Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [kraftxld:] Apróságok amik felcs*szik az ember agyát.
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
DroneZ^
őstag
Kicsit hozzáteszek egy pöpec e46 árához és IGENCSAK pöpec e92-t lehet kapni érte. És a kettő között igencsak van különbség árban viszont "minimálisan". De több mint 3 milliót nem adnék egy akármilyen szép e46-ért, viszont nemsokkal többért már van e92. Újabb 5 évvel és az úgy érzed a jelenben élsz amikor beszállsz és nem a múltban. Ha jó konstrukció (amit nem tudok) és korrekt áron vannak az alkatrészek hozzá szerintem jobban megéri
Nekem a faceliftes kevésbé tetszik mint a sima. Valahogy karakteresebb. Talán a Mostwanted verte belém, de nekem mindig is olyan arcú 3-mas kellett
[ Szerkesztve ]