Hirdetés

2024. június 15., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15304) DigitXT válasza V.Stryker (#15303) üzenetére


DigitXT
félisten

Nem ismerem a Habanát, ezért ez csak egy tipp volt a tünetekre.
(Nálam a Majesty-n valahogy így néz ki a benzincsap... Épp ma
kerültem vele közelebbi kapcsolatba - mivel tegnap este szerelés
közben véletlenül lehúztam róla a vákuumcsövet, ezt nem vettem
észre, s ma reggel pöcc-röff után kb. 2-300 métert tudtam menni,
majd leállt a gép, én meg csodálkoztam: na igen, benya nélkül...)

Ha nálad is ilyesmi van, abba elvileg 2 cső kell menjen. Az egyik
megy a karbiba (azon jön a nafta), a másikon meg a vákuum van,
ha jár a motor, és ezzel nyitja a csapot... Azért gondoltam, hogy
nálad ezzel lehet vmi gond, mert ha a motor jár, akkor "nagyobb"
a vákuum, tehát nagyobb valséggel van nyitva* a csap, így át tud
jönni rajta a benya akkor is, ha már kisebb a "nyomása" (a szint
csökkenése miatt). Lehet, hogy meg kéne próbálni megszívni a
vákuumcsövet, és megnézni, hogy jön-e benzin akkor is, ha már
alacsony a szint a tankban. Kellene neki, és akkor indulna is.:DDD

*: ha tökéletesen működik, akkor persze az indításkori "kisebb"
vákuumnak is elegendőnek kellene lennie a nyitásához.:))

Szerk: ja igen, ebben az esetben a csöveket is érdemes átnézni,
nekem pl. kritikán aluli töredezett sz*rok voltak, mielőtt cserélve
lettek, ami elég érdekes anomáliákat okozhat (már csak azon az
egyszerű elven is, hogy ha nincs vákuum, akkor nincs benzin se).

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.