Ennek is kéne egy dokkoló mint a bubinak, addig számolná a tarifát amíg egy ilyen helyen le nem parkolják. Csak így lehet hülyebiztos a rendszer. Persze abszurd, de hát sok a hülye.
YouTube: toty1ka
Ennek is kéne egy dokkoló mint a bubinak, addig számolná a tarifát amíg egy ilyen helyen le nem parkolják. Csak így lehet hülyebiztos a rendszer. Persze abszurd, de hát sok a hülye.
YouTube: toty1ka
Óváron rájár a rúd, akarommondani a terepjáró a bringásokra.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
Nem a lerakassal van a gond, hanem, hogy lerakas utan barki tudja mozgatni. Az biztos, hogy nem a berlo dobta az utra.
Én kukába dobnám az összes rollert, a gazdája meg halásszaki
Ami a földön fekszik szétszórva az szemét
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Amikkor az autópálya próbál megölni
Nem ér becsukni a szemet
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Ahogy látom, semmilyen útburkolati jel nincs, szóval felújítás alatt lehet a szakasz. Ilyenkor 30-as(?) korlátozás szokott lenni, de a kamerás is 50 körül jön, mielőtt lassítana a "zebra" előtt, szóval kérdés, volt-e korlátozás ott.
Szerintem a szembejövő se lassan jött, plusz a gyalogos már rég lelépett, és mintha nem is rá, hanem a rolleresre reagálva satuzna csak.
A rolleres is fasz, nyilván megállok, leszállok, és nem megyek át kamikaze módjára, főleg ha látom, hogy jön valaki, és nem úgy mozog, mint aki szándékozik megállni.
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
A gyalogos már lelépett így az autósnak meg kellene álnia, ugyanakkor a rolleres is hibázott de nem következett volna be a baleset ha az autós meáll. Jelen esetben tökmindegy hogy roller, repülő, tank stb megy át szabálytalanul ha a másik oldalon lelépő gyalogos miatt amúgy is meg kell állni.
Vintage Story PH szervere újra fut!
Pontosan. Valoszinuleg a rolleres arra szamitott, hogy a gyalogos miatt amugy is meg kell allnia az autonak.
Mi a lóf@szért kellett volna megállnia a kocsinak a gyalogos miatt? Ha nincs a gyökér rolleres gond nélkül elmegy az autós mire odaér a gyalogos mindenféle zavarás, lassítás nélkül haladt volna tovább a gyalogos a fehér kocsi mögött.
Mert a zebran athalado gyalogosnak elsobbseget kell adnia, de nem a szokasos elsobbseget, hanem meg zavarnia sem szabad.
A rolleres úgy ránézésre kb semmit se fogott fel a világból, erősen kétlem, hogy észlelte a gyalogost. Bónuszképp a sötét környezetben kb 0 láthatóságú ruhában közlekedett (az előre mutató lámpája semmire se jó az oldalról érkező autóval szemben).
A nem-zavarandó gyalog miatt viszont esélyes, hogy az autóst meszelik el (ha egyáltalán lesz ebből ügy). Ilyen keskeny útnál még kis sebességgel is egész biztos megálltam volna a másik oldalon lelépő gyalognak.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
Kresz tudományt érdemes lenne frissíteni.
Persze, meg is kell allni. Azert azt eleg nehez bemagyarazni, hogy a gyalogos elott 2-3 meterrel kereszben elhuzo auto nem zavaro.
remélem nincs jogsid
bocsánat, pontosítok, mert manapság már a jogsi abszolút nem előfeltétel semmihez.
tehát: remélem, nem vezetsz!
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Egyértelmű. Hirtelenjében a kresz 43. §-ban nem találok konkrét utalást, de 20éve nekem is úgy tanították, hogy zebrán csak akkor hajtunk át, ha gyalogos max járdasziget túloldalán van. Egyértelmű, hogy az "ijesztgetés" igen távol áll az elsőbbség megadásától.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
(#56011) Reggie0 és nem is zavarta volna a gyalogost, ha a rolleres nem bassza oldalba.
(#56013) Lauda Az enyém elég friss és vajon a te kresz tudásod?
(#56015) NoLF Köszi a kérdést napi szinten vezetek 2 és 4 keréken, lassan 20 éve, több százezer km-el a hátam mögött és még nem volt balesetem
Akkor tudhatnád hogy ha át akar menni, meg kell állni ( benne van a KRESZ-ben), sőt meg kell várni, míg átér... Persze ezt az autósok 90 % lesz..ja.
Engem az bosszant csak az ilyen idiótákban, mint ez a rolleres, hogy én vigyázzak az épségükre, de ők nem hajlandók vigyázni saját magukra. De hát nincs mit tenni, a kitartottak társadalma van most.
Lehet, hogy friss, csak épp hiányos. Vagy nem érted a fogalmakat.
Eleve rossz a megközelítés + le is lépett a gyalogos és még azt is leszarta.
[ Szerkesztve ]
Mondjuk nekem a felvételen úgy tűnik, mint ha a gyalogos meg telefonálna, szóval...
kresz-en kívül - bár szvsz rohadtul bele kéne venni - szerencsétlen rolleresen egy cm2 fényvisszaverő/láthatósági ruhaelem nincs.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
mennek ezek a birkák tökön-babon-zebrán-piroson át... már amilyeneket nagyrészt kocsiban ülve látni, azoknak többsége idióta... egyik bicikliúton megy vele (mintha bicikli lenne), másik járdán+zebrán (mintha gyalogos lenne), a harmadik meg megy az úttesten... ő biztos robogósnak gondolja magát csomó ilyet látok, aki zebra pirosán átmegy vele... gondolom úgy van vele, hogy "pirosat lát egyik oldalról az autóknak, nem közelít senki, pillanat alatt áthajt vele" egyik nap olyat láttam, hogy szemből a zebránál robogósnak állt meg az autó, aki a szarjával a járdán úgy közlekedett, mintha gyalogos lenne... remélem jön hamarosan a takony őszi idő, mert a mostani jó időben előbújtak a bolondok a barlangjaikból
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Én ezt látom a gyalogosoknál és a kerékpárosoknál is. Nagy részük úgy gondolkodik, hogy nekik csak jogaik vannak, kötelezettségeik nincsenek. Még ha ezt félre is tesszük, nem nekik kellene vigyázni saját magukra? Nem én töröm össze magam/patkolok el az autóban, hanem ők, egy esetleges balesetben. Ösztönösen óvnom kellene magam, hiszen én vagyok a sérülékenyebb.
[ Szerkesztve ]
De zavarta, hiszen lelassitott a gyalogos. Ha a gyalogosnak eggyel tobbet kell pislognia mar az is zavaras, nemhogy a tempojan valtoztat miatta.
[ Szerkesztve ]
Pont most újítják fel ezt az útszakaszt, aznap fejezték be az aszfaltozást, de az útburkolati jeleket csak tegnap este festették fel. 40 km/h korlátozás volt azon a szakaszon.
#56024Lauda
Azért az autósokat sem kell félteni. Múltkor át akartam kelni az átkelőnél (gyalog, mielőtt valaki beleköt). A túloldalon már megállt az autó 4-5 másodperce és dudál, hogy induljak el, de balról meg még 3 autó elment előttem mire a 4. méltóztatott megállni.
#56010Krogoth
KRESZ IV. RÉSZ - A járműközlekedésre vonatkozó szabályok
I. fejezet - A járműközlekedés általános szabályai
43. § Magatartás a gyalogosokkal szemben
A KRESZ módosítás után, 2010 január 1-től:
(2) Azt a helyet, ahol az (1) bekezdés értelmében a gyalogosnak elsőbbsége van, a jármű vezetőjének csak olyan sebességgel szabad megközelítenie, hogy a jármű vezetője az elsőbbségadási kötelezettségének eleget tudjon tenni. A jármű vezetőjének a kijelölt gyalogos-átkelőhelyet csak fokozott óvatossággal és olyan sebességgel szabad megközelítenie, hogy a járművel, amennyiben szükséges, a gyalogos átkelőhely előtt meg is tudjon állni.
Viszont itt bejön a képbe a gyalogos felelőssége is:
A gyalogos az úttestre akkor léphet, ha meggyőződött annak veszélytelenségéről. Az úttestre váratlanul nem léphet, köteles az úttesten késedelem nélkül átmenni és tartózkodni minden olyan magatartástól, amely a járművek vezetőit megzavarhatja vagy megtévesztheti.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
Na igen.
A kölcsönös odafigyelés lenne a kulcs.
Meg az ismeretanyag agyban történő raktározása, és annak a cselekvésre gyakorolt pozitív hatása.
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
A saját testi épség megóvása volt a téma.
Ugya ott ahol tegnap a rollerest, de most egy gyalogost ütöttek el:
https://szendre365.hu/2021/10/06/gyalogost-utottek-el-a-10-es-uton/
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
A vírus miatt mindenki ingerült, ez látszik az utakon is.
Raadasul ertelmetlenul. Ma is befordult elem egy velem parhuzamosan kozlekedo auto a bicikliutra es megallt, mert a villamos is ott kozlekedett. Lehet el kene kezdeni megrugdosni az ilyen jarganyokat...
Engem meg ledudálnak rendszeresen, amikor megállok azért, mert kanyarodáskor a bicikliúton közlekedő biciklist elengedem. Egyszer úgy eltrafálnak majd hátulról, hogy még a biciklis is kap belőle...
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Budai felso rakpart, 2 km hosszu dugoban araszolas 25-os csucssebesseggel, szoval itt meg az sem volt. Egyszeruen parasztok.
Amugy minden nap van legalabb egy szitum amikor valahol nem adjak meg az elsobbseget a kerekparuton. Neha meg 4-5 -is, pedig csak 2*35 percet megyek meloba es vissza.
[ Szerkesztve ]
Hja, anno a legelső lockdown végén láttam a saját ablakunkból egy 3as egymásba futást zebra előtt. Azért mázli, hogy nem a gyalogokat kaszálták el, a kasznit ki lehet kalapálni...
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
nálam is simán megvan a napi "konflikt" 2 oda, napi 2 de inkább több vissza
10,5 km be, 10,5 km haza, ~30-30 perc bicó.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Én szintén legalább ennyit tekerek naponta, de nem mondható napi, hanem inkább heti szintűnek az ilyen helyzetek gyakorisága. Bár ez Szeged, itt nagyon sokan bringáznak.
30 km/h-s korlátozást vezetne be az Európai Parlament lakott területen[link]
"Az Európai Parlament lakott területen 30 kilométer per órára korlátozná az autók sebességét, szerintük ezzel 2050-re megszüntethetők lennének a halálos közúti balesetek."
Magyarországon az 50-et sem tartja be a vezetők 90-95 százaléka. Ha netán betartod a korlátozást akkor meg simán letolnak/ledudálnak az útról.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
50-nel megyek városon belül és látom, hogy a seggemben van és kitekinget, hogy mikor előzhet. Ilyeneken kiégek.
Óra szerint 60-65el megyek itt-ott belsőben, erre a külsőben elhúz legalább +20-30al vagy amikor megteszek 50-55ös tempóval 1 lámpa távolságot és a bmw már a köv lámpánál jár, amivel egyszerre indultunk ezeknek leolvadna az agya 30as korláttól
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Magyarországon a sebeséghatárt jelző táblák, a minimum sebességét jelölik, GPS-szel mérve.
Országúton a GPS szerinti 93-at sem szabad tartani, mert útakadály vagy.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Tegnapelőtt egy jobbkezes, teljesen beláthatatlan kereszteződéshez érve, lelassítok, lopakodok kifelé, hogy lássam, jön-e valaki jobbról, erre egy nő engem kikerülve a szemben levő sávot használva elhúz mellettem a kereszteződésen át.
Ha jön egy kerékpáros (gyakran szokott) akkor simán kilapítja.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Ha a seggembe jön én még finoman veszem is el a gázt. Az ilyen gyökerek had pukkadjanak csak meg.
Hát, attól az enyém is leolvadna, pedig nincs bömösöm.
Az egy kulturalt hely, es nincs egymillio auto
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Lehet ezt a korlátozást még finomítani:
"...A vonal hivatalos megnyitására 1825. szeptember 27-én került sor. A kisajátítások ellen tiltakozó földesurak és a vasútban gazdasági, netán sátáni fenyegetést látók megnyugtatására, illetve a balesetek elkerülése érdekében a vonalon először egy Periculum privatum utilitas publica (Az egyén kára a közösség haszna) feliratú zászlót hordozó lovas haladt végig. Csak ezután fűttette be Stephenson a saját tervezésű Locomotion mozdony kazánját, amely 33 kocsiban 600 utast vontatott óránkénti 24 kilométeres csúcssebességgel."
[link]
mezis
Nem ez volt az, ami mellett meg futottak is az emberek, hogy lassak a vonaton ulok tulelik-e az eszveszto sebesseget?
De igen, rengeteg az autó, komoly dugók is vannak.
elhiszem, jártam mostanában Szegeden, ugyanakkor nem lehet összehasonlítani a nagyfaluval - itt sajnos az egy főre eső patkányok száma sokkal nagyobb.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Értem én, hogy ez a borongós, esős reggeli időjárás még nem üti meg az automata fényérzékelő ingerküszöbét, de fel lehetne kapcsolni a lámpát manuálisan is...
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"