Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo5991
őstag
válasz Vikthor #13060 üzenetére
501k ft most a kaboo mantis dual pro 24,8 ah-s kinai oldalról.
nem értem miért veszi meg az ember 900k -ért magyar forgalmazótol. Ha elbaszódik valami ugyanugy ki kell fizetni, a garancia nem mindenre érvényes. Ha meg nem baszódik el semmi 1-2 év alatt amennyi a gari, már 400k-t spóroltál. Pont tegnap egy rollere fb csoportban örült az illető hogy xxx-től vette 900k ért 2 hónap amig leszállitják, nem akartam bekommentelni hogy 500k ért van 7 napon belül na de mind1540 euróért vettem a segway g30 at, de lehet ennyiért vagy még többért is el tudnám adni a jelenlegi piaci helyzet miatt, erősen gondolkodok egy mantis 10 pro-n, bár nem próbáltam, de ez gumi-s lengéscsillapitó ami benne van hát nem győzött meg. Jobban adnák egy nami-s lengéscsillapitást
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz Vikthor #13392 üzenetére
A parkolassal kapcsolatos szabalyokat csak budapesti rendeletben szabalyozzak, igy csak itt ervenyes, valamint csak kolcsonzesi celu eszkokre vonatkozik, tehat magantulajdonban levo rollerrel barhol lehet parkolni.
Az erdekessege, hogy a kresz javaslattol elteroen ertelmezi a 25km/h korlatot: mig a kreszben a 25km/h a sik utra vonatkozo maximalis tervezesi sebessegkent van meghatarozva, addig a budapesti rendeletben az a feltetel, hogy 25km/h-nal el kell vennie a teljesitmenyt a motortol.
[ Szerkesztve ]
-
mrrr74
aktív tag
válasz Vikthor #14039 üzenetére
Szerintem kevés itt az olyan roller tulajdonos akinek offroad-képes rollere van. Személy szerint én már a Navee-val is kimerészkedek murvás, agyagos terepre, de reményeim szerint a Kugoo Kirin G3 klasszisokkal jobb lesz terepre.
Szerintem első körben mindenképpen érdemes olyan helyet keresni ahol kevesen túráznak és nem túl nagy a szintemelkedés, az elég nagy szívás ha végig tolni kell a rollert felfelé. Elvileg a túraútvonalakon nem lehet még kerékpározni sem, bár számtalanszor találkozom kutyasétáltatás közben természetvédelmi területen benzines quadosokkal, velük sem nagyon foglalkozik senki, ők azért már más kategória.
Ha van mező a közeledben én ott nézelődnék, majd szép lassan nehezebb terepen próbálnám. Ugye a hely attól is függ, hogy merre laksz.https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
mrrr74
aktív tag
válasz Vikthor #14057 üzenetére
Valószínűleg meg, de akkor érdemes elindulni, amikor kevesen túráznak ha megteheted. Sajnos a Magas-Tátra lengyel oldaláról már kitiltották az elektromos rollereket, oda elég sokat járok és terveztem, hogy felmegyek pár szép helyre, ha lesz egy off-road-képes gépem. De ez már kimarad. Gödőllő környékén van pár szép hely (Babatpuszta az elhagyatott istállóval, Domonyvölgy), onnan Szadáig gond nélkül lel lehet úgy gurulni, hogy nem találkozol emberrel - főleg hétköznap. Ha nem hajtod, akkor oda-vissza bőven megvagy 1 töltéssel (20 km alatti táv), bár ott csámborogni is nagyon jó. Kisfiammal bicajozunk arra sokat, rollerrel még nem voltam, de egy terepre alkalmas rollernek nem jelenthet akadályt.
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
Peaceliker
addikt
válasz Vikthor #26109 üzenetére
Oda lehet van. Városi közlekedőnek magasság miatt már elgondolkodnék melyik kéne (szar sokszor magasra fellépni). Amúgy ha magassága és a plusz súlya sem gond akkor gtr azért sok mindenben ügyesebb.
Amúgy én wolf warrior x el voltam "terepezni" (szántóföld és tavak) melletti utakon. 30 nál gyorsabban nem tudtam menni kő kemény az a gép is, de amúgy mocskosul rajta volt az úton.
Ha nem kell végtelen hatótáv lehet egy warrior is elég lehet. Sokszor sokkal kényelmesebb hogy 36 kiló a gép és nem 52 (vagy 62 vagy mennyi a gtr)"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
nagyúr
válasz Vikthor #26748 üzenetére
Nem feltétlenül. Illetve extra kiadásokkal, és szervizigénnyel természetesen igen.
Ha sima mechanikus fék, akkor egyszerűen átakasztod a bowdent, és kész. Ha!
Ha odaér a bowden, mindkét oldalra rendesen. Általában oda szokott. Ha végig a
kormányoszlopban van elvezetve, és fent csak annyi a döntés, hogy jobbra, vagy
balra vezetjük. Ha kormányoszlopon kívül van, akkor már lehet jobban kicentizve,
illetve, ha szélesebb kormányt akarunk, mert veszélyes a túl keskeny, akkor is...És ez csak a bowdenes. Hidraulikusnál a fékcsövet kell átrakni, ami megint csak
nem triviális: lehet, hogy egybe van építve a fékkarral, vagy épp a féknyereggel.
Speciális szerszámok + megfelelő alkatrész nélkül hozzá sem tudsz nyúlni.De amúgy nem érdemes cserélni (úgy általában a féket otthon basztatni), hiszen
minden motoron úgy van, ahogy, és egy (nagy) roller inkább motor, mint kerékpár.Ui: azon gondolkodom, hogy nekem mikor is kellett bowdent cserélni... Amikor a
féknyereg került át jobbról balra, mivel a kormány jobb alsó felén jött ki a bowden,
ahonnan a jobb oldalon lévő hátsó fékhez odaért, ám onnan balra átcincálva nem.
(Meg hát kormányt is szélesítettem. Ahhoz is kellett vagy +8-10 centi ráhagyás.)PociAti: lehet, hogy fordítva van az ok-okozat. Talán azért nyúlt rá a hátsó fékre,
mert észrevette, hogy már elkezdődött a szitálás, és azzal akarta stabilizálni, de
akkor ez már nem segített. Motoros oktató kamionnal magyarázta a dolgot: ha a
kamion eleje kezd el fékezni, akkor a rakomány elkezdi tolni a vontatót, és máris
kész az instabilitás. Ezért a hátulja kezd fékezni, és az stabilizálja a szerelvényt.
Utána jöhet a kombinált fékhatás az első fékkel is, ahogy a Thunder2 manual írja:
ha és amennyiben a videós csóka fordítva csinálta, akkor sajna hibás a dologban.
(Nem tudom, hogy Thunder volt-e, csak hasra kerestem egy erősebb Dualtront...)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Spórolós topik
- Elden Ring
- Asszociációs játék. :)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Autós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest