- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamás9x
őstag
Anno jó volt az M365, úristen, mekkora dolog volt már, még azzal a nyomorult aksiproblémájával eggyütt is... majd jobb a Pro utána a Pro2, és a G30, közben én javítottam is őket, meg másokat is.... nem csak kívülről szemléltem, és bizony találkoztunk, találkozunk a mai napig akár halálos balesetekkel is, mert az emberek azt hiszik, ők mindent tudnak, és hajtják a pálcika vázat mint a hülye.
Mindenkinek joga van hülyének lenni, mivel regisztrációkor nincs IQ teszt így bererülnek a rendszerbe olyan egyedek akik nem csak a saját maguk, hanem mások életét is képesek veszélybe sodortatni, a tudatlanságukból kifolyólag.
Ez egy közlekedési eszköz, nem telefon, nem játék, hanem egy emberi élet kioltására képes száguldó pálcika.Nem kényelem, hanem felelősségtudat olyat ajánlani, ami már bevált, és nem fog összecsuklani valaki alatt, mert épp lehajtott vele egy padkáról.
Felelősséggel jár tanácsot adni annak aki tanácsot, segítséget kér.
Attól, hogy sikerült elérni azt a tudati szintet, hogy külföldről valaki rendeljen egy minden ISO szabványt kikerülő gépet, gratulálunk, főleg, hogy már lassan 1000km-is belekerült.... azta amindenit..
Nagyon nagy mérföldkő....
Szemben a több éves, több százezer, akár millió eladott példányú, folyamatosan fejlesztett, és javítgatott rollerrel szemben... hát okéMég ennyi év után is azt mondhatom, hogy nem értek hozzá, de örülök, hogy más az első vásárolt rollere után, az univerzum tudatával rendelkezik, és meg tudja mondania tutit, egy már ránézésre is gagyi kínai cuccról
-
PociAti
őstag
És simán előfordulhat, hogy hasonlóan kis darabszámon egy tucatnyi más néven árulják.
Ez a tény neked semennyire se gyanús? Nem kapcsolódik fel a fejedben egy figyelmeztető lámpa, hogy ha olyan jó lenne, akkor miért nem egy stabil néven árusítanák? Pedig annak brand építő ereje lenne!"1/3 áron jobb mint ..."
Ezt is azért kifejthetnéd. Nekem nem jön ki a matek.
Ha az általad linkelt terméket nézzük, akkor annak 219 100 Ft helyett most 189.300 Ft az ára.
Akkor te most 570.000 Ft-os rollerekhez hasonlítod, és azoknál jobb? Mégis melyik 570.000 Ft-os rollererekre gondolsz?Vagy ha korábbi, agyon akciózott árat hasonlítasz, akkor más rollereknek is az agyon akciózott árát nézd! Minimum az lenne a fair.
A Xiaomi Mi 3 roller magyar garanciával 127.000 Ft-ba került úgy, hogy 15.000 Ft-os okosóra járt mellé. -
Dave™
nagyúr
Na most jobb, hogy kiírtad ezt magadból? Azért óvatosan menj, nehogy egyszer véletlen kettétörjön alattad a jobb rollered, ami ráadásul harmadáron volt. Nyilván mindenki hülye, hogy nem a normális minőségbiztosítás nélküli noname-eket veszi, de szerencsére te átláttál a szitán, téged nem ver át a roller lobbi.
-
És ezzel mi a baj?
A pálcikarollerek közül kb ez a kettő gyártó van, amit említeni érdemes, és ebben a kategóriában kb ez a két legjobb roller. A G30 300ezerért nem valami jó ár/érték arányú, de mivel beszerezhető ~230ezer környékén, így a legjobban kb. ez éri meg - nemcsak a hatótávra gondolok, hanem pl. a nagyobb kerekek miatti komfortra.
Ezért van ajánlva boldog boldogtalannak.
Talán még az E-Twow ami következik ezek után.Ami ezeknél jobb (gyorsabb, nagyobb), az már egyrészt nem pálcikaroller, másrészt 6-8száz ezertől indulnak.
Igazából nem is értem azokat akik a Pro 2-es Xiaomit veszik, miért nem G30-at vesznek, alig kerül többe, de minden szempontból többet nyújt.
Korábban nagyobb volt az árkülönbség közöttük, de most alig kerül többe a G30-as. -
DigitXT
félisten
Figyu, nem véletlen nem olvasom a baromságaidat. Egyedül azért reagálok most, mert konkrétan lehazugoztál. A következő ilyennél remélem kiraknak, gondolkodni!
Két dolog... Egyrészt nem mindegy, hogy az okosok hülyéskednek, vagy a hülyék okoskodnak... Másrészt ha nem tudsz valamit értelmezni sem, nem biztos, hogy abban kell keresni a hibát, aki megfogalmazott egy adott állítást, ugyanis egy tök másik állítás alapján vitát kezdeményezni, ami ugye csak a te fejedben létezik ha hozzáköltöttél az eredetihez még ezt-azt se nem fair, se nem túl értelmes... Noch da zu lehazugozni az eredeti állítást tevőt, mert számodra hihetetlen, amit ír = LOL
Nem állítottam, hogy mérési eredményem van arról a 230A fázisáramról, de attól még nem lesz hazugság, még csak nem is hihetetlen kategória (pláne nem nevetséges), csak értened kéne a BLDC motorok illetve vezérlők működését...
A kimenő teljesítmény - a veszteségektől eltekintve - megegyezik* a bemenő teljesítménnyel, szóval ha az effektív (motor) feszültség kisebb, márpedig kis motorfordulatokon szükségszerűen kisebb, a fázisáram bizony többszöröse lesz olyankor az akku áramnak. Pont. Nyélgázon a nyomatékot pedig a fázisáram határozza meg, emellett természetesen a motor melegedését is, tehát nem véletlen van értelme korlátozni.
Ha valami nevetséges, az az okoskodásod úgy, hogy szemmel láthatólag fogalmad sincs a témáról, de bizonyítékokat követelsz, és amíg azt nem szállítom neked, addig a szemedben HAZUG vagyok...
Nézzünk egy picit a tények mögé... Ez a vezérlő 75A akku áramnál szabályoz le. Ez tény. Mért adat. Következésképpen semmi hiheteten nincs benne, hogy 48V** névleges akku feszültségnél 3600W leadására képes... Anno mellette volt az első keréken egy gyári Kugoo vezérlő ~16A-nél szabályozott le, így a kettő együtt 91A. Mivel viszonylag szar volt az akkum, ezért ez a 91A áram nagy feszültségeséssel járt, tehát csúcsban jött ki nagyjából 4000W két vezérlőből. Ez is mért adat. Tény: viszonylag jó gyorsulást tudott, de az igazán durva rollereknek ez a bemelegítés.
Természetesen vannak lakatfogós méréseim, de 100A fölött nem tud mérni a kicsi multiméterem, szóval arról nincsenek (nem beszélve arról, hogy menet közben ezt oda nem fogod, álló helyzetben meg kicsit necces ekkora terhelést rárakni, gumit, vagy féket lehet vele égetni, esetleg vezérlőt), bocs. Bár szerintem nem kell neked bizonyítanom, és kibírom a kalap emelésed nélkül. Újfent: ugyanis nem ez az első eset, amikor lehazugoztál, kezdesz fárasztani...
(Igazából nem teljesen világos, hogy kinek gondolod magad ebben a topikban. De a tevékenységed inkább rombol, mint épít: ezen gondolkozz el, ha eddig nem sikerült. Nem kell válaszolni, tényleg.)
---
Amúgy ha már akkukat gyártasz (?) feltételeztem volna, hogy tisztában vagy, hogy mitől működik a (pont)hegesztés... Igen, az átmeneti ellenállástól, ahol az a bazinagy áram (hiszen lényegében az az akku zárlati árama) az ellenálláson hőt gerjeszt, így olvad össze a fém... Namost ugyanez akkor is megtörténik, ha egy zárlatos alkatrészt kötsz rá az akkura, miközben ha fixen össze vannak kötve, és közben jön a zárlat, nem robban fel az egész, mivel a BMS nézi ezt, és jó esetben pár ezredmásodperc alatt lekapcsolja a MOSFET-eket, megvédve ezzel téged, az akkut, meg mindent. De ha széthúzod a cumót, egy idő után ez a védelem leold, az akku újra élesedik... Éééés ha ekkor dugod vissza rá a hibás alkatrészt (jellemzően egy dupla MOSFET-hibás vezérlőt), akkor jöhet az ív, és akkor szétolvadnak a dolgok még azelőtt, hogy a BMS leverte volna, mint vak a poharat a nagy áram miatt. Pl. eltűnik a csatlakozó tű (egy szép pukkanással) az XT60-ból akár, vagy éppen a motorkábel vége: ne kérdezd honnan tudom.
Viszont ez már (nem szándékos) ívhegesztés: ha hegesztettél már így ("rendesen"), akkor teljesen jól mondod, hogy 60A*** is elég hozzá, viszont kell hogy ív alakuljon ki, majd azt fenn is kell tartani... Ha ez nem sikerül és letapad az elektróda, ott már nem lesz ívhegesztés belőle, viszont gyönyörűen fel tud izzani a kezedben a cucc, szerencsére picivel hosszabb idő alatt.
Ha ilyenkor lerántod az elektróda fogót, akkor meg nem véletlen sercen, mert ott keletkezik egy ív - meg is ég a fogó kicsit... Ez van.
) Ja és ha volt már a kezedben hibás ponthegesztő, láthattál már csodát, miszerint ott nagyon nem szerencsés az ívképződés, hiszen csak kicsit, kontrolláltan akarod megolvasztani a két fémet, és véletlenül sem kilyukasztani.
*: picit kisebb ugye, azért melegszik a motor és a vezérlő, de ami biztos, hogy semmiképp nem nagyobb.
Ha valaki véletlenül beszorozza az akku feszültségét a fázisárammal, és abból akar "motorteljesítményt" számolni, csúnyán benézte.
**: ugyanez 72V-on ennek a másfélszerese lenne = 5400W. Hihetetlen volna?
Nagyobb számok, mint az átlag pálcikarolleres láthat? Igen. Egy nagyságrenddel. És? Nem is úgy gyorsul az ilyen vas, és nem is annyi a végsebessége. Pl. amikor 5-10%-os emelkedőn megy 40 km/h-val felfelé, és eközben 2500W fölött jelentenek az akkuk, akkor szerintem az elég konkrét (mért) érték, és nem egy NAGY HAZUGSÁG.
Nem igazán értem, hogy milyen érdekem fűződne ahhoz, hogy hazudjak a rollerekről, vezérlőkről, amikor engem mérnökileg érdekel a téma, ezért szimulátorokat se vagyok rest használni, aztán az ott megismert elméletet visszaellenőrizni. Mi ebben a baj? Ne aggódj, nem száguldozom napi szinten a vassal, most is darabokban van, mert újracsapágyazom, stb.
Arról is beszámoltam nem egyszer, ha túltoltam, és leégettem valamit, mert abból is tanultam, és más is tanulhat belőle: a tuningnak is vannak korlátai... De ha sosem léped túl, nem tudod, hogy hol volt! Más hibájából a legjobb tanulni: jóval olcsóbb...
***: 40A szerintem max. nagyon vékony elektródával, ill. vékony fémlemezekhez: komolyabb vasakat valószínűleg még nem tud összehegeszteni, arról meg ne is beszéljünk, hogy akku ponthegesztéshez mennyire kevés lenne ez az érték...
-
-
PociAti
őstag
Szerintem meg a felhasználás helyszínén (Budapest vagy nem), egyéni veselkedésmódon (sebesség igényen), testtömegen, motoros előéleten és egyéb szubjektív paramétereken több múlik, mint hasonló árkategóriájú rollerek közötti különbségeken. Például ilyen a kockázatvállalás, mert vannak akik rövid tapasztalat alapján elégedetten használnak olyan noname rollert, melynek kipróbálását még ajánlani se merném kellő magabiztossággal.
-
Berci77
tag
Bár olvasom a témát rendszeresen, de nem tűnt fel eddig, hogy valaki (bárki) olyan sokszor nagyon ide nem illő dolgokat posztolna rendszeresen. Ettől még lehet, hogy igazad van, de az is lehet, hogy túlreagálod. Részemről megengedőbb szoktam lenni a témakövetédt illetően és szerintem ebben a csoportban simán elfér pár hozzászólás erejéig a pedelec, a ruházat, időjárás és az egyenáramú motorok lelkivilága is. Én ezeket olvasmányos kiegészítésnek gondolom és nem irritálónak. Én kifejezetten örülni szoktam egy egy élménybeszámolónak, szerelési tapasztalatnak is. Mert nyers paramétereket én is tudok olvasgatni a neten, gyakorlati tapasztalatokkal többre megyek itt.
Mindamellett mivel nem valaki hozzászólására reagálva írtad a mondanivalódat, így szerintem bárki magára vehette, aki válaszolt az eredeti bicaj vs roller kérdésre. Mint írtam, olvasom a topikot, de nem követem és strigulázom, pontosan ki mit szólt hozzá személyesen.
Részemről nincs harag, lezártnak tekintem. -
Joshi
titán
E-rollert e-bike-al bizony össze lehet hasonlítani. Mindegyiknek van pozitív és negatív felhasználási képessége. Bizony elég sok kérdés hangzik el hogy melyik jobb választás, e-roller vagy kerékpár. Mondjuk egy e-bike azért árban sokkal magasabb kategória, mint egy e-roller, szóval ez miatt esetleg furcsa lehet a kérdés. Nekem van minden, e-roller-e-bike-benzines robogó-autó. Én mindegyiket ott használom, ahol nekem a legkomfortosabb.
-
Somatom
veterán
10Km -re elvileg ideális lehet a roller, de nagyon nem mindegy, hogy az a 10Km sík, tükör aszfalton, vagy a Rám szakadékon vezet keresztül. Az üllői út inkább az utóbbihoz közelít. Ettől még nem rosszak a rugózás nélküli rollerek, csak nem oda valók. Ha rugós futóművet pakolsz alá, az is becsapós lehet. Nem érzed annyira az úthibákat, ezért bátrabban mész. Ettől a roller rugózatlan alkatrészei (pl. kerekek, csapágyak, villák) nagyobb igénybevételnek lesznek kitéve, holott nem arra lettek méretezve. Hasznos dolog a rugózás, de nem mindenható. Azokhoz az útviszonyokhoz nagyobb kerekű jármű való.
-
tothjozsi96
addikt
Jó, csak ott van az a külföldi oldal amit linkeltem, ahol meglehet vásárolni. Ott van róla 2 komment. Most az alapján nehéz azt mondani hogy ez biztosan jó lesz. És hiába veszek még egyet, hogyha alapból egy gyenge konstrukció. Nem gondolod?
Értem hogy neked van egy kínai valószínűleg koppintott rollered, csak tényleg olyan helyről vennék én is szívesen ahol több tapasztalat van vele. Mert az hogy megvettem, mentem vele 200km-t az semmi, az szerintem nem mérvadó. Köszönöm a véleményed!
-
-
DigitXT
félisten
Figyu, én nem lövöldözök. Fórumozok. De ha veled nem éri meg beszélgetni,
mert mondjuk generációs különbségek miatt kisebbrendűségi komplexusod
van, akkor sajnálom. A jövőben mellőzni fogom a veled való kommunikációt:
megértettem az üzenetet. Tudom, szerinted nem értek semmit: komolyan az
agresszív kismalac hozzád képest egy kedves kis háziállat. (Akku építésre is
ugye rögtön meg voltam gyanúsítva általad, hogy soha nem csináltam, azért,
mert magadra vetted, hogy a te munkád fikázom, mikor a sufni építésről írok.
Tudod van az a mondás, hogy kinek nem inge, ne vegye magára. Kiszálltam.) -
Casseius
tag
Milyen választásom van még ekkora kapacitás, fényerő és minőség mellett ebben az árkategóriában? Kiváncsian várom a lehetőségeket.
Állítható teljesen 500 tól 2500 lumenig több lépcsőben is, így nyilván akkor használom ki a teljes erejét amikor kell is.
Nekem valahogy nem volt nagy gond 9 mp alatt felraknom a powerbank részét.
Ha egyben van akkor az azt jelenti h kicsi az aksi, nem szeretem naponta töltögetni a kiegészítőket, de szerintem más se, persze nem vagyunk egyformák -
Reggie0
félisten
Pedig ez igy van. A gyartok jelenleg az akku szempontjabol a minel nagyobb vevoi megelegedettsegben erdekeltek, mivel meg kell gyozni a vevoket, hogy nem kell felni az akku tonkremeneteletol es igy a nagyerteku vesztesegtol. A masik oka, hogy gyakorlati tapasztalat hianyaban a gyartok is a biztonsagos allapot felol kozelitenek az optimumhoz, meg ha ez nekik rovidtavon extra koltseget is jelent. Ha megfigyeled a legtobb uj technologiat a kezdetekben tulmereteznek vagy sok tartalekot hagynak benne.
-
DigitXT
félisten
És mért is éri meg ~2-3 év spórolással megvenni azt a tizenéves autót?
Írtál olyat, hogy 4 személyt is elvisz, meg autópályára is mehetsz vele...
Ez hogyan oldja meg azt, hogy egy ember, egyedül a belvárosi dugóban
be akar jutni a munkahelyére, ami BKV-val 1 óra utazás átszállásokkal...Igen, valószínűleg velem van a baj, mivel válaszoltam a trollkodásra...
(Egyébként qrvamesszi vagy attól, hogy felbosszants, nem biztos, hogy
az én értelmezési képességeimmel van itt baj, ha még ez se ment át.)
Ui: tudod mit jelent egyáltalán, hogy valaki vérszemet kap? Hát nem ezt.
-
DigitXT
félisten
Ezt az autós hasonlítást nem unjátok még? Tegnap be kellett mennem a céghez,
és még nincs kész a roller: 2800 Ft a parkolás a 8 órás munkaidőre, s lutri, hogy
találsz-e helyet. Tehát a kvázi ingyen bejutás, és a garantált parkolás helyett: tök
jópofa ott keringeni... összességében kb. ugyanannyi időt elbaszva, mint rolleren.
És még nem is szórakozol (mint rolleren!), amikor a dugóban kell araszolgatni.
(Nem mellékesen ott a tudat, hogy a dugót te IS csinálod, pedig van alternatívád.)Komolyan nem értem, hogy hogyan lehet összehasonlítani egy rollerrel az autót?
Arról nem beszélve, hogy akinek van autója, tudja, hogy nem a majom a drága.
Aki majmot vesz, vegyen hozzá banánt is: a fenntartása nagyságrendekkel több...A roller (HA nem töröd össze ÉS nem tuningolod szarrá!) marginális üzemeltetési
költségekkel bír: egyelőre se adó, se kötelező biztosítás (utóbbi mondjuk ajánlott,
még ha csak bringás is, de legalább van valami 1500 Ft/év nem fog földhöz vágni),
se műszaki vizsga, se 800 Ft-os benzinár. (Tudjuk, erőszakkal 480, de meddig...)
Se 350Ft/óra parkolás simán az utcán, ami még nem is annyira drága környék.Szóval ha van 600K-ja vegyen autót. Aha. És fizessen gyorsan évi 60K-t KGFB-re.
Napi 5K-t az ingázásra (parkolás és benzin), tehát alsó hangon havi 100-at LOL...
Ez aztán remek pénzügyi tanács... És persze dobja el a hobbiját, a szórakozását.Azon kívül, hogy szerintem se racionális egy pálcikára ennyit költeni, mert a vége
úgyis az lesz, hogy túlmegy majd minden határon, és széttörik alatta is a váz, de
ettől én még meg tudom érteni, hogy ez egy hobbi, nem javaslok helyette autózni.
Ha már vmi, akkor a motorkerékpár alternatíva... Csak ott megint problémás lehet,
ha kicsi a teljesítmény, de be kell menni az autók közé. Ha meg nagy, akkor meg
a fogyasztás sem lesz annyira baráti... Kompromisszumos minden, az tény.Ui: az a stock elektromos motor 750-ért mit megy? SMKP szintet megüti, talán?
(Motoroztál már SMKP-val a száguldozó autók közt, vagy elméletben tetszene?*)*: nekem megvolt, és mégegyszer nem, köszi. Motorból minimum 125 ccm, még
ha ahhoz le kell tenni a B jogsi mellé egy B125-öt is, de ha komolyan gondolja a
két kerekű közlekedést, és a városon kívül is menne, akkor minimum A2, 250+...
Az elektromos motorok egyelőre iszonyat drágák, nehezek, kicsi a hatótávjuk. -
Casseius
tag
Nyilván nem fogom végtelenségig húzni lesz majd egy határ aminél megáll a dolog (csak tudnám mikor
)
Igen, összességében biztos h jobb egy elektromos motor, viszont fél éve munkahelyet váltottam, az új hely 10 km-re van tőlem, ahova BKK 1 óra alatt visz ki 2-3 átszállással.
Egy az h nincs jogsim, kettő garzonban lakok a belvárosban így egy motort, autót nem tudnék hova rakni, és nem is lenne gazdaságos kizárólag melobajárásra használni, 3 hirtelen nem volt 200e nél nagyobb keretem közlekedési eszközre így került a kosárba a Xiaomi Pro 2 -
-
Tamás9x
őstag
Még jelenleg én is nézelődöm, mert eddig lámpába kellett meg apróságokba ami nem mindennapi használat volt.. 1-2db cella nem volt 2000ft, senkit sem érdekelt mennyit tud, olcsón cserélhető volt, de most 90db cella. már nem az az érték amit félváról vesz az ember. Főleg, ha össze is kell utána rakni.
-
Reggie0
félisten
Igen, mivel az enyemben csak 7.5Ah az akku es 2x10km-et megyek vele. Az elejen olyan 5km maradt meg benne, igy egy ev utan kb. 1km-nyi toltes marad. Ezert is akarom lecserelni 21700-as cellakbol allo akkura, mert ugy meglenne a 10Ah es ev vegetol 2x15km-re no a napi rollerezes.
-
Tamás9x
őstag
A megtehető távolság már ebben a kíméletes módban értendő
Tehát ha kimaxolod a töltési és merítési feszültséget akkor a gyári felett plusz km-t kapsz, maximális 250-300 ciklusos aksipakkal, ami nekem kb 1 év se, másnak lehet 5.
Ezért is szeretnék 15 pakkos aksit, 4.0v-ig töltve 60V, 1200-2000 ciklus, minimum, mert már a munka cellák olyan 500-nál tartanak a jelenlegi 300-assal szemben. -
PociAti
őstag
Szerintem nem a kifejezésekkel trükköznek. A bontatlan az tényleg bontatlan.
Legfeljebb elhallgatnak részleteket, nem kötik a vásárló orrára az értékcsökkenés okát. Pl. az egész széria kicsit gyengébb a vártnál. Ennek eldöntéséhez nem szükséges minden egyes terméket kibontani.Inkább az alábbi kifejezések jellemzőek: új, nem használt, nulla kilométeres.
Például amikor két termékből építenek össze egyet. Vagy amire korábban utaltam megmardt termékekből legóznak össze egy "limitált szériát", és most ez a kifejezés pejoratív értelmű.De egyre gyakoribb, amikor maga a gyártó újítja fel a terméket.
Apple cég Certified Refurbished termékekTisztességtelen magatartás akkor következik be, amikor a refurbished kifejezés (vagy más értékcsökkenést okozó tényező) nincs kellően kiemelve.
-
Reggie0
félisten
"- hogy a cellák belső ellenállásának meg kell hogy egyezzen, minél nagyobb az eltérés, és itt eltérés alatt század mili Ohm-okról beszélek, minden kisütés és töltési ciklus után nőni fog ez az ellenállás eltérés míg végül a jobb BMS-ek letiltanak a nagy feszültség különbség miatt, az olcsobbak pedig nem, és tönkremegy pár sor cella."
Ez nem hangzik valami logikusnak, sem parhuzamos, sem soros kapcsolasnal.
Parhuzamos cellak eseten a kisebb ellenallasun fog nagyobb aram folyni, tehat az fog jobban degradalodni.
Soros kapcsolasnal pedig a BMS a leggyengebb cella lemerulese eseten fog letiltani, azaz csak annyi az eredmenye, hogy a tobbi cellat nem tudod teljesen kihasznalni, mindig lesz bennuk maradek toltes.En ebben csak azt a biztonsagi tenyezot latom, hogy ha egyformak a parhuzamosan kapcsolt cellak belso ellenallasa, akkor nem asszimetrikus lesz az aram, tehat ha maximalisan ki akarod hasznalni a cellak legnagyobb megengedett kisutesi aramat, akkor igy lehet biztositani, hogy nem lepi tul egyik cella sem azt.
Illetve annyi elonye van, ha sorosan is egyformak, hogy egyforman oregednek es igy nem lesznek olyan cellaid, amiknek meg lenne valamennyi az elettartamabol, de megis ki kell dobni egy sor miatt.
-
DigitXT
félisten
Terv szerint 20-30 km/h-ig fogja majd a Wolf King GT-t, pedig az jót húz,
aztán persze terv szerint elfogy, a 48V miatt: nekem elég a ~45 km/h. -
DigitXT
félisten
Az igazából 4 hegesztés volt, csak kettő alatta van keresztben.
Elég komolyakat fogott a cucc, remélem jó lesz így is. (Majd a nagy
pakknál fog látszani, hogy 4, mert ott nem kell több réteggel szívni.)
Ha esetleg szétesik, majd meghegesztem újra. (Továbbá persze azt
is nézem majd, mekkora a feszültségesés. Ha rossz lenne a kontakt
ki fog derülni... Igazából ez a másodlagos pakk. Vacak 60A BMS-sel.
A munka oroszlánrészét a 21700-as pakk fogja végezni. Elméletileg!
Na nem kell olyan vagy valamire gondolni, ilyen 150A lesz max LOL.)Természetesen az alábbi demo helyzet, hogy 8400W, és nem esik a
fesz, továbbá eleve hogy 42 km/h és 8400W sose fognak előállni.
Csak valamit ki kellett találnom, hogy lássam, mi hova, hogyan férjen. -
DigitXT
félisten
Semmiféle hozzáépítést nem írt senki... adott hely ki van maxolva,
nem tudsz hozzá építeni, csak át tudod építeni más konfigra.Nekem is van célműszerem erre a célra (is), viszont ha vadonat új
cella adagból indulsz ki, sokat nem kell méricskélni: egyformák.Amúgy semmit nem írtam a munkásságodról. Nem tudom mire fel
veszed magadra... (Casseius fórumtársnak készült egy olyan akku,
aminek a hibáját nagyon sokára ismerte el a gyártója. Először nem
is akart érdemben foglalkozni vele, pedig sok akkut gyárt: ez fura...
Én a saját akku gyártásom is sufni kategóriába soroltam, mivel úgy
készül. Nem is árulom senkinek, de igyekszem magamnak a lehető
legjobb minőségben megcsinálni, ne legyen vele szívás. Néha van.)Ui: olyan szívás is lehet, hogy cipőkanállal fér bele a dobozba, tehát
kukázni kell róla még a zsugorfóliát is. Jó megoldás? Nem biztos...
De működik. (És mivel vízálló, zárt, merev doboz, végülis kibírja így.)
És miért sufni még? Mert nincs szigetelő gyűrű a pozitív végeken.
Végtelenül egyszerű okból: nem volt itthon. (Ahogy okos BMS sem.)Szerk: amúgy mint rettentő nagy akku építő mester, miért írsz olyan
pontatlan dolgokat, hogy a 2600 mAh az a cella teljesítménye? LOL. -
Tamás9x
őstag
Nem nekem, a fizikanak kell hinni, de ha belefogsz akkor ne gumi lapot hanem "O" gyurut rakj bele a legjobb az ek alaku, de olyat max gyartani lehet, az jobban deformalodik, van aki rugot rakott az ellenkezo oldalra, az sem rossz, csak sok tagnal el van preselve a vege es nem csavarozhato. Bringa boltban lehet tudnak olyat adni ami szerelheto teljesen, egy probat megerne.
-
Tamás9x
őstag
Súlyos téveszméid vannak
Igen jártam. Régebben is amikor bejöttek, és múlthéten zúgott 1-et ismerősöm, mázlija hogy Pro 2-vel mert a városban van egy bolt ahol mindent is be lehet szerezni.
Műszerészkelem, javításban gondolkodunk, nem sima felhasználói fejjel. Az alkatrészek kopnak, használódnak, szerviz igényes minden, az átlag ember az orráig nem lát el, mi években gondolkodunk.Tehát röviden... Én ezeket JAVÍTOM, sok mással egyetemben nem csak használom
FID-nek van több facebook csoportja is, és ott is ugyan ezzel a véleménnyel vannak. szart ne még ha olcsó is, hosszútávon többe kerül.
-
Tamás9x
őstag
Ha értesz hozzá akkor nincs akadály, de elég sokan laikusak ebbena témánam, még egy abroncs cserében is.
Dave™: Te vagy célközönség, amire méretezve volt, 100kg vagyok. és az útvobalamon van egy felüljáró is, sajna. Próbáltam nekem kb felét viszi. Sokat számít az a 25kg + ruha, és táska.
DonThomasino: Marketplacen vannak kicsomagolatlan rollerek is, 1-2 iszonyat olcsó darabba bele lehet botlani. 125-ért volt nemrég NYH-n Xiaomi Pro 2
-
Tamás9x
őstag
Ez csak azért is veszélyes terep, mert hiba esetén, se motor, se aksi, se vezérlő, szinte semmi nincs hozzá. A Xiaomi, és Ninebot, meg hasonló tömegcucchoz, pedig szinte minden, rengeteg modding cucc, FW, és töménytelen kilóméter ahol már másnak kijöttek a hibák, lehet rá előre készülni. Polcról van hozzá minden. A support megéri a felárat.
-
saril
senior tag
Akkor ezek szerint senki nem rendelkezik ilyen rollerrel rajtam kívül?
Tervezem hogy csinálok hozzá egy nagyobb akkupakkot mint a mostani 10,4Ah de egyenlőre mivel ezzel is elmegy 20+km-t még hagyom, de ha el tudom adni árában, akkor neki is kezdenék egy nagyobb pakk építésének, ha elférne akkor 21700ból hogy bika legyen
ha nem fér el marad a 18650
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- KIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
- Eladó Apple iPhone Xr 64GB fekete / ÚJ KIJELZŐ / 100% AKKU / 12 hónap jótállással!
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra! I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest