Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22451) CharlieDrop válasza 330ci (#22450) üzenetére


CharlieDrop
veterán

óóóó

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#22452) Chal válasza 330ci (#22450) üzenetére


Chal
addikt

Nem jobbkormányos véletelnül? :)

(#22453) Zewa válasza 330ci (#22450) üzenetére


Zewa
senior tag

....és mennyi biztosítást fizetsz rá egy évben? ;]

Képet, képet!

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#22454) MPowerPH válasza Zewa (#22453) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ez relative... Azert van am az angol biztinek is elonye. Ellopjak, fizetnek. Egy kozepes karambol utan gazdasagi totalkar, fizetnek. Osszetorsz valakit, a sajatodat is kifizetik. Szoval inkabb ugy kerdezd, mennyi ra a casco. :)

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#22455) mézespálinka


mézespálinka
senior tag

Hello! Melyik olajat ajanlanatok?(2002 e46 325i) castrol 0w30 vs bmw 5w30 vs bmw 0w40?

(#22456) whitezo88 válasza mézespálinka (#22455) üzenetére


whitezo88
nagyúr

Egyikse, liqui moly 5w40

(#22457) mézespálinka válasza whitezo88 (#22456) üzenetére


mézespálinka
senior tag

Akkor ti nem a full szintetikus 0wxx partjan alltok?(azert kerdezem mert elolvast most 2 cikket is es ott ezeket javasoljak a hideginditasok miatt)

(#22458) DroneZ^


DroneZ^
őstag

Erről a 6-osról vélemény/tapasztalat? Mennyire hálátlan egy ilyen? Fent lehet ésszerű keretek között tartani (nincs havi szinten 3-4 új alkatrész igénye stb..) Itt nem a lengéscsillapítóra fékekre gondolok. Komolyabb tipushiba, rendszeresen elromló drága alkatrész esetleg motor/váltó? Szintén csak agyondicsérték népítéleten gondolom a zsírúj szalonból kitolt darabokat... De vajon 150e KM-től felfele mire számíthat az ember? :U :R

(#22459) BeZol válasza DroneZ^ (#22458) üzenetére


BeZol
őstag

Írni is akartam, hogy népítélettel óvatosan, mert 10ből 9nél csak pár ezer km van megadva, ami egyáltalán nem mérvadó, az más tészta, hogy bárki írhat akár többet is, szóval csak fenntartásokkal.
Szubjektív véleményt tudok csak írni, szerintem ronda kívülről is, mert nem elég, hogy fekete mint a bmw-k 90%-a, még fekete a felni és még a hűtőrács is, ez engem visszataszít. Aztán ha már fekete, legyen fekete a bőrülés is, és csapjunk hozzá gyönyörűséges fabetétet is, mert miért is ne? :C
Fenntartást nem tudom, de míg 2 évvel ezelőtt rengetek ilyen 6os mászkált, már tavaly is jóval kevesebbet láttam, mostanra pedig csoda ha látok egyet, aminek biztos valamilyen anyagi oka is lehet.
A motor pedig sima 3literes szívó belépőmotor. Ha kell a sebesség pörgetni kell, és még akkor sem lesz benne meg az a nyomaték, mint egy turbósban, és ez csak sor6, nem egy szép hangú V8-as 645ci, ami mondjuk szintén turbó nélküli nyomatékhiányos darab. Én nem vennék ilyet, de ha már nagyon akarsz, akkor inkább 645ci-t, mégiscsak V8 ;)
330i és 530i-k között is olvasgass, hátha találsz valamit a motorral kapcsolatosan.

(#22460) BeZol


BeZol
őstag

Off kérdés:
Van valakinek valamilyen tapasztalata a Nissan GT-R-ről? Azon kívül, hogy biztos megy mint a szemét, vajon mennyire fenntartható hétköznapi használatban? Csak mert ugye tudjuk, hogy egy M3-as 150ezer km fölött akár anyagi öngyilkosság :DDD Azt már tudom, hogy 15,5körül eszik 100-on, de vajon milyen durvább alkatrészbetegségei vannak?
Csak azért kérdem, mert a gondolat befészkelte magát, hogy 3másodperces 0-100at más autók legalább 2xer ennyiért tudják, és lassacskán megfizethető árszintre süllyednek a használt 485pacis darabok, amik könnyedén tudnak 630pacit. Na meg vajon mennyire ráz a futómű, mert ha annyira, mint egy mini cooper s, akkor az nem para. Pár német fórumot már bújtam, de ott versenypályázik mindenki...

(#22461) MPowerPH válasza BeZol (#22459) üzenetére


MPowerPH
félisten

En specko fekete parti vagyok. :) Direktbe olyat is kerestem. Ami meg szoba johetne, az a gyongy feher es fekete kombinalva. A tobbi nalam nem jatszik. Ez izlesek es pofonok kerdese. Vajbelsot en is szeretnem, de tul kenyes, hogy megerje.

"Pár német fórumot már bújtam, de ott versenypályázik mindenki..."

Mert az arra is valo... Nemetek tudjak is. Azert nevetek, amikor ilyen mezei emberek ilyennel furikaznak a varosban, es feszitenek mint a pok a lucernasban. Aztan akinek csak penze van ra, tudasa nincs egy ilyen autohoz, ugyis osszetori a Nordschleifen.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#22462) r4z válasza BeZol (#22460) üzenetére


r4z
nagyúr

Ültem már R35-ben, de csak mint utas. Egy hardcore pályaautó, és csak azért van rajta irányjelző és rendszám, hogy a saját lábán is el lehessen vinni a legközelebbi versenypályára.

I don't love people. I love 911s, Astral Projection and french fries, in that order.

(#22463) ZsizsiZsozsó


ZsizsiZsozsó
tag

Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy 1991-es évjáratú 730i BMW-kről esetleg van valakinek valami bővebb tapasztalata? Nézegetem neten nem is drágák 3-4-500e Ft-os körüli áron már lehet találni szép állapotúakat, átlagosan a futott km: 300.000. A fogyasztással tisztában vagyok, inkább a fenntartási költségekre lenék kíváncsi, alkatrészek, típushibák stb. Nem szeretném ingem, gatyám rákölteni, de már régóta szeretnék egy ilyen dögöt. ;]

[ Szerkesztve ]

The Power Is Yours!

(#22464) Shadowbull válasza BeZol (#22460) üzenetére


Shadowbull
addikt

"amik könnyedén tudnak 630pacit."

dehogy tudnak. GT-R betegseg hogy szethullik a valto, neha meg szeriaallapotban is ha sokat rugjak, de ha felhuzzak egy kicsit akkor garantaltan.

Hasznaltan egy ilyen auto garantalt anyagi csod, egy M3-mal szemben biztosan.

" Egy hardcore pályaautó"

Perszepersze. Gyakorlatilag teljesen at kell epiteni az egeszet, hogy ne hulljon szet ket kor utan versenypalyan. Futomu, hajtaslanc, motor, hutes, aki palyazik ezeket mind atalakittatja.

Nem kell beszopni a legendagyartast.

[ Szerkesztve ]

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#22465) DroneZ^


DroneZ^
őstag

Korábban BMW 5 E39-ről írta valaki hogy ismerőse napjainkban költötte rá a gatyáját. Érdekelne hogy mik voltak a bajok? Mert ez néz ki a legértelmesebb választásnak (számomra), jó fogyasztás nyomatékkal. Méretes szép autó, gyönyörű kivül-belül. Főleg a vaj és narancssszinű bőrrel M-esben. Egyre inkább egy ilyen felé hajlok, árban sem vészesek. Valaki tapasztalat? :R

BeZol: Én is sejtettem hogy valami komoly gond lesz ezzel a tipussal mert egyre ritkább. Ami mondjuk alapjába véve jó mert nemjön szembe gyakran. Csak lehet hogy egy hibagyűjtemény 4millió forintért.. Nekem pont ez a fekete dizájn jön be különben, max egy fekete Breyton felnivel egészíteném ki. Sötétitett ablak, minden fekete még a lámpák is, bmw logo is fekete fehérben ;]

[ Szerkesztve ]

(#22466) CharlieDrop válasza ZsizsiZsozsó (#22463) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Szia, van, bár nem saját, de egy megszállot ismerősömnek volt ilyenje, 750i-re cserélte.
Annyit mondott, mikor a 30i-t meg akartam venni, hogy
a, sok pénzed legyen karban tartani,
b, legyen garázsod és türelmed szerelni és akkor nem olyan drága.

egyéb kérdés?

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#22467) 330ci


330ci
újonc

De, persze angol....de akkor is ugyanaz az auto amit itthon meg mindig legalabb 1.6m kapsz meg, es meg szar is. A biztositasa nem olyan rossz, 530 font, mondjuk 190.000 ft, de ugye ez majdnem a cascot is jelenti, 10 szazalekos onresszel... A szelvedot pl 15e ft onresszel fizeti... Barhonnan barmikor elszalitanak ingyen stb...
de talaltam 2004-es m-look 325 touringot, 140e km, serulesmentes, 1.200.000,-- atszamolva...
Az enyemen van egy ket dolog amit meg akarok csinalni, de nem egesz 120.000 ft....

(#22468) CharlieDrop válasza 330ci (#22467) üzenetére


CharlieDrop
veterán

csak ezzel azt akarta mondani a tisztelt fórumtárs, hogy UK-ban az autók értéke nem jelent semmit sem...

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#22469) 330ci


330ci
újonc

Nem, pont azt hogy magyarorszagon van nagyon tularazva nehany auto... Vagy nem igy van?

(#22470) CharlieDrop válasza 330ci (#22469) üzenetére


CharlieDrop
veterán

nem feltétlenül.
Igazából a jobb kormányos autó olyan országokban, ahol bal az alapértelmezett túl nagy értéke nincs....
innentől kezdve meg édes mindegy... nem releváns, a magyar árakat osztrákkal, szlovákkal, lengyellel érdemes összehasonlítani

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#22471) 330ci


330ci
újonc

Az a helyzet, hogy ez mar valtozott.... olyan sok kulfoldi van itt, hogy a balos autok mar szinte dragabbak, de mindenesetre nagyon komoly piaca van.
Csak azt mondom, hogy ezek az arak szerintem kozelebb vannak ahhoz, amit egy ilyen koru auto er, nem?
es ez fuggetlen a tipustol... A Toyota Avensisem 2004-es dizel, a legmagasabb felszereltseggel, 150e km, serulesmentes, az kb 800.000 ft volt...

(#22472) CharlieDrop válasza 330ci (#22471) üzenetére


CharlieDrop
veterán

nem, mivel kicsit többen élnek bal kormányossal azoknak nem tudod drágán eladni a jobb kormányost, ezért a balosnak magasabb az ára, ugye kereslet-kínálat határozza meg az árat :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#22473) Balupapa


Balupapa
senior tag

voltam ma megnezni egy 2004 e46 20d-t.
szervizkonyv meg semmi nincs. ora szerint 166e. wallisba elvittük a kereskedésbe a kulcsot kiolvastatni, eggyezik. tényleg csak ennyi lenne benne? :F

am mindenhol gyári fény, törés és mókolás mentes :U

[ Szerkesztve ]

_-=*WheelWhores*=-_

(#22474) Stukker1987 válasza Balupapa (#22473) üzenetére


Stukker1987
senior tag

Csak a kulcsot vittétek?

Mi van ha nem azzal volt használva a 166e után?

Az autó abból a szempontból célszerűbb lenne,hogy a tárolt hibaüzenetekhez odaírja a km számot. Ha az szám több mint az óraállás akkor gebasz...Persze ha egyszer már törölték akkor nem tudom.

Itt talán többre jutsz...

Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.

(#22475) mézespálinka válasza Stukker1987 (#22474) üzenetére


mézespálinka
senior tag

Üdv!

Most vettem észre, hogy gyújtásnál ilyen hangot hallat a 325i-m: http://chirb.it/Ak3t6c
Ez mi lehet?

(#22476) Cxgrav válasza DroneZ^ (#22465) üzenetére


Cxgrav
senior tag

Szia.

Nekem e39-em van (530dA), 4 hónapja.
7,5L/100km-el járok vele vegyesben, imádom.

Kilehet fogni normálisat, de rendesen körbe kell nézni a kocsit.
Kb 4 hónapig bújtam a hirdetéseket és elmentem megnézni jópárat.
Ami rendben van, az kb 3 napig van fenn, nagyon kell figyelni.
Vagy gondos gazdája volt és tipp-topp vagy sajna szét van hullva a gép.

VIN kóddal csekkoljuk a felszereltséget.
Létezik titkos menü a BC-ben. Itt a hibákat is jelzi a kocsin, úgy tudom.
Érdemes vásárláskor az átlagfogyasztást is ellenőrizni, valamint hogy a BC jelzi-e, hogy szervízt kér vagy sem.
Amennyiben kér, az már bajos lehet.
BC pixelhibák lehetnek, multikormány gombok lekopva, középkonzolon a gombok kieshetnek, széttörhetnek.
Csomagtérajtó és benzinsapka körül hólyagosodik a festék.
Ha teljesen elhanyagolták, akkor a küszöbök is hullák lehetnek.
Automata váltó olajcsere kérdéses szokott lenni, én cseréltettem. Ajánlott nem megvárni, míg ránt a váltó.
63k volt szűrő/olaj/tömítés/munkadíjjal.
Kb 50k lesz még az összes többi szűrő és motorolaj csere.
Átvizsgálás során ami kiderült és cserélni kell a kocsin a kötelezőn felül, az a bal hátsó futómű lengőkar szilentje. És ennyi.
Futómű hihetetlen jó, bőrülés kényelmes, sor6 szépen duruzsol és morcos ha menni kell és szeret is menni :K

Érdemes olyan felszereltségűt venni, amiben benne van a 4:3/16:9-es kijelző, mert ha az ember utólag akarja beszerelni a dolgokat, akkor szét kell borítani az egész kocsit a kábelezés miatt. Persze ez csak igény kérdése.

TDS motorban véleményem szerint felejtős, általában adagolóhibásak és többet is esznek.
Benzinesben az 528i-t szokták javasolni.

Faceliftnél már gyűrűs első lámpákat is kap az ember :C
Sajna nekem pre-face és 200k a gyári gyűrűs hella :( de cserébe hibátlan a kocsi.

Hirtelen ennyi jutott eszembe.

INDITVÁYOZOM :B
Egy bömbi talit szervezhetnénk, ha van rá érdeklődés.

[ Szerkesztve ]

Picture me Rollin' by 2pac

(#22477) DroneZ^ válasza Cxgrav (#22476) üzenetére


DroneZ^
őstag

Köszönöm ezt a gyors összefoglalót! Privátban válaszoltam is rá hosszabban. Alapvetően egy fekete M-es narancs-bőrös :D faceliftes nagykijelzős 530d-t vennék (mi mást), ha fogok találni egyáltalán ilyet a mobile-n.. Bár nagyon örülnék :)) 528i-vel sem lenne baj, de gondolom horror fogyasztása van. 11-12L vegyessel még megbékélnék de kétlem.... :U

Nemkell az a gyári hella, zsir állapotú bontottakat is lehet kapni, akár M5-ből valót :U

[ Szerkesztve ]

(#22478) Stukker1987 válasza mézespálinka (#22475) üzenetére


Stukker1987
senior tag

Igazán megtisztelő,hogy engem kérdezel,nem gondoltam hogy ekkora szaktekintélynek örvendek :D :D
(holott nem is értek a kocsikhoz)

Nálam Önindító vagy Klíma van az esélyesek között...de egy kis Chewbaccát is hallani vélek :D

Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.

(#22479) mézespálinka válasza Stukker1987 (#22478) üzenetére


mézespálinka
senior tag

Bocsi, nem "válasz" hanem "új" hsz akart lenni, elnézést.

Új megfigyelés: az adott hang a műszerfal felől jön, mikor a mutatók mozognak, különösképpen amikor a pillanatnyi fogyasztásjelző hirtelen megugrik, vagy hirtelen visszasüllyed.

[ Szerkesztve ]

(#22480) CharlieDrop válasza DroneZ^ (#22477) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Az 530d is be tud enni 11 litert ;)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#22481) DroneZ^ válasza CharlieDrop (#22480) üzenetére


DroneZ^
őstag

Itt nem a 11-12L-el van a gond hanem amikor másfélszer ennyit eszik egy benzines :))

(#22482) CharlieDrop válasza DroneZ^ (#22481) üzenetére


CharlieDrop
veterán

hát igen, nézőpont kérdése az egész.
A benzinest tankolni kell, a dízelt, meg szervizeltetni

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#22483) Chal válasza 330ci (#22467) üzenetére


Chal
addikt

De, persze angol....de akkor is ugyanaz az auto amit itthon

Nem véletlenül találtam ám ki egyből hogy jobbkormányos autóról beszélsz :)

Értem hogy ugyanolyan fizikailag, csak éppen a világ 95% szemszögéből ROSSZ oldalon van a kormány :D
Akármennyire is más véleményen vagy erről, nem számít, mert a használtpiac ezt a dolgot beárazta és kész, ezzel nem lehet mit kezdeni. Megvan az oka egyébként, olvass el pár átalakítos topicot, vagy "hogy éljek együtt jobkormányos autóval" problémakört. Mindegyiknél az a konszenzus, hogy inkább hagyd a fenébe. Már ha a világ nem azon 5%-hoz tartozol földrajzilag ahol ez normális. Mivel te oda tartozol és ez egy kicsi használtpiac (emiatt olcsó) így tök jó neked anyagilag ez a kérdés, de felesleges hasonlítgatni pl. az EU használtpiachoz a fentiek miatt. Az új ára meg gondolom majdnem ugyanaz.

[ Szerkesztve ]

(#22484) negro válasza DroneZ^ (#22477) üzenetére


negro
őstag

28i-m van. Vegyesen 10 Litert eszik. Hossszutavon 8-9 Liter de nem palyan akar 7 is eleg neki. 100% varos ami gaz. Ott 12-13Liter.

[ Szerkesztve ]

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#22485) CharlieDrop válasza negro (#22484) üzenetére


CharlieDrop
veterán

TU, vagy sima?

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#22486) DroneZ^ válasza negro (#22484) üzenetére


DroneZ^
őstag

Hú gyönyörű. Ha tehetném a legnagyobb benzines E39-est venném. Mennyire haladós egy ilyen 528? 530i sokat fogyaszt, problémás? Mert ugye a benzinesben kevés a nyomaték :)) És még mindig egy 500nm-es alfám van, bár az lóerőben kevesebb :))

[ Szerkesztve ]

(#22487) FET-MEN


FET-MEN
veterán

Hali. 50k a 4db led az angel eye-ba E60-ba. Akkor az jól fog kinêzni/világítani? Valaki csinálta már így? Képet szivesen fogadok :R

Iphone 7

(#22488) negro válasza CharlieDrop (#22485) üzenetére


negro
őstag

simpla vanos

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#22489) MPowerPH válasza negro (#22484) üzenetére


MPowerPH
félisten

Jah, ez stimmel. Nekem a TU evett vegyesen 8 korul, kozuton hasznalva 6,5 kb, normalisan haladva. Csak varosban ellenben, rovid tavokon 12-13l.

Don't Tread On Me

(#22490) DroneZ^


DroneZ^
őstag

Most elgondolkodtattatok. Talán kikéne probalnom egy benzinest es egy dieselt is. Csak a nyomatékhiány ami visszatart egy benzinestől :U

(#22491) CharlieDrop válasza DroneZ^ (#22490) üzenetére


CharlieDrop
veterán

végül is ja, egy 30d 390Nm-e szemben egy 28i 280Nm-vel (ha nem csal emlékem :D)...
nem mindegy...

(jegyzem a 18d-m is 280Nm...)

[ Szerkesztve ]

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#22492) DroneZ^ válasza CharlieDrop (#22491) üzenetére


DroneZ^
őstag

Ezek csak számok. Az érzés is számít. Hogy mennyire tudja megráncigálni a kasznit egy benzines a dieselhez képest. Hogy mennyire húz jól illetve megy jobban :)) Mert lehet semmire nemjó a lóerőfölény ha a diesel sokkal jobban megy, jobb érzés vezetni :U

[ Szerkesztve ]

(#22493) CharlieDrop válasza DroneZ^ (#22492) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Azért nem tudom, de a 23i-met sokkal jobb volt vezetni :D
Pedig az csak 245Nm volt, de 170 ló :D

Dízel a turbó miatt fickósabb többnyire :)
No meg azért egy 30d-t könnyebb erősíteni mint egy szívó benzinest ;)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#22494) DroneZ^ válasza CharlieDrop (#22493) üzenetére


DroneZ^
őstag

Nem szeretném tunningolni. :)) Csak elkéne dönteni hogy akkor melyik legyen, de mostmár 528i felé kezdek hajlani. Gondolom szebb hangja van, vezetési élmény is jobb. Menetteljesítményre mit mondanátok? :U

(#22495) CharlieDrop válasza DroneZ^ (#22494) üzenetére


CharlieDrop
veterán

én semmit, se 30d, se 28i tapasztalatom, én kisebb pályán játszok :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#22496) BeZol válasza DroneZ^ (#22494) üzenetére


BeZol
őstag

Benzines:
+ simábban jár
+ szervízköltségek alacsonyabbak
+ szebb a hangja
- pörgetni kell 4ezer fölé h meglegyen a nyomaték és menjen is --> gyakran kell váltogatni
- ugyanakkora lóerő mellett 1,5-2xer magasabb fogyasztás

Diesel:
+ alacsony fordulattól ott a nyomaték, nem kell pörgetni ha haladni is akarsz ("csendesen" gyorsulsz)
+ közel fele akkora fogyasztás (nem mindegy, hogy 400-500 vagy 600-800km-t teszel meg egy teli tankkal)
+ a nyomaték beleprésel az ülésbe (érzésre jobban megy, még ha nem is)
- fekete füstpamacsot tol némelyik, ami sztem tök ratyi :DDD
- kerregős (van akit zavar h még a sebváltó is enyhén rezeg...)
- szervízköltségek magasabbak

Szerintem menj el és próbáld ki mindkettő alternatívát, és utána dönts a szíved szerint.
Benzinesnél tovább tartanak a fokozatok, jobban ki lehet huzatni és folyamatosan húz, míg a dieselnél hamarabb pörögnek le a fokozatok, de a nagyobb nyomaték miatt beleprésel az ülésbe, így érzésre sokkal jobb, nem olyan "semmilyen".
Ha tényleg nagyon taposod a dieselnek, akkor fog annyit fogyasztani, mint a benzines épp hogy pöccintve a gázpedált.

Régebbi bmw-kről nem tudok nyilatkozni, spritmonitor.de-n nézzél fogyasztási adatokat, közel állnak a valósághoz. Szerintem gyakran húznád a szádat, hogy a benzinessel már megint tankolni kell menni, még ha most legyintesz is rá!
Nálam 7,5-es átlagot írnak, de most is 200-240nel mentem végig autópályán, és 8,5liter lett a fogyasztás 100km-re vetítve... (330d 231le). Csinálnám ezt egy benzinessel, hajaj, biztos nem menne 15liter alá :DD
Nagyon durva budapesti dugóban mentem fel eddig 9,5-re, de soha többre, az is max 10km-nyi dugózás erejére... Mire végigdzsaltam az autópályán a kis tempómban ;] lement 8,5re. Ugyanez 320d-vel talán 7liter lenne, és kb annyi paci van abban az 530d-ben is :F
Mindenképpen próbáld ki az 528i-t és az 530d-t is, és utána dönts!

(#22497) CharlieDrop válasza BeZol (#22496) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Azért hozzátenném, hogy egy e39, ami 1x éves alapból a következőkre kell számítani:
- szívósortisztítás,
- turbócsere(felújítás),
- injektorok felújítása/cseréje
- vízpumpa és társai
ezek alap az olaj, szűrők (üzemanyag is) cseréjén kívül.

a többi megegyezik a benzinesével...

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#22498) DroneZ^


DroneZ^
őstag

Dejó, még mindig teljesen bizonytalan vagyok. Olyan érzésem van mintha egyik választás sem lenne jó. De talán a benzinessel lenne kevesebb nyűg és több mosolyt csalna az ember arcára, feltéve ha úgy fogyaszt mint ahogy negro kolléga írta :U

Inkább fogyasszon többet mint mindig szervizben vagy a ház előtt álljon :)) (amíg el nem lopják)

[ Szerkesztve ]

(#22499) Casanova* válasza DroneZ^ (#22498) üzenetére


Casanova*
veterán

benzinest vegyél! dízellel nagyon mellé nyúlhatsz. :K fogyasztás pedig ne érdekeljen téged. :N

[ Szerkesztve ]

"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ

(#22500) KINKY_007 válasza DroneZ^ (#22498) üzenetére


KINKY_007
aktív tag

Egy 1.6-os autóval kb. a közlekedésben résztvevők 98%-át meg lehet előzni, innentől kezdve teljesen lényegtelen, hogy mennyire erős a 28, vagy 30d.
Egy újabb szériás autónál is simán elér egy szervíz 100e környékére, csak ott tervezhetőbb.
Akinek számít az autó megbízhatósága ezért is vesz újabbat, vagy van mellette másik, egy tizenéves kocsi azért már néha tud meglepetést okozni.
Az, hogy mennyibe fog kerülni egy autó nem nagyon lehet megmondani előre, kérdés, hogy mennyit tud vagy mennyit hajlandó rá költeni ez ember (meddig akarod megtartani, milyen állapotban akarod a kocsit, stb.).
A gyári állapotot fenntartani elég drága mulatság tud lenni egy ilyen felső közép kategóriás autónál, ezért is lóg olyan soknak már a bele.

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.