Hirdetés
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- mefistofeles: OTP mobilbank Persely. Jó, de nem jó.....
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovta23
tag
Sziasztok!
Be Cool Buzzard rollerról tudtuk valamit? Vélemény? Magyar teszt esetleg?
Köszönöm
-
PociAti
őstag
válasz
asprey #15695 üzenetére
Normál ár: 4.400 Ft, akciós ár 3.760 Ft. És még erre jön a szállítási költség.
Ezzel még nem próbálkoztam, biztosan működik, de ilyen magas árért el is várható tőle.Viszont a végeredményt nézve tényleg gazdaságosabb ez a megoldás. Kösz a tippet!
Hátránya:
- ez csak egy toldó
Előnye:
- kisebb helyet foglal, könnyebb magaddal vinni (pumpa olcsón beszerezhető, illetve útközben is lehet találni lehetőséget pumpálásra).A link kattinthatóan: SKS USP teleszkóp pumpa tömlő, autó szelepes
-
phr3ak
csendes tag
A levegő akkor szökik el amikor a kerék szelepéről leveszed a toldót vagy bármit. Ez ellen hogy véd meg a xiaomi pumpa?
-
gabe_
őstag
Augusztus 8.-tól lesz a lidlben parkside akksis kompresszor, szemezek vele a rollerhez, biciklihez vagy a kocsihoz is jó lenne.
-
DGery
aktív tag
válasz
PociAti #15692 üzenetére
"Ha valakinek van pénze rollerra, akkor legyen pénze erre a pumpára is."
Én ezt úgy fogalmaznám, hogy megfelelő eszközre a felfújtatásához is. Van otthol egy normális kompresszorom, nekem pl ez a pumpa felesleges. Vagy ha valakinek van otthol normális bringapumpája, és veszi a fáradtságot, hogy mondjuk hetente ránéz, szintén nem feltétlen szükséges egy ilyen eszköz beszerzése. Ezekben az esetekben egy normális szeleptoldó is elég lehet.
Ugyanakkor nem vagyok ellene, hogy ha valaki szükségességét érzi, vagy nincs más lehetősége, akkor ne vegyen (és persze én is ajánlom, hogy az újabb verziót)... -
-
PociAti
őstag
válasz
phr3ak #15691 üzenetére
Pont emiatt a hiba miatt sokkal jobb a Xiaomi akkus pumpája. Szinte semmit sem ereszt lecsavaráskor.
Digitális kijelző is előnyös.
Meg hogy beállított értéknél kikapcsol.Ha valakinek van pénze rollerra, akkor legyen pénze erre a pumpára is.
Ablakon kidobott pénznek érzem az olcsó próbálkozásokat.A lapos gumi biztos út a defekthez.
-
phr3ak
csendes tag
Vettem egy Btwin 500 pumpát, ezzel már a gyári toldó/tömlő is használható. Ami az értetlenkedést okozta, hogy a gyári toldó sem a régi mini pumpámmal nem volt jó, sem a kúton levő pumpával, sem az ingyenes bicikli szervíz ponton levő pumpával.
Ami még nehéz a gyors letekerés a szelepről és nem lehet tudni mennyi levegő szökik el ezidő alatt...
-
Nordik
őstag
Egyébként van valami olcsóbb megoldás a hatékony pumpalasra? Mondjuk szeleptoldo? Ezért nem biztos beruhaznek egy ilyen Xiaomi pumpába.
-
PociAti
őstag
válasz
phoenix1989 #15684 üzenetére
Megnéztem a videót is, ez alapján érdemben nincs különbség a kettő között.
Amíg egyikkel 15 másodpercig tart a pumpálási folyamat, másikkal 8 másodperc. Tovább tart letekerni a szelepkupakot, majd ezt rátekerni a szelepre.
Az egyikkel a két kerék felpumpálása kb. 2 perc, másikkal 2 perc és 14 másodperc.Kijelző láthatóságával eddig se volt probléma.
Ha egy árban van, akkor az újabb jobb vétel, de amúgy nem igazán számít normál rolleres használat esetén melyiket küldik. -
szpali
addikt
válasz
phoenix1989 #15686 üzenetére
igen, arra gondoltam, csak rosszul írtam
tehát nekem a régi van és az baromi hangos, ha azt javították, már jó.
A type-c külön öröm, és ahogy néztem a videóban, a kijelző is más lett -
szpali
addikt
válasz
phoenix1989 #15684 üzenetére
nekem még a régi 1s van és az baromi hangos,
-
phoenix1989
őstag
válasz
PociAti #15683 üzenetére
Ha rá keresel az 1s re maguk leírják mit javítottak.
[Video]
[Termék . ]
De egyébként nagyobb légáramlás, erősebb teljesítmény,és ha jól emlékszem halkabb is lett. Az hogy tapasztalható e használat közben nem tudom mert nekem csak az 1s van , de ha alap felhasználásánál észre sem veszed a különbséget akkor is minek venned a régit ha árban nincs különbség. Roller esetén se a régit ajanlod ha van belőle új típus amin javítottak.[ Szerkesztve ]
-
PociAti
őstag
válasz
phoenix1989 #15682 üzenetére
Azt is elárulod, hogy miben jobb?
És ez a javulás tényleg tapasztalható átlag felhasználás mellett?
Évente pár alkalommal használom csak. Mondjuk havonta egyszer. -
bkiky01
senior tag
válasz
phoenix1989 #15680 üzenetére
Rollernél nem lesz nagy különbség. Nekem is a régi van.
-
synar
őstag
válasz
phr3ak #15678 üzenetére
Xiaomi elektomos pumpa a megoldás.
-
phr3ak
csendes tag
válasz
Nordik #15677 üzenetére
Ninebot F25E kerekeit próbáltam volna ellenőrízni/felfújni de már ott elakadtam, hogy amit adtak hozzá közdarabot, egy tömlőt, amit a kerék és pumpa közé kellene helyezni, mintha hibás lenne. Az a jelenség, hogy a pumpákkal nem lehet a tömlőt szivárgásmentesen összecsatlakoztatni. Mindenképpen kell egy közdarab a kerék felfújásához, mert a szelephez nem fér oda közvetlen a pumpa ... Nektek mi a tapasztalat ezzel?
-
Nordik
őstag
Ma voltam a helyi MMbe, volt kiállítva egy Segway Ninebot és egy Xiaomi roller.
Egyebkent a kinézett roller egy Xiaomi Electric Scooter 3as illetve a Segway Ninebot D28e.
Feltem a Ninebotol mert olcsóbb és nem annyira népszerű talán, de amikor megnéztem a két rollert sokkal minőségibb volt nekem a Ninebot. Tudom elvileg nincs különbség de mégis.
Megeri a D28e? Van valakinek tapasztalata? Bár megmondom őszintén a piros szín annyira nem tetszik. -
#68216320
törölt tag
válasz
Thunderzolee #15675 üzenetére
DigitXT, Thunderzolee: Koszonom az infokat.
Nezelodom meg a temaban. A terv egyelore 1db roller lenne nekem. Elsodlegesen en hasznalnam.
A terv nem konkret, de 1000euro korul terveztem a vasarlast. -
válasz
#68216320 #15670 üzenetére
Nem írtad mennyit akarsz rászánni?
A Segway G30-ra tippelek, h az neked jo lenne.
A pálcikarollerek között ez a legnagyobb, az akkuja is a legnagyobb --> nem kell hatótávnövelésben gondolkodnod.
Ugyan nem ekkora súlyra tervezték, de kezdésnek sztem bevállalhatod.
A 65km-es hatótávval olyan 25-30km-t remélhetőleg alattad is elmegy.
A párodnak tuti meg fog felelni, te meg majd meglátod, ha túl kevés lesz az ereje, akkor legalább tudni fogod, h mennyivel kell többet rákölteni ahhoz, h olyan rollert tudj venni, ami elboldogul 120kilóval is.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz
#68216320 #15672 üzenetére
Az SMKP-t azért hoztam fel, mert az egyik (szerintem triviális) érv volt az ellen, hogy a roller miért NEM lehet SMKP az az volt, hogy nincs rajta ülés: na most, amin van, azt ezzel az érvvel nem lehetne kihúzni az EU szabályozás hatálya alól.
Amúgy kb. bármire szerelhető ülés, ilyen-olyan megoldással (ritka használatra). Amihez van gyári konzol, annál teljesen egyértelmű, hogy hova találták ki.
Csak ha nem használod, akkor elég nyilvánvalóan zavaró tényező, s plusz súly.
Ha kerékpárút használat is fontos, akkor bizony a 25 km/h-ra kell lőni, a jövőben. Sajnos elég kretén a tervezet, mert hiába kapcsolod olyan módba, elméletileg ha más módban túl tudja lépni, akkor önmagában ezért a tudásáért le lesz tiltva...
Szerintem ez azért baromság, mert a városba sem csak azok az autók hajtanak be, amelyek nem képesek 50 km/h-nál többre, hanem van egy korlátozás, és ha valaki túllépi, akkor megy a bünti... (Rollernél előre feltételeznék a szabálysértést.)
Csomagtartóba elférnek a nagyobb vasak is, normálisabb méretű autóba, viszont azokkal inkább az a gond, hogy 40-50 kg-ot nem fogsz szívesen emelgetni.
Egy Wolf-nál pl. az összecsukás szerintem csak jelképes. Azzal oda kell menni, ahova indultál (és nem hurcolászni a csomagtartóban). Pálcikáknál a fő probléma a terhelhetőség, ritka a 100 kg fölötti. Lehet, hogy elbír +10%-ot, de azért hosszú távon probléma lehet a váz merevségével, esetleg a motor / vezérlő túlterhelésével. (Ahol meg gyárilag 120 kg-ot hazudnak, és minden hétre jut egy balesetes belőle, azoktól menekülj... Az egyik ilyen, amivel én is összetörtem magam a Kugoo S1.)
Így első körben úgy látom, hogy kicsit ellentmondásosak az elképzelések. Szinte biztos vagyok benne, hogy nem ugyanarra az egy a rollerre van neked szükséged, illetve a feleségednek. Neki simán jó lenne egy pálcika, neked meg nem igazán.
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Minap tapasztaltam olyat, hogy a roller 25km/h-t mutatott, de a sebessége folyamatosan csökkent, majd végül megállt. Újraindítás segített. Mi lehetett ez?
-
#68216320
törölt tag
válasz
DigitXT #15671 üzenetére
Köszi az infókat.
Ülést csak alkalomszerűen használnék, ezért alapvetően mégis csak rollerben gondolkodom, nem SMKP-ban.
A kerékpárút használat fontos szempont volna, mert alaklomadtán a feleségem használná és ő nem szeret az autók között kerékpározni sem. Szóval valami kevésbé sportos verzió kellene (akár 25km/h-ra leszabályozva) ami azért elboldogul az én súlyommal is. (például ezek a ducibb lime ketyerék már megfelelőek lehetnének)
Nem írtam, de jó lenne, ha valahogy csomagtartóban is elférne. Ezt csak a "pálcika" rollerek tudják, igaz?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz
#68216320 #15670 üzenetére
Szerintem a kettes pontból kell kiindulni. Egyelőre nincs rá semmilyen
szabályozás, csak tervezet van, ebből következőleg jelenleg(!) teljesen
tökmindegy, hogy mit veszel, cserélsz-e benne akkupakkot nagyobbra.Ha és amennyiben típusbizonyítványos történet jön, onnantól nem lesz
legális a moddolás sem (főleg nem egy kormányra felaggatott akkuval),
márpedig hatótáv növelése nem igazán kivitelezhető másképpen...
(Jellemzően nem fér be nagyobb akku a gyárinál, méretben. Szóval azt
tudod csak meglépni, hogy nagyobb kapacitású cellákból építtetsz. De
ha a rollernek gyári papír kell a forgalomban való részvételhez, onnantól
az is bukó, hiszen átalakítás: sufni akku építők lehúzhatják a rolót kb.!)Gyorsan cserélhető akkus roller létezik, lásd Tier rollerek, de ez otthoni
felhasználásban nem jellemző.Amúgy sem egészséges egy tartalék
akkut folyamatosan a töltőn tartani, a Li-ion nem szereti az úgy tárolást:
célszerű megvenni a gyárilag is nagyobb beépített akkuval szerelt vasat.És akkor visszatérve az elejére. Ángliusul az előbb linkelt oldalon neked
a Big Dawg approved típusú rollereket kellene nézni. "Valószínűleg" nem
a pálcika rollerek között fogsz ilyet találni... A 25-30 km/h tempó viszont
csak most tökmindegy, ha a szabályozás szerint nem lehet 25 km/h-nál
többet tudó rollert értelmesen használni (kerékpárút a neuralgikus pont!),
akkor az összes nagyvasnak jelentősen csökken a használati értéke.
Mert ugye az egy dolog, hogy tudsz az autók közt menni, ám van olyan
útvonal, ahol ez nem kivitelezhető, a kerékpárútról meg le leszel tiltva.Ui: ha már ülésben is gondolkodsz, akkor alapvetően nem rollert keresel,
hanem SMKP-t, és a jövőbeli törvényi szabályozás is arra fog kifutni...
Nincsen ezzel semmi baj! Csak jogsi és bukó kell rá, meg biztosítás, de
azért egy alap B jogsija szinte mindenkinek van, az meg SMKP-ra jó, és
bukó nélkül amúgy is felelőtlenség rollerezni: az első esésig jó buli csak.
Azért a nagyon sportos rollereken nehéz elképzelni ülést (Wolf/Dualtron),
de jellemzően ilyen köztes megoldásokon szokott lenni. Enyémre is van,
de eszembe nem jutna kipróbálni sem úgy, max. ha még öregebb leszek.[ Szerkesztve ]
-
#68216320
törölt tag
Sziasztok.
Újra előkerült az eroller vásárlás témakör a családban.
Kicsit nehéz innen-onnan összeollózni a tudásanyagot, főleg, hogy időnként egymásnak ellentmondó információkba futok. Elkezdtem olvasni a topic-ot is, de egyelőre nem áll össze a kép. Vagy én vagyok "láma", hogy megfelelő infóhoz jussak vagy mintha kicsit kezdene káosz kialakulni a témában.
Szóval, ha nem bánjátok felvetnék pár kérdést, amire ti aktívan rollerező fórumtagok biztosan pontos és hatályost választ tudtok majd adni.
Köszönöm előre is!1. Saját célra vásárolnék, de 110kg vagyok (és elég magas is) olyan típust, ami min.30km-t meg tud tenni a súlyommal minimális emelkedős/lejtős városi útvonalon. Tempónak elég a 25-30km/h. Esetleg, ha a későbbiekben ülés szerelhető volna rá, az jó lenne. Milyen típus volna megfelelő?
2. Hogyan áll most a törvényi jogszabályozás? Milyen engedélyek és kiegészítések szükségesek a használatához?
3. Esetleges akkupakk bővítés szabályos lehet a hatótáv növelés céljából?
4. Akkukat lehet esetleg gyorscserélni? Arra gondolok, hogy itthon töltőn lenne folyton egy tartalék és hazaérve cserélném a lemerültet és mennék tovább. Ilyen kivitelezhető?
-
DigitXT
nagyúr
Az az igazság, hogy erősen felhasználás függő. (A fizika az fizika, tehát lehet
ilyen számításokat csinálni testsúly/teljesítmény arányra, feltételezve, hogy a
felhasználás ugyanott, és ugyanúgy történik, és ugyanaz az elvárása az adott
embernek... mondjuk 20 km/h sebesség tartása, 5% emelkedőn: az ilyenekre
lehet egzakt ajánlást tenni, másra viszont sajnos nem, mert teljesen más kell,
ha elég ugyanott 10 km/h is és megint más ha 40 km/h körül akar repeszteni.)Síkon meg nincs közvetlen* összefüggés a végsebesség és teljesítmény közt:
ha esetleg valaki azt gondolná, hogy egy 4000W-os roller biztosan megy 60-at
hát nem, az enyém tavaly 45 km/h-nál "szabályozott le" hardveresen.
Most építettem hozzá egy 60V akkut a 48V helyett, kicsit gyorsabb lesz így...
Megfordítva viszont: a kisebb csúcsteljesítményű lehet nagyobb végsebességű.
Tudom ajánlani az Electric Scooter Guide oldalt, hasznos tesztjeik vannak.*: előbb-utóbb a légellenállás limitál. Komolyabb tempónál már azt kell nézni...
45 km/h-nál nagyjából 1200W teljesítmény szükséges, 32 km/h-nál elég 500W.
(Szerk: ezek természetesen csak saját méréseim. Testalkat függő. Ez is.)
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
őstag
Egy halom szempontot figyelembe kellene venni, és teljesen eltérő ajánlások születnének.
Pl. van ahol teljesen jó minőségű az úthálózat, a forgalom pedig teljesen elhanyagolható, máshol nem.
Van aki kénytelen cipelni a rollert (emeletre, autóba tenni, tömegközlekedési eszközre magával vinni).
Van aki keveset fogja használni, ezért az olcsó megoldásokat keresi, ezáltal nem igazán számít nála ha 1000 km után tönkremegy.
Az árak folyamatosan változnak, új modellek jönnek ki, amik jobbak az elődöknél (amúgy se lehet őket kapni) így évente többször kellene frissíteni az összes kategóriában az ajánlást.
Aztán jönnek az egyéni igények, hogy állítható legyen a kormány, vagy a szoftvere módosítható legyen. Napestig lehetne sorolni a szempontokat.
Más fórumokon volt már olyan, hogy egy kérdőívet kellett kitölteni. Borzalmasan rossz példákat látni erre is, mivel egy-egy eldöntendő kérdés alapján nem derül ki, hogy egyes elágazás milyen következménnyel jár.
-
kovta23
tag
Sziasztok! Olyan rollert keresek ami tömör kerekes fixen elvisz 25 kilométerre egy kis dombbal ugy hogy 100 kg vagyok. Létezik ilyen 150 ezer környékén? Nem gond ha nulla csillapítás van. Köszönöm. Sencor One?
-
jilian
addikt
válasz
gergo5991 #15624 üzenetére
Ennél az eladónál ez most melyik változat?
Mármint a gyári oldalon nincs ilyen, hogy G30 gen2.
Ott G30 II van. Ez az lenne? -
Sziasztok!
Esetleg lenne kedve valakinek írni egy Téma összefoglalót? Úgy látom, hogy komoly tudásanyag gyűlt össze a fórumon.
-
bexinho23
őstag
válasz
PociAti #15658 üzenetére
#15656phr3ak
Igen, 45 PSI nyugodtan mehet bele. Én 55-ig szoktam nyomni kézi pumpával, mert amikor letekerem és 1,5-2 hét múlva ránézek, akkor 40-et szokott mutatni. Tehát 45-50 körüli PSI értéken lehet a nyomás a használat során. Amúgy az abroncson is írva van, hogy 75 kg-ra max 55 PSI-t javasolnak. Nekem hátitáskával együttesen pont annyi a súlyom.[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Külföldi rendelés esetén melyik oldalak az ajánlottak? Goboo.com ismerem. 3as Xiaomi roller érdekelne.
-
phr3ak
csendes tag
F25E -be a keréknyomás 40-45 psi kell, hogy legyen, jól olvastam?
-
anorche1
őstag
válasz
Mrenk92 #15637 üzenetére
Ezt én is eljátszottam a g30 -cal. Engedtem a hivatalos appat felrakni a legfrissebb a firmwaret, majd régi váltással b@szakodva németre raktam, ahonnan nem engedte sehogyan kivenni.
Megoldás nekem a ScooterHacking Utility app volt a XiaoFlasher helyett, induláskor egyből felajánlotta, hogy vissza rakna 1-gyel régebbi firmware -t, és jó lesz.
Neked is valószínűleg ezt kellene tenned. Sajnos azt nem tudom, hogy honnan tudod letölteni, ha magától nem ajánlja fel.
Elkeserednek mindenestre felesleges, szerintem legrosszabb esetben egy rolleres szervizbe kelle menned, ahol bluetooth helyett vezetékes diag toolal visszaraknak régebbit. -
drzozo
senior tag
Közben megvannak a Lime-os és Tier-es rollerek, de egyszerű földi halandó innen nem juthat hozzá, csak sharing vállalkozás keretében.
Nem igaz, hogy máshol nem lehet hasonló külsejűt és méretűt kapni.
[ Szerkesztve ]
-
RaZ0R
újonc
Sziasztok!
Szemezek az alábbi rollerrel, mi a véleményetek róla?
https://www.emag.hu/kugoo-kirin-g1-elektromos-roller-max-sebesseg-40-km-h-max-tavolsag-40-km-500-w-motor-36-v-13ah-akkumlator-fekete-445627/pd/DRP3PNMBM/
Kugoo Kirin G1 de M3 néven is szokott futni.
Vagy Ninebot MAX G30 II -ra gondoltam még. -
szpali
addikt
válasz
jilian #15640 üzenetére
Ugyan ebben a cipőben járok én is, május óta rollerezek sajáttal.
Tegnap érkezett meg a monirim csomagom a G30P-re, ma szereltem fel. Kell még pici finomhangolás (pl rugók zsírozása, kitámasztó magasító, stb), de hétvégén majd tesztelem.Szintén agyaltam Mantis 10 Dualon, de az elmúlt 2 hétben is 10%-ot ugrott az ára felfelé és 670e-ért már nemgyerebe.
Idén bőven elleszek a pimpelt G30al, aztán meglátjuk mt hoz majd a jövő év.
-
Mrenk92
újonc
válasz
phr3ak #15641 üzenetére
N5GDE lett///N5GQE volt.
Nem engedi vissza állítani sem.
viszont ami feltűnt, hogy BMS 0.0.0.Párom ma jött vele haza és le merült , pirosan villogott amit furcsálltunk is.
Itthon viszont, mikor dugtuk volna töltőre , 53 százalékot írt.Lehet be halt valami vezérlő?
Vagy nem tudom már fogalmam sincs, hogy mi lehet a baj .
De ezt nem értem, hogy miért nem engedi vissza írni a Serialt .
Már próbáltam winddowson , aneroidon, sehol nem engedi csak csipog a roller amikor rá nyomnék a módosításra.[ Szerkesztve ]
-
phr3ak
csendes tag
ha még kiirja a verziót akkor működik valami kommunikáció. mi lett a sorozatszám első négy karaktere pl N5GW
Illetve próbáld meg a sorozatszámot visszaállítani a sorozatszám begépelésével.
(csak a negyedik karakter változott meg, írd meg miről mire)[ Szerkesztve ]
-
jilian
addikt
Hello,
szeretnék venni "valamit".
Nézegettem a G30-at....ez úgy menet tulajdonságokban még meg is felelne, de úgysem bírnám megállni, hogy ne rendeljek hozzá első-hátsó telókat.
Mert sajnos az útjaink nem mindenhol tükör simák.(és persze nehéz megálni , hogy itt -ott leugrasson az ember
)
És ha már itt is normális szettet szeretnék ez megint annyi mint maga a roller.Amelyik roller már gyárilag "elegendő" lenne az egy Kaabo Mantis 10 Plus / Dual.
Ehhez nem kéne hozzá nyúlni, és ha a kölök szeretne vele menni csak be van lőve neki a mod1 és máris sima városi guruló...
Egyedül ami szerintem érdekes/ fura megoldás itt a gázkar.Lehet megszokható de akkor is..
Tudtok még valami alternatívát így 1000-1500 € körül?
-
phr3ak
csendes tag
Nézd meg hogy a gyári appal még rá tudsz e lépni...
Illetve ez a program még képes kiirni a verziószámokat?
Milyen verzió ctrl, ble?
[ Szerkesztve ]
-
phr3ak
csendes tag
milyen tipusu roller?
-
phr3ak
csendes tag
nem tudom mire mondtad hogy mást tudok. ha a lámpát se tudod kapcsolni akkor a kommunikáció nem jó a rollerrel. javaslom telefon és roller újraindítását.
-
phr3ak
csendes tag
milyen programmal álítottad el és más funkciókat tudsz kapcsolgatni pl hátsó lámpa?
-
Mrenk92
újonc
Valaki van itt aki tudna nekem segíteni?? S.O.S.?
Párom rollerén el nyomtam véletlenül a régiót D-re , az hagyján hogy nem megy 20-nál többet, de vissza se tudom állítani csak csipog, ha rá nyomok a másik régióra.
Valaki segítsen könyörgöm , mert a falnak megyek .
(Soha többet nem nyúlkálok bele )
Előre is köszi!
-
phr3ak
csendes tag
válasz
akosmakos334 #15625 üzenetére
Szia, a gyari appal probaltad? Abban a beállításokban van egy opció, hogy engedsz-e másokat csatlakozni. Megkérdezhetem milyen roller és milyen sw verzió ctrl, ble?
[ Szerkesztve ]
-
akosmakos334
csendes újonc
Sziasztok
Segítségre van szükségem .
Adott egy Ninebot roller . Az appban van egy olyan opció hogy lazárhatom a rollert . Ez jó is , ha valaki megmozdítja , jelez is azonnal . De kipróbáltam és simán lehet párosítani másik telefonhoz , feloldani és már vihetik is . Szóval mi a megoldás hogy ne lopják el ? Én cseszem el ? Gondolom nem így kellene működnie -
gergo5991
őstag
-
PociAti
őstag
válasz
Sordoran #15620 üzenetére
Szerintem mindenkinek a rollerén ott volt eredetileg a kupak.
Viszont kinyitáskor, ha a csengőnél lévő kioldót nem nyomjuk be teljesen, akkor letépi, magával húzza a gumikupakot és leesik a földre. Könnyű így elveszíteni.
Én szerencsére ezt otthon játszottam el és pont észrevettem amikor leesett. Vissza se tettem, mert nem szerettem volna ha elveszik. Viszont én kb. havonta egyszer csukom össze, így nincs nyoma a csengőn. Nem is gondoltam volna, hogy lekoptatja. Valami jóféle ragasztóval gondolom rögzíthető. (Bár nem olyan evidens feladat, mert egyszerre kell fémre és gumira is alkalmasnak lenni a ragasztónak.) -
PociAti
őstag
válasz
Aaron14 #15614 üzenetére
A sárvédőn elvileg kellene lenni egy gumiharangnak, ami megakadályozná a kopást.
Külön lehet kapni ilyen kis kupakot, de az utángyártott csengő is kb. annyiba kerül, mint egy normális szóró festék.
DDG: Xiaomi Scooter BellEzen ebay-es leírás alapján a #10-es tétel, Hook Cover (kampó kupak) hiányzik.
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Lekopott a festék a csengő azon részéről, amit a sárvédőbe akasztok. Ezt hogyan tudnám újjá varázsolni? Esetleg valami festék spray jó lehetne?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Mivel nálunk névleges teljesítményre tervezik a szabályozást, kb. sehogy...
Sógoréknál lehet rá mobil mérőpad, ugyanis ott 600W csúcsteljesítményig*
roller a roller... szóval az alap Xiaomi valószínűleg belefér, a tuning már nem.*: még mielőtt bárki felháborodna a túl nagy számértéken, semmi rendkívüli
nincs ebben, ÉS nem csak ez a feltétel, hanem mellette a 25 km/h-és limit.
Ez amúgy egybecseng a nálunk tervezetben lévő limittel, és értelmesnek is
gondolom, bár egy névleges 500W-os már át tudja lépni ezt is... C'est la vie.[ Szerkesztve ]
-
Casseius
tag
Mire olyat itthon rendőrök kapnak az egy évtized
Ha nem teszik kötelezővé a rendszámot vagy az alvázszámot mint ahogy Németországban tették akkor meg kb lehetetlen be azonosítaniuk a rollert, pláne a tuningoltakat ahol az alapgép még bőven legális kategória[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Osztrakoknal van erre rendszeresitve meroeszkoz. Amugy meg ki tudja, mehet a szokasos modszer: feljelent mert o a rendor, aztan majd magyarazd ki az eljaras soran ahogy tudod. A jaror is csak burokrata, a szabalysertesi eloado mar nem o lesz, ugyhogy neki kb. mindegy mi lesz a vege. Lasd P-s rendszamosok vegzalasa: [link] [link]
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Hard Disk Sentinel: S.M.A.R.T., okosan
- iPad topik
- Lost Records: Bloom & Rage – Tape 1 teszt
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Gitáros topic
- BestBuy topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- További aktív témák...
- Loreal x Zuvi AirLight Pro professzionális hajszárító // Számla + Garancia //
- DJI Mavic 3 / Cine / Pro / Classic drón koffer (B&W International Type 4000)
- Oakley Five Sqared Polarized 9238-0654
- DJI Mavic 3 Fly More Kit - 2 akku, töltő, autós töltő, táska
- DJI Mini 3 pro Fly More Combo (FMC) RC drón szett - kijelzős távirányítóval és extra táskával (2)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest