Hirdetés
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamás9x
őstag
G30 kereknyomas....
Ma megjott a xiaomi 1s pumpam, a hatso kerek eleg puhacska volt, 1,6bar-t nem volt annyira zavaro, sott igencsak kellemes volt a futasa... mert a pumpa, na ez fel lett tornazva 4,8-ig. 92kg+ruha es taska kb 105kg terheles. 4km ut erdoben full gazon ezekkel a beallitasokkal. 48v
Normal 619W
Max Peak:1238W[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
Átszámolva, G30 "tuningolva" sem adná azt a konfortot mint a Mantis, első hátsó teló + 12V-os booster aksi, és már ott vagy, hogy Mantis ára, sőt nem kicsivel több is, és még mindig csak max 1300W peak teljesítmény a Mantis 1600-2000W-os plafonjával szemben.
Annyi, hogy a Mantis 26kg, a G30 is annyi lesz kb mire elkészül...Casseius:
[ Szerkesztve ]
-
Casseius
tag
-
Somatom
veterán
Rendes autónál nem az a kérdés, hogy befér-e a roller, hanem az, hogy hány roller fér be.
-
palik
csendes tag
Sziasztok!vettem egy ninebot g30-at.teljesen elégedett vagyok vele de azért elgondolkodtam,hogy nagyobbat vegyek.Angliából a kaabo mantis 10 lite plus 800w 310 ezer lenne.igazából arra lennék kiváncsi,hogy gyorsulásban hozna -e jelentős pluszt vagy nincs nagy különbség.sebességre elég nekem a 30 is.Vagy jobb,ha veszek ebbe monorimet? Tekintve,hogy olvastam minőségbeli problémákról a kaabonál.Ráadásul nem is vízálló
-
Tamás9x
őstag
válasz
Aaron14 #15187 üzenetére
Egyáltalán nem gagyik, akkor nem lenne az ajánlott kategória, szeretjük, még a pálcika mivoltja ellenére is. Fapados, de nem is offroad környezetbe készült. A pro4 az vicc, de az előzők jók
alázógyík: Ahogy nézem az első teleszkópja olyan mint a Sharkset, esetleg egy 150-165-ös rugós tagot nem bírna el? akkor emelne egy kicsit, és a rugózás is finomabb lenne.
Miikee: Köszönöm, már lassan 2 hónapos sztori, azóta is gyógyul, örök plezúr marad. Azóta megkapta a 12V-os booster aksit így már óra szerint 40 a vége, terhelés nélkül 42. Itt már kezd kevés lenni a Sharkset gyári sima rugója. Pattog néha.
[ Szerkesztve ]
-
Sordoran
addikt
válasz
Aaron14 #15187 üzenetére
Nem is az volt a "vita" tárgya hogy rossz minőségű, hanem túlárazott az olcsókhoz képest.
Nekem még csak tizede van benne 2 hónap alatt (400 km), és eddig nekem is megfelelő. Mivel nekem is része napi utamnak a vonatozás, ezért fontos hogy probléma mentesen tudjam emelgetni, pakolgatni. Menetkomfort persze lehetne jobb, de valamit valamiért alapon el kell fogadni. Mivel többségiben bicikliúton megyek, így csak padkák okoznak pillanatnyi huppanást.
A nyikorgás azért zavaró, de jelenleg még csak rázósabb utak után jön elő, és ha összecsukom, megfújom csatlakozásnál majd vissza állítom kormányt, akkor ez megszünteti a hangokat következő rázós szakaszig. -
Aaron14
őstag
A gagyi Xiaomi témához:
Kicsivel több, mint egy éve van meg a Pro 2. Vidékről járok fel Pestre dolgozni, ezzel megyek ki az állomásra télen, nyáron, hóban, esőben, szélben. Soha, egyszer sem hagyott cserben, csak akkor volt vele probléma, mikor dekeftet kapott, mert belementem egy szilánkba. Azzal szívtam rendesen, de ez nem a roller hibája. Igen, nyikorog, de ez a probléma is nagyjából orvosolható.
Eddig több, mint 4.000 km-t mentem vele balesetmentesen és ez remélem így is marad. Nekem például szempont volt, hogy minél könnyebb legyen és minél nagyobb legyen a hatótávolsága. Kétszer fordult elő, hogy éppenhogy haza tudtam vele menni, de akkoris hazavitt! Rengeteg BKK bérletet és időt spóroltam meg vele.
Szóval sok mindent el lehet mondani a Pro 2-ről, de azt, hogy gagyi, biztosan nem.
-
PociAti
őstag
válasz
Miikee #15177 üzenetére
Egy régi hozzászólást alapul véve:
Xiaomi owner's guide v2.5-1 szerint ajánlott keréknyomás 10 × 2,5" kerékméret:
testtömeg első hátsó
70 kg alatt 3,0 3,5 bar
70-90 kg 3,5 4,0 bar
90-100 kg 4,0 4,5 bar
100-120 kg 4,5 5,0 bar -
Casseius
tag
válasz
Miikee #15175 üzenetére
MO-n rajtam kívül talán egy srácnál láttam Sharksetet egy g30-on, más szint mint a monorim és teljesen hibamentes, nincs csattogás, letörő sárvédő, kilazuló csavarok ésatöbbi, nagyon jól átgondolt szerkezet, egyedi és prémium hatást kelt abszolút, rugózásra a monorim+légrugó kombó fölé raknám egy 30%al.
[ Szerkesztve ]
-
Miikee
csendes tag
válasz
Casseius #15155 üzenetére
Köszönöm mind a kettőtőknek a tanácsokat, valszeg visszafújom 2.5-re, mert annyival nem lett jobb a comfort, mint amennyit csökkent a hatótáv, meg így gondolom a motort is jobban terhelem.
Viszont mindjárt kérdezném is, hogy aki már hosszabb ideje használ sharkset lengéscsillapítót mi a tapasztalata. Hiszen először a monorim is jónak tűnt, csak később jöttek ki a hibái.
-
Sordoran
addikt
-
R a y
senior tag
-
Sordoran
addikt
válasz
Tamás9x #15170 üzenetére
Óriási +
Igaz, hogy ez minden ilyen szak topik sajátja, vannak bejáratott típusok és a "megmondó" emberek akik ezeket sajtolják mindenkinek aki tanácsért jön. Viszont míg egy telefon, TV, kamera stb. esetén ha rosszul választ az ember, nem az ajánlott típusokat, akkor rossz esetben csak kellemetlenséget okoz a készülék, kidobott pénz. Ellenben egy közlekedési eszköz esetén ha balszerencsés, ott súlyos baleset is lehet a vége. Persze a Pro 2 és a G30 esetén sincs 100% garancia, hogy "nem lesz bajod velük", de a sokkal nagyobb tapasztalat alapján mégis csak biztonságosabbak. Lehet én vagyok túl óvatos, de nekem ez fontosabb, mint hogy spóroljak egy kis pénzt. Ha kiesnék munkából (akár évekig is) egy baleset miatt amit a rossz anyagminőség okozott, az nagyobb érvágás lenne a pénztárcámon.
(és továbbra se az a baj, hogy ajánlva van egy másik roller is, hanem hogy mindenki más van lehülyézve, holott észérvek miatt vannak ezek elsődlegesen írva) -
Tamás9x
őstag
Anno jó volt az M365, úristen, mekkora dolog volt már, még azzal a nyomorult aksiproblémájával eggyütt is... majd jobb a Pro utána a Pro2, és a G30, közben én javítottam is őket, meg másokat is.... nem csak kívülről szemléltem, és bizony találkoztunk, találkozunk a mai napig akár halálos balesetekkel is, mert az emberek azt hiszik, ők mindent tudnak, és hajtják a pálcika vázat mint a hülye.
Mindenkinek joga van hülyének lenni, mivel regisztrációkor nincs IQ teszt így bererülnek a rendszerbe olyan egyedek akik nem csak a saját maguk, hanem mások életét is képesek veszélybe sodortatni, a tudatlanságukból kifolyólag.
Ez egy közlekedési eszköz, nem telefon, nem játék, hanem egy emberi élet kioltására képes száguldó pálcika.Nem kényelem, hanem felelősségtudat olyat ajánlani, ami már bevált, és nem fog összecsuklani valaki alatt, mert épp lehajtott vele egy padkáról.
Felelősséggel jár tanácsot adni annak aki tanácsot, segítséget kér.
Attól, hogy sikerült elérni azt a tudati szintet, hogy külföldről valaki rendeljen egy minden ISO szabványt kikerülő gépet, gratulálunk, főleg, hogy már lassan 1000km-is belekerült.... azta amindenit..
Nagyon nagy mérföldkő....
Szemben a több éves, több százezer, akár millió eladott példányú, folyamatosan fejlesztett, és javítgatott rollerrel szemben... hát okéMég ennyi év után is azt mondhatom, hogy nem értek hozzá, de örülök, hogy más az első vásárolt rollere után, az univerzum tudatával rendelkezik, és meg tudja mondania tutit, egy már ránézésre is gagyi kínai cuccról
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Somatom #15161 üzenetére
Még csak az sem baj, hogy ajánlja. Hadd tegye. A baj az, hogy számonkéri, hogy
mások miért nem tesznek ugyanígy a topikban?! (Miközben nincs más, akinek az
adott típussal tapasztalata lenne. De ez persze az elnyomó xiaomi-lobbi miatt van.
Én csak azt nem értem, hogy ha egy egész "közösséggel" van problémája, minek
jár még mindig ide a követelt, de sajna egyelőre meg nem kapott, megerősítésért?
Az ember tapasztalata változó. Az első törésig a váz gyengesége nem tűnik fel.
Viszont egy komolyabb baleset után bekövetkezhet a teljes pálfordulás! Miszerint:
az adott típust bottal se piszkáljuk inkább. Vagy maximum gyerekjátéknak jó...)
Ray: igen, amikor a sokszázezres vas törik össze, akkor az ember elgondolkodik,
hogy mégis mennyit kellett volna (még) rálocsolni? Más kérdés, hogy ezek eléggé
más igénybevételnek is vannak kitéve: az átlag, munkába járós, 25 km/h fölé sose
nem merészkedős rollerhasználónak igenis fáj, hogy a tök olcsó, kicsi, és könnyű
vasának mondjuk az első villája egyszer elköszön egy kis úthibán, lassú tempónál.
(Ugyanez 70-80-nál kátyút fogó, majd szanaszét törő nagy vassal másképp élhető
meg. Bár a következményei az utóbbinak valószínűleg még súlyosabbak lesznek.)Tamás9x: szerintem attól nem romlik a fórum szintje, hogy különböző vélemények
megjelennek. Sőt, színessé teszi. Elfér... Csak helyén kell kezelni mindent. És ha
valaki úgy gondolja, hogy neki is megfelel, megveszi. Ha neki is beválik, majd lesz
több tapasztalat. Egyszerűen arról van szó, hogy azért a nagy többség nem olyan
mélyen van belebuzulva a rollertémába, hogy érdemben tudjon állást foglalni. Jóval
kényelmesebb ajánlani egy bevált típust, mert azzal nagyon nem lehet mellélőni...
(Nyilván benne van egy torzító hatás is, hogy akinek egyetlen rollere volt, és bevált
neki az adott időpillanatig, bátran ajánlja másnak, hiszen ez az ő tapasztalata..)
A fórum a véleménycsere helye. Teljesen nyugodtan lehetne itt beszélgetni. Csak
a beszélgetéshez két, vagy több normális emberre van szükség. Aki folyton ilyen
agresszív, személyeskedő stílusban tolja, azt előbb utóbb ki kellene penderíteni... -
-
alázógyík
addikt
Bogist C1 Pro 2 hét után:
Pozitív:
- 46km/h a max. amivel tudtam vele menni. 90kg vagyok.
- Igen jól gyorsul, és komfortos is.
- ECO-ban hajtva(max 25km/h) közel 60km a táv
- Stabil, nincs nyeklés, nyikorgás
Negatív:
- Az alja még mindig alacsonyan van, padkáknál figyelni kell
- Megvolt ma az első defektem. -
Tamás9x
őstag
A milliós rollerekkel azt mindenki elfelejti, hogy mit csinálnak, és miért is törik el
Ha XC pályára viszi ne csodálkozzon, na meg padkáról ugrálni vele folyamatosan....
Aki egy kicsit konyít a fizikához, az tisztában van vele ezekkel mit szabad és mit nem. Aki nem azokról pedig olvassuk és látjuk a törött posztokatFacebook 50km/h+ csoport... Nem épp iskolázott emberkék írogatnak mi milyen szar.
bkiky01: Az a baj, hogy ajánlja a szart, és aki jóhiszemű megveszi aztán így romlik a fórum szintje.
[ Szerkesztve ]
-
R a y
senior tag
Azért ennyire nem egyszerű ez az olcsó vs drága téma. Facebook csoportokban is olvasni, hogy a milliós csilliós rollerek is eltörnek a villánál stb stb, ugyan úgy van velük probléma.
Emberek megveszik a milliós rollert, és még foglalkozni kell vele. Nekem ez valahogy nem fér bele, és itt most nem a tuningról beszélek.[ Szerkesztve ]
-
Termi16
őstag
Sziasztok!
Szeretnék venni egy elektromos rollert, akár használtan.
2-3km-es utakra lenne csak használva. Fontos a könnyű összecsukás és hogy rossz úton is viszonylag kényelmes legyen, ezért minél nagyobb kerék és gumi a preferált.
Elsőre a Segway Ninebot F25E jött szembe, szerintetek megfelelő lenne, vagy érdemes másfelé nézelődni?
-
bkiky01
senior tag
Annyira felfújjátok a semmit.. Van aki negveszi az olcsóbbat, van aki ad mások tapasztalatára.. Csak olvasom mennyire nem enged senki a saját igazából.. Úgy sem lehet meggyőzni a másikat.. De vajon kell?
-
PociAti
őstag
És simán előfordulhat, hogy hasonlóan kis darabszámon egy tucatnyi más néven árulják.
Ez a tény neked semennyire se gyanús? Nem kapcsolódik fel a fejedben egy figyelmeztető lámpa, hogy ha olyan jó lenne, akkor miért nem egy stabil néven árusítanák? Pedig annak brand építő ereje lenne!"1/3 áron jobb mint ..."
Ezt is azért kifejthetnéd. Nekem nem jön ki a matek.
Ha az általad linkelt terméket nézzük, akkor annak 219 100 Ft helyett most 189.300 Ft az ára.
Akkor te most 570.000 Ft-os rollerekhez hasonlítod, és azoknál jobb? Mégis melyik 570.000 Ft-os rollererekre gondolsz?Vagy ha korábbi, agyon akciózott árat hasonlítasz, akkor más rollereknek is az agyon akciózott árát nézd! Minimum az lenne a fair.
A Xiaomi Mi 3 roller magyar garanciával 127.000 Ft-ba került úgy, hogy 15.000 Ft-os okosóra járt mellé. -
R a y
senior tag
válasz
Doky1988 #15154 üzenetére
Nekem csak a Mi 9T van/volt, de droidos fronton olyan paraméterekkel nem találtam utódot, mint akkor 2019ben. De lenne most is gondolom, de xiaomi teloért nem fogok 3-400e ftot adni…
Nevetséges, hogy 120-150e ftos árkategóriában bohóckodnak a virtuális közelségérzékelős agymenésekkel. Így iPhone 13 pro lett az utód, de a mi 9t maradt másodlagos telónak, mert annyira jó, és nincs szívem eladni. -
saril
senior tag
válasz
PociAti #15143 üzenetére
[link] ezt ki is hagytad, tehát 3 fajta márka alatt is árulják, ergo újra arra utal, hogy nem lehet annyira szar, mint ahogy te azt próbálod beállítani, 1/3 áron jobb mint a két ajánlott típus, ennyi.
Azt hogy ugyan az a fos első legéscsillapító van alatta amit a monorim árul, a lőtéri kutyát nem érdekli, mivel a drága látos xiaomin és g30-on van bármi ilyen? ja NINCS
Lehet itt jönni a sok bullshittel amit te tolsz, szíved joga, de ahogy és amit írtam itt, hogy én 100kg vagyok és mindennaposként használnom, elég hamar előjönnek a hibák a vázban, HA lesznek! majd arról is írok ha ez történik!
Szóval a tanusítvánnyal kitörölheted ha szénné ráz a gép
Nem lehet testreszabni szoftveresen, remélem azért ennek örülsz, bár én azon kívül amit régen le is írtam (hogy adagolhatóbb lehetne az elektromos fékezése) annak örülnék, már testreszabhatóság nekem nem kell, két mód 20 és 30kph, tempomat, elektromos lakat és kész, végtelenül egyszerü, ezért szeretem, és ennek a kijelzője sem ázik be, nem kell rá venni utólag semmit, meg nem kell leragasztanom semmivel...[ Szerkesztve ]
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #15153 üzenetére
Ah G30-ról volt szó, átsiklottam felette, akkor nem vészes a 2 bar valóban, bár én a hatótáv csökkenés miatt én személy szerint nem használnám annyival.
/
Ha valaki erős tuning vezérlőn gondolkodik, a Spintend tegnap dobta piacra a legújabb Single VESC-es vezérlőjét [link] ami előrendelésben nagyon nagyon kedvező árú (55-60e).
Én köv héten rendelek belőle kettőt. -
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Casseius #15152 üzenetére
A G30 gyárilag tubeless, szóval hiába nem PMT, attól nem fog kidörzsölődni, ha 2 baron is használják, mert nincs benne semmi (belső), amivel megtörténhetne.
Amikor a Tuovt-t használtam belső nélkül, és lassú defektem volt vmi tüske miatt, az is elketyegett 1 baron is, pont azért jó a tubeless, mert durrdefekt nem igazán lesz vele... Szerk: nyilván 1 baron már szemre is lapos volt, pont azért szólt a mögöttem jövő bringás, de amúgy én nem igazán éreztem még, hogy stabilitást vesztettem volna (hátsó kerék, elsőn valószínűleg megérzem).
Hosszú távon persze rendellenes kopás, és egyéb következmények várhatók akkor, ha nincs megfelelő (!) guminyomás, de azért a 2 bar szerintem még nem ördögtől való.
[ Szerkesztve ]
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #15145 üzenetére
Szerintem nem sokan használnak PMT-t rolleres berkekben
Doky az igények felülírnak mindent, jól tetted. 9T Pro nekem is van a fiókban, imádtam, most 11 Ultrával nyomom az is tetszik, mindenki rácsodálkozik a hátsó kijelzőmre amikor megnézem az időt vagy értesítés jön rá[ Szerkesztve ]
-
Doky1988
senior tag
No arra jutottam, hogy rendeltem egy Xiaomi Mi Pro 2-őt emagról.. Szivem szerint Ninebot G30 Max II vettem volna.. Több ok miatt.. 10 col defekttűrő gumi, lehet venni hozzá 5V töltőt amivel gyorsan feltölthető.. Nagyobb, gyorsabb 30km/h... Nagyobb hatótáv.. Viszont nekem arra kell h városba ide-oda rohangáljak, ha kell ügyet intézni, ha kell gurulni egyet.. És azért feltudjam kapni, és kézbe bevinni.. Vagy kapok egy defektet, felvihessem buszra.. Viszont a G30 marha nehéz azt mondták sokan, így maradtam a sziamiaúnál :) Így nem a szivemre, hanem az igényeimre döntöttem :) Telóm is Xiaomi, nincs bajom vele, Mi 11T Pro 8gb/256, előtte 9T Pro volt.. :)
[ Szerkesztve ]
-
phoenix1989
őstag
válasz
Miikee #15137 üzenetére
Köszi már meg oldódott. Engedély engedélyének az engedélye is kell ennek a hülyének.
de mindig van valami gond. Most fék köszörül. Beállítottam faszan üresen semmi hangja de ha már megyek vele van egy kis koszorules. Meg valami lotyoges van a kormánynál de azt nem találom hol. Végig néztem de a kormány rúd sehol nem lotyog. Egyedül a keréknel van mozgás a rugoknal. Maga a teleszkópnal. De eddig nem éreztem most hogy tele fulytam vd 40 el meg kapott olajat azota . Előtte is volt egy kis mozgása a teleszkópnal de most jobban érzem. Majd ezeket kell átnézzem megint
-
Bazsi1987
őstag
Itt mindenki a xiaomi hordozható compreszorát használja?
ki hol veszi a rollert ahol a legolcsobb vagy van valami külföldi jó hely kuponnal?
[ Szerkesztve ]
-
Skynet258
veterán
válasz
kakuk.tamas #15146 üzenetére
Nekem 1 éve itt áll a 10 colos készlet Pro 2-re, de nem tudom feltenni mert hátul szerintem beleér az a kis kinyúló basz amihez a kábelt kell csavarozni. Ezt ki hogy oldotta meg amúgy Pro 2 esetében?
-
kakuk.tamas
addikt
Most cserélek (xopok) 8,5-ről 10-esre kerekeket a kis rolleremen. Hány bar-ra nyomjam majd? A régi 3,5-4-en volt…
-
PociAti
őstag
válasz
Tamás9x #15142 üzenetére
Igazából nincs konkrét típus.
Vagyis csak típusnév van, gyártó nincs.
Gondolom mert a gyártó nem meri vállalni a nevét.
Presztízsvesztés miatt szokás folyamatosan "megújulni", azaz új néven árulni azt, ami egyszer már elbukott.
Magyaroknak a sokat mondó ES-N10 néven árulják a Gshopperen. A Review-k alapján 12 magyar, 1 osztrák és 1 szlovák büszke tulajdonosról van szó. Örülnek, hogy papíron milyen sokat tud a gép, és akár rövid távon tényleg tudja is azt nyújtani, amit beígértek. (Viszont ezek a cégek nem terveznek hosszú távra, megtehetik azt, amit neves gyártók nem, hogy kétes alapanyaggal és munkaerővel dolgozzanak).Én annak a híres első lengéscsillapító tartósságára kíváncsi lennék.
Meg arra is, hogy a nagyobb márkákhoz hasonlóan milyen egyszerű szoftveresen egyéni igényekre testre szabni.
Meg a tanúsítványokra is kíváncsi lennék, amivel EU-ban forgalmazni lehet (és le lehet ellenőrizni, nem pedig valami megtévesztő bullshit, ami első ránézésre tűnik annak).
Ha már a névre visszatérünk ES-N10, az alábbi fantázianevek előtagként elő szoktak fordulni: Voom, MIAH, de az a leggyakoribb, amikor nincs név. És igazán gáz webshopokban szokták árulni (nem a Gshopperra gondolok, hanem tényleg tré webshopokra). Sok helyen már törölték a hirdetést. (Vajon miért???)
-
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #15125 üzenetére
"Igazából nem is értem azokat akik a Pro 2-es Xiaomit veszik, miért nem G30-at vesznek, alig kerül többe, de minden szempontból többet nyújt."
Én bő egy évvel, és bő 1.000 km-rel ezelőtt Xiaomi 1S rollert vettem, utólag belegondolva a kisebb roller, a Xiaomi Essential jobb választás lett volna!
Munka oda - vissza 5 km, és az összes főbb üzlet, ahová járok ott van a közelben.
Nagyon ritkán érem csak el a napi 15 km megtett távolságot. Ha messzebbre kellene menni amúgy is más eszközt választanék. Ilyen rövid távokkal is simán összejött egy éven belül az 1.000 km. Azért, mert szinte mindenhová ezzel megyek.A kisebb súly, könnyebb hordozhatóság többet jelent, mint az az erő, vagy hatótáv, amit nem használnék ki. Illetve a szerényebb ár miatt még lazábban ott merném hagyni az üzletek előtt. Bár ebből most se csinálok nagy ügyet.
-
Dave™
nagyúr
Na most jobb, hogy kiírtad ezt magadból? Azért óvatosan menj, nehogy egyszer véletlen kettétörjön alattad a jobb rollered, ami ráadásul harmadáron volt. Nyilván mindenki hülye, hogy nem a normális minőségbiztosítás nélküli noname-eket veszi, de szerencsére te átláttál a szitán, téged nem ver át a roller lobbi.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #15125 üzenetére
"A pálcikarollerek közül kb ez a kettő gyártó van, amit említeni érdemes, ..."
Két különálló cégről van szó, de a gyártó az egy és ugyanaz: Ninebot.
Ninebot (Changzhou) Tech Co., Ltd., 2ALS8, China -
-Skylake-
addikt
-
Miikee
csendes tag
válasz
phoenix1989 #14886 üzenetére
Helló! Én is küzdöttem ezzel, hogy nem menti az útvonalat, pedig minden engedélyt megadtam. Nekem egy huawei telóm van és talán megtaláltam mi okozza. A telefon kimélni akarja az akksit ezért korlátozza a háttérben futó alkalmazásokat. Próbáld meg, hogy a beállítások/alkalmazások/térkép/energia fogyasztás részletek/indítasi beállításokban kikapcsolod az automatikus kezelést es a kéziben mindent bekapcsolsz. Így nekem már más programoknál működik a rögzítés.
Pl. Naviki, Bike citizens -
Miikee
csendes tag
válasz
szpali #15129 üzenetére
A tiéd is kinti g30p?
Én most vettem és meglepődtem, hogy nem tud sokkal többet a pro2-nél. Igaz, hogy végig tolom neki 30-al. Viszont én most elkezdtem leengedni a keréknyomast (kb 2 bar-on van de én menetfelszerelésben vagyok 60 kg), hogy kevésbé rázzon és láthatóan csökkent a hatótáv, szóval érdemes ezt ellenőrizned, hogy nálad mennyi.[ Szerkesztve ]
-
saril
senior tag
válasz
Tamás9x #15134 üzenetére
Nekem egy noname rollerem van 100e Ft-ért és tökéletes, igen "még" csak 500km van benne, és köszöni szépen semmi baja, ja és ehhez gyárilag van első teleszkóp, és mókolás nélkül tud menni 30-al is ha kell...
Ja és megkérdeztem a gshopper-nél is, van hozzá mindenfajta alkatrész ha kellene.
Összegzem újra
-1/2 de inkább 1/3-ad áron van egy jobb rollerem, mint amit a xiaomi és a segway/ninebot ad
-Tehát ha vennék még 1db-ot csak úgy, akkor is annyiba vagyok mintha egy t*kony xiaomit vennék ami merev vázas és mókolgatni kell hogy ne csak 20/25-el tudjon menni
-Újabb mókolgatás és 30-50eFt egy első teleszkóp ezekre a drága (fizesd meg a márkát) rollerekre amit ajánlotok, grat!
-15kg 350watt és 18Nm, ja ezt sem tudja egy xiaomi sem 2**eFt-ért... de a g30 semegy vicc
-Mint írtam a gshopper-ről minden alkatrészt ugyan úgy elküldenek ha kellene, de sok átfedés van más rollerekhez képest, így rengeteg minden van fent aliexpressen és máshol IS.
-Erősebben, robosztusabb, merevebb váz mint a xiaomi vagy g30-nál.
-Gyárilag jobb világítás.Köszi, de nem kell 2-300e Ft-ért merev vázas roller, amikor 100ért van egy JOBB rollerem.
-
saril
senior tag
válasz
Thunderzolee #15125 üzenetére
Az a baj hogy rengeteg roller létezik és nem csak ehez a kettőhöz van alkatrész, nem érdekes, azért is írtam a kérdezőnek hogy ez a kettő van ebben a forumban ajálva, mert mást nem ismernek, drágán, merev vázasat mert az jó!
-
Doky1988
senior tag
válasz
Thunderzolee #15125 üzenetére
Nekem meg fontos hogyha kell fel tudjam kapni és betudjam vinni ahova kell :) másképp g30at vennék.
-
R a y
senior tag
válasz
Thunderzolee #15125 üzenetére
Nekem a G30 be se férne a csomagtartóba, örülök, hogyha mi pro 2 átlósan befér. Illetve 169ért vettem a lurdyban, szerintem ennyit megért. Mondjuk a mostani árán már nem biztos, hogy ezt venném. A mi pro 4et meg hagyjuk…
-
És ezzel mi a baj?
A pálcikarollerek közül kb ez a kettő gyártó van, amit említeni érdemes, és ebben a kategóriában kb ez a két legjobb roller. A G30 300ezerért nem valami jó ár/érték arányú, de mivel beszerezhető ~230ezer környékén, így a legjobban kb. ez éri meg - nemcsak a hatótávra gondolok, hanem pl. a nagyobb kerekek miatti komfortra.
Ezért van ajánlva boldog boldogtalannak.
Talán még az E-Twow ami következik ezek után.Ami ezeknél jobb (gyorsabb, nagyobb), az már egyrészt nem pálcikaroller, másrészt 6-8száz ezertől indulnak.
Igazából nem is értem azokat akik a Pro 2-es Xiaomit veszik, miért nem G30-at vesznek, alig kerül többe, de minden szempontból többet nyújt.
Korábban nagyobb volt az árkülönbség közöttük, de most alig kerül többe a G30-as.[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
pikk pakk hozza lehet szokni, fel kezzel fel tudom mar barhova tenni a sima g30-at.
-
Somatom
veterán
válasz
Doky1988 #15114 üzenetére
Én ugyanígy itt kérdezősködtem, bár magamtól is erősen hajlottam a 10" tubeless, hátsó meghajtás, dobfék felé. Így lett G30E Max II. Nem bántam meg, bár nem egyszerű felpakolni a kamion fülke felső ágyára. "Használtan" vettem itt, a PH -n, egy itthon vásárolt, egy hónapos példányt, 70Km -rel.
Sztem csak azért veszik többen a Xiaomit, mert olcsóbb.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz
Doky1988 #15109 üzenetére
Bocs, átsiklottam fölötte!
Erőből bármelyik jó. Ahogy a topikban olvastam azoktól, akik átnyergeltek, a 10" -os kerekek érezhetően komfortosabb utazást nyújtanak, mint a 8,5" -osak. A Max nehéz. Ha könnyebbre vágysz, akkor megfontolhatod a hatótáv rovására az LE verziót. Az kb. annyit tud, mint a pro 2.[ Szerkesztve ]
-
gabe_
őstag
Hali
A Segway gyári szoftvere nekem elég fapadosnak tűnik, lehet esetleg valami mást használni hozzá?
(KickScooter F30E)
A gyáriban nem találok se tempomat beállítási lehetőséget, az útvonal rögzítés se működik rendesen, és jó lenne ez a védelmi funkció is, hogy csipogjon, villogjon ha megpróbálnák eltolni. -
Doky1988
senior tag
válasz
Somatom #15108 üzenetére
Belevan írva :)
Igazából eddig Limeoztam, de az nagyon fapad :)
Meg jó volna egy saját, hogy ne kelljen rohangálni keresgélni.. meg 10 nap alatt közel 25ezret elgurultam"Szolnoki vagyok ezért főként sík terepen, belvàrosba lenne használva, többnyire van bicikli út mindenhol."
-
Doky1988
senior tag
Halihó!
Segítsetek légyszi dönteni :)
Rollert szeretnék vásárolni!
Nagyjából meg is van a 2 kiszemelt.- Xiaomi Mi Pro 2
- Segway G30 II MaxAmire használnám:
- Csak úgy egyszerűen gurulgatni
- Ha úgy adódik dolgaim intézni, legyen ez bármi ügyintézés
- De ha menetközben megszomjazok betudjak ugrani a boltba...
- Kinn nem szeretném sehol hagyni az utcán lelakatolva
- Az se hátrány ha nem kapok sérvet mire felcipelem az emeletre ha nem jó a lift.
- Defekttűrő megoldás jó volna, hogy ne kelljen állandóan pestre felviszegetni gumicserére...
- Rettentő nagy távokra nem használnám, csak ilyen városi ide-odára.
- G30hoz lehet kapni gyors töltőt, ez nagy előny viszont, meg a defekttűrő gumi.Használat:
- Magasságom: 169cm
- Súlyom: 89kg.
- Szolnoki vagyok ezért főként sík terepen, belvàrosba lenne használva, többnyire van bicikli út mindenhol.Rendelés:
- Mindenképpen újat szeretnék, honnan érdemes rendelni?
- Nem zárkózom el a külföldi EU raktáras megoldástól sem, szoktam rendelgetni.De gari szempont azért fontos lehet :)
- Pénz: Max 300.000ft.Köszönöm előre is!
[ Szerkesztve ]
-
sandró60
addikt
Itt a fórumon egy pár történetet olvastam roller balesettel kapcsolatban:
A mai nap a békásmegyeri aluljáróban történt.
Tudni kell,hogy ebe az aluljáróba kialakítottak olyan lehetőséget,hogy le jöhetnek lépcső nélkül is-tehát rokkant kocsi vagy akár rollerrel is.
Egy rolleres apuka aki maga előtt álló kislánya a rollere szerelt kapaszkodót fogta.Még magamba mondtam,hogy milyen gyorsan jött!Kb 5 másodperc múlva gyerek sikoltozásra hátra nézve az apa földön a gyerek meg nagyon beüthette magát.
Azt nem értem,hogy meglett emberek ilyen felelőtlenül közlekedjenek.
Szerintem a kislány mostanában nem nagyon akar rollerezni[ Szerkesztve ]
-
Csigusz 1
aktív tag
válasz
Skynet258 #15097 üzenetére
A galambok nem azért maradtak, mert nem akartak elrepülni, hanem mert nem mertek! Ha lendületet vesznek a felrepüléshez, kicsúszik a lábuk a lila takonyban és pofára esnek. És hogy nézne már ki egy földön fetrengő galamb?! Ezt átgondolva inkább maradtak - oldd meg Te, ahogy tudod...
-
Aaron14
őstag
Bekentem teflonos kenőolajjal a kormányrúd és a váz találkozásánál, illetve meghúztam a csavarokat. Na ebből az lett, hogy a nyikorgás 90%-a megszűnt, viszont baromi nehéz összehajtani a rollert.
Kérdésem az lenne, hogy ha a zsanér olajozása nem volt elég, hanem még húzni is kellett a csavarokon, nem is kicsit, akkor mi lehet a probléma? Esetleg erre van valami más megoldás, hogy teljesen megszüntessem a nyikorgást? -
Dr V
őstag
Sziasztok!
Ducati pro2 evo-ról mi a véleményetek? Lehet tudni, h melyik gyártó terméke átcímkézve?
Volt szerencsém a Tier-t kipróbálni, bringa után lassúnak érzem, a derekam ütötte a hátsó kerék. Ezért nézek olyat, ami teleszkópos és 35 körül tud.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mini 3 RC drón szett - megkímélt állapotban, garanciával (2)
- DJI Mini 3 Fly More Combo Plus RC drón szett - új állapot, garancia, 1x battery, 2x battery plus
- DJI Mini 3 pro Fly More Combo (FMC) RC drón szett - kijelzős távirányítóval és extra táskával (2)
- DJI RCN1 drón távirányító (RC-N1)
- Camel Active Sportzakó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest