Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
DeFranco
nagyúr
változó alapvetően a s.em kényes meg a futómű is kihozza a gumi anomáliáit.
ha tuti a gumi jó a centrír akkor csend van, a 4 szezonos barum után az új semperit sokkal jobb volt, a téli után a nyári is jobb stb. m3 és m5 között sőt szakaszonként is nagy különbséget érzek rezonanciában.
a fuótmű geometria ellenőrizve, tökéletes, kétszer centrírozva tetetem fel (a pongrác úton van egy gumis az végre rájött hogy engem azzal lehet megfogni ha ráhagy 30 másodpercet guminként hogy centrírozva is megforgatja és duplanullát mutat a gép) elvileg minden ok.
szerintem én vagyok erre túl kényes, meg féltek minden mozgó részt a kocsi aljában hogy nehogy ez rázza el. de minden ismeretem és minden mérés szerint minden jó amit megnéztünk.