Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21201) lorcsi válasza Djmarko (#21200) üzenetére


lorcsi
veterán

nekme is ez a kasztni tetszik, szépek

de azért az érdekes, hogy a 2005-ös modell olcsóbb a 2003-nál
az általam lentebb linkelt 2001-es meg 600-al olcsóbb mint a 2003-as :F

mi alapján ez az árképzés ?

(#21202) whitezo88 válasza lorcsi (#21201) üzenetére


whitezo88
nagyúr

állapot, és nem kor alapján.

(#21203) KINKY_007 válasza MPowerPH (#21199) üzenetére


KINKY_007
aktív tag

Ilyen lököshöz shadow line illik majd szvsz...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#21204) lorcsi válasza whitezo88 (#21202) üzenetére


lorcsi
veterán

oké-oké, de az általam lentebb linkelt 318 anynira szar lenne?
így képek alapján ..és amiket ír róla korektnek tűnik, de mi lehet a gebasz vele?

fogyi menyni?
8-9 liter valós lehet vegyesben?
10 város..78 elképzelhető országúton ?

(#21205) KINKY_007 válasza lorcsi (#21204) üzenetére


KINKY_007
aktív tag

7-8 cal országúton a nagyobb motoros (2.5-2.8) is elmegy, mert nem kell pörgetni a 90-hez...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#21206) whitezo88 válasza lorcsi (#21204) üzenetére


whitezo88
nagyúr

az én FL előtti 18i-m eszik 8,6-ot éves átlagban. ahhoz számold :) 10 alatt van. a 25i már 10et eléri.

országúton volt hogy 7,2-re mentem le, ráadásul télivel.

[ Szerkesztve ]

(#21207) marsu válasza whitezo88 (#21206) üzenetére


marsu
addikt

Nekem az elmúlt 10 000 km átlagát számolva 6,4 liter az átlagfogyasztásom, kevés város sok országút, autópálya, főleg tempomattal ...

(E46 316i 1895ccm benzin)

Press any key to continue ...

(#21208) whitezo88 válasza marsu (#21207) üzenetére


whitezo88
nagyúr

én meg pont sokat városozom. az sajna megdobja nagyon, főleg télen.

(#21209) MPowerPH válasza KINKY_007 (#21203) üzenetére


MPowerPH
félisten

Alsó rácsokat fújatni akarom, plusz igen, a veséken is filóztam, de szerintem az marad króm.

Don't Tread On Me

(#21210) KINKY_007 válasza MPowerPH (#21209) üzenetére


KINKY_007
aktív tag

A rácsot fújnám, a többire (vese, ablakkeret) fóliát tennék a helyedben (ha nem tetszik leszeded, és szinte filléres)...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#21211) whitezo88


whitezo88
nagyúr

ha beszélni tudna ez a BMW, azt mondaná: "kill.. meee..." :U

de ennek a sörpadnak is marha sok értelme van:

a popszegeccsel felapplikált sárhányókról nem is beszélve, de most nem spammelem ide őket.

[ Szerkesztve ]

(#21212) CharlieDrop válasza whitezo88 (#21211) üzenetére


CharlieDrop
veterán

:F
nem értelek

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#21213) Ck.


Ck.
addikt

Urak,

Csonthülye vagyok a márkához, se konkrét modelleket, se motortípusokat nem ismerek, sose volt bömösöm, úgyhogy abszolút laikusként fordulok hozzátok.

Jelenleg kint vagyok UK-ban és nagyon jó áron, 150 ezer Ft-nak megfelelő összegért tudnék venni egy 99-es évjáratú E46-ost, 1.8i SE benzin, manuál.

Mit lehet tudni erről a típusról, mennyire megbízható, mik a típushibái, mikre kell odafigyelni?
Amit a tulaj elmondott:
Cserélni kell a hátsó kerékcsapágyat, az ABS jeladót, valamint a lengéscsillapító szilenteket. Ez anyaggal, munkadíjjal együtt húzós, vagy nem egy vészes dolog?

Előre is köszönöm :R

[ Szerkesztve ]

(#21214) marsu válasza Ck. (#21213) üzenetére


marsu
addikt

Gondolom azért ilyen olcsó, mert rossz oldalon van a kormány ...

:( :(((

Press any key to continue ...

(#21215) Ck. válasza marsu (#21214) üzenetére


Ck.
addikt

Itt kint jó oldalon van. :) Csak nem tudom meg merjem-e venni...a felsoroltok hibák mekkora pénzből javíthatóak pl. itthoni árakkal számolva? Mik a típushibák?

(#21216) Ck. válasza Ck. (#21213) üzenetére


Ck.
addikt

UP(sz).
Bocsi a sürgetőzésért, de nagyon kene 1-2 támpont, mert necces, hogy az éles akcióig már nem igen kerülök netkozelbe...

[ Szerkesztve ]

(#21217) ignorant válasza Ck. (#21216) üzenetére


ignorant
senior tag

en 100K ra tennem. +olaj es szurok csereje lehet fontos, ki tudja mikor csereltek, az + kb 50K

szerintem legyen pluszban legalabb 300 egyeb kiadasokra.

(#21218) Ck. válasza ignorant (#21217) üzenetére


Ck.
addikt

Maga ez a 1.8i SE milyen konstrukció? Vannak tipushibak? Akar a motort, akar a komplett E46-ot nézve?

(#21219) ignorant válasza Ck. (#21218) üzenetére


ignorant
senior tag

Tapasztalatom nincs a konkret tipusrol. Talan altalanos BMW betegseg a huto rendszerben fellepo hibak / szivargasok, elektromos bajok, tomitesek elszallasa amire szamitani kell.

keress ra google-ben a konkret motorra hogy mit irnak rola.

(#21220) Shadowbull


Shadowbull
addikt

M3/M4 infok.

http://www.bimmertoday.de/2013/09/25/2014-bmw-m4-f82-m3-f80-technik-motor-leichtbau-carbon-turbo/

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#21221) Casanova* válasza Shadowbull (#21220) üzenetére


Casanova*
veterán

le lehet fordítani. :D

"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ

(#21222) Shadowbull válasza Casanova* (#21221) üzenetére


Shadowbull
addikt

430Le, 500+Nm, 1500kg, 7500-ig forgathato sorhat biturbo.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#21223) Casanova* válasza Shadowbull (#21222) üzenetére


Casanova*
veterán

jól hangzik! könnyebb lett a motor is, kevesebbet is fogyaszt. lényegtelen. :)

[ Szerkesztve ]

"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ

(#21224) BeZol válasza Casanova* (#21221) üzenetére


BeZol
őstag

Külön extra hűtőkörök is kerülnek bele, hogy sose melegedjen túl, és még esetleges leállítás után is menjen a keringetés az elektromos pumpáknak hála. Olajnyomás is minden esetben rendben lesz, mindig jó lesz a kenés a motorban, bármennyire is durvulsz vele. Karbonból lesz a tető, ezért alacsonyabb a súlypont. Az M4-esen lesz egy pici hátsó szárnyacska. 80kg-mal könnyebb mint az előző M3 széria. Közvetlenebb a gázreakció mint korábban. A motor a 335i továbbfejlesztésének felel meg, csak itt most 2 turbó lesz, ezért a motorkód N55 helyett S55. Már alacsony fordulaton is meglesz a nyomaték, nem kell majd annyira pörgetni, ami jót tesz a fogyasztásnak is és a hétköznapi használatnak is. Elvileg 25%-kal kevesebbet eszik mint a korábbi széria.
Tehát könnyebb, erősebb, nyomatékosabb, kevesebbet eszik, jobban kanyarodik az alacsony súlypont miatt, tehát stabilabb, és jobban használható a hétköznapokban. Röviden ennyi, a többit pedig leírták korábban.

(#21225) CharlieDrop válasza Ck. (#21218) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Ilyet sem hallottam még, hogy SE

amúgy nem túl bajos, ennyiért meg legyen az, számít?

(persze költői a kérdés, ha állapotra jó, meg kell venni.)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#21226) Casanova* válasza BeZol (#21224) üzenetére


Casanova*
veterán

nagyon komoly! :C köszönöm,kolléga! :R

"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ

(#21227) ignorant válasza BeZol (#21224) üzenetére


ignorant
senior tag

En kivancsian varom hogy mit tudtak osszekalapalni. ha DI motor akkor kb katasztrofara szamitok. mar 335i-nel is hatalmas problema a gyors karbon lerakodas meg meg egy tucat tervezes beli problema.

(#21228) Casanova* válasza ignorant (#21227) üzenetére


Casanova*
veterán

mar 335i-nel is hatalmas problema a gyors karbon lerakodas... ezt hogy érted? :F

[ Szerkesztve ]

"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ

(#21229) ignorant válasza Casanova* (#21228) üzenetére


ignorant
senior tag

Ez a bajuk:

https://www.tyrolsport.com/images/pages/services/performance-maintenance/carbon-build-up-removal-large.jpg

masik kep

130K km alatt 2szer kellett tisztitattni az enyemet.

[ Szerkesztve ]

(#21230) Casanova* válasza ignorant (#21229) üzenetére


Casanova*
veterán

hát ez szar ügy. ilyet még nem hallottam.

(#21231) ignorant: :D

[ Szerkesztve ]

"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ

(#21231) ignorant válasza Casanova* (#21230) üzenetére


ignorant
senior tag

335i tulajok koreben eleg nepszeru dolog a HPFP problemakkal egyutt :D

(#21232) Shadowbull válasza ignorant (#21229) üzenetére


Shadowbull
addikt

tipikusan az allandoan rovid tavon, varosban hasznalt motorok nezhetnek ki igy. Uzemanyagtol meg olajtol is fugg.

Altalanos DI problema, tobbe-kevesbe markafuggetlen.

kozvetett befecskendezes mar nem nagyon van sehol.

Tied N55?

[ Szerkesztve ]

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#21233) BeZol válasza ignorant (#21227) üzenetére


BeZol
őstag

És mi a helyzet a mostani M3 motorral? Lehet, hogy egyszer majd beszereznék egy teljesen ugyanolyan színű és felszereltségű M3 cabrio-t, mint a mostani kocsim, mint pl. ez: [link]
Aztán ha megvan, tetetnék bele egy g-power féle tuningot: Basis: M3 V8, Leistungssteigerung von 420 PS (309 kW)/400 Nm auf 610 PS (448 kW)/590 Nm
Sajnos egy 730 lóerős változat nem kap TÜV engedélyt, így gondolom az nem lenne használható nálunk sem :(
Ez most így kb. 10-12 millás használt autó + majdnem 5 millás tuningár lenne, ezért érne rá :D
Persze tuning már csak hab lenne a tortán :U

(#21234) ignorant válasza Shadowbull (#21232) üzenetére


ignorant
senior tag

35i eseteben a tav teljesen mind1, en csak hosszabb utakra veszem elo, varost kerulom vele. Csak 100as benzint kap a kis szajha meg 15000km-enkent olaj es osszes szuro csere kizarolag BMW alkatreszekkel.

n54-es az enyem.

@bezol

Nagyon sokat tanakodtam m3 es 335i kozott, nekem szerelok azt mondtak h 150K km utan megtartani az m3-at penzugyi ongyilkossaggal er fel :D

[ Szerkesztve ]

(#21235) MPowerPH válasza ignorant (#21229) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ijj... Ez sem egyszerű, nem valami bizalomgerjesztő.

Don't Tread On Me

(#21236) ignorant válasza MPowerPH (#21235) üzenetére


ignorant
senior tag

Az a problema, hogy nem letezik olyan hatso kerekes coupe/cabrio, 300+ loerovel ami megbizhato lenne.

Leinformalodtam szerintem az osszes szoba joheto modelrol (sok gyartotol), es mindegyiknel ugyanez a felallas.

Uj autot en elvbol nem veszek (ott a lehuzas az elso 3 evben realizalodik, utana meg a maintenance koltsegek a kovetkezo tulajnak), garancia nelkul viszont eleg meresz ilyeneket tartani a haznal :D

Ha valakinek van jo tippje azt viszont szivesen meghallgatom (ar 20-35K eur kozott)

(#21237) Shadowbull válasza ignorant (#21234) üzenetére


Shadowbull
addikt

es a tied is ilyen kormos volt mint a belinkelt kepen? Nehezen tudom elhinni, ha tenyleg rendesen van hasznalva. Neha remelem azert kiforgatod. Mennyi van benne?
Olajat nem eszi nagyon?

"Uj autot en elvbol nem veszek"

Hat pedig lehet nem artana :)

[ Szerkesztve ]

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#21238) ignorant válasza Shadowbull (#21237) üzenetére


ignorant
senior tag

Igen, ugy nezett ki. Olajat nem eszik. Minden egyes alkalommal amikor hasznalom, felmelegedes utan kihasznalom az auto adottsagait (lehet hogy ez a baj).

Nem allitom le egybol soha, hagyom hogy visszahuljon.

140-150k kozott van most.

[ Szerkesztve ]

(#21239) Shadowbull válasza ignorant (#21238) üzenetére


Shadowbull
addikt

erdekes, az ilyen profilban hasznalt motoroknal ez nem igazan jellemzo, bar az n54-et nem ismerem ilyen behatoan.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#21240) ignorant válasza Shadowbull (#21239) üzenetére


ignorant
senior tag

Te mit ajanlanal ebben a kategoriaban?

(#21241) KINKY_007 válasza ignorant (#21236) üzenetére


KINKY_007
aktív tag

Nissan 370z-vel milyen gondok vannak?

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#21242) ignorant válasza KINKY_007 (#21241) üzenetére


ignorant
senior tag

az speciel nem tetszik szoval nem tudom. :)

(#21243) KINKY_007 válasza ignorant (#21242) üzenetére


KINKY_007
aktív tag

Te írtad, hogy nincs megbízható 300+ cabrio. Simán van, gyorsabb is, de más nyilván...
Ha ez tetszik, akkor meg minek érdekel más? :F

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#21244) ignorant válasza KINKY_007 (#21243) üzenetére


ignorant
senior tag

Nyitott vagyok jobb opciokra. Az izles szubjektiv persze, hiaba lehet jo a 370z, minden szogbol felelek valami bosszanto reszeletet rajta.

Ha jol tudom 2 uleses, szoval nem megfelelo 4 kell plusz hogy elferjen benne a snowboard/silec.

(#21245) Ck. válasza CharlieDrop (#21225) üzenetére


Ck.
addikt

Vszinu UK specifikus modell.
Annyit irt még a tulaj a hiba listára, h könnyen melegszik, "szerinte" termosztát cserés. Mi más lehet még?

[ Szerkesztve ]

(#21246) Shadowbull válasza ignorant (#21240) üzenetére


Shadowbull
addikt

E92 M3 DKG, keves kilometerrel.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#21247) BeZol válasza KINKY_007 (#21241) üzenetére


BeZol
őstag

Hát anno mi gondolkodtunk a Nissan 350z roadsterben, mert csak 13,5 milla lett volna fullosan újonnan, viszont azóta eltelt 5 év, ezalatt pedig vagy 3szor frissítették, mert japánoknál 2 évente átgyúrják. Most nézz rá, mennyire gányúl néz már ki mostanra egy 350z... Mellette az E93 még most is szép új autó hatását kelti, de még a korábbi széria is sokkalta időtállóbb forma!

(#21248) CharlieDrop válasza Ck. (#21245) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Mi lehet még?

Hát így x ezer km távlatból bármi lehet :)

a termosztát hiba nem gyakori...

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#21249) BeZol válasza ignorant (#21244) üzenetére


BeZol
őstag

Porsche Carrera S-sel mi a helyzet? Abba nem fér el síléc sztem, de amúgy többi kritériumnak oké lenne, habár ott meg sántít a hátsó lábtér mint a 6os cabrioban. Továbbra is az E92/93 a legjobb választás. Ha cabrio-ról van szó, én viszolygok a vászontetőtől, az már csak tényleg 3.-4. autó esetén lenne választás, de nem élek németországban :DD

Egyébként miért 300+ lóerő és miért benzin? Szerintem 200+ lóerő is bőven elég Magyarországra, hosszú távú utak esetén pedig jól jön a hatótáv és a nagyobb nyomaték, ami a diesel irányába billenti a mérleget, de akkor csendes gyilkos leszel, és nem hangos gyilkos :))
90 km/h-ról megnyomva pedig nem lesz egetrengető különbség egy 330D és egy 335i között, csak hangban, mert mire kijönne a teljesítménykülönbség, addigra már 200felett kéne haladni, addig viszont a nyomatékkal jobban kilő az elején a diesel, és tartja magát. Gondolom egy kezeden meg tudod számolni, hányszor gyorsultál lámpától lámpáig, és mikor száguldoztál 200 felett tartósan. Ha ezt tetted, biztos kijöttél 16 liter/100-ra, kontra 8,5 liter/100.
Tudom, minden racionalitást félredob a benzines hangja, a két nagy kipufogó, és a pörgetés lehetősége :)
Ha egyszer Óbuda/Tatabánya környékén járnál, írjál rám, és kocsikázhatunk egyet, meglátnánk ér-e annyit az a hang- és lóerőtöbblet.
Persze még ott van a 335D is :Y

(#21250) ignorant válasza Shadowbull (#21246) üzenetére


ignorant
senior tag

Na ezeket szemmel tartom, bar nagyon ritkanak tunik a DKG verzio :)

Vicces tortenet:

35i-vel haladtam, hirtelen powerloss, gaz erintesre csak remeg a motor. megallok, ujraindulni mar nem tud. Szerolohoz elvittem, fel nap alatt kideritettek, hogy a tankban levo pumpanak a vezerlojerol csuszott le felig meddig a csati. Mar motor hibakat vizionaltam a tomeny feher fust miatt amit produkalt vagy legalabb meg egy HPFP cseret :D

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.