Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Sirus86:] Renault Modus 2005 - Az ezer Euros auto tortente.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
(#22401) CharlieDrop válasza Stukker1987 (#22400) üzenetére
CharlieDrop
veterán
kicsit sípol szegénykém. a szívósort sk tisztítottuk, szóval nem annyira sikeredett ránézni a turbóra
Jah, arra is rá lesz nézve mindenképpen
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
s7evcsenko
addikt
Üdv.
E87-es 2005-os diesel 1esen gaz ha gyujtason hagyom az autot?
csak mert a szivargyujto mashogy nem mukodik...
Az akksi merulesen kivol okoz ez valami gondot?
nem lehet ezt atkotni hogy gyujtas nelkul is menjen?
"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
(#22404) CharlieDrop válasza s7evcsenko (#22403) üzenetére
CharlieDrop
veterán
biztos lehet, mert e46-on nem kell gyújtás
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Gézengúz
addikt
Végül is 2010-es GoodYear NCT5-k lettek, nagyon olcsón sikerült le sem merem írni..
Nem olvastam róluk sokat, annyit találtam, hogy inkább komfortra vannak hangolva..
DroneZ^
őstag
Benzines 325-330i E92-k mennyire megbízhatóak? Mennyire szervízigényesek/költségesek?
[ Szerkesztve ]
Zewa
senior tag
Szokták volt mondani hogy a piac beárazza magát, ez nem presztízs kérdés a jürgeneknek.. Egy E46 330ci full M-csomaggal ritka pöpec egy járgány. Persze már E90 árban mennek de egy hasonlóan jól motorizált E92 már nagy lépcső árban. Szerintem (és az emberek többsége szerint is) ezerszer szebb gép BMW mint amilyen a TT,a szappantartó formájával valaha is lesz. Más "ellenfél"? és itt tisztességes coupekra gondolok.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
MPowerPH
félisten
Kint is megkerik az arat... Alatta mar kapni 2 evvel fiatalabb E92-ot 1300-al dragabban.
Itt meg egy gyonyoru 35i... Benzines BMW-k nem tartjak az arukat. Legalabbis a diesel verziok sokkal dragabbak igy hasznaltan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
DroneZ^
őstag
Kicsit hozzáteszek egy pöpec e46 árához és IGENCSAK pöpec e92-t lehet kapni érte. És a kettő között igencsak van különbség árban viszont "minimálisan". De több mint 3 milliót nem adnék egy akármilyen szép e46-ért, viszont nemsokkal többért már van e92. Újabb 5 évvel és az úgy érzed a jelenben élsz amikor beszállsz és nem a múltban. Ha jó konstrukció (amit nem tudok) és korrekt áron vannak az alkatrészek hozzá szerintem jobban megéri
Nekem a faceliftes kevésbé tetszik mint a sima. Valahogy karakteresebb. Talán a Mostwanted verte belém, de nekem mindig is olyan arcú 3-mas kellett
[ Szerkesztve ]
CharlieDrop
veterán
Azért hagy tegyem már hozzá, hogy nézz meg egy e46 M3 CSL árat
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
DroneZ^
őstag
Bármennyibe is kerül, azt már nemvenném meg napi használatra
Zewa
senior tag
Előnye az E92-nek hogy a modernebb 2,5 literes erőforrás majdnem olyan erős (-13le) mint a nála ~5 évvel idősebb 3 literes, ami egyrészt gyakoribb, másrészt kevesebb rá a regisztrációs adó.
Ellenben ha egy M-csomagos E46 330ci és egy M-csomagos E92 330i-t hasonlítasz össze árban, mire magyar rendszám kerül rá ott a 1,5-2 millió forintos difi, tehát 1,5szer annyiba kerül a fiatalabb 3-as coupe. Ez azért baromira nem minimális különbség.
Más kérdés persze ha egyéni preferenciáid szerint jobban bejön a Non-FL E46 vagy az E92 modernebb formája mellé nem hiányzik az M-csomag, esetleg a némileg gyengébb menetteljesítmények...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
CharlieDrop
veterán
akartam mondani, hogy azért nem minden fehér és fekete
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
CharlieDrop
veterán
ezt csak az értékeli, akinek van gyereke
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
(#22417) Shadowbull válasza CharlieDrop (#22416) üzenetére
Shadowbull
addikt
Meg megmentheto valoszinuleg. Az ilyen vilagos belso szep ugyan, de amugy is baromi kenyes.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
(#22418) CharlieDrop válasza Shadowbull (#22417) üzenetére
CharlieDrop
veterán
Ha nem vésett, csak rajzolt, akkor 99%-ig mondom megmenthető, ha belekaristolt, akkor nehezebb
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
(#22419) Shadowbull válasza CharlieDrop (#22418) üzenetére
Shadowbull
addikt
ez a kölök alapos munkat vegzett ahogy lattam, szoval lehet hogy vesett is a biztonsag kedveert
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
(#22420) CharlieDrop válasza Shadowbull (#22419) üzenetére
CharlieDrop
veterán
Attól tartok én is.
Szerencsére az én fiaim csak morzsálnak
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
(#22421) Shadowbull válasza CharlieDrop (#22420) üzenetére
Shadowbull
addikt
a lanyom szerencsere sohasem volt firkalos, autoban meg amugy sem adtam a kezebe ilyesmit, es felugyelet nelkul sem hagytam ott soha (mert azert az nyilvanvalo, hogy ezt a gyerek nem 30 masodperc alatt muvelte)
A morzsalas nyilvan megvan, ezert lehet csak olyan kajat enni az autoban, amit utana ki is tudok porszivozni
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
rabtibus
tag
csak rajzolt Apának valami szépet
Shadowbull
addikt
remelem nem szidtak le erte. Nem er annyit az egesz. hogy egy kisgyerek szarul erezze magat miatta.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
rabtibus
tag
erről mindig ez jut eszembe ...
whitezo88
nagyúr
azért a leszidás és a franciakulccsal szétverés kicsit más dolog. (meg ez a történet _szerintem_ nem történt meg, csak tanulság)
rabtibus
tag
oké-oké, nem mondtam hogy megtörtént, de ez jut eszembe ...
(#22427) CharlieDrop válasza Shadowbull (#22423) üzenetére
CharlieDrop
veterán
így igaz, egyetértek
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Stukker1987
senior tag
Most vittem el a verdát egy kisebb megelőző javítás sorozatra...
Cserélve lesz:
-Főtengely szíjtárcsa,Generátor szíj,klíma szíj,vezető és feszítő görgők.
-Olaj és olajszűrő szintén csere,bár kevesebb mint 10k kilométerrel ezelőtt cseréltem,de az volt az első mióta nálam van,így ezzel gyakorlatilag "átmostam" a motort
-Szerelő megnézi és utántölti nekem ha kell az automatát friss "ZF" olajjal
-Egy PDC-m meghalt az szintén csere (olcsó forrást találtam így bontott árban újat kapok)
-Akksi ellenőrzés,mivel 1 hét állás után lemerül
-Valahol kifúj némi olajat a verda a turbo környékén. Ahhoz is vettem tömítés garnitúrát...
Ezeket csak azért írom le hogy aki hasonló dolgokra készül az 200k-t előkészíthet nyugodtan munkadíjjal együtt...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
(#22429) CharlieDrop válasza Stukker1987 (#22428) üzenetére
CharlieDrop
veterán
"-Szerelő megnézi és utántölti nekem ha kell az automatát friss "ZF" olajjal"
utántölteni?
Ha volt csere nem kell, ha nem volt akkor csere
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
whitezo88
nagyúr
csak? azért ez nem kevés munka. én most megyek olajcserére, aztán majd egy futómű felújítás kéne (lengőkar és egyik korm összekötő) de az hetven rugó alatt nem fog megállni.
(#22431) Stukker1987 válasza CharlieDrop (#22429) üzenetére
Stukker1987
senior tag
Nem akarok ezzel kapcsolatban kisregényt írni,így csak annyi,hogy nagyon sokan példákkal alátámasztva azt mondják,hogy nem feltétlenül tesz jót egy "sokat" futott autó esetében az "sima" olajcsere.
(#22430) whitezo88:
Ez még csak tippelt összeg,szerintem a munkadíjat kicsit alábecsültem...
Egyébként nagyon jó áron sikerült az alkatrészekhez hozzájutni...
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
(#22432) CharlieDrop válasza Stukker1987 (#22431) üzenetére
CharlieDrop
veterán
Azért érdekelne, végül is ez a második automatám, ahol olaj csere meg szűrő csere volt.
És tuti van amiről nem hallottam még
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
(#22433) Stukker1987 válasza CharlieDrop (#22432) üzenetére
Stukker1987
senior tag
Itt és itt is vesézik...fejből ennyi jut eszembe,de ezeken kívül is olvastam már arról a jelenségről,hogy az olajcserés váltók bizonyos százaléka rövid időn belül elhalálozik.
Itt egy csere folyamatát is leírják és sokak szerint még ez sem 100%-os,pedig a szerelő jó névnek számít a szakmában...
Én a magam részéről abban hiszek,hogy meg lehet csinálni úgy egy váltoolaj cserét,hogy nagy valószínűséggel ne legyenek utána gondok,de ehhez olyan szerelőt kellene találnom,akiben tudás és lelkiismeretesség tekintetében is kellő mértékben megbízok...
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
(#22434) CharlieDrop válasza Stukker1987 (#22433) üzenetére
CharlieDrop
veterán
Jah, ezeket olvastam, de akkor nem értem az utántöltést...
de az tény, hogy hidegen ránt a váltóm olajcsere után is
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
(#22435) Stukker1987 válasza CharlieDrop (#22434) üzenetére
Stukker1987
senior tag
Ugyanott javasolták,hogy ha kicsi hiány van akkor utántöltés nem szokott ártani...
Szóval cserélni nem merek,de valahogy mégis szeretnék segíteni az életben maradásban a váltónak...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
(#22436) CharlieDrop válasza Stukker1987 (#22435) üzenetére
CharlieDrop
veterán
az a gáz, hogy ha nem volt cserélve, akkor olyan híg az olaj, mint a lóhugy
erre friss olajat tölteni, háááát....
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
(#22437) mézespálinka válasza CharlieDrop (#22436) üzenetére
mézespálinka
senior tag
Sziasztok!
'02-es E46-hoz lenne két(+1) kérdésem:
-szeretnék venni valamilyen diag-eszközt. Itthoni használatra lenne, nem akarok se írni se törölni csak hibakódokat olvasni. Elkezdtem utána olvasni a dolgoknak, de sajnos nem nagyon jutottam előre, csak összezavarodtam. A kérdés konkrétan az lenne, hogy ha vennék egy INPA vagy DIS szoftvert, ahhoz milyen kábelre lenne szükségem?
-szeretnék az autóba gyári board computer helyett valamilyen multimédiás eszközt. Haszánlata navigációra és zenelejátszásra lenne. Tudnátok ajánlani valamilyen eszközt? (2din-es fér be max, ha jól tudom) Fontos lenne, hogy a navigáció simán, akadásmentesen fusson rajta.
+1: az előző két kérdésből származtatva: találtam olyan képeket, ahol a fedélzeti számítógép helyét átvett multimédiás egység futás közbeni információkat közölt az autó szenzorainak megfelelően (hőmérsékletek, fordulatszám stb stb) Ezt hogyan lehet összehozni? Van ilyen külön progi, vagy obd->bluetooth-os eszközzel oldják meg?
Köszönöm szépen a segítségeteket!
[ Szerkesztve ]
(#22438) CharlieDrop válasza mézespálinka (#22437) üzenetére
CharlieDrop
veterán
ha veszel BT-s, andoridos multimédia cuccot, meg BT-s OBDII scannert, akkor össze lehet hozni
otthonra nem annyira vennék INPA-t vagy társait a diag komoly dolog. Simán lukra lehet vele futni...
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
(#22439) mézespálinka válasza CharlieDrop (#22438) üzenetére
mézespálinka
senior tag
Szia!
Köszi a választ!
Ez esetben tudnál ajánlani valami szoftvert, ami olvasáshoz biztonságosan (nem tolok el semmit) használható?
Esetleg kábelt tudna valaki linkelni, ami jó? (olvastam a neten de találtam 16, 20 pin-est, xx pin-est ahol a 6-7es lábat összeforrasztod stb, és nem tudom melyik lenne jó)
[ Szerkesztve ]
Dr. Gonzο
senior tag
Kici occó kínai OBD diag blluetooth-al, pluszTorque és egy androidos teló.
[ Szerkesztve ]
Xmodule
őstag
Szerintetek az normális hogy ismerős 96'os vw polojan könnyebb sokkala kormányzás mint az én 00's e46 kombimon? Vagy nálam van valami gond a szervoval? Az övét kb 1ujjal el lehet vezeti enyémet azért nem. Mármint érezhetően nehezebb tekerni a kormányt az enyémen.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
(#22442) CharlieDrop válasza mézespálinka (#22439) üzenetére
CharlieDrop
veterán
Írtam OBDII, nem körcsatit kell keressél.
És linket kaptál a következő hozzászólásokba
@(#22441) Xmodule: próbálj ki egy Fiat Puntót city módú szervóval, besírsz. Ránézel és tekeredik a kormány olyan könnyű
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
mézespálinka
senior tag
Köszi a válaszokat!
Chal
addikt
A sportosabb modellek egyik alapkövetelménye a piac részéről, hogy keményebb legyen a szervo. Be is baszna, ha a BMW-nek ilyen egy ujjas kormányzása lenne, nem erről szól a márka.
dbpeti80
csendes tag
Üdv!
Én E39-hez vettem ezt a kábelt:
http://www.aliexpress.com/item/2014-Hot-Sale-For-BMW-INPA-K-CAN-K-DCAN-USB-diagnostic-Interface-Coder-Scanner-Reader/543278845.html
Kipróbáltuk időközben dbtibi e46-osán, és tökéletesen működött. Megvan az az előnye a többi óccókínai cuccal szemben, hogy ebből nem spórolták ki azt az átkötést, ami a gyújtáshoz kell. Magyarán ez normálisan érzékeli a gyújtást pl INPA esetén, nem kell büngyölgetni, forrasztgatni mindenféle lábakat. Kapsz hozzá egy CD-t, amin rajta van az INPA, meg egy kínai telefonnal rögzített howto-video, borzasztó minőségben. Ez alapján nagynehezen sikerült rátennem laptopra a cuccot, működik is, ahogy kell. INPA-tól ne félj, én se értek hozzá, de nem ördöngősség megtanulni (mi is csak tanuljuk, igaz, dbtibi? . Egyelőre csak kiolvasgatni használd, azzal nem rontasz el semmit. Nade ezt majd az okosok megmondják helyettem
dbpeti80
csendes tag
a nehéz szervonak örülj szerintem, mert az inkább előny mint hátrány Nekem volt már cityszervós puntom, és ugyan tényleg kisujjal lehet tekerni a kormányt, ami jól jön parkoláskor, de hogy az útból semmit nem érzel vele, ez is biztos. Nem véletlen pl, hogy 50 km/h felett a city szervo is kikapcsol. Az e46 egy férfias autó, férfias kormányzással Ez így van jól, isten ments hogy másmilyen legyen
Xmodule
őstag
Én EZT a terméket és eladot merem 100% osan meleg szivvel ajánlani. A termék nagyon jó minöségi a szoftvercsomag is renden van nagyon és az elado segitökészsége példaértékü! (van sok leirás is a programokhoz) Nekem is ilyen van.
Szervo: Köszönöm a válaszokat. Akkor megnyugodtam. Igazábol engem nem zavar az E46 szervoja csak kiváncsi voltam miért van ekkora kulönbség föleg ugy hogy a polo idösebb is meg ugye nem is egy kategoria szerintem. De akkor megnyugodtam hogy nem a szervo a rossz.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
CharlieDrop
veterán
én csak azt mondtam, hogy a diagnosztika az egy külön tudomány.
Jobb ha egy BT-s egységet vesz meg tölt egy droidos programot
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
mézespálinka
senior tag
Köszi a további válaszokat!
Mindenképpen bt + droid app-al kezdek, de a lenti boltból más terméket úgy is rendelnem kell, gondoltam betárazok akkor már.
Ez a termék megfelelő lenne szerintetek a linkelt ebay-es(obd2-usb) kábel helyett? [link]
[ Szerkesztve ]
330ci
újonc
Csak az arakrol....mennyire van egy-ket orszagban tulertekelve nehany auto...
Az enyem egy 2002-es 330ci, M-look, teljesen gyari, vegig szervizelve, minden letezo papirjaval, de meg az utolso olajszuro szamlaja is megvan. 188e km, automata. Nincs hibajelzes, csak a guminyomas, es az utolso erzekeloig minden mukodik rajta. Nos ez volt atszamitva kb 740000 ft.... ha epp jo a forint 690000.....