Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
runner 125
nagyúr
Ok, de milyen árakat vársz, amikor egy új minőségi 125-ös motor 1m FT? 100k-ért lassan egy okostelefont sem adnak, nem normális motort.
300-ért azt a kategóriát kapja meg, ami megbízhatóan fog működni, és csak a kötelező szervizeket kell elvégezni.
A motorozás továbbra sem olcsó, nem is volt az, és nem is lesz az, de gyanítom ezzel tisztában volt, amikor A1-re adta a fejét.
Csak Mo.-n divat úgy gondolkodni és használni a járműveket, h csak akkor költenek rá egyesek, ha már beszarik. 300k egy 125-ösért nem sok. Ma Mo.-n a egy ilyen kategória forgalomba helyezése nagyjából 90.000FT.
Tothgera30
Viszonyítottam, és azért is írtam motoros topikban, h ennyiért göncöt nem érdemes venni. Inkább halassza el a vásárt és gyűjtsön.
Továbbra sem értem milyen 20k-kat írogatsz motor műszakira, felénk gyakorlatilag annyiért a 12 tonnánál nehezebb kamionokét megcsinálják, de megnéztem a hozzám legközelebb eső helyen mennyi most. 4.360FT, de pár km-re odébb egy köztudottan drága autószerviznél is
8.860 FT (2 évente).
Pár hónapja pont egy hasonló feltételezésre reagáltam. Akkor az hangzott el, h "democsokszemétezakormány, h csak 125-ig engedi a B125-öt, akkor mért miért nem 200ccm.."
Telhetetlenség. Be kell érni ennyivel.
Egy 125-ös robogó 50-es viszonyítva igenis előre lépés, pláne, h különbözeti vizsgával vezethetővé válik. Noh és a fogyasztást tekintve gyakorlatilag 50-es karbis alá szorítható, míg plusz költséget egyedül a 2 évente max. 10k-s műszaki vizsga jelent.
Az számtalan érvet még egyszer nem írom le, de akinek nincs nagy jogsija simán jobban jár a 125-össel, mint egy 50-essel,nem véletlenül ajánlgattuk Criton-nak, gabo-nak és sok más embernek, h inkább csináljon különbözetit és vegyen maxit.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Akkor szerintem jót tenne neki ha pár évet megtanulna normálisan robogózni egy 50-es motorral. Venne egy 50 -es vizest, és azzal is tud menni 70-80-at.
125 lehet hogy kezdésnek sok lenne. Bár ez emberfüggő hogy mennyire érzi a motrot első alkalommal, de egy 50-es lehet jobblenne kezdésnek.
iPhone 13 Pro Max
jót kérdeztél amikor idejöttél,de rossz számokkal.
AMD Power
titán
En nem vartam semmit sem. Csak joindulatbol rakerdeztem. Sajno auto tulajkent tisztaban vagyok a magyar "mentalitasnak".
En is ugy gondolom,h rutin nelkul boven eleg lenne neki egy 50 mig nem szerez meg egy jo adag rutint a forgalomban.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Azért 50-el is lehet bajba kerülni bőven. Főleg ha nem egy gyári 50-es, hanem fojtás nélküli meg egy kis beleturi és rögtön megy 80-at. Ha meg full gyári megy tegyük fel 55-öt akkor meg azért ütik el mert nem tudja tartani a forgalom tempóját. Én alig vetettem eddig 2000-et robogón, előtte éveken át semmi és párszor már vert ki a víz pedig békésen közlekedem.
AMD Power
titán
Ebben is van valami. Setalva is megtudsz halni ha rosszul esel el.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
fesii
aktív tag
Azért ennyire szerintem nem kell félni a robogózástól. Egy fiatalt meg pláne nem lehet így elindítani egy robogóval, mert így is van benne izgalom ,félsz, ha az ember rátesz egy lapáttal az még roszabb..
De az biztos, hogy az elején nagyon figyelni kell..
Amikor én megvettem a robeszt és elhoztam haza fele balra akartam kikanyarodni csak épp nem jött össze velem szembe meg behajtani tilos egyirányú volt.
Két dolog közül választhattam: Vagy telibekapom a patkát majd fát házat stb..-t vagy bemek random az egyirányúba Egyirányú mellett döntöttem így utólag visszagondolva az első 2km-en összetörtem majdnem
Az elején menjen el egy parkolóba vagy valami kihalt helyre ahol megismeri a motor erejét fékeit betöntést stb...
[ Szerkesztve ]
runner 125
nagyúr
Jah, akkor kezdjen rolleren, aztán szigorúan Camping bicikli pótkerekekkel, majd később azok nélkül, h az egyensúly kialakuljon, ezek után jöhet a mountain bike seprűnyéllel, biztos ami biztos. S, ha már ezek mennek, bevállalhat egy teszkós elektromos mopedet és végül jöhet egy levegős 50-es robogó.
Így szerinted okés?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
igen!
Na fiúk,ki mit ajánl? Utolsó kör! Aerox gumi márkákat típusokat. Párat már kaptam,hátha van új a nap alatt! Thx!
Nekem a rox-on Metzeler gumik voltak fent, és nagy sebességnél is 100%-osan megbízhatók voltak. Szóval ezt a márkát nyugodt szívvel ajánlom.
iPhone 13 Pro Max
Mik ezek az 57P és 57L jelzők azonos gumin belül? Más az ára. Ilyen index olyan index... Nem értek hozzá.
DigitXT
félisten
Sebességindex: max. ennyivel szabad a megadott gumival menni.
P=150 km/h
L=120 km/h
Mivel a Roxod nem valószínű, hogy valaha is átlépi a valós 100-at,
nagyjából mindegy, hogy melyiket veszed. Gondolom a P drágább.
A terhelési index mindkét megadott guminál egyforma: 57=230 kg
Ennyivel szabad megterhelni max. az adott gumit. Mivel az Aerox
nem nehéz motor és te sem vagy (gondolom) 100+, így ezen sem
kell sokat agyalni, hiszen kerekenként kibírna a cucc 230-at.
Világos már! Köszi!
golyani
addikt
Pirelli EVO 21 & 22
2. garnitúrát koptatom. Nekem tetszik.
korpicschess
veterán
A motoromon az első gumi valami régi fos lehet (egyébként Dunlop): tele van repedéssel
[link]
Meg tudjátok nézni ezt a mappát? Akkor nem kéne külön linkelnem. Az a kérdésem, hogy ez mitől lehet, illetve veszélyes-e.
Guminyomást sem tudom, hogy mi a normális, esetleg a feliratokból valaki tudna mondani valamit?
Elöl:
Dunlop, 90/90 - 21 M/C 54H
Hátul:
Metzeler, 110/80 - 18 M/C 58V
ez jó állapotú, de ráadásnak Front van ráírva....
Képek így is a repedésről:
[link]; [link]
Most kicsit mérges lettem....
Btw, vaterán 20k körüli árat mondtak matricaszettre. Azért sokallom.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
(#27466) Tothgera30 válasza runner 125 (#27451) üzenetére
Tothgera30
Ármester
Ha napi használatot nézzük, akkor korrekt, ha nem akkor viszont felesleges.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Vredestein márkáról tudtok valamit? Ilyet tudnék olcsóbban (csak nekem). Megérni várnom rá? Free fel is rakják nem is kell mennem tulképpen. Csak várni mert ez őszre aktuális.
[ Szerkesztve ]
Criton
veterán
Nekem eddig az a gumi vált be, amit runner 125 ajánlott (Michelin POWER PURE SC ), eddig sajnos ez volt az egyetlen olyan dolog amit megfogadtam tőle, most már többet fogok rá hallgatni, és a tanácsait megfogadni
Ennek a guminak egyébként az ára is tűrhető szerintem, Continentalról, meg Pirelli-ről a gumis is lebeszélt, meg több ismerős..
Bridgestone is jó választás.
Vredestein gumikkal sokan szívnak... német márka úgy tudom.
[ Szerkesztve ]
SzlobiG
félisten
Hátul nekem ilyen van, én nem is ismertem ezt a márkát, ha újak lesznek akkor biztos nem ilyet veszek nem mintha bajom lenne vele.
Holland.
Más valaki?
hány km es? Állapot? Életkor?
SzlobiG
félisten
Mit tudjam én, így vettem, hogy ez volt rajta.
A képlet egyszerű, maradnak és kibírják az a 45 napot (~1500km) még aztán csere olcsón erre, vagy most cserélem lényegesen drágábban misire. Az egy kis kiegészítő mekkora a gebasz ha defektet kapok a repedezés miatt. Fogós kis téma! Két dolog szól a csere mellett, repedezés és a nem tökéletes tapadás.
Uzmany
őstag
Sziasztok!
Mi a vélemény a KTM 125 Duke-ról? Csak teszteket találtam róla, de tulajok tapasztalatairól semmi infó nem találtam.
Lenne még pár kérdésem:
-olajcsere ? km-ként?
-mennyire tartósak ezek a motorok? kb mennyi a futásteljesitménye?
- szervizelése milyen ktg-t jelent? féktárcsa, betét stb...
Köszönöm előre is.
® visions created with passion
Debilon
addikt
ne haragudj, de te ezen gondolkodsz, hogy a szar gumidat ledobd-e, ami nem tapad, repedezett meg még ki tudja mi van vele?
a te testi épséged a tétje ha jól értem, én nem gondolkodnék és kockáztatnék egy percet sem
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
Van itt nem leírt összetevő is. És a bukó őszre marad!
Debilon
addikt
a gumin akkor sem gondolkodnék egy percet sem
bukód meg úgyis van, nem?
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
Kölcsön van, de van. Én sem dondolkodnék, de de de... Az a varió meg a többi a hónapra, túl sok.
golyani
addikt
Sztem kevés a tapasznyalat a motorról, hát még alig bő 1 éve jöttek ki vele. Magyar piacnak új motorként eleve drága, használtakra még várni kell. Nekem személy szerint nagyon bejön. Féktárcsáknak betéteknek láncnak etc katalógusokból utána tudsz nézni egy kis gugli használattal.
Nekem személy szerint eszméletlenül tetszik, ha lenne jogsim és elég pénzem mennék egy újért rögtön . ( vagy egy Honda VTR250-ér)
SymbianOS: gumin, féken nem spórolunk.
[ Szerkesztve ]
Debilon
addikt
mindegy, te tudod a gumi fontos dolog... ha tényleg olyan amilyennek írtad azonnal cserélném
és ahogy előttem is írják, gumin, féken nem szabad spórolni.. túl sokba kerülhet ha gebasz van velük
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
Alszok rá egyet.
Criton
veterán
én is úgy voltam vele, hogy gumi és fék elsőnek, utána jöhet a többi..
Holnap lehet kihagyom a motorozást, több mint 40fokot mondanak mondjuk ma sem volt hűvös..
Én megcélzom a belvárost, muszáj.
gumi lesz az 1.
(#27485) korpicschess válasza korpicschess (#27465) üzenetére
korpicschess
veterán
up
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
szabin van a bolt...felhivtam egy másikat hogy vitt gumit mennyiért,a kettő 6k! A gumibolt.hu meg 6500 + 400huf mert a régit otthagyom. Tehát mi olcsó?mert ez nem az!!
Criton
veterán
Ez nagyon sok, nekem 3000forint bruttóért rakták fel a 2db gumit.
busman
addikt
Jah,az egy pöppet sok...
I'm not talented, I'm skilled.PS5
újabb boltot hívtam fel: 6700ft. Mind kb ennyi.a hátsó drága! Mert 140es!
Criton
veterán
De mi 6700?
a két gumi felszerelése!
Criton
veterán
Nagyon sok, nekem az első 130/60R13, hátsó 140/60R13 és nem tettek különbséget, 1500ft-1500ft = 3000forint, és Budapest!
A gumi Taylor Motorgumi Áruházból volt, a szerelést meg a Pásztoly Motors rakta fel.
mirek: 5k a leszerelés,meg guminként 1800még.
Criton
veterán
Nem MIREK!!!!
Mireknél 5000 a munkadíj , és 1800 nem lehet hanem 1500forint, nekem annyi szerepelt a számlán, és Mirekék is Pásztolyhoz viszik.
Én közvetlen Pásztolyhoz vittem, de miért a Mirekéket hívod fel, ha Pásztolynál cserélik?
[ Szerkesztve ]
SzlobiG
félisten
Ennyit szenvedni már megint egy sima gumicserén...
igen képzeld mert nekem ez nagy kiadás! És még sehol a varió ára,nem tankolgattam és sorolhatnám!oda viszem ahol olcsó!
felhivtam őket. Darabja 4k,mondom én nem így tudom! Nem nem, 4k/db! Vitt gumira ennyi,náluk meg a gumi ára horrorisztikus hiába lenne úgy 3k/db! Tehát marad a szentendrei úti bolt és viszem a gumit, így 6,5k.
Criton
veterán
Hát nekem 3000forintért megcsinálták, úgy hogy a gumit vittem.
Gergello
addikt
hajmeresztő amiket itt olvasok