Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz
kocsisg73 #15848 üzenetére
Van egy tesztmódszer az akkura.
Ha teljesen fel van töltve és visszarakod az autóba, gyújtást adsz indítózás nélkül és felkapcsolod a tompítottat két percre. Majd lekapcsolod, leveszed a gyújtást és egy multiméterrel rámérsz az akkusarukra. Ha 12.7volt alatt van, akkor jó eséllyel cserés lesz. -
-
kocsisg73
csendes tag
válasz
gabor9991 #15847 üzenetére
Köszönöm.
Az aksit most feltettem töltőre mert a sok próbálkozástól lemerült.
Bár végzettségem autószerelő, a villamossághoz nem nagyon értek, inkább mechanikus ember vagyok.
Laikusként az el tudom képzelni, hogy a relédoboz az alacsony feszültség miatt kattog.
De (hangsúlyozom nagyon laikus vagyok az elektronikában) ha a világítás kapcsoló le van kapcsolva (azaz az áramkört megszakítom), akkor indítózásnál miért villan fel a fényszóró? Áthúz valahol? És menet közben miért gyengül el néha a motor, ha a generátor elvileg ellátja a rendszert?köszi!
-
kocsisg73
csendes tag
Sziasztok, segítségeteket kérném. Ford Focus 1.6 benzines. Szerelőnél volt a kocsi, ahol többek között katalizátort és váltó bowdent is cseréltek. 2 hét után néha le akart állni a motor, néha erőtlen is lett. Aztán egy hete reggel kiálltunk az utcára, délután be akartam indítani, beindult de nagyon alacsony volt az alapjárat, le is fulladt, majd onnantól nem indul be. Elején még 1-1 robbanás hallatszott, de azóta az se, csak az önindító forgatja a motort. Ami furcsa, hogy indítózáskor a fényszórók felvillannak (lekapcsolt lámpáknál!!!) és az anyósülés előtti relédoboz össze-vissza kattog. Több szerelőt megkérdeztem, szinte mindenki azt mondta, hogy valami testkábelt nem tehettek vissza a helyére. Trafót is cseréltem (típushiba), az egyik henger érintkezőjénél látszódott az égésnyom is, de nem segített. Kiszedtem a légszűrő házat is, mivel a bowden cseréhez a szerelőnek is ki kellett szednie, ott mennek a testkábelek is. Mindegyiket végignéztem, mindegyik a helyén van. Nem értem...
Valaki találkozott már hasonló problémával? Előre is köszönöm!
-
pulffy
őstag
Sziasztok. Mi a vélemények, véleményetek ezekről az EcoBoost motrokról? Ugye 1.0 és 1.5 literesek. Ha jól tudom akkor mind a két fajta 3 hengeres? Nekem most Cmaxom van (1.6TDI 2006os) ezt szeretném majd lecserélni jövőre tetszik Kuga, meg az új Cmax tudom azert nem egy kategória, de még nem tudom mit engedhetek majd meg magamnak, na de az majd akkor lessz. Mondjuk azt már eldöntöttem hogy dizelt nem akarok, ezért is érdeklődök. Egy két ismerős, kolega akik persze nagyon okossak azok rögtön azt mondják hogy pl az 1.0 az kis motor az nem birja majd alatta sokáig, kifingik stb. 1.5 amit ugye a Kugánál van hogy az alá a kaszni alá se jó mert gyenge blabla. Amugy a Cmax ban is van 1.5 EcoBoost?
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
2005-ös Ford Fiesta Comfort, 1.4benzin. A jobb első ablakemelő nem működik. Illetve a belső csomagtérnyitó gomb sem. Az elsőt feltételezem könnyebb diagnosztizálni/orvosolni mint a másodikat. Vagy tévednék?
A csomagtérnyitó bowdenes? Vagy miként működik? A kulcson lévő gombbal sem nyílik.
-
3L1T3
addikt
Egy gyári kulcsom van az autóhoz. (Ford Focus MK2 2005 1.6 116 hp benzin) Tudtok ajánlani , hogy honnan tudnék venni plusz kulcsot? Esetleg meglehet oldani, hogy bicska kulcsháza legyen?
Köszi!
-
#31733248
törölt tag
Csináltam egy fogyasztástesztet a Mondeoval. Budapest külvárosából a Belvárosba ingáztam vele, óvatos stílusban, start-stop értelemszerűen bekapcsolva (hidegindításokkal mindkét helyen). 20 kilométert tettem meg durván 45 perc alatt. Átlagfogyasztás: műszer szerint 7.7 liter. Meglepően jó.
-
Hikvision
senior tag
Ford S-max 2006.12, 2.0 DuratecHE, vezetett szervizkönyv, valós 190.000.km, tankolásonként legalább 1 Liter olaj elfogyasztása....
Elkészült a beavatkozás, hengerfej lekokszosodva, szelepszárakkal együtt, dugattyú gyűrűk olyan puhák voltak mintha egy kólás dobozból lennének, alattuk szintén koksz.
Hengerfej teljes rendbetétele ( síkolás, szelep becsiszolás, csészézés, szimmeringek stb), Goetze gyűrűgarnitúra.
A nagy szerencse, hogy a henger, a dugattyúk, a hajtókarcsapágyak, újszerű állapotban voltak.
Teljes tömítés készlet, hengerfej csavarok stb.
Ami érdekes, a gyári 190ezret futott lánc minimális nyúlást mutatott, mondom akkor cseréljük azt is, Cromaxból megrendelve alvázszám alapján, meghozták a szettet gyári ford dobozban, benne made in ITALY lánccal, ami azon kívül, hogy sorjás volt, oldalirányban akkora csaplógása volt, hogy ha a végénél fogtam meg majdnem visszahajlott, hosszúságra 1mm-el rövidebb volt mint ami benne volt, tehát nem nagy nyúlásról beszélünk.
Kérdezem, hogy akkor ez most vicc, vagy hol a gyári lánc? Cromaxba csak annyit mondtak, hogy ez a gyári ezeket adják el, de kibontottak egy Febi/Swag láncot és abban centire pontosan, szinre szagra ugyan az az ITALY lánc volt mint a gyári original dobozban, csak pont fele annyiért...
Erre mondták, hogy már nem kell csodát várni, nincs normális alkatrész, a fordnak nem érdeke...
Úgyhogy visszakerült a gyári lánc, az a többihez képest új állapotban volt.
Az egész művelet, szívósor felújítással együtt kb 350ezerből állt meg.
-
3L1T3
addikt
válasz
gabor9991 #15821 üzenetére
Ez egy 60.000 Km-es lényegében újszerű állapotban (persze korából adódó hibái vannak) lévő autó. Ausztriából lett behozva 2 hete, egy öreg nénié volt aki időközben meghalt. Vezetett szervvízkönyvvel 5.000 km-enként olajcsere és vezérmű csere is volt benne 50.000-nél.
Szerintem garázsban állt eddig ezért nem tűnt fel senkinek. Persze megnézem majd a gyertyákat is. Sajnos nálunk az utcán áll az autó , ezért is jött ma az ötlet, hogy felnyitom mert olvastam erről a széria hibáról.
-
tailor
őstag
válasz
Goose-T #15816 üzenetére
Ez csak a sima, 100 lovas 1.6 motornál működik, ha Ti-VCT motorú, akkor nem, arra ugyanis nem jó ez a burkolat. 1.4-gyel nem tudom, mi a helyzet.
3L1T3: Vegyél új ablakomosó fúvókákat, amik legyező alakban szórnak: LINK. Ezek már nem folyatják a vizet a motorra (merthogy itt, a fúvókák csatlakozásánál folyik rá a víz a szelepfedélre).
Üdv,
-
#31600896
törölt tag
A 2 hátsó futóműrugót akarom cserélni MK2 focusban. Melyik márka javasolt belőle?
-
3L1T3
addikt
Sziasztok,
Ford Focus MK2 (2005) ferdehátú autót 1 hete vásároltuk. A mai nap esőzés miatt felnyitottam a motorháztető mert olvastam, hogy széria hiba ezeknél az autóknál, hogy az ablakmosó fúvókánál beázik és megáll a motor tetején a gyertyáknál a víz.
Sajnos a mi autónkkal is ez történik. Milyen megoldási lehetőségek vannak erre?
-
SPeti1984
senior tag
Nekem pl Focus 3-nál a facelift előtti tempomat megoldás sokkal kézreállóbb volt, mint a most búcsúztatott 2015 utániaké. De még mindig sokkal bonyolultabb mint pl egy Opel Astra J, Meriva B, ahol simán 1 újjal tudok mindent működtetni.
-
#31733248
törölt tag
válasz
Pikkolo^^ #15807 üzenetére
Az, hogy nem ergonomikus a kialakítása, szinte egy síkban vak a gombjai. Emiatt jobban kell figyelni a gombokra, én gyakran le is nézek emiatt. Ugyanígy az audiórendszer kormányról való kezelhetősége is elmarad ergonómiában a Skodáétól. Azon egy jól megtalálható tekerőgomb állította a hangerőt, ezen meg egy négy irányú kapcsolót kell kitapogatni. Apróság, de kár érte.
-
#31733248
törölt tag
Mondeo 1.5 Ecoboost tapasztalatok:
A bejáratás első 1000 kilométerénél 9 liter feletti átlagfogyasztások voltak, az mostanra rengeteget mérséklődött: elsősorban autópályán, kisebb részben városban, elhanyagolhatóan kevés országúttal 7.7 literen áll most a fogyasztásmérő (kb. ennyit fogyaszt műszer szerint egyenletes 140-nél is). Ezzel egészében véve elégedett vagyok, bár a korábban használt Octavia (1.4 TSI 150 lóval) takarékosságát nem éri el, igaz, nehezebb is 3 mázsával.
Országúton és autópályán jól érezni a 165 lovat: kellemesen, nyomatékosan húz, miközben csendes marad. Szívem szerint mindenkit beültetnék egy dízelbe, majd utána a benzinesbe, mondja meg, melyik tetszett jobban...
Nagyon komoly különbség van kulturált működés terén a benzines javára.
Az autó kényelmes, szép, nem zörög, szinte minden szempontból jól érezhető előrelépés az Octavia után. A tempomat vezérlését viszont nem gondolhatták komolyan... Nagyon bénán lett megoldva. Ugyanígy a 9 hangszórós audiórendszer is halványabb a vártnál. Ugyanígy hiányoznak a csomagtérből az ügyes rögzítő fülek is, de ezeket utólag pótolni fogom.
Egészében véve nagyon elégedett vagyok, azt hozza, amit vártam tőle.
-
gabor9991
őstag
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Egy 2004-es 1.3-as Fiesta-nál mitől lehet az hogy este bejártam vele reggel nem indul el az autó, és azóta sem. Tekeri de nem indul be. Szikra van, gyertyákon látszik hogy benzint kap, gyújtás ráadásakor hallani a benzinpumpát is hogy megy. Találkozott valaki már ilyennel?
-
#31600896
törölt tag
Üdv. A 2 hátsó futóműrugót akarom cserélni MK2 focusban. Melyik márka javasolt belőle?
Új hozzászólás Aktív témák
- MultiPro Go FDP22.130GY
- Tchibo Esperto Caffe szemes kv föző hibátlan működéssel
- ÚJ, BONTATLAN Bespoke AI Jet Ultra álló porszívó 400 W - GYÁRTÓI garanciával
- Fornetto Explorer DeLuxe gömbgrill/faszenes grill, pizzakemence feltét, pizzakő, elemes forgatónyárs
- Babzsák fotel (Dr. Relax - Gamer, sötét zöld, keveset használt, hibátlan)
- ShieldUp Fóliavágógép tartozékaival
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Sapphire Nitro+ RX 6800 XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest