Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Casseius #13826 üzenetére

    Jó, de most érted, egyfelől éppen megköpködjük a jogszabály tervezetet, hogy
    íróasztal mögül, a realitásokat hírből sem ismerve, "életszerűtlen" szabályokat
    akarnak a nyakunkba varrni, másfelől meg összekacsintunk, hogy bármilyen is
    lesz a szabályozás, úgyis kijátsszuk, úgysem méri a rendőr: úgysem buksz le.

    Szerintem el kéne dönteni, hogy melyik oldalon állsz.:D Én is úgy vagyok vele,
    hogy a teljesítmény az emelkedők miatt kelleni fog felnőttek alá. A MoFa lehet
    a gyerek kategória, de könyörgöm, egy 100 kg felnőttet az nem visz fel sehova.
    (Németeknél is abból szokott gond lenni, hogy ~14 évesek is többet akarnak...)

    A 20 km/h amúgy elég lassú, közútra (és itt értem alatta az autók mellé festett
    biciklisávot is) szerintem iszonyatosan kevés, nagy a sebességkülönbség, ami
    jelentősen növeli az elsodrás lehetőségét. Bicikliútra so-so! De ott sem érthető,
    ha a bringás mehet 30-at (lakotton belül), a rolleres mért nem? Konfliktusforrás,
    egymás feltartása, az előzési lehetőségek drasztikus csökkentése. Járdázás...
    az valóban veszélyes, elvileg most is csak 10 km/h a limit biciklivel is, és akkor
    lehet csak használni, ha az úttest kerékpározásra alkalmatlan vagy vmi ilyesmi.

    Amivel viszont abszolút nem értek egyet, hogy a "nagy teljesítményű" motoros
    rollereket kitiltanák a kerékpárútról, normális használat mellett, azon az alapon,
    hogy KÉPES nagyobb sebességre 25 km/h-nál... Ahelyett, hogy azt büntetnék,
    aki valóban 50 km/h-val repeszt. (Bár ezeket a köröket már fél éve is lefutottuk.)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés