Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14551) KisTücsök válasza devil-k (#14548) üzenetére


KisTücsök
addikt

Kb 4.5 méter. Nézési, fotelból kb 3.8-4, attól függ, lehet azt tologatni. Kanapéról kb 5 méter.

(#14552) Neoteric válasza KisTücsök (#14545) üzenetére


Neoteric
addikt

Baba lett, grat! :K

(#14549) TwentyFour: 3D filmekhez nem létszükséglet az nVidia kártya, nVidia 3D Vision-ös játékokhoz kell nVidia kártya.

PSN: ne0teric_sAN

(#14553) AVhelper válasza blackdog (#14503) üzenetére


AVhelper
senior tag

Szia!

Hagyjuk azt a gerendát, mert a vetítőt sajnos nem lehet arra rögzíteni.

Legyen akkor a vetítő 1280 x 800 pixel (WXGA) felbontású, és az ezzel vetített kép mérete kb. 220 x 138 cm (ez 16:10-es képaránynak felel meg!)