Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16301) ReFleXx válasza Brave_86 (#16298) üzenetére


ReFleXx
addikt

csak magyar rendszamra, csak magyarorszagon törtent adatok lesznek

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#16302) ReFleXx válasza gabor9991 (#16300) üzenetére


ReFleXx
addikt

de mashol most is meg tudod nezni penzert

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#16303) bajnokpityu válasza gabor9991 (#16300) üzenetére


bajnokpityu
félisten

ilyenkor jönnek jól az alkusz ismerősök, akik pár nap alatt eddig is le tudták kérdezni a necces járműveket. persze ez se volt 100%, de ha nagyobb összeget vettek ki belőle, akkor sejthető, hogy baj lehet vele.

már nem nagyon szokás "lebiztosítózni" a verdát, mint régen, amikor tökéletes, hajszál hiján GTKs jószágokat vettük teljes nyugalomban.

nemzetközi adatbázis meg még jobb lenne, csak túlzottan senkinek se volt eddig se érdeke viszta vizet önteni. itt meg az volt a szabály, hogy ha az adott tipus azonosan drága, v drágább kint, mint itthon, ott jó eséllyel valami gáz van, ha itthon versenyképes lesz az ára.

ennek meg a dieselellenesség kavart be, tök jó kocsikat is látok már importálva, mert belgák, hollandoknál lassan ckiki diesellel járni, és olcsón adják el a cuccaikat. de vicc volt, amikor 3.5M volt itthon egy normális mondeo, kint 4M, majd az import lomokat 3.2ért kinálták 70es órával, fullextrával.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#16304) gabor9991 válasza ReFleXx (#16302) üzenetére


gabor9991
őstag

Persze.Ismerem az oldalt, csak eddig 5000-et nem adtam azért amit eddig is tudtam :)

(#16305) gabor9991 válasza bajnokpityu (#16303) üzenetére


gabor9991
őstag

Pedig a biztosító elég durva árakkal számolja a javítást még ma is.Nekem tavasszal volt egy esetem amikor a parkoló kocsimnak nekitolattak és a hátsó lökhárító minimális fényezés sérülést szenvedett.
Nettó 80-at fizettek erre...egy 11 éves kocsin. :D

(#16306) Tsebacsi válasza Richard! (#16299) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Az automata benzines motornál hagyományos automata, az amit a korábbi mondeo is kapott az erősebb turbósokhoz. Egész finoman de lustán vált, nem túl gazdaságos cserébe valószínű strapabíró. Nekem ez van 1.5 turbóval.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#16307) bajnokpityu válasza gabor9991 (#16305) üzenetére


bajnokpityu
félisten

csak valszeg már nem jó a haszon/bünti aránya.

no,szétkaptam a dudáig a dolgokat, sajnos a duda lesz a hunyó. a lengőcsatit felöntöttem wd40el, a duda csatit detto, duda nyomás közben massziroztam a csatlakozót, de nyikkja nem volt. viszont a lengőcsatiban kimértem a 12Vot, szóval minden odáig rendben van.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#16308) Richard! válasza Tsebacsi (#16306) üzenetére


Richard!
addikt

Most is automata van, nem adnám már annál alább :B

Rengeteget gondolkodtam az autóváltáson, már kb 1 éve havonta mindig ránézek a mobilére...több autót is kipróbáltam (Focus Mk2, Mk2 facelift, D Corsa, Octavia Mk3), de valahogy mindig örültem, hogy visszaülhettem a 16 éves A4-be :B
De most úgy érzem, hogy itt az idő kiszállni a mókuskerékből, ugyanis kezd pénztemetővé válni.
A vásárlás tavasszal lenne esedékes.
Nem volt még turbós autóm, kicsit tartok is tőle, de valószínűleg alaptalanul. De szerintem ezzel mindenki így van, akinek még nem volt, de tervezi a váltást...

Max 50 000 km van ezekben az autókban, nagy bajuk nem lehet... vagy? ;]

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#16309) pirosvilamos


pirosvilamos
tag

Sziasztok!

Nyáron vettük a B-Max-ot, a keréknyomás szenzor naponta-háromnaponta bejelzett.
Benzinkút-levegő-reset, ez ment.
Téli csere után (vadiúj téli gumik mentek az alufelnire), ugyanez a jelenség.
A gumis cserélte a szelep belsejét, új szelepsapkák, de még mindig ereszt.
Hol a bánatban mehet el a levegő???

--pirosvillamos-- Creality Ender 3, C64, Amiga 500+, meg egy vacak laptop netre...

(#16310) #31600896 válasza pirosvilamos (#16309) üzenetére


#31600896
törölt tag

Szerintem a felnivel lehet valami bibi.

(#16311) Tsebacsi válasza #31600896 (#16310) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

+1 ilyenkor lehet a felnire gyanakodni. :K

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#16312) pirosvilamos válasza Tsebacsi (#16311) üzenetére


pirosvilamos
tag

Fasza, 4-ből 3 szaraxik...
Na majd tavasszal megnézetem

--pirosvillamos-- Creality Ender 3, C64, Amiga 500+, meg egy vacak laptop netre...

(#16313) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Valaki cserélte már a gyári belső világítás égőit ledesre? :U
Ebay/Banggod linket biggyesszen már be valaki ha tud, mert keresgélek, de nem tudom milyen kéne. Illetve szetteket látok ebayen minden féle színben pompázni, de nem vennék rá mérget, hogy 100%-ig jó lenne. (képen bmw van) :F
Illetve ha valaki upgradelte már a csomagtartó világítását azt is ossza meg hogyan csinálta. Mert igencsak kéne a kombiba valami. Led szalagon gondolkodom, abból van itthon pár tekercsnyi. Csak a csatlakozást nem tudom hogy hozzam össze. Gyári pilács helyére kössem, vagy hogy lehetne a hátsó szivargyújtóba dugott usb elosztóba belevarázsolni? Nem tom, nem vagyok villanyász.
Előre is kösz! :R

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#16314) kcsa válasza flymi (#16313) üzenetére


kcsa
veterán

Csomagtartó: nekem ilyenből van bent két darab - nekem négyajtós van, kombiba csak úgy ajánlom, ha megoldható hogy lefelé világítson, különben kiég a szemed :)

(#16315) flymi válasza kcsa (#16314) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Nem rossz. Hogy és hova van bekötve?

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#16316) gabor9991 válasza flymi (#16315) üzenetére


gabor9991
őstag

Enyém 5 ajtós, a gyári csomagtérvilágítás csatlakozóra kötöttem a ledszalagot és jó lett.

[ Szerkesztve ]

(#16317) Pikkolo^^ válasza gabor9991 (#16316) üzenetére


Pikkolo^^
addikt

Van izzó helyére tekerhető csatid?

[ Szerkesztve ]

(#16318) kcsa válasza flymi (#16315) üzenetére


kcsa
veterán

A bekötésre használt vezeték végét lesaruztam, és ezt dugtam be a gyári izzó csatlakozójába az izzó helyére.

(#16319) flymi válasza kcsa (#16318) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Aham. Asszem nekem 3528/60 szalagjaim vannak, abból egy 5 méteres tekercs sem biztos h bevilágítaná a csomagteret.
Elől, középen fent a visszapillantónál is cserélném a bubi izzót ledre, milyen foglalt az?

gabor9991: gondolom az sem mindegy milyen hosszú az a ledcsík.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#16320) gabor9991 válasza flymi (#16319) üzenetére


gabor9991
őstag

C3w vagy c5w foglalatú izzó kell a tükör melletti világításba.
Szofita izzó csak nem tudom melyik.
Az csomagtartóban a LED szalag szerintem 40 cm körül lehet, valami 1$-os eBay-es de arra pont jó amire kell, a csomagtartóban világos lesz :)

[ Szerkesztve ]

(#16321) flymi válasza gabor9991 (#16320) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Na majd kibontom szilveszter napján munkában és megvizsgálom, gondolom csak rá van vésve valami a gyárira. Még jó, h ezer féle van ezekből is.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#16322) Goose-T válasza flymi (#16313) üzenetére


Goose-T
veterán

Tesóm S-Maxába szofitákat (talán C10W, biztosan 41mm, festoon néven kereshetsz rá az Alin/Ebayen), BA9S-eket (bajonettzáras, csak olyat vegyél, ami non-polarity, mert a Fordokban fordítva van ennek a foglalatnak a polaritása) és W5W-ket tettünk. A Focusban nem biztos, hogy van ennyi féle foglalat, nézd meg. Mindegyikből rendelj 2-3 darabbal többet a szükségesnél. A beltéri lámpákhoz nem kell CAN-buszos LED, nincsenek arra felfűzve.

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#16323) flymi válasza Goose-T (#16322) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

:R

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#16324) Brave_86 válasza Brave_86 (#16281) üzenetére


Brave_86
aktív tag

előző hozzászólásomból: "2. MK2 1.8"
Alvázszám alapján lekérdezve (autodna.hu):
Németországból származik
Motor: 1.8L Duratec-HE PFI FFV MI4
A hirdetésben ez az infó viszont nem szerepelt.
Más hasznos lekérdező oldalt tudtok még ajánlani?

(#16325) kcsa válasza Brave_86 (#16324) üzenetére


kcsa
veterán

Küldd el az alvázszámot privátban.

De miért érdekes ez ennyire? :)

(#16326) embe


embe
nagyúr

Ha sokáig nincs a kocsiban akku, több órán keresztül, akkor előfordulhat olyan hogy nem indul utána? Mert bekavar esetleg az indításgátló?
Kiszedtem a 2013-as Focusból az akkut, pihentetem külön vagy 2-3 órát. Azt akarom, hogy a negatív sarún található érzékelő, vagy egész pontosan megnevezve "kütyü" nullázódjon. Hiába reseteltem Forscanből, akkor is mindig csak 80%-osnak mutatja az akkut. Hiába töltöm fel 12,7-12,8-ra, utána is mindig 78-80%-osnak mutatja. És kis használat után mindig csak 12,3-12,4V van benne.
Töltőfeszültség rendben van.
Ma nézte egy akkis boltos.terhelővillával, azt mondta jó, csak kicsit le van merülve. Reggel vettem le a töltőről.

A FoCCCus szerint pont olyan akksi van bekalibrálva, mint ami benne van. Illetve gyári akksi került 1 éve bele.

Okozhatja ezt a hibát ez a szenzor, ha megpusztul? Mennyi lehet egy ilyen? Néztem az Ebayn elég drága.

[ Szerkesztve ]

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#16327) embe válasza embe (#16326) üzenetére


embe
nagyúr

Indult, de csak 78%-ot mutat.

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#16328) Mágus2 válasza embe (#16326) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Rossz az akksi. ;)

(#16329) molnarpeter válasza Mágus2 (#16328) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Talán túl lett tárolva?

(#16330) Mágus2 válasza molnarpeter (#16329) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Fene tudja.

kis használat után mindig csak 12,3-12,4V ez viszont gáz, elveszítette a kapacitását, vagy az accu management bedöglött a kocsiban.

(#16331) embe


embe
nagyúr

1 éves az akksi, ami gyári Ford 80aH-s. a
Ma voltam bent egy akksi boltban, és a boltos azt mondta hogy tartja a töltést. Terhelővillával nézte.

Nem lehet hogy ez a bsi szennzor pusztult meg? Feltöltöm, tartja a töltést. Múlt éjszaka néztem. Viszont ha megyek az autóval, akkor visszaáll, 12,4V-ra.
Ma kivettem az akksit, több órán keresztül nem volt a kocsiban, Forscanből alapra állítottam a modult. Utána mászkáltam a kocsival. Volt mindenféle töltőfeszültség. 15V és 12,5 V is. Amikor leálltam vele, a Forscan 80%-ot mutatott, viszont akksira rámérve 12,7 V. volt benne. Ez a 12,7 az megfelelő nem?

[ Szerkesztve ]

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#16332) ReFleXx válasza embe (#16331) üzenetére


ReFleXx
addikt

most mi lenne a problema? a kocsi indul rendesen?

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#16333) embe válasza ReFleXx (#16332) üzenetére


embe
nagyúr

Persze. Pöcc-röff. De az nem egészséges, hogy az autó úgymond 80%-os töltöttségen tartsa az akksit.

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#16334) ReFleXx válasza embe (#16333) üzenetére


ReFleXx
addikt

szerintem tulgondolod, ez igy jo

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#16335) molnarpeter válasza embe (#16331) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

12,7 jó lenne, 12,5 kevésnek tűnik.

(#16336) Jenne


Jenne
senior tag

Sziasztok!
Kicsit gondban vagyok. Fiam autóján 2017 tavaszán gumi csere volt, Michelin CrossClimate lett feltéve. Sajnos nem én intéztem a cseréket, és egy kis gumis szervizben, Pécsen a Melinda utcában cserélték. Én nem vittem volna oda, én a Marsohoz járok.
Azt vettem/vettük észre, hogy azóta a gumicsere óta, kábé havonta 0,2-0,3 bar elmegy a gumikból. Szelepek is lettek akkor cserélve újakra, a hagyományos gumis szelepekre. Előtte azokon a felniken rajta lévő gumik alig eresztettek, (10 évig voltak rajta azok a nyári gumik) és elég volt 3-4 havonta ellenőrizni akkor a guminyomást és akkor is csak max. 0,1 bar hiányzott. Az lehet esetleg, hogy valamiért nem jól vannak benne azok a szelepek és ott eresztenek? Mert másra nem tudok gondolni. Mind a négy keréknél ez a jelenség! Azt nehezen hinném, hogy esetleg mind a négy gumi hibás lenne. Próbáltam azt is, hogy a szelepsapkákat levettem és (nem volt jobb ötletem) szappanos vizet tettem a szelepekre, ahol bele kell fújni a levegőt, meg a népi módszert is próbáltam, hogy nyálat tettem oda (elnézést kérek érte) és figyeltem rövid ideig, de ott nem látom hogy buborékolna vagy eresztene egyik szelep sem.
Tudom gumis lesz a végső állomás, csak bosszant a dolog és ezért kérdeztem rá itt.

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#16337) Mikulásbá válasza Jenne (#16336) üzenetére


Mikulásbá
nagyúr

valószínű olcsó,"kintről" rendelt hitvány kínai szelepeket kaptatok.Vagy több éve készleten maradt elöregedetteket.

(#16338) #31600896


#31600896
törölt tag

Üdv. Reggel a szélvédőről szokás szerint a párát lecsapatom ablaktörlővel, de vele nagyjából egy időben az a francos hátsó is beindul. Hátsó száraz abakot nem akarom én törölni. Hogy lehet ezeket szétválasztani? Másik kérdés, ha a világítás nagyon lefele irányul kb. 2-3 méterig látok este 0-ás állásnál, hogy tudom máshogy feljebb lőni az alapállást? Kettes Focus :D

[ Szerkesztve ]

(#16339) kcsa válasza #31600896 (#16338) üzenetére


kcsa
veterán

Ha ablaktörlőt bekapcsolod (tehát nem csak egy pillanattörlést csinálsz), és közben tolatsz, akkor hátul is töröl egyet.

A fényszórót pedig be kell állítani/állíttatni, ez zsebpénz-kategória általában.

[ Szerkesztve ]

(#16340) #31600896 válasza kcsa (#16339) üzenetére


#31600896
törölt tag

Igen hátramenetnél csinálja. Köszi a választ!

(#16341) #31600896


#31600896
törölt tag

Azt mondja már meg nekem valami szaki hozzáértő tapasztalt róka, hogy mi a k. anyjának dobálja már megint a check engine lámpát az a kib.szott autó. Mindig lambdaszondára dobálta, meg h. elöregedett, kicserélték gyárira sok pénzért, megtettem vagy 600 km-t megint ég az a b.zi lámpa. Komolyan mondom használt Fordot senkinem se ajánlom főleg Foscust.

(#16342) ReFleXx válasza #31600896 (#16341) üzenetére


ReFleXx
addikt

ki kő olvasni a hibakodot 😁

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#16343) troll81 válasza #31600896 (#16341) üzenetére


troll81
addikt

mikori kiadású focussal küzdesz?? :F

(#16344) #31600896


#31600896
törölt tag

2005, MK2 csöves 1.4 benzin...

Jó tipp a kiolvasás, de ezt a lambdaszonda cserét megelőzte egy féléven át tartó hibakód törlés, meg lambdaszonda hiba kiolvasás. Kb. 15x. 2 hete "megcsináltattam" súlyos 10 ezrekért. Érdekesnek tartanám, ha most meg már vmi más miatt dobálná kifele a Check enginet. Gyári szondát kapott nem utángyártott Denzot meg hasonlókat.

(#16345) #31600896 válasza #31600896 (#16344) üzenetére


#31600896
törölt tag

Elásta magát előttem a Ford. Az már bizonyos, hogy a kövi autóm nem ez a típus lesz, hanem bármi más inkább.

(#16346) ReFleXx válasza #31600896 (#16344) üzenetére


ReFleXx
addikt

van azert esely ra hogy tok mas a hiba vagy csak nincs a szondan a stekker rendesen , kabelszakadas.. stb, nem kell meg temetni a dolgot
elso korbe vidd vossza oda ahol csereltek a szondat
Bpen tudok segiteni hibakod olvasasban.

[ Szerkesztve ]

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#16347) #27070592 válasza #31600896 (#16341) üzenetére


#27070592
törölt tag

Check engine lámpának millió oka lehet, pl olyan bagatell dolog is mint a valahol kifújó lukas kipuff.
Én első körben azt nézetném át.
Egy hibakód kiolvasás nem árt, de nem mindig ad pontos diagnózist.
A P0420 például az egyik leggyakoribb check engine ok, de ez nagyon sok mindent takarhat, pl lukas kipufogót, de ha ezzel a kóddal viszed szervizbe lehet hogy simán rábeszélnek lambdaszonda cserére, vagy ha nagyon le akarnak húzni akkor katalizátor cserére.

(#16348) #31600896 válasza #27070592 (#16347) üzenetére


#31600896
törölt tag

Annyit csináltam még próbaképpen, hogy levettem az akkusarut, majd kis idő múlva vissza. Ez csak arra volt jó, hogy a rádiókódot írhattam be újra, a check engine lámpa megmaradt...

(#16349) DeFranco válasza #31600896 (#16341) üzenetére


DeFranco
nagyúr

vegyél VAG-ot szerintem neked az kell

(#16350) #31600896 válasza DeFranco (#16349) üzenetére


#31600896
törölt tag

Egy fillért se többet. 400 ezret pocsékoltam el rá mióta nálam van, azaz április óta. Tavasszal lepasszolom, vagy megy a bontóba. Inkább várok vele és veszek egy pár éves nem Fordot, vagy újat.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.