Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bardi

    aktív tag

    válasz Topiccsendőr #150133 üzenetére

    Csak ott a gyári szivacs nincsen kivágva szerinte, szimplán rá van rakva, és még az éle sincsen szintbe hozva a gyári szivaccsal.

    Akkor a lánc még kap hétfőn a kakucsot, ha minden jól megy, aztán keresek egy szervizt aki lecseréli.
    Érdekes, még korábban írtam, hogy volt egy pici benzinfolt a motor alatt, ami a karburátorok irányából jöhetett. Azóta mentem pár ezret, és nem jött elő újra. Hétvégén az olajcserénél se láttam semmi nyomát.

    vlevi: Sajnos ekkora tolómérőm nincsen, pedig ez jó lenne.

    kriszti21: Na arra nem látok rá. A fedelére rámegy pár cső, szerintem a kuplunghoz, ezt passzolom, ezért inkább azt nem bontottam meg még. Majd melóban megnézem a szerviz manualt. Amúgy igen, azt kéne látni, hogy rendes döntést lehessen hozni.

    Elvileg hátul az egyik műanyag takarón van egy matrica, amiből ki lehetne következtetni, hogy mennyire nyúlt a lánc, de nekem annak csak a helye van meg sajnos.

    '92 Honda VFR 750

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés