Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
Igen, mivel az enyemben csak 7.5Ah az akku es 2x10km-et megyek vele. Az elejen olyan 5km maradt meg benne, igy egy ev utan kb. 1km-nyi toltes marad. Ezert is akarom lecserelni 21700-as cellakbol allo akkura, mert ugy meglenne a 10Ah es ev vegetol 2x15km-re no a napi rollerezes.
[ Szerkesztve ]
-
saril
senior tag
válasz Reggie0 #13898 üzenetére
Szóval te naponta kétszer meríted le teljesen? az mondjuk megint erős
Én 40%-os töltöttség alá még nem vittem, mindig felrakom tölteni ha úgy alakul.
Ugye azt hiszem itt is beszéltük, minél többször van lemerítve a pakk telejsen vagy ahoz közel, annál hamarabb alakulnak ki a cellák között apró, pár ezredes, majd százados feszültség különbségek, amiből majd jön a baj, persze ezek sok hónapok vagy évek is lehetnek[ Szerkesztve ]
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
saril
senior tag
válasz PociAti #13895 üzenetére
Én is erre akartam reflektálni egyébként hogy a gyári töltőjével töltöm.
Az hogy cellánként ez milyen kapocsfeszültséget jelent teljesen feltöltött állapotban a lőtéri kutyát sem érdekli, 2 Amperes a töltő adaptere a gyári pakkomban pedig 4db 2600mAh cella van párhuzamosan kötve, tehát bőven ideális 500mA töltőáram jut egy-egy cellára "elvileg" tehát bőven a kíméletes kategória, a többi nem érdekel!
Simán vehetnék hozzá 4 Amperes töltőt is, mert a cellánkénti 1 Amperes töltőáram is teljes megfelelne minden előírásnak, egyébként.
Egyenlőre elég a gyári is, csak városban használom.
Ja és ha meghullik a gyári pakk benne, félretettem magamnak 40db Samsung 35E cellát de ahogy említettem, lehet már én sem jutok el odaáig hogy ezt meg kellene csinálnom.[ Szerkesztve ]
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
PociAti
őstag
válasz Tamás9x #13884 üzenetére
Váljék egészségedre, hogy rollerrel teszel meg odaúton 32 km távot, és visszafelé is rollerral mész. Az e-roller mikromobilitási eszköz, a 64 km már túlmutat ezen. Nem jó eszközt választottál a feladatra.
A vázba beépített külső töltő első hallásra praktikusnak hangzik, de jobban belegondolva inkább önszívatásnak tűnik. Optimálisabb az a felállás, amikor a kiindulási és célállomáson is van töltő. Nem nagy beruházás.
A 32 km megtétele pedig nem tűnik spontán ötletnek, szerintem elindulás előtt pár órával megszületik a terv. És legkésőbb ekkor kerül fel a roller a töltőre, nem pedig a 10. km megtétele után jutsz arra a megállapításra, hogy kell keresni egy kocsmát, ahol másfél órára fel tudnám tenni töltőre.
"Nyh-Tokaj távot 32km, visszafele nincs kedvem tolni. "
Élnék a gyanúval, hogy a gyalogláson kívül létezne más megoldás is a táv megtételére. Például a menetrendek.hu szerint napi szinten 31 járat megy abba az irányba. Szóval nem kell ezt olyan drámázással előadni, mintha ez lenne az egyetlen megoldás.Szívesen olvasnék olyan tanulmányt, mely szerint a járművek töltés vezérlő automatikája nem megfelelően dolgozik, és tanácsosabb lenne inkább jelentősen alacsonyabb szinten abbahagyni a töltést.
És kiemelném: jármű akkumulátorokról van szó, és az ő gyári töltési rendszerükről, nem mobiltelefonokba és barkácsszerszámokban használt akkukról.
(#13888) Tamás9x hozzászólásban egymással szembe állított 2400-4000 ciklusnak és 300-500 ciklusnak mégis mennyi köze van a valós használathoz? Erre nagyon kíváncsi lennék! Mert ha a gyári töltővel 3-5 óra teljes töltéstől messze elmarad a károsnak bizonyuló tényleges teljes töltés, akkor a vörössel kiemelt, aláhúzott és bedöntött részben olyan laborkörülményről beszéltél, ami köszönő viszonyban sincs a gyakorlattal. Csak drámázás az is.[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
A megtehető távolság már ebben a kíméletes módban értendő Tehát ha kimaxolod a töltési és merítési feszültséget akkor a gyári felett plusz km-t kapsz, maximális 250-300 ciklusos aksipakkal, ami nekem kb 1 év se, másnak lehet 5.
Ezért is szeretnék 15 pakkos aksit, 4.0v-ig töltve 60V, 1200-2000 ciklus, minimum, mert már a munka cellák olyan 500-nál tartanak a jelenlegi 300-assal szemben.[ Szerkesztve ]
Internetradio: ESP32 2.8" Touch +DAC 10K // ESP32 2.8" Touch + DAC + Encoder 15K
-
Lalos
csendes tag
Hali, vki tudna nekem segíteni ninebot f30al kapcsolatban factory resetben?
SVeszel vagy eladsz
-
nagyúr
Wolf Warrior 11-et használ valaki errefelé?
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
saril
senior tag
válasz Tamás9x #13888 üzenetére
Jaja, csak akkor elvész a lényege hogy ki lehessen használni a megtehető távolságot.
A cellát, pl: aki 4 voltig tölti xx-km-el lehet kevesebbet tud majd vele menni, mivel nem tölti fel teljesen, én értem a lényegeg, csak én pl teszek rá hogy degradálódik, a roller van értem, nem én a rolleremért! ezt azért jegyezzük már meg, mielőtt átesünk a ló túloldalára
Persze mindenki úgy óvja a celláját ahogy akarja, de én a rollert közlekedni vettem, és arra is használom, nem vigyázok rá ennyire hogy ne töltsem fel teljesen 300-500 töltési ciklus is elég lesz nekem, el sem tudják itt képzelni emberek hogy az milyen sok! mire az akkupakk észrevehetően rosszabbul teljesít már rég eladta, eltörte, tönkrement más miatt, vett újat, kicserelétette benne nagyobbra a pakkot, stb.
De ez megint csak az én véleményemet tükrözi, senki ne vegye magára!Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
powergoku
tag
Xiaomi scooter pro 2 rollerem van ,napokban vettem észre hogy ha jobban huzom neki akkor ad egy furcsa hangot az első kerék és ha folyamatosan tartom a nagyobb tempót egyre hangosabb a zaj.
Ha elengedem a kart akkor nem.Mi lehet ez?Kezd tönkremenni benne a motor?
Javítottan lett véve a bestmarktban ,úgy tudom 200km után kapott egy új motort.
Még garis 3 hónapig.[ Szerkesztve ]
Egy hazug eladót akartam negatívval értékelni és én is azt kaptam mint vevő.Ez jár 13 év reg és több száz pozitív értékelés után.Köszönöm.
-
Tamás9x
őstag
válasz Tamás9x #13887 üzenetére
A legtöbb Li-ion 4,20 V / cellára töltődik, és a csúcstöltési feszültség minden 0,10 V / cellás csökkenése megduplázza a ciklus élettartamát. Például egy 4,20 V / cellára feltöltött lítium-ion sejt általában 300–500 ciklust hajt végre. Ha csak 4,10 V / cellára töltik, akkor az élettartam 600-1000 ciklusra meghosszabbítható; A 4,0 V / cella 1200–2000, a 3,90 V / cella pedig 2400–4000 ciklust biztosít.
Itt szinte, majdnem inden aránylag helyesen van leírva, vannak ebben is hibák de még mindig jobb mint a szájhagyomány.[ Szerkesztve ]
Internetradio: ESP32 2.8" Touch +DAC 10K // ESP32 2.8" Touch + DAC + Encoder 15K
-
Tamás9x
őstag
válasz sagesz93 #13885 üzenetére
3-4,2v-ig terjed a teljesen felhasználható feszültség, ezzel szemben 3,2v-ig merít a BSM és 4,2v-t csak nagyon ritka esetben éri el, ha nem huzalozott akkor külsőleg e lehet állítani, a tól-ig értékeket, ezzel növelve vagy csökkentve az élettartamot.
Internetradio: ESP32 2.8" Touch +DAC 10K // ESP32 2.8" Touch + DAC + Encoder 15K
-
Anikó93
újonc
Tavaly októberben vettem a media marktban egy Segway ninebot kickscooter e25e rollert. Április óta munkába járok vele ha nincs túl hideg és nem mondanak aznapra esőt. A munkába járás napi 11km (5,5 oda és 5,5km vissza), az út fele kb 2-3km eléggé kátyús, kavicsos, nem túl jó út de lehet rajta menni, ezen az úton max 10km/h-val megyek. Eddig a rollerben 260km van, nagyon vigyáztam rá soha nem estem el vele, egy karcolás sincs rajta és esőben sem volt használva. Viszont néhány hete észre vettem hogy a összecsukó résznél van egy kis rés, ami szerintem eddig nem volt ott, de nem vagyok ebben biztos. Szeretném tudni hogy kell e aggódnom hogy menet közben széteshet e vagy ez gyárilag ilyen. Próbáltam kézzel össze nyomni de nem mozdul, ezért nem tudom hogy ez most ilyen van nem. Lehetséges hogy a rázkodós út miatt van?
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz Reggie0 #13876 üzenetére
Két különböző dolog a FW és a fizikai gar vesztés is Nem rendeltetés szerű használat... Pákk fellebezhetetlen.Ha leszeded a talplemezt és lehúzod az aksit, is veszíted a gart, miért? mert csak.. Ő az eladó, nem kell indokolnia.
Grafiqs: Ázásra, nem megfelelő használatra nincs gar Benne van a vázban az indikátor, a garancia megléte nem feltételezi, hogy nem kell rá vigyázni. Hiába a gar, ha leszakad a bele..
Nem rendeltetés szerű használat. E mögé oylan könnyű bebújni, hogy hihetetlen és meg is teszik.saril: Nem repedés, recsegés, és majd kotyogás, heggesztés nélküli, simán szegecselt és csavarozott kormánycső. Nem bíznám rá az életem egy 2mm-es kemény csavarra. így heggesztem. Kellemes meglepetés volt a majdnem 4mm-es falvastagság, így nem kell monorim kormánycsövet venni majdnem 40.000ft-ért.
PociAti: Teljesen más távokat használjuk a gépeket, és teljesen máshogy. Simán legurulok vele egy Nyh-Tokaj távot 32km, visszafele nincs kedvem tolni. Ezért is mondtam neki, hogy el kell döntenie, hogy mire van szüksége.
!!!!Ez a tartsuk teljesen feltöltve legenda pedig egy orbitális tévedés, sőtt, káros is, ha mindig koppra töltjük a cellákat, 50-70% közötti átlag töltöttség a megfelelő, ha sokáig akarjuk használni, az állandóan fullra töltött cellák hamarabb degardálódnak ming a rátöltögetett rorokaik. ezért nem is tölti fel minden BSM 4,2V-ig a cellákat csak 4,16, vagy környékéig, mert ezzel igaz ellop a kapacitásból, cserébe növeli a ciklusszámot ami kinyerhető az akkumulátorból. !!!!
[ Szerkesztve ]
Internetradio: ESP32 2.8" Touch +DAC 10K // ESP32 2.8" Touch + DAC + Encoder 15K
-
Miikee
csendes tag
Sziasztok!
Ma kipróbáltam egy Joyor Y5S-t, és a xiaomi pro 2 után "el voltam ájulva", milyen puhán es stabilan megy, ráadásul itthoni forrásból annyiért lehetne megvenni, mint a G30E II-őt.
Van valakinek tapasztalata vele? -
PociAti
őstag
válasz Tamás9x #13873 üzenetére
Szerintem nem csak lehet, hanem alapozni is kell a garanciára. Ha valaki magyar eladótól veszi, akkor már válasszon normálisat (stabil céget, ne a legolcsóbb, mobiltelefonokkal üzletelő friss céget).
Látom te azt választottad, hogy állandóan magaddal hordod a töltőt. Ha kell, ha nem! Nincs választásod.
Otthonomon kívül még sehol sem kellett rátöltenem. Elég időigényes folyamat a töltés. Párszor magammal vittem, de már leszoktam róla. Az akku élettartama szempontjából célszerű állandóan magas töltöttségi szinten tartani, így még soha nem fordult olyan elő, hogy hirtelen ötlettől vezérelten kelljen annál nagyobb távot megtenni, mint amire a roller képes. Ha mégis szükség lett volna rá, azt tömegközlekedéssel vagy egyéb módon meg tudtam volna oldani. A tempó megválasztásával amúgy jelentős kapacitást lehet spórolni. -
Reggie0
félisten
válasz Grafiqs #13877 üzenetére
Koszi!
Amugy nekem majdnem ilyen kene, csak annyi kulonbseggel, hogy a ket sor cella egymas felett el kene csusztatva legyen, hogy vekonyabb legyen a komplett akkucsomag. De ha 46mm alatt van a kulso vastagsag akkor talan jo az en gepembe is.#13878 DigitXT: Lejton lefele is lehet gyorsabban menni nem modositott firmware-rel.
[ Szerkesztve ]
-
Grafiqs
őstag
válasz Reggie0 #13875 üzenetére
Nem tudom, mert nem mértem meg. Ha lesz egy kis időm, akkor kiszedem megnézem.
Meglepett, hogy 21700-as cellákból építették.Tamás9x: Megbízható helyen kell venni. Lásd Geekbuying az én esetem is bizonyítja mennyire korrektek.
G
[ Szerkesztve ]
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
Somatom
veterán
válasz smallcurrant #13872 üzenetére
Több is. Pl a G30 hátsó kerék hajtású, a másik kettő pedig első.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Tamás9x
őstag
válasz smallcurrant #13872 üzenetére
A garancia. hát... én erre azt mondom, hogy úgy kell venni, hogy nincs, mert beázásra nem vonatkozik, ha eltöröm a vázat,ami ezeknél nem jellemző akkor az alól ki tudnak bújni, ha teszel rá egy másik fw-t akkor alapból bukó, ha rájönnek,
Amúgy nagyon nem szokott bajuk lenni. De ha mégis akkor aránylag gombokért van minden alkatrész.
Előbb érdemes lenne ráállni mindegyikre, és megemelni, hogy érezd mi az amivel még el tudsz bánni a mindennapokban.
Na meg a töltés kérdése, akarod a töltőt hordani magaddal vagy akarsz egy beépítettet aminek csak 230v- kell és kész
G30 LE Best buy, mert a sima G30-tól csak az különbözteti meg, hogy kisebb az aksi, a későbbiekben ezt tudod bővíteni, beépített a töltő is.. az enyémben is G30LE vezérlő van nagy aksival.
[ Szerkesztve ]
Internetradio: ESP32 2.8" Touch +DAC 10K // ESP32 2.8" Touch + DAC + Encoder 15K
-
Tamás9x
őstag
válasz gergo5991 #13867 üzenetére
Nem tudok másról csak a sajátomról nyilatkozni, az tény, hogy sokat kapott kb 1 hónap alatt.
Holnap viszem hegeszteni... Rengeteget megyek rossz úton, nagy sebességgel, lehet ez is az oka. 97kg + Sharkset
[ Szerkesztve ]
Internetradio: ESP32 2.8" Touch +DAC 10K // ESP32 2.8" Touch + DAC + Encoder 15K
-
Somatom
veterán
válasz smallcurrant #13865 üzenetére
G30LE -t keress! Az olcsóbb, mert kisebb az akkuja.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
sagesz93
addikt
válasz smallcurrant #13866 üzenetére
Nézd meg még a D38E-t is a segwaytől, az olcsóbb kicsit, a kritériumoknak ugyanúgy megfelel. Azt, hogy a 300W vagy 350W gond lesz -e ,még senki nem tudja tutira. Nem tudom meddig húzzák a dolgot.
mod: még talán a G30LE is jó lehet.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz Tamás9x #13864 üzenetére
szerintem kevered a g30at a fos xiaomikkal.. fb csoportokba 7000+km-t futott g30ak vannak probléma nélkül, eddig még 1 g30ról se hallottam volna fórumokon hogy recsegne kotyognak a kormánya.. 240 [link] körül van dhgateról most a g30 amúgy (kuponnal még olcsóbb neten kell keresgélni rá), és macskakőre nekem a 10 colos gumi elég, a teleszkóp rá mondhatni már luxus lenne
enyémben már 700km van, onnan rendeltem amit linkeltem még fél-1 éve akkor még sokkal olcsóbb is volt, eddig problémamentesen teszi a dolgát
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz smallcurrant #13861 üzenetére
350W a G30, de teleszkóp hiánya problémás, a kerekeket kicsit eresztve és lassan még el is lehet evickélni, de a kormánycső alja 1db csavarral és 1db vágot stifttel van rögzítve ami azonnal elkezd majd neked recsegni, aztán kotyogni.
Ezt holnap hegesztik nekem....
Plusz egy teleszkópot is lenne rá érdemes dobni ami megint majdnem 60-70K... Kicsit nem tudod megtolni? Használtan már elég jó gépeket lehet kapni.Internetradio: ESP32 2.8" Touch +DAC 10K // ESP32 2.8" Touch + DAC + Encoder 15K
-
synar
őstag
válasz smallcurrant #13861 üzenetére
Igen ahhoz amit írtál én is a Ninebot rollereket ajánlanám az F40, vagy G30 típusokat.
Sajnos mindegyik 200k fölött van még akcióban is. Ha sima térkő az még nem gond, pécsi példák alapján: Széchenyi tér, Király utca, újonan burkolt járdák, de az apró 10*10-es macskakő, meg a régi töredezett aszfalt út az kellemetlen tud lenni. Xiaomi 1s és 3-as 8,5"-os kerékkel szerzett tapasztalatok alapján írtam az előbbieket[ Szerkesztve ]
-
fradi81
veterán
válasz smallcurrant #13861 üzenetére
Annyira nem vagyok képben de majd a többiek Talán még a ninebot 350w-ja belefér.
moto g72, Ninebot d28e
-
Grafiqs
őstag
Dave™: Azért írtam, hogy strapabíró mert amit az én használatomban kapott az sokkal több mint amit sima(!) kerékpárutas használat alatt kapna. Gubacsi út-->Illatos út-->Külső Mester utca érdemes megnézni a google maps-en!
Igen, valóban van egy tervezési hibája amit javítani fogok, amint megérkezik az új alkatrész.dzsidzsas: Nem vagyok mérnők, de amennyire tanulmányaimból emlékszem a kör keresztmetszetű csőnek sokkal jobbak a szakító és nyíró erők felé való ellenállása mint az oválisnak.
Ma szétszedtem a rollert, kíváncsi voltam a belsejére. Ami meglepett, hogy milyen gondos odafigyeléssel rakták össze az elektronikáját. Minden csatlakozó szépen szigetelve és pici gyorskötözővel biztosítva.
Az akkupakk például 21700-as cellákból van összerakva ami szerintem szintén igényes.G
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
smallcurrant
tag
Esetleg tudnál ajánlani is konkrét rollert?
Illetve honnan érdemes rendelni és honnan nagyon nem ajánlott? -
fradi81
veterán
válasz smallcurrant #13853 üzenetére
Hali
naponta 5-15 km megtételére használnék.
Bármelyik jó ami tud papíron 30Km-t.Eleinte vidéken, aszfalton, macskaköves "sétáló járdán", illetve napi egy rámpa
Macskakő még akkor is kellemetlen ha csak sétálsz és tolod magad mellett a rollert, akkor gondolhatod. 10-es kerék legalább.Milyen szabályozás vonatkozik a rollerekre? Mehetek vele járdán és úton is egyaránt? Van már rá hivatalos szabály?
Nincs, kb mint ha biciklivel mennél, bicikliút, autók között ha egy mód van rá akkor ne vagy csak kisebb mellékutakon, gyalogosok között meg lassabban. 300w-nál ne legyen nagyobb és később sem lesz rá jó esetben.Esőben mennyire célszerű menni vele
Kerülni kell a vizet már csak a takarítás miatt ismoto g72, Ninebot d28e
-
johny007
tag
Sziasztok,
Vettem egy Kugoo S1 rollert egészen jó áron mindösszesen 235 Km van benne...
A tulaj felhívta a figyelmem, hogy az akksija csak 80%-os (38.0V van a kijelzőn)
Nem tudjátok véletlen, hogy hol lehet benne jó áron akksit cserélteti Budapesten?
Köszi a választ előre is! -
smallcurrant
tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
Szeretnék venni egy e-rollert, amit naponta 5-15 km megtételére használnék.
Eleinte vidéken, aszfalton, macskaköves "sétáló járdán", illetve napi egy rámpa, a későbbiekben Pécsett venném igénybe.
A súlyom 85-90 kg között mozog (mikor hogy ), 150.000-200.000 Ft között költenék rá.
Milyen szabályozás vonatkozik a rollerekre? Mehetek vele járdán és úton is egyaránt? Van már rá hivatalos szabály?
Esőben mennyire célszerű menni vele (természetesen nem szakadó esőre gondolok)?
Újban gondolkozok és szeretném ha minőségi lenne, sokáig bírná.
A segítséget előre is köszönöm. -
gergo5991
őstag
ha minden igaz holnap bemutatják az uj kaabo mantis-t, fb csoportban láttam egy képet ahol hátul légrugó volt, hát kiváncsi vagyok, hátha egy baby nami olcsón
-
Somatom
veterán
válasz DigitXT #13850 üzenetére
Ez nem így van. Én városi közlekedésre (is) használok egy olyan bringát, ami egyáltalán nem arra lett kitalálva. Az más kérdés, hogy ahogy én közlekedek vele, ahhoz kell ilyen bringa. De, a lépcsőzéshez, terepezéshez pont nem kell a nagyobb tempó. Sőt! Terepen alacsonyabb rásegítéssel nyomom, mert különben vagy elkapar, vagy hanyatt vág. A "tuning" csak arra kell, hogy amikor időre kell mennem a városban, akkor ne kelljen piszmognom. De, a legfontosabb, hogy ahhoz a tempóhoz megvan a megfelelő fék, futómű, pozíció és kerékméret. Ezek azok, amik egy átlag roller teljesítménynövelésénél hiányoznak.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
DigitXT
nagyúr
válasz Somatom #13848 üzenetére
Attól az még nem lesz teljesen legális (lépcsőn ugratás ziher!). Szóval
összességében megállapítható, hogy mindenkinek van egy hobbija.
(És pl. kerékpárút használata esetén mi az, hogy 25 km/h fölött segít?)Félre ne értsd: nekem mindegy! De ha a roller roller, a pedelec pedelec,
az ilyen tuning pont ki kellene, hogy írja adott kategóriából: lesz SMKP.
(Amivel aztán járda kizárva, így pl. lépcsőnek még a közelébe se.)[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz DigitXT #13847 üzenetére
Pontosan annyit csináltam vele, mint itt sokan a rollerrel. USA régió és kerékátmérő buhera. De, ez csak a végsebességben számít. Az árkon-bokron, mint egy tank, azt gyárilag tudja a bringa. Azt ne felejtsük el, hogy az én bringámnál a rásegítés a hegyre feljutáshoz lett kitalálva. Ami lefelé következik, az egy teljesen más igénybevétel. Ahhoz van egy dropper a pozícióváltáshoz, elöl/hátul légrugók és hidraulikus tárcsafékek, 203mm -es tárcsákkal. A legtöbb SMKP -n nincs ilyen fék, meg futómű. Azért szeretek vele állatkodni, mert az a bringa gyárilag is egy vadállatnak lett tervezve.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
DigitXT
nagyúr
válasz Somatom #13843 üzenetére
Persze, mivel neked ott van mellette a milliós villanybringa, amit szépen
feltuningoltál, és árkon-bokron-lépcsőn át hajtod ezerrel... Ha arra is azt
mondaná a jogalkotó, hogy márpedig ez illegál, leszel szíves ezentúl így
és így használni (mint praktikus közlekedőedényt), lenne berzenkedés... -
gergo5991
őstag
[link]-moon x-power 2500 kép: [link]
vs
ninebot segway g30 lámpája kép: [link]asszem ez egy jól elköltött 33 euró volt + 1,80 hogy lehozták az üzletbe +2 euró hogy 60 napon belül visszavihetem ( hátha nem lenne jó de kétségtelen)
[link] igy néz ki a sett : egy kemény doboz, belül szivaccsal elválasztva a dolgok
1 kormány rögzitő
1 sisak rögzitő
maga az aksi 3,7 volton 12800 mAh 7,3 volton 6400mAh (hátulján ez szerepel)
1 távirányitó - gomb kábellel - érzésre nagyon jó a gomb nyomása
2 szilikonos-tépőzáras szalag rögziteni az akkut
meg 1 aksi-lámpa hosszabitó kábel
ja meg maga a lámpa testaztán az aksin van 5db piros led [link] amit ha bicajon használosz az ülés rúdra rögzitve hátsó lámpa ként is tud funkcionálni (vagy fixen világit vagy villog a piros elég erősen)
eredetileg egy nitecore br35 lett kinézve de 140et sajnáltam érte, alin meg nincs 75 eu-ért most akciósan hát maradt ez
[ Szerkesztve ]
-
saril
senior tag
válasz DigitXT #13828 üzenetére
Ezt úgy hívják hogy rejtett kapcsoló, ahogy írtam a jogszabálynak megfelelő címke a motorra, majd ha a rendőr megállít kapcsolót átkapcsol és máris csak 20al megy!
Akármit csinál, tökéletes!
Ezt minden olyan embernek ajánlom amilyen én is vagyok, járdán ha van forgalom lassan megyek, úttestre ha nincs biciklis sáv nem megyek, ha nagyon nagy a tömeg a járdán leszállok és áttolom a tömegen a roller-t, így senki sem néz rám csúnyán, és az autosokat sem tartom fel!
Ahol lehet meg megyek ami a csövön kifér azaz 30-al[ Szerkesztve ]
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
phoenix1989
őstag
ja mármint ugy értem hogy annak az oldalnak. gondolom belül is sérülhetett de azt csak most vettem észre. tompább kicsit a hangja a hangjelzés végén meg olyan zümmögő csak. ha rendelnék hozzá újat azt hol tudom bekötni? szét kell szedni az egész rollert? mert akkor hagyom a fenébe max a panelt cserélem le hogy ne legyen törve. amugy sem hiszem sokat fogok indekszelni. meg ez az rgb világitás amit jo lenne ha lehetne ki be kapcsolni.
-
synar
őstag
válasz phoenix1989 #13840 üzenetére
Sajnos igen nekem is volt nem túl feltűnő főleg nappal, ha indexelni akarsz inkább tedd ki a karodat.
-
synar
őstag
válasz phoenix1989 #13838 üzenetére
Szerintem ez egy égi jel, kérd vissza az árát. Ha már kifutott termék kérdés alkatrész mennyi ideig lesz rá.
[ Szerkesztve ]
-
phoenix1989
őstag
ma kézhez kaptam a kugoo m4 pro-t szerencsére az új tipust kaptam 2022 verzió. anyni hiba viszont van hogy a jobb irányjelzőn a prizma el van törve. lehet valahol ilyet venni? mert ahonnan rendeltem vagy vissza küldöm és vissza adják a pénzt vagy megtartom és kapok kupont. cserélni nem cserélik mert hogy erre nem vonatkozik a garancia még ugy sem hogy épp csak kiemeltem a dobozból.cserélni másikra meg nemtudják mert már nem elérhető.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Somatom #13836 üzenetére
Értem. Hát igen, a parkolási helyzet a "nagyfaluban" kriminális... Nekem is furcsa
volt elsőre, mikor Pestre kellett ugrani a Moszkváról, kolléga hobbiautóját elővenni.
De hát ott volt neki garázs, értelmes áron.Motort talán a Mammutban tartja?Nekem szerencsém volt, mert volt hely a társasház előtt ("csillaggarázs", de hely),
vagy éppen a pincében, amíg a kisebb motor volt, később meg pont tudtam bérelni
neki(k) garázst: egy fél évig nem, az elég szar volt, parkolóhely volt, de a motornak
a rideg tartás nem az igazi, főleg ha az ember szereti bütykölni is, kéne villany stb.Roller az csak úgy jött, nem volt szempont a hordozhatóság, elsőre inkább az ára.
(Kugoo S1) Be is szart egy nap után. Annak rendje és módja szerint. De azért tök
tetszett az egész: picit a gyaloglás könnyedsége - icipicit "motoros" beütéssel.
És ugye milyen jó, hogy "nem kell rá semmi védőfelszerelés". Jah az első esésig!Idén egy métert nem tettem meg a vassal, csak bütykölöm, programozom. Amikor
épp van rá egy-két órám. Mindig a jövő héten lesz kész. Mondjuk ha egyszer kész
lesz (akkor se lesz kész), de legalább meg tudom szalajtani a gyorsulásmérésre...
(Cél a Wolf gyorsulása kisebb sebességtartományban. Mert az ott volt a szeren...)Szerk: de 90+ km/h-val elvből sem akarok menni. Jelige, még egyszer nem...
És ebben amúgy pont a 48V akku segít. Igen, lehetne 72V akku, és csillió tempó,
de nem kell. B-L-A-C-K-nak se jött be végül, hogy folyton elforgatja a kereket PMT
gumi ide, vagy oda: közlekedésre alkalmatlan, "profi" rollereseket is ijesztgető vas.
(Nagyon remélem, hogy sikerül megtalálni az arany középutat, és élmény lesz.)[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz DigitXT #13834 üzenetére
Csak a rollert hurcolom németbe magammal, a többi vas Mo -n van. Németben csak melózok, ott nincs pecóm. Amikor letelik a két hetem, kipakolok a kamionból és azonnal porolok haza. Óbudán bérelek nekik helyet, mert a XII. -ben most nincs.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Casseius
tag
válasz Tamás9x #13832 üzenetére
Hát, igazából sok minden beférhet ha van egy ügyes szaki aki bele tudja rakni 2x1200-as van egyik ismerősnek Pro 2-be szóval g30-ba is egészen biztos h belemegy
Ha komolyabb szenvedés nélkül akarod berakni akkor 500W-os monorim belemegy abba is, de az leginkább gyorsulást adDon't Worry, Be Happy
-
DigitXT
nagyúr
válasz Somatom #13833 üzenetére
A Harley-ból kiindulva ez nem új információ. Max. az, hogy nincs Mo-n a vas.
Igen, amúgy tipikusan nem az a felkapom, és felszaladok a lépcsőn pl. a Wolf...
Kolléga ott röhögött rajtam, hogy a babakocsi felhajtón alig bírom feltolni.Szerk: az én FLJ-m se emelgetésre van kitalálva. Valami 40 kg-nak mértem...
De tekintve, hogy lépcső csak marginális van itt (motor is bent áll a műhelyben),
nekem nem probléma... Menet közben meg már nem számít, hogy nehéz a vas.Szerk2: és az a 40 kg még akkor volt, amikor csak egy akku volt benne.
Megjegyzem, ha holnapra se lesz kész, megint mehetek kocsival: fárasztó...
Pedig már nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogy indul meg, emeli-e majd az elejét.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
-
Tamás9x
őstag
válasz Casseius #13830 üzenetére
Csináld egyből az A-t nekem is az van Később jól fog jönni, nem mindig van idő újra eljárni vezetgetni meg vizsgázni.. dupla pénz is...
G30-ba mi a max motor ami hátra beférne?
[ Szerkesztve ]
Internetradio: ESP32 2.8" Touch +DAC 10K // ESP32 2.8" Touch + DAC + Encoder 15K
-
DigitXT
nagyúr
válasz Casseius #13830 üzenetére
Mondjuk nekem A (korlátlan) jogsim van, szóval ez a része nem izgat.
Inkább az a necces, hogy adott útvonalon vagy kerékpárút, vagy 70-es...
És ugye tudjuk, hogy a 6-oson az a 70 inkább 90-110, szóval oda nem.
De semmi gond, mire kijön a jogszabály, költözik a cég. Problem solved!
(És különbenis holnap megyek be idén először az irodába, szóval...)Somatom: én meg nem akarok 12 km/h-val vergődni felfelé, szóval pont
jó lesz nekem a nagyteljesítményű motoros roller definíciója. Max. néha
illegalitásba vonulok / megkockáztatom a bicikliutat, elvégre roller-roller.
Ha nagyon baszogatnak visszaülök a robogóra: 200 kg, 30 LE, 150 km/h
(A mikromobilitás környezetvédelmi aspektusa bukik... 6L/100 fogyinál.) -
Casseius
tag
-
Somatom
veterán
válasz DigitXT #13828 üzenetére
Egy gyalogos tempója cirka 4Km/h. Én a piacról hazafelé, hátizsákkal cirka 120Kg lehetek. A G30 12-15Km/h -val felvisz a Széna térről, a Kissvábhegy tetejére. Gyári állapotában is tökéletesen használható arra, amire kitalálták. Eszem ágában nincs a menetteljesítményét növelni.
Egyébként a németek a rollernél a 20 -hoz nem a bringa tempóját veszik alapul, hanem a futó emberét.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
DigitXT
nagyúr
válasz Casseius #13826 üzenetére
Jó, de most érted, egyfelől éppen megköpködjük a jogszabály tervezetet, hogy
íróasztal mögül, a realitásokat hírből sem ismerve, "életszerűtlen" szabályokat
akarnak a nyakunkba varrni, másfelől meg összekacsintunk, hogy bármilyen is
lesz a szabályozás, úgyis kijátsszuk, úgysem méri a rendőr: úgysem buksz le.Szerintem el kéne dönteni, hogy melyik oldalon állsz. Én is úgy vagyok vele,
hogy a teljesítmény az emelkedők miatt kelleni fog felnőttek alá. A MoFa lehet
a gyerek kategória, de könyörgöm, egy 100 kg felnőttet az nem visz fel sehova.
(Németeknél is abból szokott gond lenni, hogy ~14 évesek is többet akarnak...)A 20 km/h amúgy elég lassú, közútra (és itt értem alatta az autók mellé festett
biciklisávot is) szerintem iszonyatosan kevés, nagy a sebességkülönbség, ami
jelentősen növeli az elsodrás lehetőségét. Bicikliútra so-so! De ott sem érthető,
ha a bringás mehet 30-at (lakotton belül), a rolleres mért nem? Konfliktusforrás,
egymás feltartása, az előzési lehetőségek drasztikus csökkentése. Járdázás...
az valóban veszélyes, elvileg most is csak 10 km/h a limit biciklivel is, és akkor
lehet csak használni, ha az úttest kerékpározásra alkalmatlan vagy vmi ilyesmi.Amivel viszont abszolút nem értek egyet, hogy a "nagy teljesítményű" motoros
rollereket kitiltanák a kerékpárútról, normális használat mellett, azon az alapon,
hogy KÉPES nagyobb sebességre 25 km/h-nál... Ahelyett, hogy azt büntetnék,
aki valóban 50 km/h-val repeszt. (Bár ezeket a köröket már fél éve is lefutottuk.) -
-
DigitXT
nagyúr
válasz Somatom #13824 üzenetére
És a rollereket is mérik mobil fékpaddal, mint anno a MoFa-kat? Elvileg kb. ugyanaz a szitu, szóval kinézem belőlük. Volt itt téma korábban, hogy ez mennyire életszerű, kis hazánkban természetesen semennyire (nincs elég rendőr), de ettől még, ha jogászkodni akarunk, egy szénné tuningolt jármű aminek már köze nincs az eredetileg boltban kapható kivitel menettulajdonságaihoz kurvaélet, hogy nem számít legálisnak. Ha pedig mégis, akkor semmi értelme a szabályozásnak, hiszen ki mondja meg, hogy mekkora az a motor? A matrica? Minden gyártó rányomtatja majd, hogy 250W, és onnantól mehet az ereszd el a hajam?
-
DigitXT
nagyúr
válasz Casseius #13821 üzenetére
elvileg legális 300W-os motorral rendelkező géped van
Na ez még a másik tévhit, ha szigorúan veszik (miért ne vennék, németek főleg), akkor baromira nem igaz, hogy legális lenne a szénnél húzott Xiaomi: melyik rendőr venné be róla, hogy 25 km/h végsebesség, kevesebb, mint 300W-os, amikor éppen ott húztál el mellette 50 km/h-val (és ugrattál át egy rakat fekvőrendőrt, lendületből)? Szerk: értem én, hogy hülye a rendőr...Vazelin legyen nálad.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Casseius #13818 üzenetére
Sóhaj.Azt értsd már meg, hogy ha "emeled az akku feszültségét", akkor
közvetlenül emeled a motor teljesítményét... P=U*I. Én is hajtottam a 350W
motort 1500W-on. És? Arról volt szó, hogy a szabályozó mit, miért akarhat?
Nem arról, hogy az élelmes magyar hogyan fog belesz.rni meg tuningolni.Szerk: nincs közvetlen összefüggés a motorteljesítmény, és a végsebesség
között, mert jellemzően nem a légellenállás fogja vissza a kisebb rollereket*,
hanem eleve úgy van tervezve, hogy épp 25-30 km/h legyen a végsebessége.
Úgy van kiválasztva hozzá az akku, és a vezérlő is, az adott motorhoz. Pont.
Elkezded mókolni, változtatni a paramétereit? Németeknél repül a rendszám.*: mivel négyzetesen(!) arányos a sebességgel, nem úgy működik, hogy egy
300W rollernek vége van 30-nál, akkor az 500W roller meg megy 50-et. Nem.
(Ha valaki íróasztal mellől ilyesmiben gondolkodik, az hülye. És szívatni fog.)[ Szerkesztve ]
-
saril
senior tag
válasz Reggie0 #13817 üzenetére
nekem is "elvileg" 350 wattos a motor és 100kg vagyok de szépen tartja a 30at még velem is enyhébb emelkedőn, ~25-30 nagyobb emelkedőnél viszont ~20-15 de nekem még mindig megfelel
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #13816 üzenetére
"500W-os motor az megy 45-50km/h sebességgel is akár"
Én nem látok sima-liba részt, 45-el már a 300W-os stock motorom is ment simán hosszútávon megfelelő aksival, ahogy 500as is simán mehet és tarthat gond nélkül 45-50et, tehát a motor W- száma nem egyenesen arányos a végsebességgel, és ezért is idióta s szabályozás ha W alapján lesz
És ez nem tévhit egy picit sem[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
DigitXT
nagyúr
válasz Casseius #13810 üzenetére
Légellenállás. Szerk: az a "300"-as motor meg nem 300W-ot ad le olyankor.
Ennyi erővel mondhatnám, hogy a 350-es motor száguld az emelkedőn...
Ami igaz is, főleg ha kettő van belőle, meg elég magas feszültségű az akku
mellette meg el van eresztve az áramkorlát, így ott tartunk, hogy 2x1000W?[ Szerkesztve ]
-
mézespálinka
senior tag
válasz Thunderzolee #13804 üzenetére
Mert teljes mértékben fogyat***ok akik ezt az előkészítést végzik. Életükben nem használtak rollert, látni is csak a tv-ben láttak, amikor a hülye-gyerek bedobja a Dunába, vagy megrugdossa az utcán..
Elemi fizika, mechanika pedig teljes mértékben kimaradt az életükből.
30kg-os kissrác' majd repeszthet a járdán 25-el, emberek között(persze még nincs kint a végleges szövegezés csak a tervezetről lehetett olvasni) , de aki 100kg+ (és nem feltétlenül dagadt) az ne akarjon már bemászni az 5km-re lévő belvárosba "kerékpárosként", 15-el. -
Tamás9x
őstag
Használ valaki Monorim G30 kormánycsövet?
Mennyire masszív? érdemes megvenni, vagy inkább hegesszem le a gyárit?
A mostani nem recseg csak mozog.[ Szerkesztve ]
Internetradio: ESP32 2.8" Touch +DAC 10K // ESP32 2.8" Touch + DAC + Encoder 15K
-
saril
senior tag
válasz Thunderzolee #13806 üzenetére
Azért ne legyél befosva, ha emlékszel a kétütemű motorokat is ki akarták tiltani, aztán olyan kevés maradt forgalomban hogy mai napig használhatják az emberek, pl: trabant
Másik beszélgetnek itt már évek olyat hogy euro 4 alatt nem lehet majd használni az autokat, azóta is beszéd téma maradt semmi több, szerintem nem lesz ebből semmi még évekig, ha meg mégis lesz akkor címkenyomtatóval nyomtatok egy xxx wattos felíratot amit ráragasztok a rolleromra és veszek még egy fékkart amit felszerelek de nem lesz bekötve és ennyi... ez magyarország...Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
Casseius
tag
válasz Thunderzolee #13804 üzenetére
a 300-as motor is tud menni 50-el ha elég magas feszültségű az aksi (60V pl.)
/
DigitXT miért ne lehetne?Don't Worry, Be Happy
-
PociAti
őstag
válasz Thunderzolee #13806 üzenetére
Ez nem a facebook! Ez egy szakmai fórum. Értelmes gondolkodással előrébb lennél, minthogy a magyar politikusokat hibáztatod olyan esetben, ha valami nem az elképzelésed alapján történik.
A jogszabályok jelentős része korlátozó intézkedés, és azok általában válaszreakciók konkrét problémára.
Mivel az EU része vagyunk, így "kénytelenek vagyunk" átvenni az EU-s jogszabályokat. Lokális szinten lehetőség van némileg eltérni tőle (lásd az általad is említett szigorú németek előírások).
Konkrétan ez már többször is be lett linkelve: "AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 168/2013/EU RENDELETE (2013. január 15.) a két- vagy háromkerekű járművek, valamint a négykerekű motorkerékpárok jóváhagyásáról és piacfelügyeletéről"
Még nincs (hazai) konkrétan e-rollerekre írt szabály, ezért a némileg hasonló elektromos kerékpárokból lehetne kiindulni. I. fejezet, 2. cikk, h pontja: "a 250 W vagy annál kisebb legnagyobb folyamatos névleges teljesítményű, elektromos segédmotorral felszerelt, pedálhajtású kerékpárok, amelyeknél a motor kikapcsolódik, ha a kerékpáros nem folytatja tovább a pedálok hajtását, illetve teljesítménye a jármű sebességének növekedésével fokozatosan csökken, majd mielőtt elérné a 25 km/h sebességet, a motor leáll;"Mint korábban említettem, a problémákból indulnak ki. És nem azt tekintik alapvető problémának, hogy egy 15 kg-os roller nem képes egy 120 kg-os embert 20%-os emelkedőn 20 km/h sebességgel felvinni, hanem hogy sík terepen, a jellemző közlekedési körülmények között kerékpárúton milyen eszközöket engedjenek össze.
Az e-roller mikromobilitási eszköz, és jellemző városi körülmények között a 25 km/h sebesség limit teljesen racionális érték. Más célra talán más eszköz lenne a megfelelő választás. -
Bronyo
újonc
Szeva mindenki!
Segitsetek létsz!
Keresek 10x2.5"-külső gumit mi erősebb mint a szar kínai gumi...nem terep gumi kell csak erős...a defektekből már nagyon elegem van....a tömör gumi meg egy rakás fos...Bronyo
-
veterán
válasz dzsidzsas #13803 üzenetére
Másrészt meg, hát gratulálok, h olyanok akarnak jogszabályt előkészíteni, akik még életükben nem használtak rollert.
Mert persze a civil szervezetek lennének, akik az ilyesmit előkészítik, és átadják a tanulmányaikat a döntés-előkészítőknek, de nálunk ugye ez nincs, mert a kormány tűzzel-vassal irtotta a civil szervezeteket, a zátlagember meg azt se tudja mire valók a civil szervezetek, mert csak azt hallja, h Brüsszel, meg Sorosista civilek, stb..
És persze, mi az első, ami a topa agyukban megfogan? A német szabályozást vegyük át... Hát persze, mi mást..
Hiszen nem azért van a roller, h kiváltsuk vele az autózást rövid távokon, hanem, h szxpassuk azt aki esetleg ráfanyalodna a használatára.
Meg bukósisak.. az.. biciklizéshez meg fel sem merül. Oda akkor miért nem kötelező?
25km/h alatt ne legyen már kötelező.
Gondolom amúgy sem a biciklis sisakra gondolnak, hanem a komplett zárt motoros sisakra..
Mindenki el tudja dönteni, h akar-e viselni bukót, vagy nem. Ha meg nagyobb sebességgel halad, akkor amúgy is felveszi, meg tőlem elő is írhatják.Remélem a dupla fékkart is bevezetik, és még csak véletlenül sem olyan alapon, h a rendelet megalkotása után forgalomba állított rollerekre lesz kötelező, hanem mindegyikre, mert nincs jobb dolga az embernek, mint felszereltetni egy másodikat az egy fékkaros rollerekre.
Már a megjelenésük óta úgy kellene használni a rollereket, h biciklinek tekintik őket 25km/h sebesség alatt, és kerékpárutakon kellene velük közlekedni.
Eszemben sincs a járdán menni vele, ahogy biciklivel se nagyon szoktam, vagy max ugye 10km/h-val.
Csak hát ugye a Doktorminiszterelnök úr jobbkeze két hét alatt rendet tett a rollerek között a minden alapot nélkülöző kinyilatkoztatásával.
Ez két és fél éve volt Azóta nem sikerült az eltérő rendelkezés hiányát felszámolni, miközben bármiről képesek egy éjszaka alatt törvényt alkotni, megszavazni, és a Közlönyben kihirdetni.Hányok ettől az országtól.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
DigitXT
nagyúr
válasz Thunderzolee #13804 üzenetére
500W és 50 km/h? A mesében.
-
veterán
válasz dzsidzsas #13803 üzenetére
Amúgy miért kell bele a teljesítmény-korlát?
Miért nem elég a max 25km/h kitétel?Vagy a feltételezés miatt? Hogy mittudomén, 500W-os motor az megy 45-50km/h sebességgel is akár, és nem hiszik el, h akinek ekkora motorral lenne szerelve a roller, az nem csak 25-el menne, hanem bizonyára többel is?
Mert a 25km/h az mindenkire vonatkozik, oké.
De aki emelkedőkön is jár, az a 350W-os motorral nem tud haladni, oda már nagyobb teljesítmény kell, függetlenül attól, h a végsebesség csak 25km/h lenne.Ezért tartom szívásnak ezt a "hány wattos legyen maximum" dolgot.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz Grafiqs #13799 üzenetére
Reméljük igazad lesz, szorítok, de szerintem azért törik el, azért mert egy szar vékony valahonnan megmaradt selejtcsövek. 2mm falvastagság, 700mm magaságban rángatva, még ha oda is figyelsz, hogy ne terheld a kormányt, kör alakú, nem ellipszis, ezért törik. Abban igazad van, igásló, és tényleg jó vele menni. De azért olcsó, mert mindenből a maradék vagy selejt alapanyagot használják. Szerintem a motor Xiaomi első generációs motor, azért bírja jól. Mert üzemi viselkedése is ugyan az mint a mókolt Xiaomimnak volt (azóta, másik tulajnál elérte a 6000 km-t). De drukkolok hogy az új kormánycsővel jó legyen.
Más: minap megállított egy hölgy, hogy rollerről érdeklődjön és a szokásokról, mire és hogy használom. Mint kiderült, benne van abban a testületben mely előkészíti a rolleres kresz törvényt, és a német szabályozást akarják átvenni. Kértem, hogy ha lehet azért ne mindent. Mondtam, hogy legyen ugyan az a szabály mint a bringásokra, de ne tiltsuk le a járdáról, mert sok kisgyerek is használja, kaszálni fognak az autósok. Járdán 10 km/h egyetértet, 350w-ig kerékpárként lehessen használni, ne 300w-zunk, mert életszerűtlen. Sisak viszont kötelező lesz. Persze, hogy ebből mi lesz, nem tudom, de tetszet, hogy végre megkérdezik a javaslatról az embereket nem csak kihoznak valamit.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
saril
senior tag
Én danamidből [link] esztergáltatnék bele betétet, elég hosszan, illetve akár végig is, ez csak pénztárca kérdése, utána ha az benne van soha nem fog eltörni többet!
ha ez sem lenne elég akkor szilikongumival bekenni és úgy összerakni, így össze is lesz ragasztva a szilikongumi pedig a rezgéseket is jól bírjaAkkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest