Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Az S3 Graphics történelme III.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Algieba:] Aurora borealis
- [Re:] [Krisztianby:] Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
ReFleXx
addikt
miert nem veszel gyari akksit? az biztos hogy befer meg birja a fordos toltorendszert.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
gabor9991
őstag
Én 12.990-ért vettem 175 magas kalciumos akkut 4 éve, akkor a gyári a duplája lett volna.És még bírja.
Szerintem most is irreálisan drága a gyári.
[ Szerkesztve ]
kcsa
veterán
Én is noname CA-CA akkut használok két éve, 60Ah. Ha csak fele annyit megy mint a gyári, akkor is megérte.
ReFleXx
addikt
nekem 3 evet birt a noname CA akksi
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
ReFleXx
addikt
es ez milyen akksi volt? gyarto / kapacitas
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
gabor9991
őstag
molnarpeter
nagyúr
Ejha, jó árban van Jász/EP beszerzési forrásként az Akkumulatorakcio.hu vált be, de januárhoz képest érezhetően drágultak. CTEK töltő topikban felbukkant akku kereskedő is azt írta, nem szokott lenni különösebb gond ezekkel a magyar akkukkal, nekünk a Golfban EP van.
DeFranco
nagyúr
exide is bírja, olyan technológia (azt hiszem agca vagy ca+?) én is azt vettem bele. a gyári sem gyári csak a matrica azonos meg talán a specifikáció de azok is kevesebbet bírnak már mint amivel leszállították a kocsit.
[ Szerkesztve ]
updog
senior tag
Bakker, látszik hogy a C-Max többet látott már mint én... elindultam otthonról, olyan 2 fok körül volt. Aztán az autópálya közepén jött egy sípolás, hát a barnamaci benézett majdnem Nézegettem mindenfelé hogy akkor most motorhiba, vagy olajnyomás, vagy nem kötöttem be magam 40 kilométerrel ezelőtt, vagy nyitva hagytam az ajtót, vagy úgymaradt a kávéfőző... ja nem, csak pirosra váltott a hópihe
Na bakker, megyek tovább, legközelebb lepillantok, már sárga, mert felment 1°C-ra a hőmérséklet. Pár perc múlva megint sípolás. Szolid anyázás mellett rutinosan lenéztem, nyilván a hópihe megint piros, 0°C. Ezt még vagy háromszor eljátszotta, de igazából kb. úgy járt mint a farkast kiáltó kisfiú, szerintem már azt a sípolást se hittem volna el neki, ha közben kinéz a hajtókar....
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
ReFleXx
addikt
nekem egy jasz plasztikos akku halt be a harmadik evben
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
ReFleXx
addikt
enyembe az exide 29.7k lenne a gyari meg 33.3k , nincs akkora arkulonseg mint a kisebb akksiknal
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
DeFranco
nagyúr
néztem én is gyári fordot, motorcraftot is, végül azért lett exide mert az volt elérhetőbb. (egyébként szerintem egyik sem rosszabb a másiknál, nem is írtam ilyet, ha figyelmesen olvasod amit írtam)
szinte minden ami autó vagy építőipar az 9-től 3-ig van nyitva hétfőtől péntekig külkerületborzasztón így erős logisztika egy hatosecset vagy egy felnikupak is.
[ Szerkesztve ]
kcsa
veterán
Gondolkodtam már én is azon, hogy ha valaha önálló kétkezi munkával akarom keresni a kenyerem, akkor gumisműhelyt nyitok, olyat, ami 13:00-19:00 között lesz nyitva. Napközben én is mindent el fogok tudni intézni, elvinni gyereket iskolába, etc., délután meg jöhetnek az ügyfelek .
[ Szerkesztve ]
Na, ezért kell kikapcsolni a hangjelzéseket Fedcomp. menüben meg tudod tenni.
updog
senior tag
Persze, csak ha kikapcsolom, akkor viszont hiányzik a többi sípolás, úgy megszoktam
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
Még nem is figyeltem, hogy mikor mit mutat. Szerintem a 2005-ös mk2-ben piros a hópihe ha fűtök, van sárga is, azt nem tom mi, meg talán kék is ha megy a légkondi. De nem 100%. Sípolás nincs, csak pilács felkapcsolva hagyásakor és biztonsági öv riasztáskor.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
kcsa
veterán
A hópihe nem a belső hőmérsékletre figyelmeztet
Piros: 0 fok alatt
Sárga: 0 - 4 fok között
kelly416
veterán
Fóka mk2 (2006) sárga 1,2 valamennyi foknál, 0 és lefelé piros, nekem sem sípol. Szerencsére.
Tudta rosseb. Még csak két hónapja van meg és eddig ~850km-t tettem bele 90%-ban városban, de annyi kiderült, hogy igencsak elszoktam a nem szervós tragacs rönyótól. Kínszenvedés tekerni, ha este nekem kell beállni vele tető alá.
Mondjuk a színkódok lehetnének fordítva három színnel akkor, ha már külső hőt szimbolizál.
Piros - ha kiszállsz leolvad az arcod.
Sárga - szobahőmérséklet
Kék - csak akkor szállj ki, ha ruszki vagy.
Ja és még mindig frusztráló, hogy nem lehet az anyósülés magasságát állítani. Fájt volna a Fordnak ez a fícsör ha beleteszi? Korabeli bömösökben például van, ha jól tudom. Legalábbis láttam kettőt-hármat és azokban mind volt.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
kelly416
veterán
Nem tudom, miért nem, az enyémen állítható a magasság, pedig nem csúcs-felszereltségű. Nem lehet, hogy egy angol anyósülésen ülsz?
A hópihe meg ne világítson nekem semmilyen színen, amikor leolvad az arcom. Az csak 3-4 fokig világít, vagy lehet, hogy csak 2-ig, felette nem látszik. Köszöni szépen, van külső hőmérő számértékes kijelzéssel, olvasd le, hogy Neked az arcleolvasztó, vagy szoba vagy bármi.
kcsa
veterán
Fizetős extraként rendelhető volt, ha jól emlékszem. De ilyenkor szoktam angol bontott vezetőülést javasolni, az biztosan állítható, az angol ülésvázból és a saját párnákból és kárpitból össze lehet rakni "ugyanazt" csak állíthatóra.
kelly416
veterán
Hopp-hopp. Nem szóltam, kimaradt az "anyós". Azt hittem, a pilóta ülés nem állítható. Az anyós nekem sem az, vissza is vontam az előző h.sz-em első bekezdését.
Na ja, oké. Majd jövőre megcsinálom, ha asszony továbbra is bazsalyog miatta.
Ma kibontottam a múltkor vásárolt szélterelőt, amit az első ablakokhoz vettem. A dobozból kivéve már láttam, hogy baj lesz, Skoda Octavia volt rávésve, nem is jó a kocsihoz, odapróbáltam, hátha kompatibilis, de nem.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Délután el akartam menni az autósboltba, mert megjött a jobb első doblemezem, de hát sajnos csak kerregett, nem tudtam beindítani. Pedig reggel és jómúltkor hajnalban, mikor -7°C volt, akkor is pöcc-röff indult.
Nem kapott elég feszt, a sok városban mászkálástól lehervadt az akksi (meg ki tudja milyen "öreg"). Így vettem abból is egy újat (B:aren) 54mAh, a Gigawattos 56mAh-s pedig holnap töltőre fog kerülni...
Kezdem kicsit unni ezeket a nagyobb kiadásokat (mondjuk összetehetem a kezem, h nem az önindító volt, "csak" az akku). Elég volt már az idénre. Pár hoszabb távfutást be kell majd iktatni a hónapban {Dv-Pécs, Dv-Szekszárd, Dv-Bpest).
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Monyos
aktív tag
sziasztok!
Egy ideje nézegetem a használt autókat, először csak céltalanul böngésztem, de végül a Ford Focus MK2 (2006 körüli) típusnál kötöttem ki. Felszereltségben, külsőleg, belsőleg és mindezek mellett még árban is megfelelőek.
Mindenképp benzinest szeretnék, a fórumokat olvasgatva inkább az 1.8 és 2.0 lenne szimpatikus teljesítményben és az olvasott vélemények alapján nem is sokkal szomjasabbak, mint a kisebb testvérük.
Jó lenne Ghia/Titanium felszereltséggel kifogni egyet.
A felhozatal elég sűrű, viszont ami furcsa, hogy az árazás is elég vegyes. Vannak nagyon jól felszerelt, képek alapján nagyon jó állapotú modellek és ugyan ennyiért gyengén felszerelt sok kilométeresek is.
A talált típusok alapján én 1.2m körül gondolkodnék, ez reális vagy feljebb kellene mennem?
Szerintem 1.2m-ért az alap, normális 1.6-osok kaphatóak.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
kelly416
veterán
A szép képpel ellátott, látszólag jó autók általában gyanúsak, de sok esetben meghazudtolják az első benyomást, csak meg kell látogatni őket egy szakival együtt, mert másképp van sz*póroller esély.
Én év elején vettem egy 2.0 tdci-t (2006 Titanium), Luxemburgból hozta be a koma a lánya autóját, mert ott vezérlést cserélni majdnem az autó ára lett volna, itthon meg 1.1M volt a gép névre íratva, 120-ért meg megcsinálták a szervizét hivatalosan, szervizkönyvestől, mindenestől. (Kicsit más a használt autó és a munka értéke arrafelé.) És mondjuk ez is roller lett, de csak egy autószerelő miatt, egyébként se rozsda, se semmi egyéb baj az autóval. Ha az a szerelő nem olyan, amilyen, egy 25000-es szilikoncső cserével megúszom 2 nap alatt, és ennyi. Azóta kb. csak tankolni kell, és kínlódok a kütyü-mütyükkel, FMtransmitter, ledes beltér világítás, egyéb, de magának az autónak kutya baja.
Ezt csak azért írtam le, mert lehet nagyon jó példányokat is kifogni, ha szerencséd van, és legyen erre példa is itt.
szab13
aktív tag
Szia!
Én is hasonló "cipőben jártam" 1 éve. Végül 2008-2010 és 1,5 lett belőve.
sokat olvastam az 1,6-1,8-2,0 benzinesekről, végül 2008 Mk2,5 1,6M 1,8 ffv lett Nem bántam meg, kell a kombihoz 125Le .
Fogyasztásban pedig nyáron 7-7,5 télen 8-9.
Ami érdekes, hogy Trend felszereltségű, de téli csomaggal. Tehát pl. nincs első ködlámpám, 4 el ablak, tempomat.
De van fűthető első szélvédő,első ülések digit klíma és nekem ez fontosabb volt. Tehát nem feltétlen kell ghia.
Amire figyelj ,ha német autó az a rozsda. Komplett kipufogót cseréltettem, mert nem volt túl "szép" Küszöbök rendben vannak.
[ Szerkesztve ]
Szerintem az én kipufogóm is valahol lukas lehet, jobb oldalon hallani, hogy nem valami szép a hangja.
A rezonátor is csereérett, de azt majd csak januárban miután levették, mert nem tudni milyen méretű kell belőle, tavasszal/nyáron pedig ha lesz rá keret akkor komplett auspuff rendszer csere.
Monyos: Én két hónapja vettem 2005-ös 1.6 benzin kombit (elvileg Trend Plus felszereltség, bézs belsővel, digit klímával, ködlámpával, 100 lóval, hacsak el nem szökött pár belőle az évek alatt), mindenképp érdemes elmenni megnézni élőben (fénykép alapján nem veszünk autót látatlanban), szerelő ismerőssel átnézetni, aztán áttolni egy szervizbe állapotfelmérésre! Ha fent van a kocsi az emelőn, sokkal többet meg lehet tudni róla és ez alapján dönteni.
Én speciel 1 milliót szántam az autóra és a negyedét szerviz/alkatrész/munkadíjra (mivel ennyiért hibátlant úgysem kapni), ki is adta az első két hónap ezt az összeget, sőt már most picit át is csúsztam ezen.
(Vezérlés csere, olaj és szűrő cserék, fagyálló, első főtengely szimmering, első lengőkar szilentek, gyújtógyertyák, első ablaktörlő lapátok, téli szm folyadék, komplett hátsó futómű javító készlet, hátsó lengéscsillapítók, 2db H7 égő, elsősegély doboz, felújított szervokormány szivattyú mert már hangja van, plusz tegnap vettem bele egy új akkut is, mert a sok városi furikázás lenullázta az ismeretlen ideje benne lévőt.)
+25k volt még ebayről rendelt mindenféle csecsebecse (középső kartámasz, hátsó embléma, bőr kormányvédő, új tanksapka kupak, esővédő tükrökre, szélvédő takaró, telefon tartó, stb...).
Fogyasztás városban eddig 8-9L, városon kívül nem sokat mentem, de 6,6L környéke. ~50k-ért tankoltam bele és eddig megtettem vele ~900km-t.
Mire ebből olyan autó lesz, amilyet szeretnék, mire megjön márciusban a baba, addigra kábé 1,4m lesz a vége. Most a vételáron felül hirtelen 284k-t költöttem rá (alkatrészek kedvezményes áron), ebben egy szerelési díj van, ami a vezérlés, szűrők, folyadékok, gyertyák és a szimmering cseréje volt.
Ha olyan kell, amibe csak bele kell ülni és tankolni, meg a kötelezőket cserélni, az nehéz lesz, de nem lehetetlen. Legfontosabb a személyes megtekintés, egy hozzáértő szaki nézze át és az állapotfelmérés. Ha ezek megvannak, sokkal könnyebb a végén dönteni.
Ha érdekel az én kálváriám, ITT megtalálod.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
szab13
aktív tag
Igen ezt elfelejtettem írni , hogy +100-200k kellhet még szervizre.
Nálam is, egyből ,gyertya, olaj, szileng, első tárcsa + betétek, akku, klíma tisztítás stb
Ez ilyen....
kelly416
veterán
Két kérdés. Az egyik a tanksapka. Zárhatót vettél? Az enyém kifogástalan állapotban van, csak félek tőle, hogy felfeszítik az ajtót (ez eddig elkerülhetetlen, úgy gondolom), letekerik a tanksapkát és szétbarmolnak mindent odabent, ameddig lopni akarnak. Merthogy legjobb tudomásom szerint ezekben már van valami rács is, hogy ne tudjanak letolni gumicsövet a betöltőn a tankig, de az olyanokat, akik felfeszítik a tanksapka ajtaját, ez nem érdekli. Bár pont ezért, java részt olyan helyen van az autó, ahol meg kellene küzdeni egy rotival is ezen művelet közben, az udvaromon. Viszont amikor nem otthon éjszakázom, azért megfordul a fejemben, hogy mire megyek ki majd reggel...
A másik pedig a tükör esővédője. Hogyan tetted fel? Nekem a gyári ragasztó úgy elengedte, mintha muszáj lett volna. Este feltettem, helyére nyomtam, mindent megtettem amit csak tudtam, reggelre a földön volt az egyik, a másik csak beszorult a tükör meg a háza közé, egyébként leesett volna az is.
És tény, hogy tegyem a kezemet a szívemre, Hozzád képest is keveset költöttem (volna, ha nem barom a szerelő) az autóra. Gyakorlatilag szerviz 120 amiben vezérlés, olajak, szűrők, hűtőfolyadék cseréje volt benne, 20 körül volt eBay-ről a turbónak a szilikoncsöve, ezen felül saját szórakoztatásomra vettem ugye multikormányt 20-ért, bal első ajtó gumikédert (mondjuk az azért kérte a cserét), és egy utastérvilágítás izzóm ment ki. Sem egy teleszkóp, sem egy rugó, sem gömbcsukló, sem semmi nem mondja, hogy csereérett. Még a kipufogóm sem rozsdás. Kivéve a kettős tömegűt , de mivel majd 200.000km van benne (ugye eleve úgy vettem, hogy vezérlés cserés lesz hamarosan), tudtam, hogy hamarosan ez is beköszönt. Ha összeszámolom, 1,1misi meg 120+20+200... még mindig 1.440.000JMF a vége egy 2.0TDCI kombinak vonóhoroggal, tolatóradarral, szélvédő fűtéssel, és valljuk meg, élménnyel, mert elég jól gurul. Az ülésfűtés és a hátsó elektromos ablak hiányzik csak nekem, de hát ez van.
Nem zárható. Csak a gyárinak elszakadt a műanyag zsinórja és egyszer már hagytam el egy tanksapkát, mikor 10 éve félkómásan tankoltam egy hosszúra nyúlt éjszaka után hajnalban, apám akkori kölcsön furgonjába...
Nem, nem ittasan/másnaposan vezettem haza, csak akkor udvaroltam az asszonynak. Na. Egy tanksatyiba került.
Tükör esővédőjével kapcsolatban én is szkeptikus voltam, de volt itthon két kis szorítóm, azzal fogattam oda, ahogy tudtam. Kábé 6-8 órát volt rajta mindkét oldalon mindkét szorító. A két szélén szépen fel is ragadt, de a közepén nem, mert odáig nem ért el a szerszám.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
kelly416
veterán
Ha nekem is csak egy tanksatyiba lenne az Asszony...
Értelek. Akkor no para, majd tavaccsal veszek kétoldalú ragacsot, feldobom újra, de lehetőleg a tükröt kikapom addig belőle, beszorítgatom, aztán reménykedek. Merthogy ilyen szorítgatóm nekem van vagy 6, 4-el oda is férek, ha nincs benne a tükör. Vagy lehet, ha durván kibuktatom, akkor is, de majd csak tavasszal ragasztok újra akkor is. Köszi a tippet.
Nincs mit. Én sem mertem nagyon piszkálni a tükröt, mert elettonyos, ezért sem fért a szorító középre. De tartja magát.
Most varázsoltam fel a Szatuna légterelőket az első ajtókra. Most úgy vagyok vele, hogy nem tudom, ez így többet árt-e, mint használ.
2x3 darab rögzítő befeszítőt kaptam hozzá (szokásos 2x2 helyett), de a fölső saroknál a jobb oldali ablak nagyon nehezen löki oldalba a terelőt és csak erőlködve tudja feltolni az üveget a motor. A vezető oldalon nem ennyire vészes a helyzet, de ott is útjában van a műanyag, de azt könnyebben félrelöki és prímán felszökken az ablak.
Most reszelgessek a műanyagon pár millimétert a jobb oldalt, vagy mit csináljak vele?
Kollégámnak említettem két hete (Opelja van), hogy szeretnék én is szélterelőt, azt mondta egyrészt jó, mert nyáron nem kell teljesen felhúzni az ablakot és nem is párál be (plusz aki bent dohányzik, ott szépen ki tudja húzni a levegő a füstöt), de cserébe hangosabb (menetszél) és útban lesz az üvegnek a műanyag felhúzáskor. Utóbbi sajnos beigazolódott, remélem a szélzaj nem lesz nagyobb. Szombaton kiderül, akkor megyek városon kívülre is.
Akinek van ilyen/hasonló szerkezete, az írja már le mi a tapasztalata. Köszi!
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
kelly416
veterán
Aki autóban dohányzik, megtanulta, hogy kell szélterelő nélkül élni, szerintem. Az ablak bármikor lehet résnyire lepattintva (bár ilyenkor zajos), és ha átlóban csinálsz huzatot (pl. BE és JH megnyitva centire), huzatot, mindent kiránt.
A műanyagokat én reszelgetném gyorsan a helyedben, és ezért vívódtam mostanáig én is ilyen beszerzésén, mostantól tutira megélek nélküle. Nekem ne feszítse semmi az üveget feleslegesen, és ne kínozza az ablakemelő motorját.
Ebben az autóban nem dohányoztak és ha rajtam múlik nem is fognak soha.
Ha munkahelyen a szabad ég alatt elszívok pár füstöt az oké, de sem a kocsiban sem otthon például nem bírom elviselni és nem is füstölgök pláne, hogy após-anyós egész nap bent dohányzik és ilyenkor télen csukott ajtó/ablakoknál az összes füst felfelé száll a tetőtéri szobák felé.
A műanyagokat én reszelgetném gyorsan a helyedben, és ezért vívódtam mostanáig én is ilyen beszerzésén, mostantól tutira megélek nélküle. Nekem ne feszítse semmi az üveget feleslegesen, és ne kínozza az ablakemelő motorját. -> Igazad lehet, bár télen nem nagyon kell lehúzott ablakkal vezetni. Majd kitalálok valami okosságot.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
kelly416
veterán
Nem is azt mondtam, hogy autóban füstölsz. Én évekig csináltam, tapasztalatból tudom, hogy aki rá akar gyújtani autóban, az rá tud szélterelő nélkül is. Vagy hagyja abba az egyiket, ameddig a másikat csinálja.
Évek óta nem gyújtottam rá, nem is tervezem egyhamar másképp előadni, de autóban most már, hogy a családom nem dohányzik, nem lehet senkinek. Mármint az én autómban.
Ha a tetőtérben laktok, akkor tényleg gatya lehet. Én sem szeretem meglátogatni Anyámékat, mert ahányan megyünk, annyi rend ruházatot kell kimosni utána. Fater szintén évek óta leszokott, Anyám napi egy dobozzal megelégszik, és most fokozottan korlátozott szellőztetés mellett katasztrófális. Egy hétig oda voltak, én jártam át kutyát etetni, még egy hét után is volt szag, pedig kb. 24 óra szellőztetéssel kezdtem, ha már egy hétig úgy sincsenek otthon.
Mikor a frissen mosott és agyonöblítőzött, kint száradt ruhának is cigifüst szaga van beszedéskor, mindig megnézem újra a skandi lottószámokat, nem-e néztem el véletlen legutóbb a számokat, mert ha stimmelne, akkor költöznénk.
Akkor jön ki nagyon, mikor elutazunk pár napra valahova. Kivesszük a bőröndből a felhúzandó ruhát és épp csak le nem hányjuk egymást asszonnyal. A baj az, hogy a falak, a bútorok, minden beszívja ezt.
Én 10 évig aktívan cigiztem, mára csak melóhelyen gyújtok rá (stresszre fogom), otthon soha. De zavar.
Alá kéne feküdni a verdának, a jobb oldali műanyag dobbetétet kéne betenni/lecserélni, de nem visz rá a lélek, hogy levegyem a kereket. Mert ha vissza is rakom, tutira húzni fog valamerre, futómű állításra meg már nem akarom vinni idén, majd csak tavasszal, ha felkerültek a nyári pacskerok.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
kelly416
veterán
Elhiszem. Én nem csinálok ilyent, mert rágyújtanék máskor is. Egyébként meg sajnállak, én amint 2Ft-ot kerestem, már költöztem el otthonról. Ok, későn fejeztem be a fősulit is, de inkább megcsinálok mindent magam (mosás, mosogatás, takarítás, stb...), csak ne kelljen Anyámékkal élni. Szeretem Őket, minden tiszteletem az Övék, de mindig a kicsi fiuk leszek, mindig "ugorj el ezért vagy azért" van, ha vizsgaidőszak volt, ha bármi történt, meg mindenbe beleszóltak mindig. Úgyhogy nálam nem volt kérdéses a prioritás, minden zseton elment majdnem az albérletre az elején, de akkor is léptem.
És igen, min. 10 évig szívtam én is, volt amikor már a napi 1 dobozt közelítettem, és sokszor jobban zavar vagy hamarabb szóvá teszem, mint Feleségem, aki sosem dohányzott.
Miért húzna akármerre ha csak simán leszeded és visszateszed? Vagy én vagyok eltévedve? 5 csavar, kerék le, cseréled a műanyagot, kerék fel és 5 csavar vissza. Nem szeded le a kerékagyat, kormányösszekötőt, semmit. Ettől miért húzna akármerre összeszerelés után?
molnarpeter
nagyúr
Kerék levétele nem módosítja a futómű geometriát, teljesen nyugodtan nekiállhatsz otthon! Csak a csavarokat ne húzd túl Ha már ott vagy, mosd ki a kerékjáratot, akár mindkét oldalon, VW-nél ott évente takarítani kell,mert összegyűlik a piszok.
+molnarpeter:
Nem tudom. Anno mikor a rönyón cseréltem szett kereket, a csere után mindig vagy jobbra, vagy balra kezdett el húzni.
Tető csomagtartót hogy lehet felvarázsolni a gyári tetősínre? Kéne venni egyet. Az enyém is ilyen (kölcsönzött kép).
Végül is, ha innen nézem már én sem otthon lakom.
Asszony nem akar lakásba költözni akkor sem, ha ingyen adnák. Valahol megértem. Egy kertes családi ház azért mégis más, pláne most majd gyerekkel. Mikor fősulira jártunk elég volt kettőnknek egy szoba is a negyediken. Ez most kicsit más.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
troll81
addikt
Sziasztok mk1 ford focus kombihoz keresek gyari motorter takarót alura hol keresem illetv van e volt e neki? Meg egy motorhazteto szigetelest is keresnék. Köszönöm.
ReFleXx
addikt
elozo auto sarvedoivenek rohadasabol tanulva, kb evente egyszer megkene jatszani, hogy ledobja az ember mind a 4 dobbetetet es kitakaritja ami mogotte osszegyult, csak eddig meg soha nem vitt ra a lelek
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
molnarpeter
nagyúr
Golf 4-et kezelgetek, annak csak elöl gyűlik, de azt nagyon otthon cseréljük a kerekeket, mikor lent van, pár csavar ki, dobbetét félrehajt, slag, és vissza
molnarpeter
nagyúr
Fb csoportokba érdemes megkérdezni
ReFleXx
addikt
nah majd tavasszal lehet raszanom magam
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
ReFleXx
addikt
mi lett vegul a szelephezag allitassal?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
molnarpeter
nagyúr
Ott más probléma volt valószínű, ha egy emelés elvitte, vagy a kerekekkel lehetett valami szerintem...
molnarpeter
nagyúr
Akkor szoktam én is, hogy kivigye a téli sót
kelly416
veterán
Az fura, nem kellene így lennie. Én 20 éve cserélgetem a családban az autókon a kerekeket (18-19 lehettem, amikor egyszer nagyon siettem, udvaron csak simán keresztkulccsal és hidraulikus emelővel 7 perc alatt cseréltem le a 4 kereket), és soha semminek nem kellett utána állítani. Volt Passat 2db is, Fiesta szintén kettő is, Clio megint 2, Fóka... asszem ennyin cseréltem én, ami saját. Plusz haverok ilyen-olyan autói, Astra, Escort, Suzi.
Amikor a jelenleg is általam használt Clio-n kormányösszekötő porvédőt cseréltünk, akkor elment a futómű kicsit, de hát ott azért kissé nagyobb bontás van.
Ha a csomagtartóról van híred, várom szeretettel, mert nekem is ilyen sínem van, az előző autómon volt csomagtartó, néha hasznát is vettem (pl OBI-s karácsonyfát haza vinni 60km-re), úgyhogy hasznos.
Persze, hogy más, de gyűjtögessetek, dobbantsatok, mert a gyereknek kicsit sem tesz jót ebben a pácban felnőni. Én is kiszámoltam, 40 volt az albérlet, most 60-65 között van a törlesztőrészlet 15 évig, kiköhögöm valahogy inkább azt a +20-at. Az albérletet életem végéig fizettem volna, ezt csak 15 évig (szerencsére nem deviza hitel).
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bomba! HP EliteBook 1040 G7 x360 Érintős Hajtogatós Ultrabook Tab 14" -70% i7-10710U 16/256 FHD LTE
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.