tudom, hogy hülye ötlet, de ma ugrott be..
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
tudom, hogy hülye ötlet, de ma ugrott be..
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
nem most kezdtem ezt a fajta szórakozást
ha azt mondom hogy nem megy keresztbe az istennek se, akkor hidd el, hogy nem megy.. a durva az, hogy lendületből, rárúgva se.. mondom én még ilyet nem láttam
de a kérdés nem az, hogy tudok-e vezetni (tudok), a kérdés az, hogy legyaluljam-e a gumit, vagy ne
[Szerkesztve]
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
milyen kocsival tolod?
pulzáló féklámpa
Akkor mré nem legális a pulzáló kék neon?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
Hy!
Automata szint szabályzás az nem fog levenni a fényerőből hanem az emelkedő ill lejtőn korigálja ennyi.
Nos nekem a hagyományoshoz képest lejebb van állítva direkt a ''nehogy kiégesd a szemem'' miatt.
Egyébként mint írtam nappal járok tőbbnyire tehát nem egy egetverően nagy baj.Láttam én wartyogot szuzukit megbakolva fényszoroval és azt sem parasztoztam le.Elforditottam jobbra egy kicsit a felecskémet és ennyi.
Legbagyobb probláma nem hinném,hogy ebből szolott lenni.Kővetési távolság és a nem megfelelő sebesség kiválasztás+féklámpa hiánya.Szerintem erre kéne orientelodni és nem a vakítt vagy nem vakítt a xenon.
Semmi gond csak mivel én is meg voltam említve igy kicsit lehet lereagáltam.
Ismétlem én is közelkedem és sokszor látok xenonos autokat az enyém 6000k az ővéké ami kékes 12000k és felette.
A rendes szint alatt lett most belőve hátha igy kevésbé lesz szemírritáló.
Egyébként mint elméleti oktató megemlíteném ha szembe jőn veled egy sima autó nem kell hozzá xenon amikor elmegy meletted közvetlen (este) akkor sem látsz kb 2tized másodpercig.Na ezt nevezik autósvakságnak.Én anno igy tanultam.
+ ha a rendes autósnak akinek ismételem nincs xenonja de helytelenül van a lámpája beállítva az is okozhat bőven balesetet.
Hy!
Van egy elég jó furom sajna nem itt xenonról.Ott a 6000k felettieket egyik autóba sem ajánlják ugyanis azok már nagyon erőssek ill kék vagy lila szin felé mennek el ami veszitt az erejéből.
6000k jégfehér azért is olyan jó és 3-4* erősebb a hagyományos izzóknál.
Lada szamara és zárlatos a cucc.
Nekem tökéletesen megfelel.
(hiába, no, nem presztízsautó )
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
Akkor lehet én csak 10000k+osokkal futottam össze???
Mondjuk az is igaz csaka böhöm angy xarok xenonja vakít....pl:a6, phaeton, merci S, 7es bimmer......leheta többiben normálisa van?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Most lehet, hogy megint egy hülyeséget kérdezek, de nem keveritek össze a gyári xenont azzal a rendes izzóval, amit occsóé lehet kapni, és picit kékesebbet világít?
sok majomnak csak az van bent, sokkal nem lát jobban, de kisüti a szemed a kék fény, és képenvakít, mert persze magasságállítás nincs a kocsiban, mint a gyári verziókban..
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
nekem sincs nagyobb igényem
Volt már, hogy sárba ragadt összkerekes a6-ost húztam ki vele
Szétverhetetlen, nálam meg most ez a fő szempont, amíg főleg csapatásra tartom..
húú, egyszer vittek a-s trabanttal a hegyen.. egyszer és utoljára
[Szerkesztve]
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
mi trabantal járunk a bakonyba 60nál halál félelem
Ellenben nem túl drága hozzá a cucc és halandó ember is tudja javítani! Ami valjuk be nem hátrány.
A mai verdákon már izzót sem lehet cserélni normálisan.
t1: régen engem akkor szerettél volna. Az én drágám 81-es, 6v-ról átalakitott bilikék kombi volt. 9-10 liter körül kajált. Kb. kéthavonta kellet féltengelyt cserélni. Volt, hogy kilencen utaztunk vele.
Istenem de rég volt.
[Szerkesztve]
Amd - Radeon - Ryzen
így van, nem kell félteni, ha nem adja ki, és bemész a bozótba..
minek az izzókészlet, ha a fél elejét le kell bontani a cseréhez?
[Szerkesztve]
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
Kötelező tartozék.
Ezekbe ma már több a müanyag mint a fém.
Amd - Radeon - Ryzen
Tudom, hogy az.. Csak minek.
Az önmagában nem baj, hogy műanyag, ezekben van energiaelnyelő zóna, meg légzsákok, meg minden.. Az enyémmel nem szívesen mennék neki semmi masszívnak.
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
itt is kell.... jó multkor 5-en ültünk benne én hátul a 100kgommal és ugrattunk... a hátsó ülés elrepedt volt hogy a lengőőkar tört ki
Nekem akkor szereléssel 6k volt. 110 volt a vége. Igaz egyedül
Ha az a verda megirná történetét: tele lenne poénnal, agárkodással és vad szexel.
Hát igen az ember egyszer 21 éves.
Amd - Radeon - Ryzen
ebbe volt minden más lendkreék könnyítet hengerfej, direktszűrő, 4 embererel 130-at ment max
Az mien trabi? Kétütemű? Az igazi papir jaguár?
[Szerkesztve]
Amd - Radeon - Ryzen
Én 1x ültem ladába, az lejtőn 4emberrel, dimbes dombos helyen, ment lefelé 125öt szélárnyékba
Kicsit halálfélelmem, votl kapaszkodni keleltt mint egy versenyuatóba
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
az érdekes példány lehetett
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
az is volt, mert már nem ment tovább de a srác nyomta tovább neki ..mondjuk amikor befarolt ilyen sárkátyús helyne hát mind4 bebaxtuka fejönket nagy röhögés közepette...ha vidéken laknék tuti vennék egy külföldi papírós, valami csapató verdát......mert tot vannak jó helyke ilyenre
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Versenyautóban kapaszkodni kell
gondolom mindezt halálhörgés-siralom közepette produkálta szerencsétlen autó
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
Én sem tartom annak, de mint mondtam 21 éves kor előtt úgy van, ahogy te mondod már most is. Sorrend: kb 125-ös motorokig ''A1'', 35kW-ig:''Akorl'', a felett ''A'' A rendszer jó lenne, csak nem kellene (vagy magasabb) korhatár, ami felett már egyböl lehet ''A''-ra menni. Mindenkinek (a 30-40 évesnek is!) kötelező kellene, hogy legyen a lépcsős jogsi (vagy minimum az ''Akorl''-al kezdve)
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
''Az én drágám 81-es, 6v-ról átalakitott bilikék kombi volt''
Egy pillanatig eltoprengtem azon, hogy mit keres egy ketutemu motoron hengerenkent harom szelep... aztan rajottem
DRM is theft
Nálam a trabiban is kellett kapaszkodni.
Jók voltak azok a verdák. Föleg az 1.5-t. Hmmm. A véggáznál még szivatót is húztunk neki.
dabadab: ja meg vízhütés!
[Szerkesztve]
Amd - Radeon - Ryzen
ja picit köhögött a motor utána, meg 1x megállt de sikeresne hazaértünk....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
csoda hogy ezek után nem tartod nagyra a típust..
az a baj, hogy az emberek ilyeneket látnak, és alapból az ugrik be, hogy az összes ilyen.. pedig dehogy
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
Lehet anyg amiben a fél autót kicserélték.....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
két üteműűűűűűű
Ja gyujt sziv baszik menni Bezzek a varesz motorosok... na azokba kell kapaszkodni
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
Pont a kétütemü az, ami azonos körülmények között megbízhatóbb szerkezet, mint a négyütemüek. Már a jóval egyszerűbb felépítésük miatt is. No meg általánosságban elmondható, hogy pörgősebbek és valamivel hatékonyabbak is a négyütemünél. Jó lenne az, ha nem lenne az a fránya keverékolajzás. Mondjuk az viszont érdekes, hogy pl a dízeleknél miért olyan ritka még mindig (Pl a Daihatsunak volt egy 88 lovas 1200-es kétütemü dízelje, de azért személykocsiba ritkán kerül). Pedig ott kézenfekvőbb megoldás lenne. És hatékonyabb. Vagy ha nem elég, még ott van a wankel, vagy esetleg az überhatékony Stirling-motor
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
A hatékonysághoz hozzátartozik a kék füst és a bűz? Halál a büdős robogókra, akksit beléjük...
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
Az nem kérdés, hogy tudsz-é vezetni avagy sem. Én pl. nem.
Ne gyaluld. Egy nem slick lekopva életveszélyes. Túl vékony. ~3 pillanat alatt az acélsodronyokig kopik, aztán azok meg el. Alattunk szállt már el makadám úton így gumi... Még jó, hogy szuzi volt, nem fogtunk árkot/fát.
Ladaöcsibe' sperr milyen..? Nem gyengült el valamitől..? Olyat még nem szagoltam, hogy MURVÁN ne lehetne megindítani a seggét rendesen.
Valójában nem. Megoldható lenne az is, csak akkor már nem gazdaságos. Legalább is benzinnél nem. Azért mondtam a két ütemü dízelt, és hoztam példának a Daihatsu személyautóba tervezett motorját. Az pl elvben teljesíti a még nem is létező Euro V. előírásait is! Azért az szép egy 1,2l-es dízeltöl, ami mellesleg 88LE és 230 Nm leadására képes, nem?
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
Turbo, vagy szívó? Mikori fejlesztés? Tényleg turbos két ütemű Wartburgot lehet építeni?
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
Az biztos, hogy vékony, azt nem tudtam, mennyire.. Inkább nem bántom.
Utána kéne feszíttetni, az biztos, de ettől még kéne mennie a performansznak..
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
Turbo ugyan van benne azt hiszem, de az emlékeim szerint csak a gázáramlás szabályzásában vesz részt. De erre már nem esküdnék meg. Nem olyan régi egyébként, nem olyan régi cikket olvastam róla, mint hamarosan piacra is kerülő fejlesztést. Használták egyébként eddig is a 2 ütemü dízelt sok helyen (teherautók vagy hajók pl, amik mellesleg gyakran ellendugattyúsak voltak, hengerfej nélkül ugyebár ), csak személyautóban nem volt jellemző. Csak a személykocsik ilyen fantáziátlanok
Ja, találtam róla cikket: [link] Mégis van benne sima turbó is a mellett, amit említettem. Legalábbis ha jól értelmezem.
[Szerkesztve]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
hogy ez eddig hogy nem jutott senkinek az eszébe?
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
eddig nem hallottam erről a stirling-motorról, de ez nem semmi..
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
belerokkant a 25 milkó kifizetésébe
[link]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Nem is csoda... tuti egyforintosból volt meg az a 25 milla annak pedig már van súlya....
Egyébként szép autó
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Azért büdős mert ásványi oljat kevernek hozzá. Szintetikussal nem lenne büdös! Csak akinek trabija van az nem vesz az autónál drágább olajat!
t1: az az igazi. Az még lámpánál gyorsul is. Hiába a német technika!
Über könnyű kaszni, pompás váltó, léghűtéses motor. Akár csak a porsche.
Amd - Radeon - Ryzen