Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Garanciális ügyintézési Horror Bestbyte...
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- gerner1
- Android másképp: Lineage OS és társai
- E91 blog 2. rész
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- ID&Trust létezik vagy csak álcég?
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FET-MEN
veterán
válasz CharlieDrop #22201 üzenetére
Kapar,de arra húzza az orrát amerre tekerem a kormányt. De mindegy én mundet szeretem jöhet összkerék is
Iphone 7
-
Shadowbull
addikt
válasz MPowerPH #22198 üzenetére
siman produkalok neked kikapcsolt DSC-vel is alulkormanyzottsagot ugy, hogy orral megyek le az utrol. Tempo meg sebessegi fokozat kerdese.
El kell engedni a gazt es kicsit kifele kell kormanyozni addig amig megvan a tapadas, aztan ennyi. Ha a DSC ki lett volna kapcsolva, akkor lehet meg annyira sem kanyarodtal volna mint igy, mert nem huzta volna vissza az orrat az ivre.
A DSCtol nem lesz veszelyesebb az auto.[ Szerkesztve ]
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Balupapa
senior tag
e87 118d 2009 eu5:
mi a kulonbség a prodessional és a business hifi között?
_-=*WheelWhores*=-_
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Balupapa #22206 üzenetére
Ajjaj... Hatalmasat szol. Belulrol meg annyira nem is, ott inkabb szepen teszi a dolgat, nem csak a ducc-ducc-ot hallod, mint a takolt hifiknel. Ellenben mikor beallok a haz ele az autoval, akkor mindig kapom az osztast, hogy miert hallgatom ilyen hangosan a zenet. Kozben pedig eppen csak kozepes a hangero. Meghallgattam en is, frangos remegnek az ablakok, es csak a duburges az, ami kihallatszik.
Ahogy mondod, "must have extra".
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Djmarko
tag
Sziasztok!
Valaki megnézte már ezt az autót? [link]
Szerintem jó áron van -
Chal
addikt
válasz Djmarko #22208 üzenetére
Esélytelen, hogy valós a futása.
Ettől még lehet jó vétel persze (csak figyelembe kell venni, hogy vélhetően van benne 300-400k km). HA ki tudnád deríteni, hogy volt e cserélve turbó, dpf, pillangószelep, vezérléssel van egy gyík, stb.. De szinte biztos, hogy nem lesz ezekről infó.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz Djmarko #22210 üzenetére
2006-os autó nem lehet premium selection
Sok tévhit kering a "BMW-től használtat" kérdéskörrel kapcsolatban, illetve a premium selectionnel kapcsolatban is. Aztán meg tele vannak vele a fórumok, hogy dehát én a BMW-től vettem, aztán 3 hónap múlva szétszakadt a lánc, eltörött a turbó, leszakadt a pillangószelep, stb...
Magasról tesznek a beszámolt, bizományba bevitt öregebb autókra, kap egy ugyanolyan 30eFt-s felületes átnézést amilyet neked is megcsinálnak bármikor ha beviszel hozzájuk valamit, meg lemossák, aztán árulják. Semmilyen garancia, vagy egyéb dolog nincs arra, hogy jobban járnál mint a sarki neppernél, főleg azért, mert simán átmhetett már 2db ilyen sarki nepperen az autó, mire egy BMW partner murvájára került.
Szóval nem szabad ennek bedőlni, illetve a helyén kell kezelni a dolgokat: nyilván az az előnye megvan, hogy ők maguk nem pörgetik vissza (de ezzel nem mész sokra, ha előtte valaki megberhelte már), illetve ha 1-3 éves premium selectionos autót veszel tőlük, akkor ott már máshogy alakul a bizalom kérdése, az tud jó választás lenni.
Illetve ha netán náluk vettek egy autót, és végig náluk szervizelték, és a tulaj elhoz egy újat, ezt meg beszámítják, akkor az lehet még nagyon jó vétel, de az 5 év felettieknél ilyen csak a mesében létezik, vagy ha akad is évente 1-2, akkor az elmegy ismerősi körben.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz Djmarko #22212 üzenetére
Még annyi, hogy nem állt szándékomban hátrányban részesíteni a BMW partnereket a kavicsrugdaló nepperekkel, szemben, hiszen van pár vitathatatlan előnyük:
- megkapod ingyen az átnézést (2-3 milliós vételárral szemben mondjuk 20-30eFt-s tételről beszélünk, azért ezt ne feledjük, tehát ez nem egy óriási dolog)
- megkapod ingyen és maceramentesen a szerviztörténetet (már ameddig van ugye...)
- nem akarják teledumálni a fejed, hogy ez életed vételeSzóval jó dolgok ezek, persze, de arra akartam csak rávilágítani, hogy ezeken kívül nem kapsz semmi pluszt, vagy biztonságot, ha nem új, vagy nem premium selection autóról van szó, és ezzel nem árt tisztában lenni. Szóval nem szabad olyat beleképzelni ami nincs is, és befolyásolhatja a döntést.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Most ezekre hajtok.... Targyalok a csokaval, latszolag erdekli a beszamitas. Mennyi itthon egy ilyen garnituranak az erteke mostan?
Don't Tread On Me
-
s7evcsenko
addikt
üdv.
Valaki le tudna irni, hogy hogy kell kiutni a guminyomas figyelmezteto jelzest?
2005 - 118d
Köszönöm."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
Z0mbi
senior tag
válasz s7evcsenko #22217 üzenetére
bemesz a 'sima' dash menube...es lesz egy ikon ami egy lapos gummira hasonlit. alatta az all reset...
na azt probald (elotte felfujhatod a gumikat is 2.3 - 2.2 re ) -
-
BeZol
őstag
-
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #22228 üzenetére
Nem akarom megvarni, hogy kioregedjen alolam... Amikor megvettem, akkor is max. 2 evre terveztem. Azert barhogy nezem, egy 7 eves auto mar ez is. Elvalik mi lesz nyarig, akkor meglatom. Vettem volna fiatalabbat, de mar nagyon kellett az auto, es ennyi volt a keretem.
De ez meg csak a jovo, egyenlore van sok mas magasabb prioritast elvezo dolog, tehat per pill orulok annak, ami van. Mai napig hihetetlen, hogy ott all a haz elott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #22225 üzenetére
Régi 6-osban nem ültem, az újban viszont igen, és nem fértem be magam mögé a 185cm-mel, és ha nagyon akartam volna, még akkor sem, pedig egyáltalán nem vagyok nagy darab. Én nagyon ritkán viszek másokat is, és olyankor jól jön a hátsó üléssor, a 6-osnál max. kisgyerekek férnek be, ilyen szempontból tökéletesen használható a 3as coupe/cabrio, felnőtt is normálisan elfér hátul.
A másik dolog, hogy szerintem mostanra eléggé kiöregedett az E63/64 formája, utakon is alig látni belőle, pedig 2 éve rengeteg mászkált belőle, ki tudja most mi lett velük?
Én a helyedben maradnék a 335D-nél, vagy szerezz be egy 330D cabriot ha már diesel párti lettél, nyáron nagyon adja Ha pedig nem tetszik, mert 150kg-mal nehezebb és gyengébb is, akkor még mindig el lehet adni. Igaz, általában nyár előtt vesznek cabriokat az emberek, és nem nyár végén, de keménytetővel ez totál mindegy -
BeZol
őstag
válasz FET-MEN #22232 üzenetére
Nem kis gépről olvasva megnéztem kíváncsiságból, hogy mi hány kg, íme:
E60 530D - 1565kg
E92 330D - 1500kg
E93 330D - 1725kg (cabrio)
E65 730D - 1875kg
E60 535D - 1635kg
E92 335D - 1545kg
E63 635D - 1725kg
E64 635D - 1925kg (cabrio)
E65 730D - 1875kgElvileg mindegyik a már feltöltött autóra vonatkozik, utasok nélkül. A lényeg, hogy ha BMW001 635D-re vált, akkor 1545kg-ról 1725kg-ot cipeltet majd ugyanolyan motorral, vagyis picit lassabb lesz és többet fog enni. Én nem váltanék
-
MPowerPH
félisten
Erdekesek ezek az adatok. 335D coupe-ra eddig ezeket talaltam: min. 1570kg(gondolom alapon, extrak nelkul, pl. csak a napfenyteto valami plusz 45kg?!), 1590kg es 1645kg.
6-os azert jott szoba, mert technika teren az all legkozelebb az 5er hez. De mondtam, hogy ez meg messze van, nem is akarok errol beszelni. Annyi biztos, hogy ha valtok, akkor csak diesel, es csak a 35d. Mert miutan kiprobaltam a 30d-t(is), tudom mi a kulonbseg a ketto kozott. Azota mentem a szomszed 330i -jevel is.... Szvsz, hatalmas csalodas a benzin, meg a 30d-hez kepest is. Ezt o is megerositette, termeszetesen ment az enyemmel.
Don't Tread On Me
-
ignorant
senior tag
válasz whitezo88 #22237 üzenetére
Persze jo a nyomatek, de en biztos hogy nem vennek dieselt. (vezettem 335d-t is)
35i-t max a chippes 35d hagyja ott (ugyan olyan suly mellett), de ezek eleve olyan teljesitmennyel rendelkeznek, hogy folosleges ennel tobb.
A diesel zajt produkal hang helyett es radasul budos is.
Elmeny autoban elkepzelhetetlennek tartom ezeket, bar izlesek es pofonok.
6-os diesel? Mar az otlet is bizarr szerintem.
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #22239 üzenetére
35i-35D... Rugalmassagban van hatalmas kulonbseg... Miutan 6.-ba rakom, tobbet ki se kell szednem a NM miatt. A masik.... Fele annyit eszik a majd ugyan annyi lo. Mostanra beallt a csak varosi fogyim, 9l. 340 loerorol beszelunk...khm... A szep benne, hogy akarhogy taposom, kozuton nem megy 7.5l fole. Igaz, a chip ota sporolosra veve a figurat kb. 0.5l a tobblet fogyi, ami erthetetlen. Cserebe taposva ennyivel kevesebbet ker, ahogy mar irtam is.
100-ra a mostani gumikkal 5.5s(uj garnituraval jobb lesz, itt 2.-ban indultam, de vegig kapart, meg 3.-ban is), vegseb GPS szerint 292km/h. 100-240 19s.
Esetleg tudnal errol merest csinalni?Versenypalyan lehet jobb a 35i, sot biztos. Kozuton mar nem... Lasd 30i, ami hiaba 272 lovas, a 330d a 231 loerejevel foldbe dongoli. Mert kozuton sokkal hasznalhatobb.
Hangja... Na igen. 35i csodas, hallottam mar, mennyei. De nalunk hang helyett van nyomatek, ami nekem mara sokkal tobbet er. Szerencsere a sor 6 hangja messze nem olyan szornyu, mint egy S4-e.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
a 30i szívómotoros, nincs benne turbo, ezért nincs rendesen nyomatéka sem, ezért a chipelés sem segít rajta nagyon, míg a 35i már turbós, több a nyomatéka, amiből van tartalék is dögivel chipelés esetére, és akkor már 400nm helyett 500nm-ről van szó!
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #22240 üzenetére
> foldbe dongoli
Megneznem azt a foldbe dongolest.
Nagyobb teljesitmeny kulonseg kell ahhoz h szamottevoen gyorsabb legyen.
> Mert kozuton sokkal hasznalhatobb. (35d vs 35i)
Nem hinnem hogy egyik is hasznalhatobb lenne a masiknal, mivel teljesen ugyanaz a teljesitmeny kategoria.
Ami "manovert" az i-vel nem tudsz megcsinalni azt az d-vel sem fogod tudni.> Fele annyit eszik a majd ugyan annyi lo
A fele fogyasztas tulzas, de teny hogy ez elonye a dieseleknek. Ez valakinek szamit valakinek nem, nagyban fugg attol hogy mire hasznalod az autot.
A helyedben (ha jol tudom sokat utazol haza is a geppel) en is a dieselt valasztottam volna.
Amikor en is kulhonban tevekenykedtem es sokat utaztam, nem volt kerdes a diesel bimmer beszerzese. (sot most is egy 20d a fo kozlekedesi eszkoz)> Esetleg tudnal errol merest csinalni?
Mivel merted? Megnezném szivesen, de az enyem azert nehezebb (e93) meg nincs remapolva se.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #22248 üzenetére
Azt nem tudom levideozni, foleg most... Otthon is vagyok 2 hetre, de most repulovel, allandoan vizes ut, 8 fok, kopott nyari gumi. Mult heten probaltam, de eselytelen, meg egybol 2.-bol indulva is. Talan tavasszal. 100-240 van meg egyedul.
Kocce, kivancsi vagyok. Tied egyebkent hany kg?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Bestbuy játékok
- BestBuy topik
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Apple asztali gépek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okos Otthon / Smart Home
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest