Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
nfsu17
veterán
Szia!
8100 km van benne.
5W20-as a gyári olaj.
Szerintem szerethető karakterisztikájú motor, de szívó után kicsit fura érzés még mindig.
1500 ford./perc alá nem érdemes menni, pedig sok szívóval még simán lehet gurulni akkor is. Ez is bírja, de nekem fülre nem szimpi a hangja, mintha már "túl alacsony" lenne a fordulat. Vagy ez ilyen, és semmi gond ezzel, ezt még nem mondta meg senki.
2300-tól aztán megindul és jön az erő.
Városban nem érdemes 4-et kapcsolni (eddig mindegyik szívóm simán ment városban 4-esben), mert ha meg kell lódulni, akkor sok idő mire erőre kap. 3-asban kb 2000-et forog 50-nél, innen már jobban meglódul.
Elég hosszúak, dízelesen hosszúak a fokozatok...és a hangja is, ha áll...le is dízelezték egyszer. Menet közben aztán mintha másik autó lenne, kb semmi hangja 3000-ig. Onnantól sem üvölt, csak erősebb morgás jön be, nem "vonyító/üvöltő" szívó. Legalábbis az utastérben nincs hangja.
Sokszor 90-nél még agyalok, hogy tegyem-e a hatodikat...végülis bírja, de onnan nem jó érzés megindítani, mert annyira keveset forog, hogy szenvedős.
Sajnos én inkább alacsonyabban tartom a fordulatot, mint azt kellene, a benzinest jobban kellene pörgetni, de az nincs ínyemre.
160-ig gond nélkül, konstans gyorsul, 130-nál sem kell félni, hogy nem tudsz megindulni előzni.
Egy 150LE-s dízel még mindig erősebbnek érződik és biztos jobban is megindul, de a német autópályát leszámítva mindenre elég az ereje és egy előzés sem gond általában.
A fogyasztása olyan, mint az előbb írtam is, hogy a rekord ez a 6,69, a 2. rekord a 6,75.
8,1 a teljes átlag és kb 9,5 a legrosszabb. 10 fölé még nem ment. De ez engem annyira nem lep meg, nem szúrom ki a szemét. A 9,5 is télen jön össze, sok városi rövid távval, sok indítózással.