Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz Tamás9x #13884 üzenetére

    Váljék egészségedre, hogy rollerrel teszel meg odaúton 32 km távot, és visszafelé is rollerral mész. Az e-roller mikromobilitási eszköz, a 64 km már túlmutat ezen. Nem jó eszközt választottál a feladatra.

    A vázba beépített külső töltő első hallásra praktikusnak hangzik, de jobban belegondolva inkább önszívatásnak tűnik. Optimálisabb az a felállás, amikor a kiindulási és célállomáson is van töltő. Nem nagy beruházás.

    A 32 km megtétele pedig nem tűnik spontán ötletnek, szerintem elindulás előtt pár órával megszületik a terv. És legkésőbb ekkor kerül fel a roller a töltőre, nem pedig a 10. km megtétele után jutsz arra a megállapításra, hogy kell keresni egy kocsmát, ahol másfél órára fel tudnám tenni töltőre.

    "Nyh-Tokaj távot 32km, visszafele nincs kedvem tolni. "
    Élnék a gyanúval, hogy a gyalogláson kívül létezne más megoldás is a táv megtételére. Például a menetrendek.hu szerint napi szinten 31 járat megy abba az irányba. Szóval nem kell ezt olyan drámázással előadni, mintha ez lenne az egyetlen megoldás.

    Szívesen olvasnék olyan tanulmányt, mely szerint a járművek töltés vezérlő automatikája nem megfelelően dolgozik, és tanácsosabb lenne inkább jelentősen alacsonyabb szinten abbahagyni a töltést.
    És kiemelném: jármű akkumulátorokról van szó, és az ő gyári töltési rendszerükről, nem mobiltelefonokba és barkácsszerszámokban használt akkukról.
    (#13888) Tamás9x hozzászólásban egymással szembe állított 2400-4000 ciklusnak és 300-500 ciklusnak mégis mennyi köze van a valós használathoz? Erre nagyon kíváncsi lennék! Mert ha a gyári töltővel 3-5 óra teljes töltéstől messze elmarad a károsnak bizonyuló tényleges teljes töltés, akkor a vörössel kiemelt, aláhúzott és bedöntött részben olyan laborkörülményről beszéltél, ami köszönő viszonyban sincs a gyakorlattal. Csak drámázás az is.

Új hozzászólás Aktív témák