A vasúti árufuvarozás aránya a román teherforgalomban töredékére csökkent, pont az árak torz képzése miatt....
Ne az útdíjjal adjon kedvezményt az állam a magyar kamionnak, hanem az egyéb terhek csökkentésével, amit a külföldi nálunk nem fizet....
Azért fura, hogy kis túlzással a síneken gyaloglásért is fizetned kell, míg az útjainkat, amiket baromi drágán baromi sz*r minőségben újítgatunk fel, építtetünk külföldi fővállalkozókkal, minden külföldi kamionos ingyen használja....
Tudod fura érzés, mikor a pár éve felújított 4-esen amit a román kamionok /jórészt/ tönkrevágtak és a méteres kátyúk miatt 70-es táblák vannak, megyek a külsőben 70-el, mert engem megbüntet a rendőr, a román kamion meg repeszt mellettem a belsőben százzal....
Kérdezem magamban ilyenkor... Melyik országban is élek én tulajdonképpen, miért is fizetem az adót 28 éve....?
Csak egyenlő feltételek kellenének szvsz....
24996
Idézve a cikkből:
"Egy használatarányos rendszerben viszont ennél jóval többet lehetne elkérni a fuvarozóktól. Hogy pontosan mennyit, arra Völner úgy felelt, hogy egy, az országot a keleti határtól a nyugatiig átszelő fuvarért olyan 70-80 euró lenne a díj. Ez kilométer-arányosan nagyjából megfelel szerinte az osztrák áraknak. Völner nem akart ennél konkrétabb számot mondani, de ha a Záhony-Hegyeshalom közti 474 kilométeres távval, és 75 euróval számolunk (egy eurót pedig 275 forintnak veszünk), akkor így 43,5 forintra jön ki a kilométerdíj."
Nem 6Ft/km -ről van szó....
Ha minden díj beépül az árakba, nem lesz olcsóbb valami azért pl. Romániában/Bulgáriában/Törökországban és vissza irányt nézve Németországban/Franciaországban /Angliában mert nálunk kvázi ingyen használják az utakat.....
[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...