- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Winne
nagyúr
válasz
runner 125 #26506 üzenetére
Még ma is bennt van a 4 üteműbe való gyertya és ma nem csinálta munkába jövet egyszer sem. Lehet ez azért, mert kicsit hűvösebb volt ma a levegő ill. az placebo-e, hogy a 2 üteműbe való gyertyával pont annyival megy jobban, hogy ott már nem elég neki a kapott üzemanyag, ami bemegy a karburátorba? Nem értek hozzá sajnos.
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #26548 üzenetére
igen, most hogy mondod körbenéztem és kb. 300-330e ft-tól már van ez az évjárat. gondolom a gomboknak sem szabad lekopnia 30e km alatt.
-
TayRol
nagyúr
tudom, hogy külföldről behozott de a képek alapján úgy vélem nagyon rendben van. az ára so-so...
-
runner 125
nagyúr
Sok még az 5 liter is. Írtam másik forumban is, h szét kellene szedni teljesen, átnézni, kipucolni, gyári értékű fúvókákkal összerakni a karbit, kényes pontokat végignézni. Nem szív-e fals levegőt valahol.., végső esetben végnyomást mérni.
A 125-öst bőven minimum 4 literre le kell vinni, de nekem alatta evett mindig.
-
g@bo
nagyúr
válasz
SzlobiG #26534 üzenetére
én most a szakadék suzuki bara-val tolom, megkináltam 1-2* üveghangon / majd csak kiesik a hátsó kerék..
/ és a zip 4t után megállapithatom, repeszt a 2t.
50 km/h felett húz ez a veterán is, emelkedőn is úgy viszi a mázsámat, hogy öröm nézni.
persze, a benzint is jobban kedveli. -
TayRol
nagyúr
ez nem túl olcsó?
-
SzlobiG
félisten
Azért lehet szépeket esni ezekkel a kis motorokkal.
Így a bedöntős esések láttán kicsit visszább veszek a döntögetésből mer egyre jobban, mélyebben bátorkodok bedönteni pedig a gumijaim se a legjobbak.
-
SzlobiG
félisten
Jövőre? B125-t 40k max és 1hónap.
Szerintem jobb ha nem teszed fel a rendszámot és 50-ként használod mer úgy még el is hiszik jó eséllyel, hogy 50-es és nem büntet meg, de ha látja ott a rendszám és nincs jogsid egyből büntet.
Vedd le a hátsó lábtartókat (ha vannak) mer az az első amivel kiszúrják, hogy nem 50-es. Meg ha nagyon alapos akarsz lenni akkor a műszerfalon le kell ragasztani 120-ig az órát.
-
1F2X5
csendes tag
válasz
SzlobiG #26536 üzenetére
Sok hát
Kap új szűrőt meg szíjakat illetve görgőt. Karbit is szét kéne szedni de félek hogy kevés vagyok hozzáHa a csöveket lehúzom róla akkor fojni fognak a cuccok? olaj/benya?
Hétfőn voltam műszakin meg eredetiségvizsgán. 25k volt. Már csak okmányirodára kéne menni átiratni. Rendszám meg papirok a csomagtartóban van
Ha ezek meglesznek akkor fel is teszem. Jogsi meg lesz jövőre
-
Winne
nagyúr
válasz
runner 125 #26527 üzenetére
Ennyit nekem nem ér meg, csak kíváncsi voltam. Haverom említett egy 125-öst, ami 130-at ment kettejük alatt (kb 180 kg..) és elgondolkodtam. 50-esként nem merném használni bármennyire is egy nagyobb 50-esnek néz ki, azért a sebességnél már lennének gondok.
-
SzlobiG
félisten
Az igen robogótól azért nem kevés ez. Amúgy légszűrőt inkább újat vettem volna nem tétel 2k alatt van a malossi ami szintén úgy szűr mint a gyári és nagyobb a légáteresztő képessége is.
Pedig az átlag 80 simán jó lehet babráltak valamit a karbival bár nem tudom mennyit kéne ennie egy ilyen 125-s gépnek, de biztos nem ennyit szerintem 4literrel el kéne mennie.
Amúgy hogy használod most rendszám nélkül mi?
-
1F2X5
csendes tag
válasz
SzlobiG #26534 üzenetére
Koszos légszűrővel nyélen 6L-t ment a tankra 100km után.
Kitisztitottam brigéciolba (jó dzsuvás volt) most 200km után kerek 10L ment rá és dugig volt a tank. Àtlag 80-t mentem óra szerint. Nyelezés is kevesebb volt benne. Bár ez ugye BP belváros. Lámpák 100méterenként.
Lehet lesz egy győri út aztán ott fény derül a fogyira hosszabb távon. -
SzlobiG
félisten
Akkor valami nem oké nálad 2T-nek erősebbnek kell lennie azonos köbcentivel. Ugye a 4T kis fordulaton is nyomatékos a 2T meg nagy fordulaton, de ettől független több Le a 2t.
5liter? Gondolom üvegen mész mindég nálam 3.4-re jött ki úgy hogy azért nyelezgettem rendesen...na de ez 4T csak runner fogyijából indultam ki hogy valami 4.2-vel eljár.
-
1F2X5
csendes tag
Amúgy azt nézem hogy a VX125 még erősebb is mint az FX. Gondolom kevesebbet is eszik 1Literrel (jelenlegi 5-t eszik)
Lehet azt kellett volna vennem
-
jozsi252
veterán
válasz
runner 125 #26527 üzenetére
B125 + 40k
De amúgy elgondolkoztam rajta. Amúgy milyen 125-öst ajánlanál? Mert én néztem Aprilia sport city-t vannak korrektek nagyon. Illetve Gilerákat is nézegettem, dehát
Gilera: FX - VX - ST itt is az a különbség hogy léghűtéses - vízhűtéses - vizes injektoros?
-
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #26527 üzenetére
Kétnyelvű adásvételi kell, de ez önmagába semmit nem ér, ha nincs meg a külföldi forgalmi akkor már bukta a dolog.
(#26529) jozsi252 FX 2T, VX 4T.
-
runner 125
nagyúr
80-90k mindennel együtt. De, szerintem csak adás-vételi nem elég.
Nem papíroztam soha külföldi motort, talán motoros topik első hsz.-ában van róla bővebb infó, h mi minden kell hozzá. Vagy, megkéred Szlobi-t azt' kifejti.
jozsi252
3 kiló környékén már nagyon korrekt 125-ös van, nem gondolkodtál inkább abban?
Jobban járnál. -
barack1997
senior tag
válasz
jozsi252 #26510 üzenetére
Riejum van, marha jo cucc, minőségi, a robogojuk szar egyedül, mivel az nem rieju hanem csak a matrica az rajta... Ui Minarelli AM6-os blokk van benne, mint egy csomo váltós 50-esben..
ui. Nekem MRX50 SM-em van, paioli első telóval, de gan mit showaval szerelnek. Na de a lenzeg rieju robogot kell egyedül kerülni, a többi termékük no. 1
-
jozsi252
veterán
Bocsánat a dupe-ért
De nézegetek motorokat és most ezt a kettőt néztem ki.
Mindenképp újabb kasznisat szeretnék venni, mint az álltalam linkelt is, bár nemtudom hogy 2010-2011-esek mennyibe különböznek ezektől de amiket linkeltem azok szerintem aránylag újak. Ha van olyan ismerősötök aki teljesen megbízható és ilyen adottságokkal megáldott motort árul akkor azt osszátok meg velem légyszives. Olyan 250 maximum 300-ig szeretnék robogót venni.
SR-t is nézegettem meg Aeroxot de egyenlőre most Gileránál leragadtam kicsit.
-
jozsi252
veterán
válasz
runner 125 #26516 üzenetére
Én csak azmiatt szeretném hogy ne izzadjak bele a bukóba ha esetleg olyat veszek ami nem mosható. Amúgy elvileg pénteken megyek Törökbálintra le oda ahova AndrewTdi vette. Beszéltem is velük és még van 1db L-es méret az
Airoh Mathiesse RS Sport-ból. SzlobiG ha jóltudom neked az RSX van, de kérdeztem hogy mibe különbözik az RS meg az RSX de aztmondta a srác hogy az RSX más módon párátlanít vagy mi a fene. Viszont webshopba RSX-et nemláttam náluk.
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #26515 üzenetére
Maszk több okból is előnyös.
Hidegebb időben nem párásodik be a plexi, s esetleg ha kicsit nagy lenne a bukó, vagy valahol nem passzol jól a fejedre, akkor ezzel kényelmesebb lesz, nem egyszerre a bukóba izzadsz, illetve védi a nyakat is.
Nyáron dög melegben viszont ne húzd fel. -
-
SzlobiG
félisten
Gurultam egy kisebb karikát kb 50km hát néhol úgy fújt a szél, hogy majdnem lefújt az útról.
Bent a városba jobb volt cirkálni mint kívül. Az idő amúgy jó csak ne fújna a szél.
Más: Előttem ment egy autó majd lámpánál megállunk nézem hányan vannak ezek benne számolgatom 6-an...erre mellé áll a rendőr autó és semmi megy tovább. Majdnem oda szóltam neki hogy nézd már meg hányan ülnek ott. Gondolom sejtitek, hogy milyen nemzetiségűekkel volt tele az a fos.
-
runner 125
nagyúr
1,2m az új ára?!?!?!?!?
Ezek a hol faxba élnek?
Szívesen kezet fognék olyan madárral, aki annyit kiad érte.Winne
Gyári hőértékű, belevaló gyertyát tegyél bele, mert frankón ki tudod lyukasztani a dugattyúdat.
killer1203
Erre nincs recept. Minden motor más és más beállítást igényel. Általában 1,5 fordulatot szokták kitekerni az alapjárati csavart, és ehhez igazítani a levegő mennyiséget. A motor alapjárati fordulatán úgyis hallod, h megfelelő-e.
Illetve használat után a gyertyaképed úgyis mutatja, h jó munkát végeztél-e.killer1203
Láttál már kopott variátort?
Ha, egy fokozatmentes variótárcsába vállak - mondhatni fokozatok - kopnak, akkor bizonyos tartományban, ahol a váll kezdődik, hajlamos "ledobni" a szíjat, ami rántás kíséretében jelentkezik. Nyilván minél kopottabb a variátor, annál több sebességtartományban fordulhat elő.
De, Winne-nél szinte tuti nem ez a gáz. -
1F2X5
csendes tag
Rieju
Van
[link]
-
jozsi252
veterán
Van olyasmi márkájú spanyol motor hogy Rieu vagy mi? Ismerősre ráakartak sózni 1-et de még a nevét se hallottam én
esetleg ti?
-
Winne
nagyúr
válasz
runner 125 #26506 üzenetére
"és a gyertyakép kielégítő"
Ezt azért így nem mondanám, mert egy új gyertya lett beletéve 1 hónapja és a gyertya alja (nem tudom mi a rendes neve) elvékonyodott, a pzs-s srác se nagyon látott még ilyet azt mondta.
Most próbaképpen egy 4 ütemű moci gyertyája lett beletéve, de ezzel is olyan.
-
killer1203
senior tag
válasz
runner 125 #25062 üzenetére
Nincs esetleg valami leirás hogyan tudnám rendesen beállitani az alapjáratot meg a levegő keveréket? Lekapom a karburátort és kitakaritom... hidegen még mindig nehezen indulgat az alapjárat meg elég furcsa sokak szerint..
-
akos727
senior tag
Hát egy karbi tisztítás sohasem árt. Olyat tudsz csinálni, hogy a súbertűt(
) állítod, és ezzel többet adsz neki.
Rossz esetben főtengely szimering is lehet. Melegszik a gép és elmegy a craft a szimeringnél.Runner: Szerintem vario nem igazán lehet, mert ha azzal van a gond akkor beesik a szíj a kikopott kis "'gödörbe" és nem pörög ki rendesen, de nem hagy ki. (szerintem)
-
runner 125
nagyúr
válasz
akos727 #26504 üzenetére
Azért ez nem ennyire egyértelmű. Sőt.
Hasonló megtorpanó problémát épp úgy okozhat egy szarakodó cdi, de egy kopott variátor, kopott szíj is, vagy az említett karburációs probléma. De, ha eddig jó volt, és a gyertyakép kielégítő, szinte biztosan nem kell neki nagyobb fúvóka.
Mivel azt írja, h melegen csinálja, így elképzelhető, h az automata szívató folyamatosan dolgozik, így egyszerűen besokall.Tényleg többtényezős, ellenőrizni kellene mindent.
-
Winne
nagyúr
-
Winne
nagyúr
Üdv!
A következő a kérdésem: a robogóm egy ideje azt csinálja, hogy ha már meleg és folyamatos full gázon megyek vele, akkor néha kihagy, mintha visszaengedném kicsit a gázt, majd 1-2 másodperc és újra megjön az erő, persze a gázt csak folyamatos állásban tartom. Gyertya volt benne több és többféle is. Mi lehet a gond?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Programozás topic
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Creative Sound BlasterX G5 (70SB170000000) (Sound Blaster) (DAC)
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650XT 8GB Zalman I3 Edge EVGA 550W
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Lenovo ThinkStation P520 Workstation! W-2145, 64GB, 512 SSD /Quadro - Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest