Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
lorcsi
veterán
nekme is ez a kasztni tetszik, szépek
de azért az érdekes, hogy a 2005-ös modell olcsóbb a 2003-nál
az általam lentebb linkelt 2001-es meg 600-al olcsóbb mint a 2003-as
mi alapján ez az árképzés ?
whitezo88
nagyúr
állapot, és nem kor alapján.
KINKY_007
aktív tag
Ilyen lököshöz shadow line illik majd szvsz...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
lorcsi
veterán
oké-oké, de az általam lentebb linkelt 318 anynira szar lenne?
így képek alapján ..és amiket ír róla korektnek tűnik, de mi lehet a gebasz vele?
fogyi menyni?
8-9 liter valós lehet vegyesben?
10 város..78 elképzelhető országúton ?
KINKY_007
aktív tag
7-8 cal országúton a nagyobb motoros (2.5-2.8) is elmegy, mert nem kell pörgetni a 90-hez...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
whitezo88
nagyúr
az én FL előtti 18i-m eszik 8,6-ot éves átlagban. ahhoz számold 10 alatt van. a 25i már 10et eléri.
országúton volt hogy 7,2-re mentem le, ráadásul télivel.
[ Szerkesztve ]
marsu
addikt
Nekem az elmúlt 10 000 km átlagát számolva 6,4 liter az átlagfogyasztásom, kevés város sok országút, autópálya, főleg tempomattal ...
(E46 316i 1895ccm benzin)
Press any key to continue ...
whitezo88
nagyúr
én meg pont sokat városozom. az sajna megdobja nagyon, főleg télen.
MPowerPH
félisten
Alsó rácsokat fújatni akarom, plusz igen, a veséken is filóztam, de szerintem az marad króm.
Don't Tread On Me
KINKY_007
aktív tag
A rácsot fújnám, a többire (vese, ablakkeret) fóliát tennék a helyedben (ha nem tetszik leszeded, és szinte filléres)...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
whitezo88
nagyúr
CharlieDrop
veterán
nem értelek
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Ck.
addikt
Urak,
Csonthülye vagyok a márkához, se konkrét modelleket, se motortípusokat nem ismerek, sose volt bömösöm, úgyhogy abszolút laikusként fordulok hozzátok.
Jelenleg kint vagyok UK-ban és nagyon jó áron, 150 ezer Ft-nak megfelelő összegért tudnék venni egy 99-es évjáratú E46-ost, 1.8i SE benzin, manuál.
Mit lehet tudni erről a típusról, mennyire megbízható, mik a típushibái, mikre kell odafigyelni?
Amit a tulaj elmondott:
Cserélni kell a hátsó kerékcsapágyat, az ABS jeladót, valamint a lengéscsillapító szilenteket. Ez anyaggal, munkadíjjal együtt húzós, vagy nem egy vészes dolog?
Előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
marsu
addikt
Gondolom azért ilyen olcsó, mert rossz oldalon van a kormány ...
Press any key to continue ...
Ck.
addikt
Itt kint jó oldalon van. Csak nem tudom meg merjem-e venni...a felsoroltok hibák mekkora pénzből javíthatóak pl. itthoni árakkal számolva? Mik a típushibák?
Ck.
addikt
UP(sz).
Bocsi a sürgetőzésért, de nagyon kene 1-2 támpont, mert necces, hogy az éles akcióig már nem igen kerülök netkozelbe...
[ Szerkesztve ]
ignorant
senior tag
en 100K ra tennem. +olaj es szurok csereje lehet fontos, ki tudja mikor csereltek, az + kb 50K
szerintem legyen pluszban legalabb 300 egyeb kiadasokra.
Ck.
addikt
Maga ez a 1.8i SE milyen konstrukció? Vannak tipushibak? Akar a motort, akar a komplett E46-ot nézve?
ignorant
senior tag
Tapasztalatom nincs a konkret tipusrol. Talan altalanos BMW betegseg a huto rendszerben fellepo hibak / szivargasok, elektromos bajok, tomitesek elszallasa amire szamitani kell.
keress ra google-ben a konkret motorra hogy mit irnak rola.
Shadowbull
addikt
M3/M4 infok.
http://www.bimmertoday.de/2013/09/25/2014-bmw-m4-f82-m3-f80-technik-motor-leichtbau-carbon-turbo/
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Casanova*
veterán
le lehet fordítani.
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
Shadowbull
addikt
430Le, 500+Nm, 1500kg, 7500-ig forgathato sorhat biturbo.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Casanova*
veterán
jól hangzik! könnyebb lett a motor is, kevesebbet is fogyaszt. lényegtelen.
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
BeZol
őstag
Külön extra hűtőkörök is kerülnek bele, hogy sose melegedjen túl, és még esetleges leállítás után is menjen a keringetés az elektromos pumpáknak hála. Olajnyomás is minden esetben rendben lesz, mindig jó lesz a kenés a motorban, bármennyire is durvulsz vele. Karbonból lesz a tető, ezért alacsonyabb a súlypont. Az M4-esen lesz egy pici hátsó szárnyacska. 80kg-mal könnyebb mint az előző M3 széria. Közvetlenebb a gázreakció mint korábban. A motor a 335i továbbfejlesztésének felel meg, csak itt most 2 turbó lesz, ezért a motorkód N55 helyett S55. Már alacsony fordulaton is meglesz a nyomaték, nem kell majd annyira pörgetni, ami jót tesz a fogyasztásnak is és a hétköznapi használatnak is. Elvileg 25%-kal kevesebbet eszik mint a korábbi széria.
Tehát könnyebb, erősebb, nyomatékosabb, kevesebbet eszik, jobban kanyarodik az alacsony súlypont miatt, tehát stabilabb, és jobban használható a hétköznapokban. Röviden ennyi, a többit pedig leírták korábban.
CharlieDrop
veterán
Ilyet sem hallottam még, hogy SE
amúgy nem túl bajos, ennyiért meg legyen az, számít?
(persze költői a kérdés, ha állapotra jó, meg kell venni.)
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Casanova*
veterán
nagyon komoly! köszönöm,kolléga!
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
ignorant
senior tag
En kivancsian varom hogy mit tudtak osszekalapalni. ha DI motor akkor kb katasztrofara szamitok. mar 335i-nel is hatalmas problema a gyors karbon lerakodas meg meg egy tucat tervezes beli problema.
Casanova*
veterán
mar 335i-nel is hatalmas problema a gyors karbon lerakodas... ezt hogy érted?
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
ignorant
senior tag
Ez a bajuk:
130K km alatt 2szer kellett tisztitattni az enyemet.
[ Szerkesztve ]
Casanova*
veterán
hát ez szar ügy. ilyet még nem hallottam.
(#21231) ignorant:
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
ignorant
senior tag
335i tulajok koreben eleg nepszeru dolog a HPFP problemakkal egyutt
Shadowbull
addikt
tipikusan az allandoan rovid tavon, varosban hasznalt motorok nezhetnek ki igy. Uzemanyagtol meg olajtol is fugg.
Altalanos DI problema, tobbe-kevesbe markafuggetlen.
kozvetett befecskendezes mar nem nagyon van sehol.
Tied N55?
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
BeZol
őstag
És mi a helyzet a mostani M3 motorral? Lehet, hogy egyszer majd beszereznék egy teljesen ugyanolyan színű és felszereltségű M3 cabrio-t, mint a mostani kocsim, mint pl. ez: [link]
Aztán ha megvan, tetetnék bele egy g-power féle tuningot: Basis: M3 V8, Leistungssteigerung von 420 PS (309 kW)/400 Nm auf 610 PS (448 kW)/590 Nm
Sajnos egy 730 lóerős változat nem kap TÜV engedélyt, így gondolom az nem lenne használható nálunk sem
Ez most így kb. 10-12 millás használt autó + majdnem 5 millás tuningár lenne, ezért érne rá
Persze tuning már csak hab lenne a tortán
ignorant
senior tag
35i eseteben a tav teljesen mind1, en csak hosszabb utakra veszem elo, varost kerulom vele. Csak 100as benzint kap a kis szajha meg 15000km-enkent olaj es osszes szuro csere kizarolag BMW alkatreszekkel.
n54-es az enyem.
@bezol
Nagyon sokat tanakodtam m3 es 335i kozott, nekem szerelok azt mondtak h 150K km utan megtartani az m3-at penzugyi ongyilkossaggal er fel
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Ijj... Ez sem egyszerű, nem valami bizalomgerjesztő.
Don't Tread On Me
ignorant
senior tag
Az a problema, hogy nem letezik olyan hatso kerekes coupe/cabrio, 300+ loerovel ami megbizhato lenne.
Leinformalodtam szerintem az osszes szoba joheto modelrol (sok gyartotol), es mindegyiknel ugyanez a felallas.
Uj autot en elvbol nem veszek (ott a lehuzas az elso 3 evben realizalodik, utana meg a maintenance koltsegek a kovetkezo tulajnak), garancia nelkul viszont eleg meresz ilyeneket tartani a haznal
Ha valakinek van jo tippje azt viszont szivesen meghallgatom (ar 20-35K eur kozott)
Shadowbull
addikt
es a tied is ilyen kormos volt mint a belinkelt kepen? Nehezen tudom elhinni, ha tenyleg rendesen van hasznalva. Neha remelem azert kiforgatod. Mennyi van benne?
Olajat nem eszi nagyon?
"Uj autot en elvbol nem veszek"
Hat pedig lehet nem artana
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
ignorant
senior tag
Igen, ugy nezett ki. Olajat nem eszik. Minden egyes alkalommal amikor hasznalom, felmelegedes utan kihasznalom az auto adottsagait (lehet hogy ez a baj).
Nem allitom le egybol soha, hagyom hogy visszahuljon.
140-150k kozott van most.
[ Szerkesztve ]
Shadowbull
addikt
erdekes, az ilyen profilban hasznalt motoroknal ez nem igazan jellemzo, bar az n54-et nem ismerem ilyen behatoan.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
ignorant
senior tag
Te mit ajanlanal ebben a kategoriaban?
KINKY_007
aktív tag
Nissan 370z-vel milyen gondok vannak?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
ignorant
senior tag
az speciel nem tetszik szoval nem tudom.
KINKY_007
aktív tag
Te írtad, hogy nincs megbízható 300+ cabrio. Simán van, gyorsabb is, de más nyilván...
Ha ez tetszik, akkor meg minek érdekel más?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
ignorant
senior tag
Nyitott vagyok jobb opciokra. Az izles szubjektiv persze, hiaba lehet jo a 370z, minden szogbol felelek valami bosszanto reszeletet rajta.
Ha jol tudom 2 uleses, szoval nem megfelelo 4 kell plusz hogy elferjen benne a snowboard/silec.
Ck.
addikt
Vszinu UK specifikus modell.
Annyit irt még a tulaj a hiba listára, h könnyen melegszik, "szerinte" termosztát cserés. Mi más lehet még?
[ Szerkesztve ]
Shadowbull
addikt
E92 M3 DKG, keves kilometerrel.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
BeZol
őstag
Hát anno mi gondolkodtunk a Nissan 350z roadsterben, mert csak 13,5 milla lett volna fullosan újonnan, viszont azóta eltelt 5 év, ezalatt pedig vagy 3szor frissítették, mert japánoknál 2 évente átgyúrják. Most nézz rá, mennyire gányúl néz már ki mostanra egy 350z... Mellette az E93 még most is szép új autó hatását kelti, de még a korábbi széria is sokkalta időtállóbb forma!
CharlieDrop
veterán
Mi lehet még?
Hát így x ezer km távlatból bármi lehet
a termosztát hiba nem gyakori...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
BeZol
őstag
Porsche Carrera S-sel mi a helyzet? Abba nem fér el síléc sztem, de amúgy többi kritériumnak oké lenne, habár ott meg sántít a hátsó lábtér mint a 6os cabrioban. Továbbra is az E92/93 a legjobb választás. Ha cabrio-ról van szó, én viszolygok a vászontetőtől, az már csak tényleg 3.-4. autó esetén lenne választás, de nem élek németországban
Egyébként miért 300+ lóerő és miért benzin? Szerintem 200+ lóerő is bőven elég Magyarországra, hosszú távú utak esetén pedig jól jön a hatótáv és a nagyobb nyomaték, ami a diesel irányába billenti a mérleget, de akkor csendes gyilkos leszel, és nem hangos gyilkos
90 km/h-ról megnyomva pedig nem lesz egetrengető különbség egy 330D és egy 335i között, csak hangban, mert mire kijönne a teljesítménykülönbség, addigra már 200felett kéne haladni, addig viszont a nyomatékkal jobban kilő az elején a diesel, és tartja magát. Gondolom egy kezeden meg tudod számolni, hányszor gyorsultál lámpától lámpáig, és mikor száguldoztál 200 felett tartósan. Ha ezt tetted, biztos kijöttél 16 liter/100-ra, kontra 8,5 liter/100.
Tudom, minden racionalitást félredob a benzines hangja, a két nagy kipufogó, és a pörgetés lehetősége
Ha egyszer Óbuda/Tatabánya környékén járnál, írjál rám, és kocsikázhatunk egyet, meglátnánk ér-e annyit az a hang- és lóerőtöbblet.
Persze még ott van a 335D is
ignorant
senior tag
Na ezeket szemmel tartom, bar nagyon ritkanak tunik a DKG verzio
Vicces tortenet:
35i-vel haladtam, hirtelen powerloss, gaz erintesre csak remeg a motor. megallok, ujraindulni mar nem tud. Szerolohoz elvittem, fel nap alatt kideritettek, hogy a tankban levo pumpanak a vezerlojerol csuszott le felig meddig a csati. Mar motor hibakat vizionaltam a tomeny feher fust miatt amit produkalt vagy legalabb meg egy HPFP cseret