- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
RaZ0R
újonc
A máv infó szerint ez sem számít.
Azt mondták mindegy, hogy 20col alatti a kereke és össze lehet hajtani, mert 300W felett van.
Személyes tapasztalat alapján állítjátok, hogy lehet? -
Nordik
őstag
Mostanában figyelem a roller árakat és szinte napi szinten változnak az árak felfelé. Ilyen nagy rá a kereslet vagy csak szimplán az ellátási nehézségek miatt?
Gondolom olcsóbbak már nem lesznek…
-
RaZ0R
újonc
Valaki szállított már vonaton elektromos rollert?
Azt írja kerékpárokra, hogy 20col alatt nem kell jegy.
300W motor teljesítmény felett nem szállítható.
Most akkor a ninebot G30 max, nem szállítható, vagy díjmentesen szállítható? -
DigitXT
félisten
válasz
vviktor1 #15893 üzenetére
Nem ott kotyog... A rugót még nem is láttad. Ha belenézel felülről látsz
2 db 10-es anyát. Alulról beledugsz egy 5-ös imbuszt, s kijön a villa úgy,
hogy ki se kell szedni a nyakát, nem kell lelazítani a csapágyat, semmit.
Na ott lesz a műanyag becsúszó. Annyi, hogy ha alul nagyon ráfeszíted
a cuccot meg tudja úgy szorítani ezt a műanyagot, hogy attól szoruljon.
(Ha nem lett volna egyértelmű a kereket először kiszeded, onnan indul.)Szerk: ha bármi pontatlanság lenne a leírásban, elnézést: több, mint egy
éve szedtem utoljára. De ha kell előtúrom, aztán lefotózom. Tuti ami fix! -
vviktor1
aktív tag
válasz
DigitXT #15892 üzenetére
Szétborítottam amennyire tudtam, műanyagot nem találtam benne, alul-felül golyóskosár (mint a biciklikben) csak nem tesz ide műanyagot még a kínai sem (ez a 15 centis kormányagyrész az egész miskulancia stabilitásáért felelne), golyók megvannak, teleküldtem az egészet jóféle gépzsírral + mégjobban ráfeszítettem, így már vállalható de még mindíg van kis kottyanás ami nem tetszik. ha felül feszítem akkor már szorul a kormányzás ami megintcsak nem jó, alul meg nem merem tovább mert eltépem a nem túl acélosnak látszó csőmenetet. Új golyóskosár kell alulra ha jól érzem... Köszi a tippet !
-
DigitXT
félisten
válasz
vviktor1 #15891 üzenetére
El van törve benne a műanyag becsúszó, amiatt lötyög a nyaka...
(A csapágy amúgy mezei biciklis cucc, de ha szorosra van húzva,
nem ott kotyog... Túlhúzva nem forog majd rendesen a kormány.)Ki lehet cserélni a műanyagot. De ha szar utángyártott* minőség,
kb. egy út után újra eltörik, ne kérdezd, honnan tudom... (Már épp
ott tartottam, hogy alumíniumból lehajtogatom, s akkor örök élet,
plusz egy év, de aztán rozsda miatt kitört a komplett kerék... fájt.)*: nem mintha a gyári olyan csúcs szuper lenne, de teflonszerű.
-
vviktor1
aktív tag
Sziasztok, kugoo s1 (pro de szerintem mindegy) -m van, az a gondom, hogy az első kerék villája elég nagyot kottyanik elöre-hátra irányba, valamennyit tudtam rajt húzni alul is felül is de még nem az igazi, szedte már szét valaki ezt a részt, és mit lehet még tenni ? (Cspágycsere, pl. és otthon orvosolható/szétszedhető ? Szerszámok akadnak...) Köszi !
-
bkiky01
senior tag
Xiaomi Essential bejelentkezve maradt Mi Home appban.. Hogyan lehet resetelni?
-
-
DigitXT
félisten
válasz
phoenix1989 #15885 üzenetére
Egy 18-as kulcs általában jó hozzá.
De mondom, sajnos, vagy sem,
konkrétan M4 motort még nem láttam, S1 és FLJ esetén azonos az anya. -
DigitXT
félisten
válasz
phoenix1989 #15883 üzenetére
Eeegen, akkor viszont marad a csapágy, mert a kopogás hiba.
(Gondolj bele, ha érzed a talpadon, milyen erős lehet az akadás?)
-
DigitXT
félisten
válasz
phoenix1989 #15881 üzenetére
És a másik oldalon?
Szerk: aztán lehet hogy én kérhetek elnézést,
mert konkrétan M4 Pro motorral még nem volt dolgom, csak általánosan
tudok ilyen hibalehetőségekről beszámolni. Ami biztos: a kopogás hiba... -
DigitXT
félisten
válasz
phoenix1989 #15879 üzenetére
Nekem volt Kugoo-ból. hiányzó csavarom, és bizony el is kezdett kopogni.
Írtam volna, hogy nézd meg, de a szerkesztésben írtad, hogy már ránéztél...
Meghúzni egy darab 4-es imbuszkulcs elég, párszáz forint. Tuti ami fix.
Nem feltétlen látványra laza: elég ha kilazult kicsit, és fél mm-nyi eltérés van.
(Ha tovább használod úgy, hogy nincs rendben, kinyírod a motor csapágyait.)Ui: teszem hozzá, az nem nagy művészet, mert nagyon kínai minőség, tehát
kb. magától is képes megmurdelni, de ami kopog, előbb utóbb szorulni is fog,
aztán ha meg is forog a burkolatban, onnantól nem lesz elég a csapágycsere. -
DigitXT
félisten
válasz
phoenix1989 #15875 üzenetére
Ha motorból jön a kopogás (ütemesen, ahogy forog), ott nem tudsz mit meghúzni.
Hacsak nem a kerék burkolat csavarjait: nézd meg, mind meg vannak-e, ha nincs
meg mind, pótold, ill. ha kilazult, kezdhet ferdén állni a kerék, attól is tud kopogni.
(Természetesen összefüggésben a csapággyal, mivel ilyenkor ferde terhelés kap.)Amennyire tudom az M4 Pro elég hitvány csapággyal érkezik gyárilag... Érdemes
jobb minőségbe beruházni, mondjuk vmibe SKF, FAG vonalon.A szükséges
infókat a régi csapágyról tudod majd leolvasni... ha teljesen szétszedted a motort. -
gergo5991
őstag
válasz
bajnokpityu #15873 üzenetére
nemhiszem h tud cégeset kiállitani, a hol szervizelik részt komolyan kérded? max irsz az eladónak hogy ez meg ez elromlott és talán küld valamit. A "fél árnak" megvan a hátulütője. De ha nem romlik el semmi, az ár másik fele a zsebedben marad.
Nem tudom hogy van magyarországon, de SK-ban rollert eléggé nehéz lenne cégre venni. Itt el kell számolni mindennel, amit cégre veszel, hogy annak mi szüksége van a cég működésére. Egy rollert milyen módon tud elkönyvelni a cég?
-
DigitXT
félisten
válasz
phoenix1989 #15872 üzenetére
Csapágy lesz...
-
bajnokpityu
félisten
a dhgate tud cégnek számlát állítani ki? Az innen vásárolt G30 maxot hol szervizelik? Mo, vagy visszaküldős?
Illetve én most 314ért láttam itthon ilyet 27% áfával, az netto 250 kb. Van ettől oclsóbb?
-
phoenix1989
őstag
Lenne egy kugoo kirin m4 pro ami az alábbi tünetet produkálja. A motorbol kopogó hangot lehet néha hallani menet közben és a talpam alatt érzem is. Ez mitől lehet? Nem állandó a jelenség, tegnap mentem 18km semmi , ma reggel munkába 3km semmi haza felé az út felénél párszor csinálta. Máskor is tapasztaltam már, de nem gyakori.
-
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #15843 üzenetére
Kene valami ostoros rendorosztag is, akik a lassan rollerezoket/kerekparozokat hajtja.
Az a baj, hogy mar igy is alig lehet haladni a kerekparutakon, mert mindig van par turista amelyik feltartja a forgalmat, es emiatt elozni se lehet, mert szembol is ugyanilyen lassu oszlopok jonnek. En mindig varom az oszt/telet, akkor a legjobb rollerezni. -
gergo5991
őstag
válasz
jilian #15867 üzenetére
próbáld telórol, lehet ugy engedni fogja, vagy marad az uj account regizése és úgy.
Ajánlatos még inkognitó módban rendelni úgy állitólag nem szokott szarakodni de kitudjaahogy nézem csak -40 van namira, a 150et nem engedi..
fél éve még nagyon mozgatott a nami vétele, de valahogy ez az infláció meg drágulás visszáb vette a kedvem..főleg hogy most megláttam a juliusi fizumat, még az élet is kiment belőlem.. -
b.daniel
senior tag
Sziasztok!
Van egy Segway-Ninebot KickScooter MAX G30E II-m ,220volt-rol vásárolt.
Jelenleg ugye 25km/h a vegsebessege. Ha jól tudom ha global softwaret teszek rá, akkor 33km/h-ra nőhet. Esetleg tudja valaki, hogyan lehet ezt megcsinalni? -
zs2994
tag
-
Bastee
tag
válasz
PociAti #15855 üzenetére
Nincs baj az árazásukkal, az első import mindig baromi drága. Legtöbbször még nem regisztrált termékként érkezik, extra magas vámköltségekkel, stb. Persze van rá esély, hogy a már készleten lévő termék ára is lemenjen, de amíg az import költségek nem térülnek meg, néha dupla áron is lehet az első pár szállítmány
-
válasz
Nordik #15857 üzenetére
Tudom, h 20km-es, csak ez nincs feltüntetve a felsorolásban.
Ráadásul valós körülmények között a legtöbb roller hatótávja kb 2/3-a a feltüntetettnek. :/
Azért nem az az általános, h 25 helyett mindenki csak 20-al megy, h meglegyen a szükséges hatótáv. Akkor már inkább egy nagyobb akksis rollert kell venni.
Csak ezt ugye nem tudják az emberek, mert a Media Marktban ezt nem mondják el az eladók.
Aztán ilyenkor van az, h itt, vagy másik fórumban kérdezgetik, h miért csak 15km-t megy el a 30km-es 1S, meg miért csak 20-al megy 25 helyett, és miért olyan lassan indul - azt kiderül, h 95 kilós ember az illető. -
Nordik
őstag
válasz
Thunderzolee #15854 üzenetére
20km a hatotav. Gondolom valamilyen szinten olcsósított verzionak szánták, bár ez nemigazán jött össze.
Őszintén nemtudom mit csinaljak, szeretnék viszonylag jó árban rollerhez jutni így rengeteget olvasgatok.
Gobooról a D28E olyan 145ezer lenne. Nyilván előnyösebb lenne a nagyobb kerék viszont itt a topikban is volt egy fórumtárs akinek vissza kellett küldenie nagy harc árán, illetve FB csoportban is olvastam néhány olyat, hogy megállt egyik napról a másikra vagy gyorsan merült stb.
Mi3 itthonról lenne ugye olyan 175-180ezer garanciával. Ismert modell, nem nagyon van baj velük viszont 8,5os kerékkel ellátott.
Jobban húzok a Xiaomi felé, nagyon népszerűek nincs gond velük, talán könnyen el is tudom adni később. A garancia is lehet jól jönne.
-
válasz
PociAti #15847 üzenetére
"Ninebot esetén látják a fogyási adatokat, lehet nem éri meg belőle kihozni kisebb verziókat. Majd meglátjuk."
Ez pontosan így lehet.
Valószínűleg az F sorozatból is az F40 fogy pl a legjobban, nem az F30, ill. az F25.
Ezért látják, h ekkora akksi kell bele kb, ezért szerelik ekkorával ezt az új Xiaomit is.Valószínű a G30 65km-es akksija már feleslegesen nagy, lehet ott is az L-es (G30LD, G30LE, G30LP) verziók is szépen fogytak/fogynak, tehát látják, h mekkora akksival érdemes szerelni ezeket.
Így költséghatékonyabb lesz a gyártás, ezért egyelőre csak egy féle 10"-os Xiaomi lesz. -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #15854 üzenetére
xiaomishop.hu-nak érdekes az árazása:
219.990 Ft a Xiaomi 3 Lite és ugyanott
179.990 Ft a Xiaomi 3.
Mindkettő raktáron, azonnal megvásárolható. -
válasz
PociAti #15852 üzenetére
Én se láttam eddig, csak Nordic írta, azt rákerestem, és valóban kint van a HelloXiaomi oldalán is. Bár árukereső nem adja be még.
Értem, h ennyiért kell árulniuk, de ez így értelmetlen beruházás, akárki is veszi majd meg. Egy 45km-es hatótávú Pro 2-t kap az áráért.
Az mondjuk vicces, h itt a hatótávon fel se tüntették a specifikációk között, pedig sztem azért az az egyik leglényegesebb szempont egy roller esetében:
https://xiaomishop.hu/lifestyle/elektromos_rollerek/xiaomi-electric-scooter-3-lite -
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #15848 üzenetére
Xiaomi 3 lite ez nekem új infó.
Jó nagy késéssel jelent meg a testvéréhez képest. -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #15843 üzenetére
Mesélj már arról, milyen elektromos rollerek voltak 12 évvel ezelőtt!
-
-
válasz
Nordik #15845 üzenetére
Nem csak "valószínűleg", hanem fix, mivel már egy ideje kint van a specs list, illetve részletesebb ismertetőket is kiraktak már róla, ide is belinkeltük őket.
Még össze is kaptunk egymással mert van aki csak "link"-et rakott ki, ahelyett, h leírta volna mit is takar a link.Ezek amiket írtál, hol jelentek meg?
Mert idehaza, vagyis Kínán kívül máshol még nem.A hármas Lite az kb az Essetial megfelelője lesz, de végre 20 helyett 25km/h-s végsebességgel, ugyanúgy tizenpár km-es hatótávval, ugyanolyan gyenge 250W-os motorral.
Most nézem, valóban kapható már idehaza is:
https://xiaomishop.hu/xiaomi-electric-scooter-3-lite-elektromos-roller-black
Hát csak gratulálni tudok a marketingeseiknek, ezt nehéz dió lesz eladni ennyiért..Sztem nem lesz más modell egyelőre, előbb utóbb befut a 4 Pro, aztán ennyi.
A hármasból se lett "Pro", ami megkapta volna a hármas újításait, a Pro 2 nagyobb akksijával. De igazából nincs is rá szükség, a Mi3 szükséges volt, mert nem volt 300W-os modelljük 30km-es hatótávval. Az 1S csak 250W-os, hiába a 30km-es akksi kapacitás.
Így most lefedték a palettát.
Essential........ 250W 20km 20km/h
1S....................250W 30km 25km/h
Mi 3 Lite..........300W 20km 25km/h
Mi 3.................300W 30km 25km/h
Pro 2...............300W 45km 25km/h
4 Pro...............350W 45km 25km/h - 10"kerék
Majd meglátjuk lesz-e még több 10"-os modelljük, bár azok már eddig is voltak, csak Ninebot/Segway néven. -
PociAti
őstag
válasz
Nordik #15845 üzenetére
Xiaomi 4 Pro április elején lettek bevizsgálva. 10"-os rollerek voltak, az alapján nem "valószínű" hogy 10"-os kerekűek lesznek, hanem biztosan 10"-osak lesznek.
Fél év szokott lenni az bevizsgálás és a polcokra kerülés között. Bár logisztikailag ennyire terhelt időszakban nagy a szórás. Őszre várható. Van amikor előrendelés megelőzi, van amikor dömpingszerűen rátolják a piacra.A Mi 3-as az nem Lite verzió! Lite-nak a leggyengébb változatot szokás nevezni. A második generációnak három tagja volt: Essential, 1S és Pro 2. Paramétereiben a Mi 3-as a közepes (1S), és a legerősebb (Pro 2) keveréke. A Mi 3-as egy kakukktojás, nem saját házon belül fejlesztették, hanem a Navee tervezte és csak egy típus jelent meg belőle a szokásos 2-3 helyett.
Végül ha az alap modell alatt a közepes teljesítményűre gondolsz (mint amilyen az 1S volt), akkor nem biztos hogy lesz olyan. Arra ott van a Mi 3. A nagyobb kerékhez, a nagyobb mérethez nagyobb tömeg társul, így a kisebb akkus modellek kevésbé életszerűek. Ninebot esetén látják a fogyási adatokat, lehet nem éri meg belőle kihozni kisebb verziókat. Majd meglátjuk.
-
Nordik
őstag
válasz
Thunderzolee #15838 üzenetére
Egyébként a Xiaomi alap 4es modell vajon mikor fog érkezni? Valószínűleg az is 10es kerékkel lesz.Ugye most jött egy 3as Lite verzió illetve amit mondasz 4es abból a Pro. Bár még nehezen beszerezhető. És nem is túl olcsó.
Gondolom lesz majd egy alap 4es modell, kérdés mikor? Ősszel tavasszal szoktak ezeket kihozni?
-
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee #15843 üzenetére
Sztem nem reklám kell ide, hanem bünti. Németországban melózok. Itt (is) elérték, hogy a rolleres, bringás szent állat lett. Nem a pénzbeli bünti a visszatartó erő, hanem a jogsi. Ha nem adod meg a elsőbbséget egy terminátornak (élő szövet, a fém vázon
), vagy nem elegendő oldaltávolsággal előzöd, akkor a párszáz Euró és pár pont bünti mellé úgy berántják két hétre, egy hónapra a jogsidat, mint a huzat. Én kamionnal úgy félek tőlük, mint a tűztől. Nincs az az isten, amiért én megkockáztassak egy nem szabályos kikerülést. Akkor sem, ha Timbuktuig gyűlik fel mögöttem az autósor. Na, ez kéne Mo. -ra is. Persze, ahogy írtad, itt tartozik ehhez egy kiépített, bringás úthálózat is.
-
válasz
Thunderzolee #15840 üzenetére
Vagy lehetett volna az elmúlt 12 évben társadalmi hirdetésekben népszerűsíteni az elektromos rollereket a szokásos fideszes Brüsszelező reklámok helyett.
Akár óriásplakátok formájában, akár Korbuly Péter hangjával:
Társadalmi célú hirdetés
Az úthálózatunk túlterhelt, a dugókban töltünk jelentős időt.
Ezt az időt tölthetnénk a családunkkal is!
De egyre többen ismerik fel a rollereket
Váltson ön is elektromos rollerre!Soros György, ja nem, izé... A rollerek jóval kevesebb helyet foglalnak el útjainkból, mert kicsi, könnyű, jól lehet vele parkolni, és nem szennyezi a levegőt kipufogógázokkal.
Segítsük a rolleresek közlekedését azzal, h megfelelő oldaltávolságot tatunk tőlük, hogy nem dudálunk rájuk indokolatlanul, hogy gyermekeinknek is példát mutatunk.
Váltson ön is rollerre.
Készült a Magyar Kormány megbízásából
Társadalmi célú hirdetés
És benne vágóképek, mosolygós család, ahogy várja haza aput, boldogan mosolygós rollerezők a napsütésben valamelyik mélymagyar jelkép előtt, rolleresek a piros lámpánál állnak, mellettük a sávban rendőrautó, mosolyognak a rendőrök a rolleresekre, stb, a szokásos sallang, mint a többi fideszes agymosó reklámban van, drámai zene az elején, és hozzá a fideszes reklámok ismerős szinkronhangja.
Inkább ilyenre költötte volna az adónkat pártunk és kormányunk.
Ezzel lehetne szemléletet formálni, mert így sose fog eltűnni a nem autóval közlekedők ellen érzett közutálat. -
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee #15840 üzenetére
No, igen. Egy bringa meg lassan másfél milla. Én is megkapom ezeket a dumákat. Csak annyit szoktam mondani, hogy anno előrelátó voltam, nem herdáltam el a pénzt esküvőre, kölkökre, meg hasonló luxusra. Így most jut ésszerű befektetésekre. Rollerre, bringára, motorra, piára, utazásra, bulikra, kurvákra, stb.
-
-
válasz
Somatom #15837 üzenetére
Sztem inkább azzal változott volna, ha a legutóbbi 10 évben amiket építettek, felújítottak utakat, ahol elfért volna, oda terveztek volna kerékpárutat is az út mellett, vagy legalább a szélére (annyival szélesebb lenne az út).
Most nem Pestre gondolok, hanem a vidéki nagyvárosokban.
Eszergomban egy csomó utat felújítottak az utóbbi ~5-7-10 évben, de kerékpársáv nem került egyik mellé sem, pedig sok helyen elfért volna.
Én úgy tudtam, h az EU csak úgy ad pénzt ilyen jellegű, közműveket is érintő, teljes felújítások kapcsán, ha komplexen tervezik az utat, tehát kerékpárúttal együtt, de ez itt kimaradt.
Most itt vagyunk a vadiúj, jó minőségű úthálózattal, de kerékpárral (rollerrel) továbbra is csak az autóforgalmat gyakran feltartva, az út szélén lehet haladni. :/
És ez nem jó sem az autósoknak, sem annak, aki letenné az autót, mert rövid távon szívesen menne rollerrel inkább ha úgy van, de az utak szélén szüttyögés helyett inkább mégis marad az autónál.
Na ez az, ami behozhatatlan probléma, mert egy útfelújítás a jövőnek kellene szóljon, de most a legközelebbi felújításig marad minden a régi állapotban. :/
A másik meg, akinek nincs pénze benzinre, annak sztem rollerre sincs.
Mivel rengeteget járkálom a munkahelyemen, ezért sok emberrel találkozok, akik aztán rendre megszólítanak, h milyen ez a roller, mert láttak már többször vele, meg mennyi egy ilyen, meg stb, és kb lehidalnak, mikor mondom, h ez idehaza 300ezernél is drágább. Azt gyorsan hozzáteszem, h de én külföldről vettem még, kb 230ezerért.
Viszont rendre megkapom, h de hát azért már autót lehet venni, és bólogatni szoktam, mosolyogni, h az is van, a kettő nem zárja ki egymást.
De egy normális roller sajna ennyibe kerül - mármint ezek: Mi3, Pro2, G30, (F30), F40. -
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee #15838 üzenetére
Autófüggő. Az enyém (G30 EII) az az autómban lakik. Akkor sem kell kivennem, ha a kétheti cuccom és két hátsó ülés mellett még kinyitom a tábori ágyat, hogy az autóban aludjak. Renault Grand Espace IV.
-
válasz
Nordik #15825 üzenetére
A nagyobb kerék miatt nagyobb és erősebb váza van. A kormányrúd is ennek megfelelően vastagabb, erősebb, nagyobb, stb.
Ezért robosztusabb, és való igaz, nehezebb is egy 10"-os kerekű roller egy 8.5"-osnál.
A trepni is ezért tud nagyobb lenni.
Hát igen, azt külön kell választani, h valaki kicsi, könnyű rollert keres, mert pl autóba nem fér be egy 10"-os kerekű, mert azok rendre mind nagyobbak; vagy nem fogja autóban vinni, így viszont jobban jár egy nagyobb rollerrel.
Az emeletre való felcipelés is kb ugyanez.
Kicsi, könnyű rollert könnyebb felvinni, mint egy közel 20 kilóst.
Nem tudom, h fölé lenne pozicionálva egyik a másiknak, a Xiaomi eddig 8.5"-os kerekekkel szerelte a rollerjeit, a Ninebotok meg 10"-os kerekűek voltak, így nyilván akinek nem felelt meg a 8.5"-os kerékméretből adódó kisebb komfort, az inkább egy nagyobbat vett.
De a Xiaomi következő rollerje már szintén 10"-os kerekekkel fog érkezni, ahogy írta is itt lejjebb valaki már, úgy látszik szeretnének a tortából ők is egy nagyobb szeletet.
Amiben mondjuk van ráció, mert eddig tényleg az volt, h hiába akart valaki Xiaomit, ha az nem gyártott nagyobb kerekű rollert.
A nagyobb kerék mindenképp előnyösebb.
Menj be egy rolleres boltba, ne csak a kiállított rolereket nézegesd, ha komolyak a szándékaid, adnak rollert, ki lehet próbálni mindkét kerékméretű típust.
Vagy ott a Lime korábbi, meg a mostani verziója.
És van Youtubeon pár video, rá kell szánni azokat a negyed órákat, végignézni őket, én is ezt csináltam, pedig ki nem állhatom pl a liveokat se, de sajna ez ilyen, végig kell nézni pár ismertető videót, akármilyen unalmasak is, elmegy vele pár délután, de aztán már képbe kerülsz jobban. -
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee #15836 üzenetére
Fog ez változni az üzemanyaghiánnyal, meg a 800 Forintos benzinnel.
-
Nemtom, nekem a G30 is, meg a Mi3 is 30, ill 25-el ment, mikor autóval követtem őket.
Pont ez a poén, h munkahely felé 30-as tábla van kint, azt a G30 is 30-at megy, akk hogyhogy leelőz mindenki autóval?
Ezt bent is felvetettem már, mikor biztonsági előadáson a felelőtlen kerékpárosokról, meg a rollerekről volt szó.. Persze halk vigyor futott végig a csoportban.Meg hát ugye padlógázzal leelőznek (fél km-es szakaszról van szó), aztán a parkolónál feltorlódnak, én meg kielőzve a sort begurulok, és mire lefelé jövök az öltözőből, akkor látom bejönni azokat, akiknek az ismerős autójuk a sorban állt..
De mi vagyunk a
hüje rolleresek
-
válasz
Nordik #15828 üzenetére
Összehasonlítottam a Mi3-ast a G30-al itt:
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_13740-13740.htmlPro2 meg kb ugyanaz, csak dombnak felfelé jobban bírta volna.
-
Drizzt01
őstag
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy a fiam perecelt a MI3-al. A fékkarban eltört a szenzor, ezért a moddolt fw-t nehezebb indítani, mert kell hozzá a fék nehúzása. A kérdés. A fékkart csak simán tudom cserélni, vagy szét kell bontani az egész kormányt? Illetve honnan érdemes rendelni hozzá?
-
synar
őstag
Lehet hogy valakit érdekel, olcsó akkumulátoros pumpa kuponnal most csak 8600 Ft: [link]
-
Nordik
őstag
-
PociAti
őstag
válasz
Nordik #15825 üzenetére
A gyártó azonos, ezáltal egyes alkatrészek közösek.
A Xiaomi erollerek első 3 generációja 8,5"-os kereket használt, a 4-től áttértek ők is a 10"-os kerekekre, mint a Ninebot (aki a Xiaomi és Sequoia Capital támogatásával) felvásárolta a Segway-t.Súlyban, felépítésben, ebből adódóan árban mindenképpen a korábbi Xiaomik fölött van, de és ebből adódóan motorerőben, fékrendszerben is komolyabbak voltak. Valószínűleg ezt a különbséget mesterségesen fenn fogják tartani, nincs értelme kannibalizálni egymás piacát.
A nagyobb kerék ellen szinte csak a hordozhatóság szól.
-
Nordik
őstag
Még egy kérdés. Ha magyar webshopbol rendelem meg akkor számít, hogy honnan? Egy esetleges garanciális ugyinteznesnel. Vagy minden bolt ugyanoda küldi szervizeltetni a Xiaomi rollereket?
Bár néhány ezerrel lehet olcsóbban is találni Xiaomi Mi3at, például Xiaomishopnal, de ők talán megbízhatóak. Vagy tényleg mindegy és ahol olcsóbb?
-
Casseius
tag
válasz
PociAti #15824 üzenetére
Kiegészítőkön múlna az h ki mit gondol a rollerezésről?
Nem is tudom h viseltem el olyanokat akiknek dudája van gépén nekem meg csengő, így már lehetetlen velük beszélgetni, inkább el is kerülöm őket.
Arra meg külön kíváncsi vagyok hogy beszélgetsz egy nem rolleressel arról hogy milyen motort hogy kéne hajtani, melyik lengéscsillapító jó, hány AH-s és milyen feszültségű aksi a megfelelő, épitési konstrukciók, melyik vezérlő mit tud, kitámasztó vagy telefontartó vagy bármi témába vágó eszközről vagy közlekedési helyzetről. -
gabe_
őstag
válasz
Nordik #15825 üzenetére
Én is egyre több rollerest látok a forgalomban, bár lehet, hogy mióta nekem is van, jobban rá is állt az agyam...
A minap lemértem élőben a telefon gps-ével a valós sebességet, és érdekes módon, mikor a roller kielzője 23km/h-t mutat, a gps szerint 28km/h-val megyek... (ninebot F30E)
Korábban írtam is, hogy megpróbáltam átállítani az F40-es 30km/h-ás módjára, de nem vált be, kerregős hangja lett, így egyből visszaállítottam az F30-ra. Utána óra szerint nem nagyon akart többet menni 21-23-nál...
Úgyhogy most megnyugodtam, megy az... -
Nordik
őstag
Megnéztem médiába volt kiállítva egy Ninebot F25E illetve egy Xiaomi Mi 3. A kettőt összehasonlítva egyrészt a Ninebot minosegibbnek és robosztusabbnak tűnt. Néhány helyen olvastam, hogy a Ninebot inkább a Xiaomi fölé van pozicionalva ez tényleg így van ezekszerint?
A másik, hogy valamivel nagyobbnak tűnt a Ninebot, valószínűleg nehezebb is. Az álló rész talán platni is nagyobb, kényelmesebb. Meg ugye a nagyobb kerekek. Ha nem annyira fontos a hordozhatosag akkor a nagyobb kerék mindenképp előnyösebb?
-
PociAti
őstag
válasz
Somatom #15823 üzenetére
Kamionozás az viszonylag homogén társaságot hoz össze.
Rollere (szinte) bárkinek lehet.
Egymás mellett mentek, azonos tempóban, az egyiken full face sisak van, a másikon semmi. Eléggé mást gondolhattok ugyanarról a témáról. Akkor inkább olyannal beszélgetek, akinek nincs rollere. -
Somatom
veterán
válasz
PociAti #15822 üzenetére
De, a roller megadja az alap témát, megvan a közös érdeklődési kör. Mint a kamionosoknál. Kettő elkezd beszélgetni a parkolóban és öt perc múlva már dolgoznak. A f@...nak van kedve hétvégén is a munkáról beszélni.
Azért jobb a roller, mert az többnyire szabadidős tevékenység.
-
andrisbandi
őstag
válasz
Qgiszimi #15802 üzenetére
Paypal visszatérítés.
- Ha paypalos vásárlás volt ... -
Casseius
tag
-
gergo5991
őstag
elég sok fb csoportban látom h közös rollerezéshez társakat keresnek
én eddig ugy vettem észre hóbortból max 2x voltam ki rollerezni, a többi utam mind melóba, ügyintézés vagy satöbbi volt
lehet velem van a baj, én is azt hittem hogy majd többet megyek rollerezni "csak úgy", de valahogy teljesen nem látom az értelmét, mi a jó benne..meg miért kell ehhez társakat kereseni egyáltalán?
bármiben több értelmet látok mint ebben a dologban, de lehet csak én vagyok a fura hogy mindenben csak az értelmet keresem -
DGery
aktív tag
válasz
phr3ak #15798 üzenetére
HA tehetem, én is leteszem. Értelemszerűen nagybevásárlásnak nem ezzel indulok neki, de a napi munkábajárás, kisebb bevásárlások, helyben ide-oda szaladgálás csak ezzel történik. Április közepe óta 600km ment bele (amit nem mondanék sem soknak, sem kevésnek) de az autó lényegesen kevesebbet megy. Az idén a közvetlen kollégáim negyede lépett hasonló útra.
-
MrRL19
senior tag
Csao sziasztok!
Picit off lehet ,de nem találtam más topik ami aktív ,tehát felteszem itt a kérdést hathanvki tud segíteni
Windgoo b3 e bike szeretném a 25km/H sebességet ki szedni belőle (fojtast) ,vagy esetleg nagyobb akku is lehet rakni bele amivel erősebb láttam yt-on 50 - 60km/H mentek vele.Köszi előre
-
Somatom
veterán
válasz
phr3ak #15798 üzenetére
Ezt vitatnám. A G30 -ra lehet kapni csomagtartót, de én nem vettem. Enélkül is símán megy a bevásárlás. Hátizsákba a nehezebb cuccok, kormányrúd akasztójára a könnyebb nagytestűek (pl. kenyér) és a két lábam közé, a trepnire még felpókozok két 6 -os fólia dobozos sört.
-
mrrr74
aktív tag
válasz
sweatyy #15754 üzenetére
Szia,
Navee N65 jó lehet, hegyek-dombok között 26 km-t mértem vele a 83 kilómmal, sík úton 33-35 körül. És a nagyobb emelkedőkkel sincs gondja, peakben 900 W körüli a motor teljesítménye (persze ez így nem sokat mond, mert nem ismerem a környéket ahol közlekedsz), de van olyan emelkedő ahol a Mi Pro 2 nem jön fel, ez felhoz.
-
Qgiszimi
újonc
En vettem Ninebot D28E-t Goboorol. M365-om van, erosebbet szerettem volna. Kb 5 nap alatt megjott, lehetetlen vele BTon kommunikalni, igy nem lehet aktivalni. 10 nap emailezes utan fogadtak el, hogy visszakuldom. Postakoltseget 15 eur-ig fizetik ami a felere sem eleg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Projektor topic
- Formula-1
- Milyen légkondit a lakásba?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fujifilm X
- BestBuy topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- iPhone topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Generációs lemaradásban a Huawei chipek, de a cég kitalált valamit
- További aktív témák...
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 Prémium
- AKCIÓ! HP ZBook Firefly 14 G9 üzleti notebook- i7 1255U 32GB RAM 512GB SSD nVidia T550 4GB Win11
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 13400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Pure Base 500DX fehér 650W
- AKCIÓ! Dell Alienware M17 R3 Gamer notebook - i7 10750H 16GB DDR4 1TB SSD RTX 2070 8GB WIN10
- Fotós felszerelés - Stúdió lámpa / Softbox / Vaku
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest