Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
ReFleXx
addikt
minden megoldhato
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
Ha van sok pénzed az alkatrészekre meg a munkadíjra és időd, hogy lebontsák a kocsit akkor minden megoldható.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
mtade
aktív tag
Downloads-ban csinálhatott egy forscan mappát...
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
ReSeTer
senior tag
Helló!
Szerintetek van különbség hangerőben meg úgy járásban a 2005-s részecskeszűrő nélküli 109 lovas 1.6 tdci hangja meg a 2007 részecskeszűrős 1.6 tdci között?
Az enyémnek (2005) olyan klasszikus dízel hangja van, pedig elvileg ezeknek már nem ilyennek kellene lennie, hanem csendesebbnek meg kulturáltabbnak?
[ Szerkesztve ]
skopy
tag
Nem , sajnos nincs, csak arra gondoltam sok esetben elő van készítve ( esetleg kábel benne van ) csak az ajtó paneleket és a mozgató részt cserélni és megy.
Az akasztott embert, még az ág is húzza.
7Sony7
addikt
Üdv. Mágusnak: (máshol már elkezdtük)
Szóval mk4 2.0 tdci euro4. Ha jó emlékszem BA7, 140 paci. tdci
A gazda szerint (levette az olajkartert) nincs feszítő benne, és az olajszivattyú kerekénél megcsippentve el tudja kicsit távolítani a láncot. Ezért kérdem, mennyi a megengedett?
-
Mágus2
Közösségépítő
Motorkód? 140 lovas 2.0 nincs, 136 ló vagy 143? Évjárat? CSak pontos kérdésre lehet pontos választ adni.
[ Szerkesztve ]
7Sony7
addikt
Motorkód: QXBA, 103Kw, 2.0 tdci. Évjárat 2009.
-
Mágus2
Közösségépítő
Én sem látok feszítőt ezen a motoron. Ha nincs feszítő, minimális lógás nem gond, de 200 000km után elhajítanám a láncot, és akkor tuti lesz kenés újabb 200 000km-re.
7Sony7
addikt
Ok. Köszönöm. Még egy kérdés: a tulsj szerint ehhez kell valami "láncszem kinyomó "szerszám. Ez valóban így van? Szét kell szedni a láncot, mint egy biciklin?
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha leveszi a pumpát, nem kell.
7Sony7
addikt
Értem, köszönöm.
-
Anulu79
addikt
Nincs ott sem. Nem találtam sehol semmit a készüléken. De majd megnézem legfeljebb a programom belül, hogy be lehet-e állítani, hogy hova mentse. Ha nincs ilyen lehetőség akkor tanácstalan vagyok.
varsam
őstag
Szia Mágus,
tudnál kicsit segíteni, hogy pontosan milyen láncot és pumpát kell keresni? Remélem a héten már meglesz az én vasam is (szintén 2009-es Mondeo 2.0 QXBA), 214.000km-rel, ha jól értem, akkor valamit érdemes cserélni, mit mondjak majd a szerelőmnek?
Rákérdeztem a tömítőgyűrűre, azt mondta tett rá. Nem nyöszörög a szervo.
Állítólag a futómű javító készlet nem tartalmaz két bazinagy szilentet, ami szintén hátulra kell, akkor lenne teljesen új a hátulja, de most már mindegy, össze lett rakva és a következő egy hónapban biztos nem lenne megint rám ideje. De nem is értem miért nincs ez a szilent is benne a csomagban...
A hátulja most nagyon mászik, egy órára viszem futómű állításra.
A szerelésért kompletten 52k-t kért, hozzáteszem azt mondta csak nekem ennyi, mert a koma hegesztette ki a csavarokat aki a szembeszomszédom.
Ez még így is az általatok vázolt horror ár töredéke. Igaz ez csak egy dupla garázs és nincs az előtérben kávéautomata és csini munkafelvevő.
Kipufogóval még nem tudott foglalkozni, de a rezonátort és onnan hátra cserélni kellene az egészet... majd.
Az új koptatót és a hűtő alatti motorvédő lemezt viszont felrakta.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Mágus2
Közösségépítő
Az olajpumpáról és meghajtó láncáról volt szó. Ha leveszik a kádat, nézzenek rá a láncra, ha lóg, akkor ki kell cserélni.
gabor9991
őstag
"A szerelésért kompletten 52k-t kért"
Ez elég barátságos ár volt
Futóműállítás megvolt, lefényeltem mert nyomtatni nem tudott. 6k.
Viszont 2500 fordulat felett nagyon hangosan víjjogni kezd valami + plusz ha kormányt is rángatom jobbra-balra akkor még hangosabb. Szivattyú? Az volt csak cserélve a motortérben most.
A régi nem volt ilyen, kicsit nyöszörgött ugyan de ha 3000 fölé is ment a fordulat (ritkán), akkor sem adott ki ilyen fülsértő hangot.
Idővel elmúlhat? Valakinek van ötlete, tapasztalata?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
molnarpeter
nagyúr
Vidd vissza
DeFranco
nagyúr
szerelő mit mond?
gabor9991
őstag
Folyadékszint rendben van?
Milyen szervófolyadék lett beletöltve?Sima atf nem jó bele.
Gyári ford emblémás hidraulikaolaj ment bele. Ez biztos, mert még mondta is a srác, h furcsálja, h olcsóbb a gyári mint a castrol vagy melyik volt a másik lötty... Tegnap v tegnapelőtt lett feltöltve, szóval szerintem igen. Majd holnap megnézem a szintet azért.
molnarpeter:
Visszavinni nem tudom, mert
1. olaj mehetne a levesbe, csak 1 litert vettem
2. ki kéne szerelni, de egy hónapig most biztos nem lesz megint szabad az akna
3. amit kiszedett azt már visszavittem
DeFranco:
Azt, h használjam. Kipufogót is akkor cseréljem, ha már rendesen lukas a dob.
Ezeknél a Focus-oknál a rezonátort ugye nem csak a katalizátorral együtt lehet cserélni? Mert az Unixban nem tudott csak rezonátort mutatni, mert megnéztük az árakat. 35-37k lenne a rezonátor mögötti két cső és az egy dob + bilincsek.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
gabor9991
őstag
Az biztos, hogy az új szivattyúnak teljesen csendben kellene lennie.Ez így biztos nem jó ha zajos.
F2-n milyen rezonátort akarsz cserélni a kipufogón?
Én egy rezonátorról tudok benzines focus 2-ben de az egy darab műanyag és semmi köze a kipufogóhoz.
[ Szerkesztve ]
Állapotfelmérésen csak annyit mondott az átvizsgáló szerelő mikor alatta volt, h a rezonátor csereérett.
Holnap meghallgattatom vele. És ha azt mondja, h tényleg nem jó? Megint vegyek egy felújítottat 35k-ért?
Vacsiújra biztos nem fussa, 64k-ért rendeltem most 4 db nyári pacskert. Elfogytam.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Ékszíj esetleg?
Csak azért gondolom, mert a szivattyúcseréhez ugye a generátoron keresztül vezet az út. Legalábbis ha jól rémlik "alatta" van. Holnap lövök róla videót, de este mindenképp megmutatom a szerelőnek, mert a szivattyút szerintem nem is ő cserélte, hanem a fia.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
gabor9991
őstag
Ez a focus kipufogója a katalizátorral[kép]
Ezen melyik lehetett a rezonátor ?Egyébként ez az:[link]
a szivattyúnak csendben kellene tennie a dolgát, ha zajos akkor az hiba, levegős is maradhatott a rendszer ezt végállástól-végállásig tekert kormánnyal lehet orvosolni és közben utántölteni a folyadékot, ha szükséges.
A szíj az nyikorogna, ha szorulna a szivattyú vagy a generátor, olyat biztosan hallottál már.
[ Szerkesztve ]
gabor9991
őstag
Nem ez egy sima flexibilis cső
Ára kb. 2-3 ezres.
[ Szerkesztve ]
Mittomén. Akkor lehet csak az adta meg magát. Az cserélhető magában?
Mondjuk akkor nem értem miért mondta a szerelőm, h addig nem is tudja milyen "rezonátor" kell, amíg ki nem szedte?! Mert, h van belőle vagy fél tucat féle, valami rétegekről is beszélt...
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
gabor9991
őstag
Van pár fajta[link]
Na akkor ez a bibis. De miért hívják rezonátornak, a fene se érti.
Unix adatbázisban rákerestem ezt dobta:
"Megjegyzés:
Méret: 55x200 mm 54.5 x 203.2 mm Átmérő [mm]: 54,5, Hossz [mm]: 203,2, Csőkapcsoló: rugalmas
Bruttó eladási ár: 10224 FT"
De nem írja hány rétegű.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
gabor9991
őstag
4 rétegű itt csak 3000 nem 10
Igen az megvan. Meg ahogy elnézem a csövek és a dob is féláron kijön, mint ha Unixnál venném.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
DeFranco
nagyúr
lehet nem csak a kávé meg a kekszi recepciós lány a különbség a táblás szervizekben
ha a flexibilis tag a cserés az nem nagy kaland, előtte-utána levágják, beteszik a mérethelyes újat, hegesztik, csókolom, nekem tizenezerből megcsinálták pedig az utcáról estem be nem volt ismerős
ReFleXx
addikt
ilyenkor lesz az olcso javitasbol draga javitas...
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
Bővebben?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
molnarpeter
nagyúr
Videózd le, nekem a szíj lenne a gyanús, bár ha automata a feszítő, nem kéne...
[ Szerkesztve ]
gabor9991
őstag
Nincs feszítő se, ezeken sztreccs szíj van.
Ok. Ma megejtem.
Olajszint rendben van, most néztem. Motorolajból viszont után kell tölteni, mert a minimum szint alatt van.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
DeFranco
nagyúr
az hogy lehet hogy a minimum alatt van a szint?
nem töltötte fel rendesen a szerelő?
gabor9991
őstag
Elcsipegette a motor
DeFranco
nagyúr
most volt cserélve...
vagy úgy csipegeti mint én a nutellát
ReFleXx
addikt
ha le kell venni megegszer akkor mar nem lesz olyan olcso
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
gabor9991
őstag
Most?
Október körül vette, nem akkor lett cserélve?
DeFranco
nagyúr
hát, ha az mk1-ből indulok ki ahol a minmax között ha jól tudom 7 deci van, akkor az nem kevés fogyasztás ~3 hónap alatt (a duratec zetec csak nem ecotec ) főleg hogy aknán állt az autó jó ideig.
vagy rosszul gondolom?
[ Szerkesztve ]
gabor9991
őstag
Szerintem az, hogy magas-e ez az olajfogyasztás vagy nem az csak azon múlik mennyi megtett km után fogyott el ennyi olaj.
DeFranco
nagyúr
igazad van.
nagyjából mennyi megtett kilométer után számít elfogadhatónak ilyen mértékű olajfogyasztás?
Szerelő azt mondta, h szíjon nem lehet állítani, mert olyan mint a sztreccsgatya, felrakod és úgy marad. De ha gondolom vegyek egy másik (pontosabban két darab) szíjat, mert az még biztos nem volt cserélve.
Olajnak utána töltöttem hidegen, nem mértem mennyi ment bele, én kábé 3dl-nek érzékeltem. Utána meg már mintha túltöltöttem volna amit nem értek, mert előtte csak a pálca alját nyaldosta. Mondjuk lehet csak vaksi vagyok, lehetne színezett az olaj.
Olaj túltöltés remélem nem nagyon káros. De holnap majd megint megnézem. Lehet csak elnéztem.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
gabor9991
őstag
Vannak gyártók akik 1liter/1000km olajfogyasztást
még nem tartanak hibának.
Vannak tulajok, akik 1olajcserétől olajcseréig minimális olajfogyasztást sem tartanak elfogadhatónak
Én 5 liter gyári olajat szoktam venni, ebből kell olajcseréig 4 liter a maradék egy litert meg utántöltöm a következő olajcseréig megtett 12-13 ezer alatt.
Ennyi olajat az enyém is elfogyaszt.De engem ez pont nem izgat.