Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-30 19:26:03

LOGOUT.hu



Mobil flottát, de milyet?

Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.

Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!

Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!

A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.

Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.04.18.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.

A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9101) cekkk válasza Gizmo94 (#9100) üzenetére


cekkk
veterán

És a flotta értékesítő mind mond erről, miért nem engedik oda belépni egyből?

(#9102) Gizmo94 válasza cekkk (#9101) üzenetére


Gizmo94
veterán

Az volt a válasz erre, hogy kívülről már nem lehet magánszemélyt korlátlanba léptetni, , csak vodásként módosítani nagyobb csomagra, ezért kellett először vodásnak lenni és az első számlánál lehet a módosítást megtenni.

(#9103) cekkk válasza Gizmo94 (#9102) üzenetére


cekkk
veterán

Érdekes lesz így. Na majd számolj be róla.

(#9104) Gizmo94 válasza cekkk (#9103) üzenetére


Gizmo94
veterán

Feltétlenül. Hamarosan kiderül. :)

(#9105) w.miki


w.miki
veterán

Na, hogy kicsit én is belezavarjak a dolgokba.
1. Haverom beszélt tegnap a HTFSZ flotta hivatalos érdekképviselőjével, ő azt mondta,hogy a Voda okt.1-től áll át perc alapú számlázásra DE akinek még van élő hűsége, annak a hűség végéig marad a MP alap.
Lebeszélhetőséget át akarják tenni csak voda irányba (csak hálózaton belül, ahogy a többi szolgáltatónál is van), DE ezen még folyik az alkudozás. 0-100% között még változhat mennyit lehet csak hálón belül lebeszélni, a 100%-ot egyelőre nem akarja elfogadni a HTFSZ...
2. Valaki azt mondta, a T-mobil is emelni fog a flottás előfizetéseken, de még nem tudni mennyivel.

[ Szerkesztve ]

Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu

(#9106) Orgi


Orgi
őstag

Nekem 2 hónap múlva lejár a tarifahűségem, imént beszéltem a 1270-el. Gyakorlatilag már nem mond semmi újat az itt megtudottakhoz képest, hanem ad egy mailcímet, amin érdeklődni lehet az ÁSZF-módosítással kapcsolatban.

(#9107) zoli62 válasza w.miki (#9105) üzenetére


zoli62
addikt

A többi szolgáltatónál minden irányban van lebeszélhetőség.

(#9108) Gizmo94 válasza zoli62 (#9107) üzenetére


Gizmo94
veterán

Még a vodánál is van. :D

(#9109) Something_


Something_
őstag

Üdv!

Hamarosan lejár a T-Mobile-nál a Like 300-as előfizetésem és kellene valami olcsó flotta. Ezekkel a paraméterekkel 4-6,000 Ft között szokott lenni a számlám, de ahogy látom a publikus díjcsomagokat, ez akár 6-12.000 Ft-ra is felmehet, amit el szeretnék kerülni.

Tudna valaki segíteni T-s flotta ügyben?

(#9110) Zeki válasza Something_ (#9109) üzenetére


Zeki
nagyúr

Most épp labilis minden flotta.
Okt. 1 körül talán többet tudunk.

(#9111) Yonderboi


Yonderboi
csendes tag

Sziasztok!

Flottától hogyan lehet visszaszerezni a számot a hűségidő lejárta után? Mi az ügymenet? - azon túl hogy kérem a flotta szerződés bontását.

(#9112) cekkk válasza Yonderboi (#9111) üzenetére


cekkk
veterán

Ha a te nevedre megy a számla akkor a tied a szám, ha viszont ilyen tovább számlázós a flotta akkor a kezelőt kel kérni, hogy ruházza át rád a számot.

(#9113) Yonderboi válasza cekkk (#9112) üzenetére


Yonderboi
csendes tag

továbbszámlázós...
kértem, de ezt kaptam:
Kérném írja meg, hogy melyik szolgáltatóhoz szeretné hordozni a számát,
hogy a megfelelő nyomtatványt tudjam kitölteni és elküldeni Önnek.

Miközben nekik csak vissza kellene adniuk a számom előfizetői jogát, és a számhordozást már nekem kell intézni, nem?

(#9114) cekkk válasza Yonderboi (#9113) üzenetére


cekkk
veterán

Többet nem tudok én sem mondani, de így korrektnek tűnik, legalább nem zárkóznak el előle.

(#9115) Gizmo94 válasza Yonderboi (#9113) üzenetére


Gizmo94
veterán

Normálisak veled, ennek ez a menete. Számhordozási kérelemnél meg kell adnod a kiadó és a fogadó szolgáltatót is, mindketten rajta lesznek a papíron. Nem támaszt a flottakezelőd/ügyintéződ semmi ellenvetést a számod kiadása ellen, ez korrektnek tűnik.
Mivel azonban nem te vagy a konkrét szerződő fél a szolgáltatóval, (kvázi jelenleg nem sok közöd van a számodhoz) így csak ők tudják intézni neked a hordozást, hiszen a jelenlegi szolgáltató, akinél a számod van, velük áll szerződésben, nem veled, így csak ők járhatnak el bármiben, te nem. :)
Olyan pedig nincs, hogy a levegőben lóg egy szám és nem tartozik egyetlen szolgáltató sim kártyájához sem, amíg te nem kötsz új szerződést valahol. Tehát ha a számod kell, akkor előbb sim kártya is kell valamelyik szolgáltatónál, ahová menni akarsz.

[ Szerkesztve ]

(#9116) MinionFlasH


MinionFlasH
senior tag

Sziasztok!

Most arra gondoltam hátha én segíthetek valakinek! Régen írtam már a flottaválasztásnál, na most annyi változott, hogy végigment a dolog megkaptam az első számlám is!

Tehát először feketeleves: 20.000 Ft a belépési díj (5kártya max, asszem csak magánszemélyek), viszont nincs más járulékos költsége a dolognak, éves díj stb.!

-1590 Ft Havidíj (kb 30perc voda, 38perc egyéb irány lebeszélhető a havidíjból)
-flottán belül ingyen telefonálás, ez egyértelmű
-16,5 ft percdíj ha elfogy a havidíjba foglalat perc
-50mb mobilnet (elfogy lassítanank nincs túlszámlázás)
-50 db ingyen sms bármely irányba

Asszem kb. ennyi, ha valakit érdekel privátba megadom a kontakt elérhetőségét!

Nem én intézem, csak segítségből írtam, hátha valaki ilyet keres!

(#9117) Zeki válasza MinionFlasH (#9116) üzenetére


Zeki
nagyúr

Ja, és októbertől meg a havidíj csak hálón belül lesz lebeszélhető.

(#9118) MinionFlasH válasza Zeki (#9117) üzenetére


MinionFlasH
senior tag

Hm...ezt most honnan tudod, vagy minden flottára vonatkozik?

(#9119) Zeki válasza MinionFlasH (#9118) üzenetére


Zeki
nagyúr

Nem olvastad mostanában a topikot ugye?

(#9120) Gizmo94 válasza Zeki (#9119) üzenetére


Gizmo94
veterán

:D

(#9121) MinionFlasH válasza Zeki (#9119) üzenetére


MinionFlasH
senior tag

Jó mindegy lesz ami lesz, mindenki ennek tudatában dönt! Szerintem nem egy rossz csomag, ha csak hálón belül lesz lebeszélhetö akkor se!

[ Szerkesztve ]

(#9122) w.miki válasza Zeki (#9117) üzenetére


w.miki
veterán

ez még nem 100%, ezen még megy az izmozás

Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu

(#9123) barpici


barpici
csendes tag

Sziasztok!, 4 hónapi filózás után sikerült beugranom egy flottába. Én a mobilflottak.hu -t választottam egy bizonyos flotta miatt ami náluk MT néven fut. Van ugyanez a flotta máshol is más néven, de itt egy Zsolt nevű úriember volt a legszimpibb és adta a legjobb ajánlatot.

Azért esett erre a flottára a választásom, mert nincs hűségidő. Perc díjak jók, másodperc számla, mindenhol lebeszélhető stb. Most nem írom le a teljes tarifát, ha érdekel valakit lekérhető. Csak céges.

Számhordozás brutál nyögős volt, az én számomra megjött az engedély sms-ben, majd amikor bejelentettem, hogy a feleségemére nem, kaptam egy sms-t a már engedélyezett számomra, hogy nem engedélyezik!!!??? A T-mobil volt, ahol rosszul írta az irányítószámomat, majd amikor szóltam, hogy az rossz és javítsák ki, átírták az összest a rosszra. Hordozás után nem kaptam meg az SMS-eket de csak Vodafone-ról küldve. Kiderült, hogy a Vodafone nem frissített valamit, de ez 6-6 beszélgetés a szolgáltatókkal és fenyegetőzés és hibajelentés után, nagy nehezen. És még tudnám folytatni.

Zsolt a mobilflottak.hu -tól végtelenül türelmes és kedves volt. 100%-os „Amerikai” kiszolgálást kaptam, igaz ezért fizetnem kellett. A sok szolgáltatói szarakodás közben még a közvetítő cég tulajdonosa is felhívott, hogy miben tud segíteni. Zsolt rugalmas volt, látszott, hogy nem először csinálja. Úgy talált ki mindent, hogy az nekem a lehető legolcsóbb legyen, nem volt egyszerű, 6 számról van szó, különböző szolgáltatók, feltöltős és előfizetéses, magán és céges. Mint szolgáltatással maximálisan elégedett vagyok, merem Őt ajánlani. Supportot válalt és ezt tartja is. Mindig visszahív ha kérdésem van és nem értem el.

Azóta egy tört havi számlám megjött, minden ok. Kérdeztem Zsoltot az októberi változásokról, egyelőre megnyugtatott t-mobile oldalon. De mivel ez a flotta nem hűségidős, annyira nem is érdekel.

(#9124) LEGIOX válasza barpici (#9123) üzenetére


LEGIOX
tag

Gratulálok Zsolti, szép hozzászólás volt :)

(#9125) Gizmo94 válasza barpici (#9123) üzenetére


Gizmo94
veterán

A számhordozás kálváriája a flottaügyintéző hibája és a te hibád is volt részben. Inkább az övé, mert nem figyelmeztetett előre, hogy számhordozás előtt mindig!! egyeztetni kell a szolgáltatóddal az adataidat nagyon pontosan, mert egyetlen, akár a legapróbb különbség és eltérés esetén nem megy végbe, utána meg jön a cirkusz. Pl. egy számjegy nem stimmel, út helyett utca, vagy bármi, és annyi az egésznek, nem adják át a számot sajna..
Én megtettem, pikk-pakk ment az egész, meg az ismerőseimnek is. Ez egy nagyon fontos dolog, a számhordozás előtti adategyeztetés, ha nem akarsz nagyot szívni vele.

LEGIOX :D :DDD Nem volt full perfekt, mert a számhordozás ettől függetlenül szopóágon futott.

[ Szerkesztve ]

(#9126) lamazonia válasza barpici (#9123) üzenetére


lamazonia
tag

szia Zsolt,
mennyi az annyi, beugróként mennyit kell fizetnem az mt-ért?
ha t-mobile oldalon lesz változás, és emiatt kilépnék a flottából , visszakapom a beugrom?

Az elmúlt 20 év legjobb Tankcsapda refrénjét a Krúbi írta.

(#9127) johnnyjungle válasza cekkk (#9112) üzenetére


johnnyjungle
tag

Ha a nevére megy a számla, attól még lehet "csak számlafizető" is, nem garancia, hogy az előfizető is ő.

(#9128) cekkk válasza johnnyjungle (#9127) üzenetére


cekkk
veterán

Igazad lehet, arra gondoltam ha már közvetlenül hozzá megy a szolgáltatótól a számla akkor általában ő az előfizető, mert az ilyen cégeknél az a bevett szokás, hogy a szolgáltató egy nagy számlán bekéri a pénzt majd a kezelő szétszedi és küldi a számlát. Én ebből indultam ki :B

(#9129) johnnyjungle válasza cekkk (#9128) üzenetére


johnnyjungle
tag

Nem kötekedni akartam, na :)

(#9130) Tappancs2001


Tappancs2001
senior tag

Sziasztok!
T-Mobile magán előfizetőként (Mozaik XS díjcsomaggal) egy magánszemélyek által használható T-Mobile flottát keresek. Előre is köszönöm a segítséget.

(#9131) magyarchris


magyarchris
csendes tag

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani nekem olyan T-s, vagy Vodás flottát ahol:

- nincs hűségidő
- 2000-3500 között van a havidíj
- valami olcsóbb percdíj
- természetesen egymás közt ingyen beszéd
- magánszemélynek is igénybe lehet venni
- valamint ha mobilnet van benne, az csak előny

Valamint, kontaktot, akivel le lehetne tárgyalni a dolgot.

Előre is köszönöm!

(#9132) SárkánySzív válasza LEGIOX (#9124) üzenetére


SárkánySzív
aktív tag

Ha tetszik, ha nem Ő nem a Zsolt, mármint a barpici!
A Zsolt tényleg ilyen rendes, és rugalmas ahogyan az megvan írva. Van tapasztalatom az ügyintézésével kapcsolatban, és mind a mai napig tartom vele a kapcsolatot, valamint a flottákért felelős főnökkel is.
Igencsak előzékenyek mindketten, és mindent megtesznek azért hogy jól érezd magad náluk.
Nálunk a számhordozással minden rendben ment, pikk - pakk, és már ment is a dolog.

Az a feladatunk, hogy segítsük és támogassuk, nem pedig, hogy elítéljük egymást. / Danielle Steel /

(#9133) barpici válasza LEGIOX (#9124) üzenetére


barpici
csendes tag

LEGIOX, én nem a Zsolt vagyok.
SárkánySzív: köszi, hogy megerősítettél.
Gizmo94: Zsolt pontosan mindent szájba rágósan leírt, mi a teendő! A Tés ügyintéző papíron kapta meg az adatokat, 2x hibázott egymásután. Ennél szájbarágósan nem tudtuk leadni az adatokat.

5 éve átvittem a Tétől a Vodába 3 számot. Minden tökéletesen gyorsan ment. Most belefutottam a sz@rba.

(#9134) Gizmo94 válasza barpici (#9133) üzenetére


Gizmo94
veterán

Hát ez gáz. Az a baj, hogy a számhordozásnál nincs átmenet. Vagy simán megy egyből, vagy éktelen szívás veszi kezdetét. Mivel már előre horrortörténeteket olvastam róla a neten, így telefonon egyeztettem az adatokat és kétszer is visszaolvastuk az ügyfélszolgálatossal oda vissza. Tudta is, hogy miért, készséges, segítőkész volt. :)

(#9135) rita7107


rita7107
aktív tag

A számhordozás MINDIG az átadó szolgáltatótól függ. Nekem nem 1x csak annyi volt a gond, hogy a cím nem egyezett a kék színű T cégnél. Pld. Lakótelep 2. 10. épület 3. lépcsőház 4. emelet 2. ajtó. Mivel a rendszerek ilyent nem tudnak kezelni. Ha akarják elfogadják, ha akarják nem a 2. 10. 3. 4 emelet 2 ajtót. Általában ilyenkor bemegyek egy meghatalmazással a szolgáltatóhoz, és leegyeztetem hogy hogyan írjuk be, mit fognak elfogadni.

(#9136) Gizmo94 válasza rita7107 (#9135) üzenetére


Gizmo94
veterán

Ez pont ennyi és ilyen egyszerű.

(#9137) Atti0925


Atti0925
tag

Valaki meg tudná mondani,hogy a mobilflották.hu vagy a royalnál mely csomag(ok) a tmobilos,amibe magánszemélyként is be lehet lépni?

Realme Narzo 30 5G

(#9138) cekkk


cekkk
veterán

Úgy hallottam a telenor is küldött ki értesítéseket, bár azt nem tudom, hogy ezek csak céges flottákra vagy a DPIre is vonatkozik. :U

(#9139) Gizmo94 válasza Atti0925 (#9137) üzenetére


Gizmo94
veterán

Mindegyikbe be lehet szinte, azt hiszem.. De írsz mailt bármelyiknek és megmondják szívesen

(#9140) #35104512 válasza cekkk (#9138) üzenetére


#35104512
törölt tag

én semmit nem kaptam (dpi)..

(#9141) ottoyes válasza cekkk (#9138) üzenetére


ottoyes
senior tag

DPI kicsit más,mint a többi.Biztosan örülnél,ha ezen flottába tartozókra is ráeröltetnék a xopóálarcot,de nem..a Telenor sem hülye.Azonban a többi flotta negatív változásain kesereghetsz tovább,és szövögetheted az elméleteket a jövőről.Könyvet is írhatnál, mert a nagyfokú érdeklődést mindenki látja rajtad.

[ Szerkesztve ]

Ottoyes

(#9142) cekkk válasza ottoyes (#9141) üzenetére


cekkk
veterán

Neked mi bajod is van?

Írtam olyat bárhol is, hogy erőltessék rá a DPIre, pont az írtam, hogy megyek oda át.

Úgy látom lányos zavarodban, már nem tudod kibe kössél bele, és semmilyen elméletet nem gyártottam az újabb sarcokkal kapcsolatban. Gondolom az értelmezés is nehezedre esik.

Ellenben a királyi flotta közvetítőnél ott gyártottam, és többségében igazam is lett ;)

(#9140) insomniac
Én úgy hallottam a dpinél is lesz változás és küldtek sms-t meg levelet is. Próbálok kideríteni új infókat.

[ Szerkesztve ]

(#9143) mezzanine81


mezzanine81
csendes tag

Áruljátok már el nekem, hogy a Vodánál hogyan sikerült a 100 perc lebeszélhetőséget kicsikarni? Én ugyanis most hívtam fel őket és érdeklődtem az október 1-i változásokról. Annyit tudtam meg, hogy az előfizetésemen tarifahűség van (tehát nem készülék!), mégis október 1-től változik a lebeszélhetőség iránya. Erre mondtam, hogy akkor nem akarom elfogadni a változtatást, inkább elhordozom a számom, de arra azt mondta, hogy kötbért kell fizetnem. Én mondtam, hogy ez egy egyoldalú módosítás és nem megyek bele, mire az ügyfélszolgálatos mondta, hogy igen, a vodának van lehetősége egyoldalúan megváltoztatni a szerződést. Mondom akkor esetleg mutassa már meg az ÁSZF-ben. Erre azt mondta, hogy a 7.1.2.3 pontban le van írva, hogy a 9.2-es pontban lévő esetekben ők egyoldalúan módosíthatnak. Így utólag elolvastam és abban a pontban egyébként az van, hogy egyoldalúan módosíthatnak például "jogszabályváltozás vagy hatósági döntés indokolja". Az ügyintéző pedig arra hivatkozott, hogy most olyan adóváltozások történtek, ami befolyásolja a szolgáltatást és ezért nekik joguk van módosítani, akár mit is csinálok.
Ezek után kérdezem tőletek, hogyan sikerült a 100 perces belföldi lebeszélhetőséget kicsikarni?.. Hordozta már el valaki a számát és nem csaptak rá ki kötbért?..

[ Szerkesztve ]

(#9144) ottoyes válasza cekkk (#9142) üzenetére


ottoyes
senior tag

A Royal után jön a többi...jön Zsolt,aki nagyon korrekt,és az ö főnöke,aki már szinte a korrektek korrektje..(kicsit képzavar)Nem célom belédkötni,csak a véleményemet írtam le.Megigérem,hogyha a DPI-vel kapcsolatban akár csak egy vesszőnyi változás lesz,akkor azt azonnyomban tudatom veled itt a fórumon,faxon,e-mail-ben,sőt még telefonon is!(Debrecenbe nem megyek!)...csak uncsi már ez a:azt hallottam...azt beszélik...lehet,hogy...majd kiderül minden,nemkell bekakkantani mindennap,hogy mivel lepi meg a távközlési szektor a felhasználókat.Nyilván az írásos értesítés egy más kategória.Azt szivesen olvasnám akár itt is.Ilyen van?Nincs?Akkor pont.Mielőtt még magadra veszed a teljes inget...nemcsak neked szól,amit firkáltam! ;]

mezzanine81:talán nekik más áll a szerződésükben...de majd mindjárt jön egy olyan szerencsés,akinek sikerült ezt kieszközölni a Vodánál. :F

[ Szerkesztve ]

Ottoyes

(#9145) cekkk válasza ottoyes (#9144) üzenetére


cekkk
veterán

Én beszéltem Zsoltékról? Az sárkányszív haverja ők tartják a kapcsolatot a Zsolttal a főnökkel mindenkivel :DDD És a többiek akik ott kötöttek szerződést , eddig őket normálisnak tartottam, de mióta ők is csináltak ide egy spamreget azóta inkább nem mondok róluk véleményt.

Egy ismerős írta egy másik fórumon, hogy ő kapott változásról sms-t valamint ő is DPI tag, majd ha kapok pontosabb infót akkor szólok.

Akkor pont.Mielőtt még magadra veszed a teljes inget...nemcsak neked szól,amit firkáltam!
Akkor ne csak engem szólíts meg :P ;)

egyébként meg flotta kezelő vagy, hogy majd te mondod meg, hogy lesz változás vagy nem? :U

(#9146) ottoyes válasza cekkk (#9145) üzenetére


ottoyes
senior tag

Nem vagyok flottakezelő.DPI-t használok,amivel kapcsolatban nagyjából képben vagyok.Talán a változás az a Júliusi flotta szétbontás,percdíj változás akart lenni,amiről infót kaptál.

Ottoyes

(#9147) cekkk válasza ottoyes (#9146) üzenetére


cekkk
veterán

Majd estére kiderül.

Egyébként most hívtam a Vodát, nagy mocskok ezek :D

Azt mondja ha felmondom a szerződést ki kell fizetnem 27 ezres kötbért valamint amit addig használtam kedvezményes perc díj és a rendes közötti különbséget is.
Ellenben ha nem fogadom el, akkor marad minden úgy ahogy eddig, De azt már nem tudta megmondani a csaj, hogy akkor most majd felmondják-e a szerződést vagy nem. Szóval nagy a zavar ott rendesen.

[ Szerkesztve ]

(#9148) z67 válasza mezzanine81 (#9143) üzenetére


z67
őstag

Kicsit olvass vissza. "Nem fogadom el" PONT. A felmondás meg az ő dolguk. Bemásoltam erről egy nyilatkozatot is (kicseszettül nem érdekelt senkit), amit a Vodafone képviseleteken lehet megtenni. Feketén-fehéren leírja, ha nem fogadod el akkor Ő MAGA felmondhat, nyilván kötbér nélkül.

(#9149) ottoyes válasza cekkk (#9147) üzenetére


ottoyes
senior tag

Mind gyökér..ill. próbálják minimalizálni a veszteségeket.Szerintem az a döntő,hogy mi van a szerződésben.Talán lehet egyezkedni is bizonyos keretek között.Hamarosan kiderül.

Ottoyes

(#9150) cekkk válasza ottoyes (#9149) üzenetére


cekkk
veterán

Nekem felajánlották még a múlthéten ezt a 100 percet az még áll nekik, de szerintem egyre kevésbé hajlandóak egyezkedni. :(

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.