Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-04-23 22:38:51

LOGOUT.hu

A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#30851) Cseri0058


Cseri0058
őstag

pár emberkét felvettem. ha valaki akar vegyen fel
még kezdő vagyok :)
Cseri#2926

(#30852) F-ECT$ válasza Cseri0058 (#30851) üzenetére


F-ECT$
titán

Sok sikert, jó lapjárást, vastag pénztárcát! ;]

Dive ever, work never.

(#30853) P00By


P00By
nagyúr

Ezt a rohadt face huntert de utálom. Teljesen elveszi a kedvemet az egésztől :(

(#30854) adrian94 válasza F-ECT$ (#30848) üzenetére


adrian94
őstag

Köszi :R

(#30855) Hujikolp


Hujikolp
őstag

Végre sikerült! :C Mage :DD

(#30856) P00By válasza Gyuri27 (#30798) üzenetére


P00By
nagyúr

Igen, ha az elején nincsen tökéletes kezem, akkor bedarálnak. Egyébként élvezetes lenne, csak a meta nem engedi még :O

(#30857) Gyuri27 válasza P00By (#30856) üzenetére


Gyuri27
félisten

Casuálon megyek vele. Jó. De gyors nagyon a meta vagy otk van.
1000 éve pl nem láttam kontroll warrit, druidot, palát. Rushol mindenki.
Délután kaptam egy face warlockot. Full charge. Jobb is mint a face hunter mert ott kifogy a kezed. Na neki nem fogyott. Úgy elvert mint a büdös sz.rt. :DDD

Amd - Radeon - Ryzen

(#30858) Mister_X válasza Hujikolp (#30855) üzenetére


Mister_X
nagyúr

Őszintén? Rank20-on könnyű. De azért grat.

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#30859) Hujikolp válasza Mister_X (#30858) üzenetére


Hujikolp
őstag

Még csak 5-e van :DDD
:R

[ Szerkesztve ]

(#30860) Sturdiridge válasza Mister_X (#30858) üzenetére


Sturdiridge
tag