Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Eyesis
őstag
GPS tracker
Ti használtok ilyesmit? Én terveztem egy olyan kütyü beszerzését, amibe tehetek egy sim-et, és GPRS-en küldené nekem egy megadott IP címre az aktuális pozíciót.
Arra gondoltam, hogy valahova berejteni, de nem tudom hova érdemes, esetleg hátsó lámpába, vagy ülés alá, és szeretném megoldani, hogy ha mozog az autó akkor küljön jelet, amíg bírja akksiról, illetve, ha gyújtáson van akkor is. Ti milyet használtok, hol vettétek?
Eyesis
Chal
addikt
Tudtommal eleve GPS zavaróval mennek lopni, szóval lehet, hogy hamis biztonságérzetet ad.
Egyébként én magamnak építeném Kínából rendelt cuccokból
Eyesis
őstag
Olyat is olvastam, hogy mivel akkor a saját telefonjuk sem működne, ezért a tolvajok nem annyira szeretik a zavarót, persze ettől még tény
Eyesis
MPowerPH
félisten
4 hengeres dieseltol mindent lehet hallani, csak nem szep muzsikat. Meg a sor 6 is eppen elviselheto....
Don't Tread On Me
Chal
addikt
Mi köze a telefonjuknak a GPS jammerükhöz?
CharlieDrop
veterán
jó kis v8, mi?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Eyesis
őstag
Nagyon hosszú a lista és vannak olyan tételek is rajta, amik nem olcsóak, pl kormánymű...
Szerintem mégsem leszek béemvés
Eyesis
BeZol
őstag
Vagyis valaki már nagyon elhanyagolhatta korábban? Lehet az a lista akkor még nem is teljes, csak idő kérdése.
menalcas
őstag
GSM modul miatt ?
Lenne egy szakmai kérdésem: 94-es m50b20-ak mind kettős tömegű lendkerekes volt ?
A választ előre is köszi
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
Chal
addikt
Mi köze a GSM modulnak a GPS jammerhez? Az csak a GPS-t fogja zavarni.
DroneZ^
őstag
Állítőlag ebből az E60-as 530d-ből több féle is van. Ez hang, vagy belső alapján melyik lehet? Állítólag van régebbi 3L-es diesel motorral, aminek még nincs ilyen szép hangja meg elvileg több a gond vele. Mi igaz ebből az egészből?
menalcas
őstag
Az utólagos gps-es nyomkövetős riasztókban szokott lenni GSM is ha nem veszi gps-t akkor cellainformáció alapján is be lehet határolni a gk. helyzetét
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
ignorant
senior tag
GSM jammer-ek is kaphatoak eleg alacsony aron.
menalcas
őstag
Ezért írtam erre a gsm modult :"Mi köze a telefonjuknak a GPS jammerükhöz?"
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
BeZol
őstag
Kormányzár, váltózár és biztosítékchip elég a gyári riasztó mellett.
Zárat kiszedik, bent is vannak és nyugodtan elvannak, ha nem szól ilyenkor semmi. Csatlakoznak a computerre, beindítják és mennek is. Ismerősnek legalábbis gyári riasztó nem volt (E92 320d és csak szürke műanyag van a piros lámpa helyett a visszapillantónál), zárat kiszedték, és a csatlakozó burkolata is hiányzott. Kormányzárat kérte el tőlem előző este, és most vagy az mentette meg a kocsiját, vagy valaki megzavart a tolvajokat, mert belülről semmit nem vittek el, pedig fényképező és márkás napszemüveg is volt ott...
Azóta van váltózárja, kormányzárja, ilyen biztosítékchipes védelme is van. Azóta nem történt semmi.
Egyszer kerestem kis pici kémkamerát, és azon az oldalon árultak gps meg gsm blokkolókat is röhejes árakon, ezért sem látom értelmét ezeknek a GPS/GSM alapú dolgoknak, mert az egy hordozható cucc, még csak bíbelődnie sem kell vele, DE a mechanikus védelmekkel bajlódnia kell, sőt még látja is, és inkább keres egyszerűbb prédát.
Persze váltózárat kikuplungolja, de a kormányt mindig csutkára eltekerve kormányzár rajta nem olyan egyszerű trailerre rakni vagy ilyesmi, a biztosítékchipes cucc miatt pedig addig nem lehet beolvasni a computert, míg az a biztosíték a helyére nem kerül (amit otthon tartasz a lakásban és csak szervizeléskor viszed be és teszed be előtte, mert csak te és az aki beszerelte tudja, hogy hova való).
De ha nyomon akarod követni merre mikor hogyan mentél vagy megy vele az, akinek kölcsön adod, akkor van értelme.
Chal
addikt
A helyzetét abból nehezen határozod meg, a cella azonosítóját kapod meg ebben az infóban, ami nem sokat fog neked mondani. Megpróbálhatod valami netes adatbázissal összevetni "hátha" alapon, de 1-3 km-es pontosság (se) lesz, ha egyáltalán... Szolgáltató oldalról lenne lehetőség pontosabb helymeghatározásra, de ők ezt csak a rendőrségnek fogják kiadni, szóval mire odáig eljut az ügy, az autó már régen az ebay-en lesz, darabokban.
Sok mobileszközben nincs GPS, és egész pontos pozíciót ad benne néha pl. a googlemaps, de ez nem összekeverendő a fentivel. Ugyanis kell hozzá internet (mobilnet), és bekapcsolt wifi rádió. A google-nek van egy elég komoly adatbázisa a világban levő wifi AP-kről (mac cím alapú), és ezek pontos pozíciójáról, erre épül a megoldás. Szóval lehet esély GPS zavarás mellett is, HA van mobilnet és van egy wifi scanner, de ilyet én még nem láttam autós tracking cuccban
[ Szerkesztve ]
menalcas
őstag
nem is a hasznosságáért említettem, hanem a felvetésre válaszoltam hogy jammeres autótolvajoknak nem működik a mobilja, egyébként ha már ellopták, akkor megette a penész sose kerül elő, és ezzel nem a magyar nyomozók tehetetlenségét akartam kiemelni
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
hdman
őstag
Motorcserés lesz a múltkori 320si, amiről írtam.
Később teszek fel képeket.
Sopron city :)
marsu
addikt
r4z
nagyúr
Egy Suzukiban meg is halt volna a sofőr. Nem semmi, hogy az ütközést élve megúszta.
I don't love people. I love 911s, Astral Projection and french fries, in that order.
Zewa
senior tag
Bitang nagy mázlija volt a tagnak.. Szerencsétlen kimenet esetén, ilyen temponál kb mindenben meghalhatott volna.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
CharlieDrop
veterán
sejtettem
részvét
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
hdman
őstag
Van két képem, de viberről nem tudom beszúrni, mert ilyen b*** fájlnevek mellett keresse akinek két anyja van
Sopron city :)
CharlieDrop
veterán
kifogas.txt
---
Dízeles kollégák közül ki cserélt már főtengely szíjtárcsát?
+1: valaki használ itt PU szilentet?
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
hdman
őstag
BeZol
őstag
Ma hazafele menet egy szlovák rendszámú legújabb X5 M50D ment el mellettem mikor felhajtottam autópályára, úgyhogy gyorsan utánamentem, mert mikor az új X5-öst teszteltem kevésnek éreztem a 258 pacis 30D-s motort hozzá, és mondtam is a csókának, hogy ide legalább a 40D-s motor kell, ha ugyanazt a dinamikát szeretném, mint most (E93 330D).
Hááát, tévedtem, ide bizony a triplaturbós diesel kell, hogy a súlytöbbletet és a légellenállás többletet egálba hozza velem.
110-130-ról gyorsulva tényleg nagyon max. 1/4 autónyit tudott feljönni/eltávolodni úgy 210-ig, aztán 210-230 között holtverseny, 230tól pedig már én távolodtam tőle egyre gyorsabban a légellenállás miatt. Úgy 180km-ren keresztül mentünk végig 200felett, úgyhogy taposta neki ő is Fel is ment a fogyasztásom 8,7-re , tehát kb. olyan 9-9,5-et ehetett a kocsi folyamatosan 200+-szal haladva.
Ami érdekes volt, hogy kanyarban nagyobb sebességgel mert haladni mint én, nagyon stabilan feküdt neki a kocsi! Én nem mertem bizonyos kanyarokban 220-230cal kanyarodni, mert szakadt az eső végig, és már csereérettek a hátsó gumik. Jó kis élmény volt
Shadowbull
addikt
Hat ez eltort.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Shadowbull
addikt
husvetra egy X5M-et "szereztem". Probaltam mar, de csak egy gyors kor erejeig, kivancsi vagyok milyen a hetkoznapokban, meg nem akartam rola lemaradni, mert nemsokara jonnek az ujak.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
hdman
őstag
El
Sopron city :)
CharlieDrop
veterán
részvét, olcsó lesz az új :S
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Cxgrav
senior tag
Melyik országban küldöd Te 180km-eren keresztül 200 felett? Autobahn? (bocs lemaradtam, hogy merre gályázol)
Picture me Rollin' by 2pac
BeZol
őstag
Hát biztos praktikusabb mint egy coupe. Van nagy csomagtartója, magasan is ülsz, egyszerű ki-be szállni, csak hát zabál is
Shadowbull
addikt
sporolosan 14 korul el lehet jarni vele, en olyan 17-18 korulre szamitok.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
BeZol
őstag
Bárhol, ha látom tisztán a leállósávot, ill. felüljáróknál, benzinkutaknál és pihenőknél lassítok, na meg az ismert mérési helyeken és kameráknál. Ha lehet, mindig olyankor közlekedem, mikor kihaltabb a pálya, és akkor nem csak átlag 160nal tudok hajtani. Nincsen radar és lézerdetektorom sem.
Eddig csak egyszer kaptak gyorshajtáson (7 éve van jogsim). Jöttem ki egy körforgalomból és lemértek hátulról városon belül 73-mal Fekete vw transporter volt tuti.
Elég harapós a fék, és eddig mindig időben kiszúrtam a mérőket, volt már necces szitu, de nem jött semmi. (szemüvegesként sasszemem van ). Persze ha folyamatosan fékezgetnék kiderül, hogy tök hamar ellágyul. Legalábbis végig"versenyeztem" a visegrádi kacskaringós utat a hegyek között szentendre fele ([link])egy motorossal padlógáz és fullfék módjára, és mire kiértem a hegyekből az egyenesebb pusztásabb részre, nem bírtam megállni, hogy jobbra kanyarodjak, túlmentem a kereszteződésen... Szóval jah, ha forszírozzák szar, amúgy normálisabb használatra tökéletes.
7,8-ra jövök ki 160as átlaggal, egyáltalán nem vág földhöz fogyasztás, na meg 230ig megállás nélkül ugyanúgy gyorsul egyenletesen.
Ezeket még téli gumikkal készítettem (210ig mehetek vele), ha netán érdekel valakit: (manuális a váltó)
Természetesen lezárt útszakaszon és nem csak félig-meddig fogtam kézzel a kormányt
Egyébként érezhető a különbség a fogyasztásokban. Ha végigporoszkálok 130cal, akkor 75km-es szakaszon(várossal együtt) 1,5 egységnyi üzemanyag fogy el, 140nél 2egységnyi, 160-200közötti tempóval pedig 3egységnyi majdnem. (elvileg 6,2, 7 és 8-8,5es fogyasztásokról beszélünk 100ra vetítve ilyenkor)
BeZol
őstag
Ha megszerzem a diplomát, megyek németbe vagy svájcba állást szerezni (kéttannyelvűs voltam, nincsenek nyelvi akadályai, csak kicsit gyakorolni kéne már), és az ottani keresett mellett simán beleférne nekem is az a fogyasztás, max. a hajam állna égnek a sok tankolástól, de a hang és a dinamika biztosan kárpótolna.
Az az autó nem arra van, hogy spóroljanak vele Én 22-24re számítok, legalábbis anno X6 activehybrid evett 24,5-et, a 7es activehybrid meg 22,5-et a győr körüli tesztúton 70-80% országúttal. Vajon miért?
Shadowbull
addikt
normal hasznalat lesz, eleve csalad is utazik, tempos haladas de nem amokfutas. Csutortok este amugy is eros forgalom lesz, valoszinuleg dugokkal.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
BeZol
őstag
Élménybeszámolót várunk
CharlieDrop
veterán
nanáhogy
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
mézespálinka
senior tag
Sziasztok!
USB-s obd2 diagnosztikával kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy a diagos programok azt az utastást adják, hogy csak laptopról, csak fullra lemerített majd feltöltött (laptop) akksival használjuk őket úgy, hogy az akksi ne legyen hálózatra kötve. Ezt az utasítást miért adják? Ha nem adott a feltétel (döglött akksika laposban), akkor ne is próbálkozzak hálózatról? (persze nem fogok addig, csak azért kérdezem, mert nem tudom, hogy ez most egy nagyon betartandó utasítás, vagy "hülyebiztos" utasítás, ha áramszünet van akkor az akksi ugye még megy stb)
Xmodule
őstag
Sosem hallottam meg ilyenről. Mondjuk én eddig mindig aksirol nyomattam.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
Chal
addikt
Kihúzol mondjuk 30 méter kábelt a házból a laptopig, ami rákerül a ház földjének a potenciáljára, ez okozhat érdekes dolgokat az USB-n keresztül az autónak meg a laptopnak is (ha van nagyobb töltéskülönbség akkor az ott fog kiegyenlítődni, ezért aztán kijöhet az érintett elektronikákból a füst ) . De csak tippelek.
[ Szerkesztve ]
mézespálinka
senior tag
Értem. Szóval elméletileg lehetséges h gebaszt okoz ha hálózatról működik a lapos. Akkor várok kölcsönlaptopra, nem játszom a szerencsémmel.
Sziasztok!
Régóta nézegetem már a BMW E46 coupe-kat, nagyon tetszik, és szeretnék egyet, de nem akarok valami rosszba belenyúlni.
Jelenleg egy Renault Megane II-esem van (1.4 coupe), igazából megfelel minden tekintetben, de az E46 jobban néz ki, csak ezért váltanék. Nem akarok száguldozni, nem is szoktuk sokat használni a kocsit., főleg városban vagy főúton, autópályán évente 1-2x.
Végre van egy, ami megtetszett: [link]
Mi a véleményetek erről? Mennyire érdemes 1.6-al venni? Ahogy írtam száguldozni nem szeretnék, inkább a fogyasztás miatt kérdezem, mert állítólag az 1.8 is ennyit eszik Viszont azért is tetszik ez a kis motor, mert ha jól tudom, ez csak erre a piacra készült (tehát nem behozott a kocsi), illetve remélem, hogy aki ilyen kis motorral vesz BMW-t az nem száguldozni veszi, tehát nincs széttaposva.
2000-es évjárat mennyire megbízható? Rozsda elvileg csak az ajtó alján van, amiről tudom, hogy típushiba. (még nem tudtam élőben megnézni a gépet, csak telefonon)
Jobban megérné egy 2004-es olaszból behozott 320d két millióért? Mert itt Mo-n egy jobb 2004-esért 2.5mFt-ot kérnek, amit nem adnék már ki. Dízel sem nagyon kellene, mert jellemzően 5 km-es távokra használjuk a kocsit, be sem melegedne.
CharlieDrop
veterán
Szia,
menni jó, nincs baj vele, az 1.6-os motor, nem csak erre a piacra készült, egész pontosan az e36 1.6-os motorja, e46-ban váltott, de k európában cc-mre ment az adó, meg biztosítás, így nem volt nyerő az 1.9-es motor ugyanazzal a teljesítménnyel
amúgy jó gép. szeret rohadni, de odafigyeléssel nem vészes.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Tudom, hogy Nemeteknel van olyan 1.6-os, ami valojaban az 1.8as csak lefojtva, de elvileg ez nem az:
Hengerűrtartalom: 1595 cm³
A rohadast is tudom. De az elado elmondasa alapjan csak az ajto aljan van pici rozsda, az pedig legjobb tudomasom szerint attol van, hogy megall a viz a szigeteloben.
Milyen tipushibak vannak meg? Vasarlaskor van valami, amire kulonosen erdemes odafigyelni, ami arulkodo jel lehet, vagy ami nagyon sokba fajhat.
Igazabol en ugy allok hozza, hogy a kasztni legyen rendben, a tobbit helyre lehet pofozni (persze nem mondom, hogy orulnek egy motorcserenek). Ezert is kerdezem, hogy erdemes lehet-e mondjuk 7-800eFt-tal tobbet fizetni egy 4 evvel fiatalabb olasz valtozatert? Mert magyar es magyar kozott 1 millio van 4 ev elteresnel.
Szerk.: Ja, nem gondolkozom hosszu tavra a kocsiban, 1-2 ev, meg kicsit kielni fiatalsagom utolso eveit. Aztan johet a csaladi kocsi vagy egyteru.
[ Szerkesztve ]
CharlieDrop
veterán
Túlzás a lefolytás, 10 le a különbség, meg pár Nm
Futóműre figyelj, váltóra.
Állapotot vegyél
a motor nem túl bonyolult, nem drága kompletten venni
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
En ugy tudtam, hogy a sima 1.6 106LE, a "fojtott" 118Le, a sima 1.8-as pedig 143 Le... de igazabol mind1. Sztem eleg lesz a 100LE is nekem, legalabb nem a kocsiban halok meg. Inkabb a fogyasztas miatt. Mert a 98Le-s Renault-om is mar autopalyan 4000-es fordulatszammal megy, ha klimat is rakapcsolom, meg tobben ulunk benne, akkor mar vissza kell valtani gyorsitashoz.
Futomunel mit nezzek? Sziszeg-e a lengescsillapito? Mas?
CharlieDrop
veterán
áh, szezon fazon:
a te motorod az m43B16 (1596 ccm) 16i, van másik M43TUB19(1895 ccm) mind 16i és 18i. És van M43B18, de az e36 18i
A 143 lóerős az 2 literes N42/N46 motorkód, 18i-be rakták
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Okok, ertem, koszi! Mondom, ezen nem akadok fent. Bar hasznaltauton van egy 316, amit 128Le-vel hirdetnek, mert hogy chipelve van. Az mondjuk mar eleg teljesitemeny lenne, ha a fogyasztas nem valtozna, meg nem olne meg a motort. De nekem eleg a 100LE, ha a kocsinak is
Szoooooval mire figyeljek?!
Pl. Ez a motor mind 4 hengeres es szijas, ugye? Szijakat mennyi idonkent / kilometerenkent kell cserelni? Kuplung mennyit bir ki? Mert a kinezett kocsiban 50eKm-terrel ezelott volt kuplung es vezerles cserelve. Kibir meg 50 ezret / 1-2 evet?
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- WD BLACK SN770 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 5150-4850 MBs - Eladó!
- iPad Pro M2 (gen) 512GB wifi 11" ÚJ 2025.04.10. Apple Care+
- VivoBook S15 S521EA 15.6" FHD IPS i5-1135G7 Iris Xe G7 8GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- DELL rack keret 1000 mm mély 24U magas eladó
- Szinte új T14 Gen 4 Ryzen 7 Pro 7840U 32GB RAM (forr.) 1TB NVMe Samsung SSD 4G LTE 2026.12.20 GAR