas abs muanyagnal hogy a fenebe megy le ugy a molekulalancba es roncsolja, ha magat a matricat - ami feljebb van- meg nem.
Ugy gondolom h hatalmas a homalykodas itt is. Nincsenek adatok, tablazatok, ertekek. Ezt nagyon utalom.
Igy nem tudok hinni semminek.
Sztm ez is-mint minden- egy kicsit bonyultabb. Tobb dognak kell osszejonnie ahhoz, h nagysagrendileg romoljon a sisak nyujtotta vedelem, napfeny, meleg, hejra es uteselnyelo retegre is hathatnak, meg miegymas. Persze ez a jozan paraszt agy. fene tudja hogy van. Valszeg nem csak egyetlen egy dolog. Utana kellene nezni, de en nem fogok, van eleg dolgom aminek utana kell nezzekA vakuumban ontes tudtommal karbonnal nincs. Siman vakuummal a gyantabol nyomjak ki a gazbuborekokat, ezaltal erosebb lesz, de onteni nem tudjak, hiszen ott vannak a karbon levelek benne, amit szogben kell egymas felett elhelyezni kezzel.
Explosión de dos tiempos
-
fattyu
veterán
válasz Gaboman #17697 üzenetére
Az első taknyolásom körforgalom ízlésesen felszórva színben az aszfalttal harmonizáló sóderral. Olyat fetrengtem mint az állat és nem is értettem mi a retek történt. Mindezt kb 35el Semmi baja nem lett a gépnek kb csak az eldőlés belenyomta az idomot a hűtőcsőbe és eldobta a vizet. Mondanom sem kell a világ véégn voltam vasárnap 5kor....
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Gaboman
nagyúr
válasz KubanitoS #17690 üzenetére
Nekem eddig a legdurvább a trágyán való megcsúszás volt, fékezem a motor egyszer csak hopp valamiért csúszok, megállok nézem a gumit 30 centis darabon tiszta gané.
Ezekre is nagyon oda kell figyelni, én a gazdákat is megbüntetném akik szállítják a trágyát és a felét elpotyogtatják, balesetveszélyes az is nem is kicsikét.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #17690 üzenetére
de csak az a baj hogy velem is előfordult már 2x az az 1%.. nem aggódom én, de rájöttem hogy nem vagyok 101%-ban védve - sajnos :\
szerintem az elcsúszások többsége a fasz motorkezelés miatt van.. túl gyorsan/lassan/rosszul döntve veszi be a kanyart, ráfékez stb... mondjuk nem is értem utcán ez hogy jön össze, minek feszegeti bárki a saját határait?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
KubanitoS
veterán
A videók 99%-ában a balesetek oka valóban a sok hülye barom, szóval én nem aggódnék emiatt. Sokkal inkább zavarnak azok a részek, amikor a motor egyszerűen kicsúszik a motoros alól. Ez mitől lehet mégis? Kopott gumi, vagy mi?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
stifi
senior tag
ha végignézem abbahagyom a motorozást...
az esetek 99%-a elkerülhető lett volna amúgy, de én nem osztom az észt, mind a két esésem visszavezethető ugyanígy rám is.. ha jobban figyelek nem történik meg - ahogy ezekkel a szerencsétlenekkel sem...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
akkor én mázlis vagyok, mind a kétszer az először megnézett motort vettem meg.
hozzáteszem, sok hirdetést megvizsgáltam, és előtte telefonon hosszan beszéltem a tulajjal, majd a személyes szimpátia miatt mentem el élőben megnézni, ahol igazából csak egy pofavizit történt, hogy minden úgy van-e ahogy mondták. úgy volt, megvettem.hja igen, 20%-kal a piaci ár felett, mind a kétszer. én úgy voltam vele, hogy inkább többet adok érte, mint hogy később ráfizessek valami spóroláson
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #17644 üzenetére
+1 a hjc üvegszálasra, én is azt vettem. (bár én nem spórolni akartam, pont hogy inkább hozzádobtam egy tizest a jobb kupakért)
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
fattyu
veterán
válasz fattyu #17683 üzenetére
végignéztem becsülettel....
Keletre sose megyek...
Amugy meg tanulságos... attól hogy elsőbbséged van talán nem feltétlen kell kihívni magad ellen a sorsot... persze volt sok sakk matt is.... na mindegy.
Sisak témához meg a műanyag fikzáshoz... Nem értek a lovakhoz, de amíg mostanság a lőfegyvergyártók kellemes hányadának megfelel a műanyag mint teherviselő elem addig azért úgy gondolom talán alkalmas egyszer odaverem a buksimat dologra is
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #17671 üzenetére
Vannak UV stabil műgyanták, szörfdeszka meg hasonlóknál is használnak ilyet de tudtommal csak ez a fajta gyanta önmagában nem a legalkalmasabb laminálásra, nem ad akkora szilárdságot, inkább utolsó rétegként érdemes kívülre pont az UV védelem miatt, arra meg még úgyis megy lakk is, abból is van UV stabil. Különben a különböző karbon dekni meg akármilyen védők is ugyanez a technika csak feltételezem sisakoknál már komolyabb szinten művelik, vákumban öntés stb. Egyik havernak van egy karbon Uvex sisakja, hogy mit bír szerencsére még nem kellett tesztelnie de nagyon durván könnyű.
Más: annyira fel tudnak b@szni a már említett stílusú hirdetők, újszerű stb. aztán élőben meg egy roncs. Az ilyenek mit gondolnak, a kedves érdeklődőnek nem fog feltűnni, hogy a szerinte újszerű motor (vagy autó) már 3-szor rommá lett törve? Az embernek elmegy az egész napja rosszabb esetben, benzin, autópálya díj, az ember elkölt 10-20 ezret a nagy semmire, az ilyeneket én is ott helyben le tudnám lőni. Undorító, hogy mi megy ma a használt jármű piacon, legalább is ugye a netes portálokon, akinek meg tényleg van egy normális, megbecsült eladó gépe, hiába írja le, már senki nem hiszi el az ilyen majmok miatt.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
fattyu
veterán
válasz -Mosquito- #17682 üzenetére
ennyi faszt...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
ALI_G
veterán
[link] így tavasz közeledtével
-
ALI_G
veterán
válasz SirKero #17679 üzenetére
nice
Egyik kollégámnak van egy eladó GS500-a, 2 éve vette, segítettem neki. A szegedi yamaha számolta be egy új motor vásárlásnál, garanciával adták tovább, tényleg pöpec gép, mentem is vele.
Ha érdekel, keress meg privátban.
Ha nagyobb moci is szóba jöhet (hornet), akkor is keress meg -
SirKero
őstag
válasz #25954560 #17678 üzenetére
Most keresek Én is szerkezetet ezért megnéztem egy párat. Tényleg nem semmi hirdetések vannak.
A mi nap voltam Budakalászon egy CB 500-ast néztem meg. Részlet a hirdetésből : kifogástalan karcmentes állapotban - motorikusan és műszakilag is kifogástalan állapotú! Teljesen költségmentes, szezonra fel van készítve! - korához mérten egy szalon állapotú motor!Ehhez képest a valóság az,hogy a motorral elestek a blokk mind két oldata összevert a jobb oldala mintha flexel megcsiszolták volna. A főtengely végén lévő csavar vésővel össze-vissza verve ( egy darab le is tört belőle ) mind két gumi csere. Ez csak első ránézésre és ezért mentem 100 km.t kocsival.
A plusz az volt,hogy mivel külföldi papírjai vannak a motornak a forgalomba helyezésért ( a hivatalos pénzen kívül ) még 25 ezer forintot kér. Ezt jelenti a tudok segíteni a rendszámozásban
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
vendingo
veterán
Amit én nem értek sisakok terén, hogy mennyit számít a héjak száma?
Amikor vettem a sisakot, akkor ez eladó mindig próbált rábeszélni a Shoei bukókra, mert azok 6 rétegű héjjal rendelkeznek, míg amit én vettem csak 3 rétegű.
Sajna a shoei-ba nem volt napszemcsi, úgyhogy nem azt vettem.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #17672 üzenetére
Az már belsérelmi nyom Nem hinném, hogy sokan mások is olyan alaposak, hogy átvizsgálnák a habot is az arcpárna alatt. Külsérelmi alatt a héjra gondoltam. A héjnál pedig már láttam olyan videót, hogy kívülről nem volt, csak néhány közepes karc, de amikor kettévágták, látszott, hogy a hab fele méretre nyomódott össze más részekhez képest.
Csabika: aha értem. Szóval akkor használt koton. Egészségedre
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
csabyka666
veterán
Én mindig a használt cuccokból építkeztem, és most nem csak a motoros témára gondolok. Lehet, hogy én gondolom rosszul, de nagyobb biztonságot látok egy régi, de drágább sisakban. Nem hiszem, hogy az üvegszál csak feature lenne...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Topiccsendőr
addikt
Nalam a sisak eleg fogyoeszkoz.
Mivel csak kiveheto arcparnasat vasarolok, amit egybol kimosok, ezert teljesen latszik az uteselnyelo hab is.
Lattam hogy nez ki a hab egy nagyobb eses utan, ez bullshit h nincs kulserelmi nyom nagy eses utan. A legnagyobb meg az, h leejtes utan kuka.
Meg az uvegszal hejas is ugy behajolt nekem, h hatalmas felulet ert az aszfalthoz. Ha a hab nyomodik, ott eleg nagy erok vannak.Ha mar az eletszerutlen szorszalhasogatasoknal tartunk.
Tegyuk fel az ember bent hagyta a 60 70 fokos autoban a sisakot egy nyari napon. Valszeg a habban a valtozasokat nem lehet eszrevenni ( ha lesz egyaltalan)
Maga az arcparnak es bogarhalo ragasztoi nem birjak ezt a hofokot es szetesik a fenebe. Ha ezt megragasztja az is latszik. Mivel olyan ragasztot nem lehet kapni sehol.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csabyka666 #17666 üzenetére
altalaban tudhat annyit. Egyreszt fejlodnek a sisakok, azert aruljak a 120e ft os markas replika sisakot 2 evesen 67 ert, majd kesobb 50 ert vadonat ujonnan. A masik fele, h lehet ugyanott vagy az ujitasokkal, mert addigra er el a masik marka kozepkategorias sisakja arra a szintre. Mittom en egy biszbasz, amivel allitod hogy a pofadra fujja a menetszelet, vagy a szadba vezesse az esovizet.
Meg itt van a matrica kerdese. Egyszinu nem replika 90 e. 30 papirt elkernek 0.00002 negyzetmeter matricaert, es kasirozasert. Lakk ugyanaz. Ennyit az arbeli kulonbsegekrol.Mas anyagok hasznalata altalaban a sulyra van nagy hatassal, illetve az abs sisakok ugye uv erzekenyek.
Szerintem a meregdraga karbon sisakok is azok, mert ugyanugy mugyanta alkotoreszuk van, ami uv erzekeny. Viszont eloallitasi koltseguk az ivegszalnak es a karbonnak (leginkabb a karbonnak) tudtommal nagyobb.Explosión de dos tiempos
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #17663 üzenetére
Jó ár, még el is gondolkoztam.
Furcsállom, hogy még nem hozta fel senki, hogy azért a sisakok energia elnyelési képességei azért csökkennek az évek múlásával. Sok cikk szerint pár évente cserélni kell, lehet ezért is vannak 3-4 éves használt sisakok a piacon. -
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #17663 üzenetére
A listában üvegszálas már csak a kifutó ZF10-es van 40k-ért, a következő üvegszálas 50k - a többi műanyag.
Csabika: én ennek a fent említett elődjét, ZF9-et vettem 4 éve, pont pár nappal az áfa-emelés után, előtte és kint a webshopon még 30k volt, emeléssel 31.5 vagy hogy. Máshol is emlékszem, hogy nemrég láttam 40k alatt üvegszálast, asszem a Superzone-ban KBC, ugyan csak egyrétegű üvegszál, de mintha 25k lett volna? Meg valami más boltból is pár hónapja ajánlottak itt valami kevésbé ismert márka üvegszálas bukóját, szintén 30k vagy valamivel alatta. Szóval nem lehetetlen.
Szerk, látom közben jöttek újabbak:
egy bizonyos szint fölött a drágább sisakok már inkább csak "fícsörökben" (kényelem, halkság, szellőzők, pinlock-napszemüveg, stb) nyújtanak extrákat, mint biztonságban.
Műanyag az UV-t is kevésbé szereti, könnyebben reped, törik. Bár a védelem döntő része továbbra sem az, hanem a benne lévő ütéselnyelő habosított anyag.
Sisakban én továbbra is inkább újat vennék, mint használtat. Néha látványos külsérelmi nyomok nélkül is tönkremehetett benne a lényeg, az ütéselnyelő anyag. Vagy kapott olyan hőbesugárzást, ami kárt okozott benne, s erről nem tudsz, nem látod. Azért mégiscsak a fejed védelméről van szó.
S utlimate érvként: óvszert vennél használtan? bocs[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
csabyka666
veterán
Szerintem nem sokan fognak megérteni...
A sisak márkája és az ára kapcsolatáról azt gondolom, hogy egy 20 éves LADA és egy zsír új Toyota is tökéletesen kielégíti azokat a feltételeket, hogy a közlekedésben részt vehessen, mégis egészen más dimenzió a két autó. Értem én, hogy üvegszál, azt is értem, hogy 4 csillagos, és azt is tudom, hogy a márkát is meg kell fizetni, de nehogymár' egy 40k-s új bukó többet tudjon, mint egy 40k-s használt, ami 3 éve 120k volt...
Mellesleg a teszt is csak a saját kategóriájában hiteles, mert tény és való, hogy vannak 4 csillagos műanyag, és 3 csillagos üvegszálas sisakok is.
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #17663 üzenetére
Korábban azt hittem az üvegszálas sisak azért jobb mint a műanyag mert biztonságosabb. Aztán a linkelt törésteszt-oldalt nézegetve kiderült hogy egy műanyag is lehet ötcsillagos. Így viszont nem értem: mire fel ez a nagy üvegszál-hype?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Daywalker
addikt
válasz csabyka666 #17658 üzenetére
Az anyag meghatároz sok mindent, de 40-50-ért igenis lehet jó bukót kapni (lásd persu féle hjc). Egyébként meg nem kell a mindenféle marketinget sem bevenni, hiszen ilyen-olyan szuper carbon héjas sisakok között is van olyan, ami sokkal rosszabbul szerepel a sharp teszten, mint egyes a polikarbonátok.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csabyka666 #17658 üzenetére
Beirtam a keresobe, kb 0.1 sec es ezt dobta ki:
41 900 uvegszalas HJC.
Mi ezzel a problema?[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
ALI_G
veterán
válasz csabyka666 #17658 üzenetére
Ha használtban gondolkozol, akkor érdemes felhívni Bátszimotort, ő foglalkozik jó minőségű használt bukóval és nála tuti, hogy nem kínai utánzatot kapsz. Az ország több pontján van üzlete, bár többnyire csak gumit árul, azonban néhány helyen bizományba is bevesz használt dolgokat és az üzletek között szokta rotálni a termékeket, így ami telefonon tetszik, azt elviszi bármelyik üzletbe köv. héten.
-
vendingo
veterán
válasz csabyka666 #17658 üzenetére
Az én sisakom (EXO1000) 100+ ezer volt és csak 4 csillagot kapott törésteszten, míg vannak 40-50 ezres sisakok, amik meg 5 csillagot kaptak.
Az magas ár nem azt jelenti, hogy annyival jobban is véd. Vehettem volta shoei-t is, vagy schubertet, de semmivel se lennének jobbak (szerintem) mint a 100 ezres bukóm.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
canniball
nagyúr
válasz csabyka666 #17658 üzenetére
Nemrég kérdezgettem én is itt sisak témában, figyelembe véve az itteni segítséget és a Sharp tesztet egy Caberg V2 407 mellett döntöttem. A tesztben majdnem tökéletesen szerepelt és itthon, boltból 30k-tól megvásárolható. Hogy épp nem Shoei van ráírva az engem nem különösebben irritál... Ami itthon kicsit drágábban beszerezhető és a tesztben fullosan szerepelt valamint üvegszálas az a Nitro Aikido.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
csabyka666
veterán
Visszakanyarodva a sisak-témához. Én sem értek egyet azzal, hogy kisebb motorra elég az olcsóbb sisak is. Nálam nagyobb motorosoktól hallom, hogy kis motorral is lehet nagyot esni.
Szóval egyelőre ott tart a sisak-projekt, hogy hétvégén megnézek egy 3 éves Shoei XR1000 Diabolic bukót, és ha minden ok, akkor megveszem. Félig-meddig ismerőstől, nem egy vadidegentől veszem.
Higgyétek el, ha lenne pénzem, akkor 150 alatt nem vennék bukót, de így, hogy nem vagyok eleresztve, inkább veszek egy (régen) aránylag drága, ámbár használt sisakot, aminek NEVE van.Írtátok, hogy 40 körül is vannak jók. Ez szerintem csak akkor igaz, ha valami nagy akciót kifogunk, máskülönben csak a műanyag sisakokat lehet megvenni ennyiért. Üvegszálas és márkás(!) példányt szerintem nem igazán találni ebben árban.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
canniball
nagyúr
Erről jut eszembe: ugyanazon motort kereskedőnél vásárolva mennyi plusszal lehet számolni? Természetesen úgy hogy magánszemély esetén nem veszünk figyelembe extra tényezőket, mint pl. meg van szorulva ezért ár alatt adja.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
senior tag
Majd mindenki járt már így, ilyen motormegnézős lyukra futással, ez sajnos kivédhetetlen.
Én egyszer fullasztó kánikulában a teljes ruhafelszereléssel vonatoztam vidékre hogy megvegyek egy motort és lábon elhozzam. (majdnem ráment egy egész vasárnapom) Nos, azóta nem vagyok olyan jóhiszemű..
Akkor tettem egy fogadalmat, hogy Bp + 50 Km határáig nézegetek motorokat - amit pár évig sikerült is tartanom, majd egyszercsak rátaláltam egy öreg 'kurrensebb típusra' megint vonatoztam egy nagyot és akkor meg nagyjából úgy volt minden ahogy az eladó vázolta és meg is vettem a motort. Ez egy ilyen 'játék'..Sajnos sokszor van olyan eset, hogy az eladó annyira nem ért a motorokhoz, hogy azt se tudja normálisan körbeírni, hogy milyen az állapota. (a motornak) Ő csak jóformán ült rajta és húzta a gázt. Aztán a motorral való 'menés' alatt mennyi mindent lehet érteni és hogy annak mennyi fokozata van egy külön dolog...
[ Szerkesztve ]
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #17649 üzenetére
Tavaly nyáron lementem egy 2007 v 08 as (nem emléxem) 1,1 millios Ft GSF1250 ABS es Banditért Pécsre .(Olaszból behozott) Pár hete már nézegettem ezt a motort és láttam hogy a srác viszi le szépen az árát , a végén gyanúsan olcsón piaci ár alatt hirdette kb 400-500 ezer ft al. Mondom üsse kő megnézzük .. átküldött egy rakás képet amin igazából sok nem látszott, annyit mondott, hogy gyorsan el akarja adni mert eladásra hozta be na meg ,hogy haza fele eldőlt vele és csak az idom sérült amúgy teljesen gyári... mondom hát ,ha csak az idom sérült és pár karc meglátjuk kb a foton is ennyi látszott...
Felhívtam szerelő srác haveromat le autóztam 2 órát aztán kiderült hogy az első futómű valszeg kuka szerintem ő eszkábálta össze ... kiderült hogy az oldal deknit is leszedte a váltó résznél többi része meg itt ott javított volt... kulcs csak egy volt stb..(jah és az egyetlen egy kulcs is görbe volt !!! )
Mondta haver hogy valszeg 400-500 k ráfizetéssel talán gyárira meg tudja javítani... hát ott hagytamsrác persze elviharzott a gsf el mintha ott se lett volna
aztán még aznap este össze törten (akkor már egy hónapja motor nélkül) felhívtam még egy fzs 1000 tulajt az bp volt tőlem 10 percre 1,2m ért 5000km el hirdette a motort megnéztük az full karcmentes volt teljesen vezetett szerviz könyvel mindennel na azt vettem meg.
jó volt le utazni azért a szarért : 10k benzin 10k szerelő srác és a történethez hozzá tartozik hogy az m6 on megbasztak még 40k val a rendőrök a 124 el mentem ... kibasztak egy 80 as táblát valahova ahol füvet nyírtak éljen... drága volt a gsf megnézése!
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
canniball
nagyúr
válasz vendingo #17645 üzenetére
" Én pl. 3 év alatt teszek bele 30 ezret."
Az ősszel vásárolt 2006-os kiscsikómban ~11e km van (ismerőstől származik, ő pedig szalonból hozta szóval nincs tekergetés). Egyszerűen egy idő után már nem nagyon használta.
Persze amit írsz az valóban kissé gyanús...[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #17645 üzenetére
Hogy milyen buktatoi?
Hat a ruppotlan kozep kelet europai orszagoknal minden.
En ilyen idos gepeknel javaslom a kulfoldrol behozatalt.
Egy idoben, amikor karbis R6 ot nezegettem, megneztem jopar itthoni peldanyt.
A vegen egy olasz szarmazasura esett a valasztasom, gyonyoru allapotban volt mindenhogyan az itthoniakhoz kepest. Persze hozzateszem, az olasz gepek kozott is talaltam segedvaztorottet, de meg mindig nem volt olyan hanyas lelakott, mint az itteniek. Raadasul olcsobban is sikerult hozzajutni, mint a piacon amik voltak.
De meselhetnek olyan muerto gyujtokrol, mint pl az egyik ismerosom, aki bevallalt egy magyarorszagi honda nsr 250 et. 2000 euro rakoltese utan meg mindig ott tartott, hogy egy hulladek volt az egesz motor. Egy klasszik rd350 megtekintese utan meg egyertelmu volt, h itthon le kell szarni a piacot egy bizonyos eletkoru motoroknal... A vaz ki volt furva egy idom rogzitese celjabol, essatobbi. Ahhoz, h az ember normalis allapotu motort kifogjon, a benzinkoltsege benne lesz kb 50e be, a sok szaladgalassal. Hcsak nincs nagy szerencseje.
Vagy megalkuszik, es elfogadja, h a fo elemek alapvetoen jok, akkor erdemes megvenni, de kemenyen kell kolteni a gepre, hiaba van jo aron.Explosión de dos tiempos
-
senior tag
válasz csabyka666 #17612 üzenetére
Érdekes konkrétan ez a 'replika' sisak, mert a belseje kb pont úgy néz ki a képen mint az én eredeti Schubert sisakom..
Azon gondolkozom hogy nincs valami módszer arra hogy meg lehessen állapítani hogy miből van a sisak..?
Üvegszálból, vagy teljesen műanyagból? Mondjuk a műanyag talán jobban feltöltődik elektrosztatikusan dörzsölésre az üvegszál meg magasabb hőfokig ellenáll a tűznek.. -
senior tag
válasz zsolt19900 #17642 üzenetére
Szerintem ez nem helyes szemlélet, mert az egy dolog hogy egy MZ mennyivel megy, de az meg egy másik hogy adott esetben egy autó szemből mennyivel talál telibe...
Biztonságon spórolni jó nagy hülyeség.. -
senior tag
válasz vendingo #17645 üzenetére
Hevenyészve csak pár ok a miért? kérdésedre:
- egy ennyi idős gép ha még normál állapotban van akkor arra költöttek, szervízelni kellett feltehetőleg drága pénzért, különben nem lenne már normál állapotban. Pl emiatt találkozhat egy 'lelakott, lecsúszott' modernebb motor ára egy karbantartott régebbi típuséval. Plusz vannak kurrensebb típusok a régi motorok között is, ami valahol indokolhatja a drágább árat.
- A Km-re: van akinél évekig áll a gép leállítva, vagy motorblokkot cseréltek benne, esetleg generálozták és emiatt ennek elvégzésétől számítja a tulaj a megtett Km-eket.. plusz természetesen a 'piac nyomása' is dolgozhat, miszerint a sok Km-től félni kell.
Buktatók? 100+1 lehet, inkább vigyél egy szakavatott szemmel és 'szenzibilis végtagokkal, füllel' rendelkező ismerőst a motor megtekintésére..
-
vendingo
veterán
Pár napja nézegetem a motor hirdetéseket, és szinte az összes 90-es évek eleji motorba csak 30-40K km-van
Ezek ennyire hülyének nézik az embert? Én pl. 3 év alatt teszek bele 30 ezret.
A másik dolog, amit nem értek, hogy mire föl kérnek értük 300-500 ezer ft-ot, amikor +100-200 ezerért 10-12 évvel fiatalabbat lehet kapni sokkal jobb állapotba, kevesebb km-el.
Lehet nem 93-as CBR-t kéne nézegetnem....Milyen buktatói lehetnek egy 20 éves gyorsaságinak?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
Amikor ilyesmi keretem volt sisakra nem volt kerdes h egy HJC uvegszalast vegyek.
Annak van a legjobb ertek ar aranya, azota meg is rottyantottam, es sztm jol teljesitett.Explosión de dos tiempos
-
ujskodas
tag
válasz csabyka666 #17640 üzenetére
Inkáb egy új 40-ért. Év végi-eleji akciókban itt Mo-on is ki lehet fogni olyanokat, hogy besz@rás.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
zsolt19900
őstag
válasz csabyka666 #17638 üzenetére
nem ezért vagy azért a kétfillérért, de szerintem egy etz-re elég egy új 40-50k-s sisak is nem fogsz azzal annyira száguldani, hogy "menetszeles" legyen vagy egyéb bármely hátrányát megérezd annak, hogy nem egy 2-3 éves sisakot vettél ocsóba, hanem egy újat
ez is csak egy vélemény
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
stifi
senior tag
válasz csabyka666 #17640 üzenetére
ne keverjük a kettőt. 3-4 éves laptopban 3-4 generációval öregebb hardver van, garancia nincs, ha elromlik drága javítani (ilyen idősen pedig 30% feletti a meghibásodás aránya), van rajtuk 0,5-1kg súlyfelesleg.
örülhetsz ha hatvanért el tudod adni...egy sisak ennél tovább tart, ha nincs rajta sérülés, nincs agyonhordva akkor értékállóbb lehet.
de ez mind elmélet. meg kell fogni, fel kell próbálni amit veszel. minden annyit ér amennyit fizetnek érte!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
csabyka666
veterán
válasz fattyu #17639 üzenetére
Ez is egy vélemény. Én is szkeptikus vagyok, és a buktatót keresem a dolgokban, de ez annyira nem hihetetlen nekem.
Veszel egy laptopot 200.000-ért, és 3-4 év múlva eladod 60-ért. Ez sem valós?
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
fattyu
veterán
válasz csabyka666 #17638 üzenetére
2013at írunk. olyan számlát fotosoppolok neked hogy ihaj.
Minden 100as sisak megunt rossz méret miatt harmad negyed áron eladó... Anyám meg szűz...
olyan ez mint a 10 éves de csak 20000kmes motor. Létezik, de a többsége nem ilyen... kicsit szkeptikusan hozzáállva közelebb kerülsz a valósághoz...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
csabyka666
veterán
Húh, úgy látom, itt sokféle vélemény van. Egy 120.000 forintos sisakból úgy lesz 35-40.000 forintos, hogy vannak olyan emberek, akik (velem ellentétben) 2-3 évente új sisakot vesznek - mert megtehetik.
Ha a sisak eredete számlával igazolható, és bizonyítottan nem hamisítvány a termék, akkor miért ne venném meg?! Én úgy vagyok vele, hogy jobb egy sérülésmentes, márkás, anno drága, ámde használt sisak, mint egy (ugyanannyiba kerülő) vadi új, mert ugyanabban az árban vannak, és a minőség az 2-3 évesen is minőség.Amikor motorozni kezdtem, akkor a Simsonhoz eső körben vettem egy kínai vackot 7000-ért, amit gyorsan le is cseréltem egy használt Uvex Boss 4000-re. 8000 forintot adtam érte, és 2 évet szolgált.
Most lesz egy kategóriaváltás, igaz, nem túl nagy. A Simót lecserélem egy 251-es ETZ-re, és úgy gondoltam, a sisakcsere megér egy kis ráfordítást.[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #17635 üzenetére
Egy papíros termék azért más tészta Az már jó vétel, de egy bizonytalan eredetű sisakot azért jobb elkerülni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #17631 üzenetére
hát én pont egy 120 papíros Suomy Goorberg replica Spec 1R t vettem 20 ért használtan.
leejtette az ember, és volt rajta egy 2 cm es horzsolás, ráadásul ott, ahol a kutya nem látja. Arcpárnák tökéletes állapotban, plexi fasza.
Meg akart tőle szabadulni, mert bántotta a szemét, hogy karcos valamije. ez a kvajó vétel.
Vannak emberek akik úgy vannak bekötve, hogy ha valami nem tökéletes akkor az már szar. és nagyon sokan vélekednek így. Hála égnek.Explosión de dos tiempos
-
hoby36
senior tag
Nekem ez ma érkezett meg.[link]Igaz,motoron még nem volt teszt a hidegre való tekintettel,de egész jó sisaknak tűnik.
A logikában semmi sem véletlen!
-
csongi
veterán
válasz csabyka666 #17629 üzenetére
35-40 Ezer között egy csomó jó minőségű új sisakot kapsz, és nem kell rizikóznod. Ha egy új sisak ára 120 000ezer akkor mitől lesz használtan 35k? És még alig használt is. Ez több mint gyanús.
Milyen motorral használnád? -
yodamastah
őstag
válasz csabyka666 #17629 üzenetére
Ha nincs pénzed új shoeire, vegyél HJC-t. 35-40ért kapsz teljesen korrekt sisakot.
-
csabyka666
veterán
Én meg, mint mindig, most is pénz szűkében állok, ezért inkább azt a megoldást választom, hogy veszek egy bizonyítottan eredeti sisakot használtan, ami mondjuk 120.000 volt újan. Ez mennyire bevált módszer? Csak azért, mert ennyi pénzért újat csak nagyon az aljából kapnék...és inkább egy használt, de márkás, bevált termék, mint egy vadi új, de kevésbé ismert.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
stifi
senior tag
válasz Archer #17627 üzenetére
eleve az a baj az ilyen feltételezésekkel, hogy mit várhat az ember olyan gyártótól, aki hamisít egy cuccot? lehet a tanusítványuk is hamis ami igazolja hogy xy törésteszten jól szerepelt, lehet a TÜV/CE jelölés is hamis, lehet a forgalombahozatali papírjai is hamisak..
egy dolgot kell figyelembe venni: a hamis cuccot gyártó valakinek a célja a hatalmas PROFIT, amit mások megkárosításával tud elérni. ebbe beletartozik hogy leszarja a szerzői/szabadalmi jogokat, lop, másol, a másik az hogy leszarja ha felborulsz és megmurdálsz 5km/h sebességgel...
nem vagyok márkabuzi, de a hamis cuccoktól irtózom. inkább legyen olcsó, de megbízható.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Archer
őstag
válasz csabyka666 #17626 üzenetére
Ha választani kellene egy ellenőrizhetetlen minőségű de menő drága cuccnak kinéző vagy egy kevésbé nívós nevű, kevesebbet (mint a hamis eredetije) de azt megbízhatóan nyújtó sisak között, én biztos az utóbbit választanám. Egy másik márka -de eredeti- olcsóbb modelljéről legalább találsz infókat, amit linkeltél ki tudja mi féle... Lehet, hogy ez is nyújt annyit mint egy megbízható gyártó hasonló árú modellje de mi rá a garancia?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
csabyka666
veterán
Esetelmben a srác korrekt volt, mert megmondta, hogy replika, szóval nem eredeti. Hogy hol vette, az kérdéses, de amit mondtál, az teljesen igaz: megveszi valahol, és méretprobléma miatt adja tovább.
Inkább veszek használtan olyat, amit számlával lehet igazolni, abban talán nincs akkora rizikó.
MOD: Gondolom, a hamisítvány minősége is ég és föld, és ez a legnagyobb probléma. Nem azért veszek sisakot, mert jó a színe, hanem hogy védjen!
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
stifi
senior tag
válasz csabyka666 #17617 üzenetére
a replika inkább azt jelenti hogy valaminek a mintájára készül, például egy versenyző által használt darab többé-kevésbé pontos mása, de ez általában csak a designt jelenti (ugyanolyan matricázás), a technikát már nem...
a fenti viszont elég gyanús, tipikusan így szokták eladni a hamis szarokat a madaraknak.. "jaj nem lett jó a méret, ezért eladom 125000 helyett 20-ért" stb... miközben ő is az ebayről rendelte 10-ért, és rájött hogy átbaszták, így inkább kis haszonnal megválna tőle..
szerk: ha azt mondja ő is ugyanennyiért vette, az érdekes... fel kell tenni neki a kérdést, hogy honnan vette és eredeti-e. bármit válaszol tudni fogod hogy mi az állás..
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
TayRol
nagyúr
válasz csabyka666 #17623 üzenetére
orrszellőző, nyakpárna, első szellőzők, stb...
-
csabyka666
veterán
válasz Archer #17620 üzenetére
Köszi a választ!
Felhívtam az eladót, és azt mondta, hogy ő is ennyiért vette, tehát ebből nekem az jön le, hogy nem eredeti a cucc, mert ennyiért nem hiszem, hogy van Shoei bukó. De ha hamisítvány, akkor elvileg nem is kapható boltban, számlával...vagy már ez sem így megy?
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
TayRol
nagyúr
válasz csabyka666 #17619 üzenetére
nehéz. nekem Shoei van, az összes típust ismerem oda-vissza szóval sok az árulkodó jel, de egy laikust könnyen behúznak a csőbe.
szellőzők, arcpárna, forma, plexi pl. -
Archer
őstag
válasz csabyka666 #17617 üzenetére
Motoros cuccoknál a replika az ilyen-olyan híres(ebb) versenyzők által használt egyedi dizájnú cuccok "hétköznapi" viseletbe átültetett változata. Mivel eredetileg mondjuk Jóska Pista egyedi stílusú ruhája amúgy nem lenne kapható kereskedelmi forgalomban, az adott gyártó kiad egy olyat "Jóska Pista Replica" név alatt jó sok Ft felárral. Nem összekeverendő a hamisítvánnyal, amikor egy amúgy már kereskedelmi forgalomban kapható népszerű terméket állnak neki hamisítani. Meg persze van olyan is, hogy a replikát hamisítják
Pl. nevesebb óráknál is találkozni a replika kifejezéssel, Tag Heuer replika meg társai de ott szimplán az eredetire megtévesztően hasonlító hamisítványt jelent.
Kiszúrni sajnos egyre nehezebb őket, már a csomagolásra, címkézésre, mindenre figyelnek. Ha csak nem ismered alaposan az eredeti terméket, könnyen belefuthatsz annak hamisítványába és észre sem fogod venni. Marad a megbízható helyről való vásárlás vagy az utánajárás, hogy mikre kell figyelni a hamisítványoknál.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
TayRol
nagyúr
válasz csabyka666 #17617 üzenetére
nem azt jelenti a legtöbb esetben, de itt sajna igen.
-
csabyka666
veterán
...bár olyat is olvastam, hogy a replika nem hamisítvány, hanem ugyanúgy az eredeti gyártó terméke.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
veterán
Köszi az őszinte véleményeket! Akkor ezek a sisakok azért készülnek, hogy a szegény gyerek fején is Shoei bukó legyen? Aztán esésnél meg gáz van...
Én is csodálkoztam, mert amennyire én tudom, ezek drága sisakok, és nem értettem, hogy újonnan hogyhogy csak ennyibe kerül?!Ezek szerint óvakodni kell a használt sisakok vásárlásakor, mert ezeket tényleg elég könnyen össze lehet téveszteni az eredeti példányokkal!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Daywalker
addikt
válasz csabyka666 #17612 üzenetére
Itt a replika hamisítványt jelent?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csabyka666
veterán
Üdv!
Mennyire jók ezek a replika sisakok?
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
.mf
veterán
válasz Type-R #17606 üzenetére
Vazze ezt a marketing-dumát, hogy szopnák magukat keresztbe. Vakuljon csak a paraszt... "Ezen úgynevezett precíziós hűtés lényege (működési elve a Forma-1-es versenyautókon alkalmazott hűtésre hasonlít)", ja, meg a Suzuki Swiftben lévőre, mert ez is ugyanúgy vízhűtés; csak azt leírni nem lenne annyira menő. Akkor már a Trabant is legmodernebb űrtechnika, hiszen abban is használtak csavarokat és papírt... "glykol-víz-keverék" - de jó, legalább tudom, hogy van benne fagyálló. Komolyan, most ezek ennyire hülyének nézik az embert? Félelmetes-fájdalmas-szánalmas. Kéremkapcsojjaki
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #17609 üzenetére
A lényeg, hogy képesek lesznek ezt is világújdonságként eladni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Type-R
őstag
válasz Integra #17605 üzenetére
" Az új R 1200 GS is lég-/folyadékhűtést hasznosít, ám motorolaj helyett glykol-víz-keverék tölti be a hűtőközeg szerepét. Jobb hőfelvevő képessége folytán hatékonyabban elvezeti az üzemelés közben termelődő meleget. Ezen úgynevezett precíziós hűtés lényege (működési elve a Forma-1-es versenyautókon alkalmazott hűtésre hasonlít), hogy kizárólag a nagy termikus igénybevételnek kitett motoralkatrészeket járja át a hűtőfolyadék. A motor hőháztartását alapvetően továbbra is a léghűtés szavatolja, ennek köszönhető, hogy megmaradt jellegzetes boxermotor-látványa. Kis méretüknél fogva feltűnésmentesen illeszkednek hozzá a hűtők."
-
Integra
titán
pillanatra látszik az új 1200ga vízhűtés köre is a videóban. ennyi tényleg elég neki?
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
alvaro
senior tag
válasz vendingo #17573 üzenetére
Nálunk is van (jó)pár dolog, amit biztosan rendbe kell tenni az első hosszabb út előtt.
Teresa:
- Komplett 100 ezres szerviz, némileg eltolva a legutóbbi félidős olajcsere miatt (szeretném még koptatni ezeket a gumikat addig: van még a hátsón, de 48-asra nem mennék vele. Az első már most cserés, de sokkal lassabban kopik...), villa-, fékfolyadék.
- Új gumik, szépen párban. Valószínűleg Pilot Road 2 vagy 3, ahogy alakul.
- Kormányt is ki kell egyenesíteni, szilveszterkor megint sikerült odaverni a jégen.
- Tükrök. Utálom a mostaniakat.Ciliegia:
- 40 ezres szerviz, folyadékokkal
- Új láncszettMost mindenesetre még nyújtom, egy kis munkába járás, ilyesmi. Ma motoroztam befele, igen nagyon jól esett. Reggel fagyni fog, csak hó meg köd ne legyen, akkor jók leszünk.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Energiaital topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Autós topik
- iPhone topik
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- OLED TV topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest