Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tamás9x

    őstag

    válasz Reggie0 #13876 üzenetére

    Két különböző dolog a FW és a fizikai gar vesztés is :D Nem rendeltetés szerű használat... Pákk fellebezhetetlen.Ha leszeded a talplemezt és lehúzod az aksit, is veszíted a gart, miért? mert csak.. Ő az eladó, nem kell indokolnia.

    Grafiqs: Ázásra, nem megfelelő használatra nincs gar :) Benne van a vázban az indikátor, a garancia megléte nem feltételezi, hogy nem kell rá vigyázni. Hiába a gar, ha leszakad a bele..
    Nem rendeltetés szerű használat. E mögé oylan könnyű bebújni, hogy hihetetlen és meg is teszik.

    saril: Nem repedés, recsegés, és majd kotyogás, heggesztés nélküli, simán szegecselt és csavarozott kormánycső. Nem bíznám rá az életem egy 2mm-es kemény csavarra. így heggesztem. Kellemes meglepetés volt a majdnem 4mm-es falvastagság, így nem kell monorim kormánycsövet venni majdnem 40.000ft-ért.

    PociAti: Teljesen más távokat használjuk a gépeket, és teljesen máshogy. Simán legurulok vele egy Nyh-Tokaj távot 32km, visszafele nincs kedvem tolni. Ezért is mondtam neki, hogy el kell döntenie, hogy mire van szüksége.

    !!!!Ez a tartsuk teljesen feltöltve legenda pedig egy orbitális tévedés, sőtt, káros is, ha mindig koppra töltjük a cellákat, 50-70% közötti átlag töltöttség a megfelelő, ha sokáig akarjuk használni, az állandóan fullra töltött cellák hamarabb degardálódnak ming a rátöltögetett rorokaik. ezért nem is tölti fel minden BSM 4,2V-ig a cellákat csak 4,16, vagy környékéig, mert ezzel igaz ellop a kapacitásból, cserébe növeli a ciklusszámot ami kinyerhető az akkumulátorból. !!!!

Új hozzászólás Aktív témák