Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz whitezo88 #17385 üzenetére
316dénes? Biztos vagy benne? Legkisebb gázolajoz erőforrás a 318d. Illetve touring, nem kombi.
A futásteljesítmény nem mérvadó de az állapot annál inkább. Jó áron normális vasat kifogni nehéz, ez a Bimmerekre különösen igaz.
E46-nál első futómű fontos hogy rendben legyen mert a magyar utak meg tudják viselni és a felújítása nem olcsó.
Inkább az 1.9-es motorokkal nézegesd őket. Papíron rosszabbul néz ki de használatban jobb."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
KINKY_007
aktív tag
válasz whitezo88 #17385 üzenetére
Az F10-es 1.6D-ben egy kétliteres dieselmotor van, ami azért nagyságrendileg más, mint egy négyhengeres e46-os-próbálj ki párat, hogy azok mit nyújtanak. A futásteljesítménynél fontosabb a karbantartás, a használat módja.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
orvil
tag
válasz whitezo88 #17388 üzenetére
amivel mar ilyen szar trukkot bedobnak, hogy legumizzak eladas elott azt hagyd is ott, az egy fillerb@szo tulaj lehetett, akkor sejted milyen szervizt kapott a kocsi az evek soran.
lehet kicsit erdemesebb varni, meg 2kilot hozzatenni, majd lesz egy nagyjabol koltsegmentes kocsid, a tobbi adja magat.
az autovasarlas nem loverseny, nem szabad elsietni, csak ha sok penzed van. -
orvil
tag
válasz whitezo88 #17392 üzenetére
nagy altalanossagban tudok csak nyilatkozni, mivel minden egyes kocsinak mas elete volt/van.
oreg diesel ha el volt hanyagolva sok gondot tud okozni, benzines kevesebbet.
a faktor, hogy valami elromlik eleg magas, hiszen nem uj autokrol beszelunk.
helyzedben ha megvan a tipus (es megvan, 3as) akkor a specko 3as forumokon probalnek tobb infot gyujteni tapasztalt tulajoktol, akik ismerik a kocsit A-Z-ig.
pl cimboram felesege tapos egy 96os 318at, talan 1 eve vettek futkarozos kocsinak a kiscsajnak. ok kifogtak a jot, a kocsi beltere kb 20ezer km-rol arulkodik, valami szomszed oreg papitol vettek meg, minden papirral, mint a meseben.
majd ra 1 hetre kilyukadt a huto, elfolyt a viz, mire a kiscsaj eszrevette hogy baj van, mar hengerfejes lett a kocsi. mehettunk vontatni.
huto-kiegyenlito egyben van, ergo draga volt, raadasul hibas hengerfej tomitest kapott a szerelo amit a kocsi kicsinalt, szedhette szet meg1x. vakumcsoveket kellett kicserelni, azok megoregedtek. majd kov hiba kiesett a vizpumpa, kipotyogtak a csavarok, szerencsere a hutot nem utotte ki, uj vizpumpa. mehettem este 9kor hibat "diagnosztizalni" kocsit menteni/tolni, stb. most szetugrott a gyujtaskapcsolo, bentmaradt a kocsi kormanyzarban, azzal kuzdottek. mindez par honap alatt.
es egy karcmentes, kivul - belul makulatlan kocsirol beszelunk, aminek a motorterebol enni lehetne.
aztan most felhuzta magat es vette a csajnak egy z3 2.8at, meglatjuk azzal mi lesz. -
Tálydi
senior tag
válasz whitezo88 #17412 üzenetére
Atya ég!!!
Nem akarlak elkeseríteni, de az egy hatalmas rakat szar!
Néhány hete mi is kerestünk hasonló paraméterekkel e46-ot, ezt pont bekerült BMW márkaszervízbe, totál szarrá volt törve, a papíron többek közt ilyen is állt, hogy "szakszerűtlen fék rögzítés" a légzsákokból valószínűleg 1 sem működik jaaaajajaj, gondoltam rá, hogy ezt belinkelem, hogy meg ne vedd, de nem gondoltam volna ha szeretnéd, elkérem a papírt amin a márkaszervizes értékelés volt! A helyedben megszabadulnék az autótól!Bocsi a kiemelésért, indokoltan érzem fontosnak szerintem!
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
orvil
tag
válasz whitezo88 #17424 üzenetére
igaz, a diag sokat elarul a kocsirol, de nem annyira mervado egy alap 3as eseteben ami (mar bocs) de eleg szegenyesen van felszerelve, raadasul pici is a motorja, de ha eddig nyult a takaro, akkor eddig nyult, inkabb egy megbizhato 318 mint egy kehes 330!!!!!
az "alanezes" a legfontosabb, megemelni, aztan szemeket kinyitni, csunya dolgok szoktak kiderulni. bar legelso dolognak mindig azt szoktam kerni, hogy hideg motorral varjon a kocsi, az a legtisztabb ha pl a kocsifeljaron all par oraja, akkor tiszta lappal kezdunk.
szepen kiszilikonozott motorter mar eleve furcsa, minek szilikonona valaki a motorteret
ilyen kormanykopas meg tarsai 3 forintos trukkok, 1000 ft a kamu kormany"bor", es kesz. pedal gumi is 2 filleres dolog, meg a valtoszoknya is, ezekkel mind lehet jatszani es a tapasztalatlan vasarlo mar be is kapta a horgot.ennel a kocsinal ha nem hengerfejezed le a motorral nem lesz gondod, en a diagra fektettem volna a legkissebb hangsulyt (igaz, Jackson rohadt preciz ember, szal diag reszt 99%-ra kipipalhatod).
ilyen kocsinal a legfontosabb a futomu/fek/kormanymu/fobb kasztni elemek/valto.
ha ezek rendben, akkor a tobbi mar csak "reszletkerdes". ha nincsenek rendben, akkor pofoztasd ki rendes alkatreszekbol, az utangyartott nem mindig valik be, sok a sz@r sajnos.a magyarorszagon futo bmw-k 80%-a torve volt ilyen-olyan modon, az teny.
egyetlen kerdes az M-es rendszam, az hogy kerult oda? mert ha kinti a kocsi, akkor a tulaj meselhet barmit, az igazat sosem fogod megtudni.
pont tegnap vegzett cimboram egy 2 eves 320d-vel, szendvicsbe kerult szegeny, hatulja ko (jobb negyedet kellett cserelni) eleje ko (motorhaz, lokos, lampak, minden), es csodak csodajara a kocsi 4 nap alatt pikk/pakk vadi uj, kap egy fenyt, es a joisten meg nem mondja, hogy a kocsi hatulja egy masik kocsirol jott a bontobol, mivel profik a sracok.
valaki nagyon fog neki orulni, karc es toresmentes, kis fogyasztas, stben remelem a kocsi a fentek ellenere jo allapotban van, sok sikert es km-ben gazdag hasznalatot kivanok hozza!!!
-
orvil
tag
válasz whitezo88 #17429 üzenetére
az M pakettos jarganyokat jobb kerulni, az legtobb valami magamutagato csoro lampatol-lampaig harcose, akinek van 2000ft-ja hetvegen benzinre.
jah, lattam lepke 3ast keres, akkor gondolom neked.
nyugatrol behozott kocsiban max annyi a nyereseg, hogy ki tudsz fogni jot a kinalatbol mert sok kocsi van a piacon, otthon pedig nem, de nem kell hasra esni a nyugat elott, mert meg annyira sem becsulik a kocsit, mint a tezsvirek a ladat. hajtjak, neha markaszeviz (ott atkurnak) majd hajtas, elad masnak, kinek nem volt penz ujra, aki mar nem markaszervizbe viszi. na, abban a szervizben vagy lattak ilyet, vagy nem. par ev hajtas, max lemosatjak vagy a torok kiporszivozza 4 euroert, majd elad, akkor jon kepbe a nyugat legalja, szerviz a legutolso utani pillantban, megelozo karbantaras 0, max olajcsere eves szinten. aztan mikor mar megunja, akkor jon a kelet europai uzletember, aki hasznalt nyugati autokat hoz be trelerszamra. kis pofozas itt, kis pofozas ott, puccbavag, kivaxol, neha elemcsere gyari szinre, oszt hali. de mint mondtam, ki kell fogni, mert vannak jok, es ki is lehet fogni.
valtoba olajcsere sokat szokott segiteni, orok olaj nincs
tobbi ugyis jon magatol, ha van BMW tapasztalt segitseged, es mint latom, van boven a jobbik fajtabol (nem csak a szajuk jar)
-
dragonfx
veterán
válasz whitezo88 #17432 üzenetére
null km.es hibátlan?
ebben biztos vagy??
jo tudom kirivo eset és nem bmw, de egyik kollégámnak van 4 éves avensis.se...1 évesen vette, és gyárilag garanciás motorcsere volt már benne....ha 1 éves sincs egy auto és motorcsere volt benne szerinted akkor azt jol összerakták a gyárba?tuti nem.
ettől függetlenül motorcserés autot állandóan dicséri milyen jo, szal az a motor volt xar benne,.amugy ez a 318 kicsit nekem dejavu...enyém is 4 hengeres.enyémet is kintről hozták.na meg a belseje totál, 2 elektromos ablak.csak ugye ezen már széria volt a 16os felni+klima...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #17439 üzenetére
Teljesen rendben van ez az érték. De számolj utána, korrekciós tényezőt szerintem Nálad is lehet állítani. Én már nem figyelem annyira az átlagot, amit a komp ír. Most tankoltam tele, 65l ment bele, tehát annyival elmentem 720km-et, és ebben benne van Bp. és a kirándulás is, na meg a melóba járás vidékre. Végig klíma, 110-140-es átlag a főúton, tehát ez egy elég tempós etap volt. Ugye 9.1l-es átlag, board 8.9-et ír, szóval elég pontosan sikerült beállítanom.
Nekem olyan 250km -be kerül az, ha sietek valahova. Nem éri meg....De mondok jobbat, diesel Honda Accord, autópálya, tempomat 160+klíma+4 személy, 6,8l/100.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
-
8th
addikt
válasz whitezo88 #17463 üzenetére
Dehogy . Haveri körből egy srác tavaly passzolta el a bömjét. Eladás előtt rendbe rakatta kicsit és 100ezer forint alatt (kilencven valamennyi, nem emlékszem pontosan) megállt a gátlók felújítása + szilentek cseréje + toronycsapágyak cseréje + futómű állítás + ki-beszereléssel, munkadíjjal együtt. Persze az sem kevés pénz de mint ha egy másik autóba ültél volna akkorát javult a futómű holott előtte sem volt igazából legatyásodva. Az új tulajnak 2-3 évig biztos nem kell komolyabban hozzányúlnia maximum évente 1x elviszi beállíttatni és annyi.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
orvil
tag
válasz whitezo88 #17766 üzenetére
hummer h2 benzin ugy 30at becuppant varosban alsohangon, de cimbora megetetett vele durvabb szamokat is napi hasznaltban, ott nem a benzin a koltseg.
a bombire visszaterve 20 liter nagyvarosban mindennapi fogyi ennel a kocsinal mivel csucsidoben megyek/jovok melobol, maskor pedig nyomom neki.esetleg kerdezd meg bodiszilvit mennyit esziek a masina pesten :-D
-
dragonfx
veterán
válasz whitezo88 #17774 üzenetére
6-7
amugy nemrégibe még az 1.6os 4hengeres 16V turbomoci volt 180 lovas. alias 118i sport.
most meg 3 hengerből akarnak 177et?meg 220at?
ez nem elirás kicsit?és ez lesza presztízs nívó??
bmw 325i 3cyl biturbo
ez már tulzás.amugy videoban nem hinném a 120lovas verzsőn van.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz whitezo88 #17808 üzenetére
mikor mutat ez a képen 8xxet vagy 9xxet?
60 literrel 700km egy 318i szép eredmény.én ha sok pénzem lenne e46ot vennék.azért akomfort, biztonságoság is szempont.
e36 törik e30 meg rohad nagyon.
full generál gyári állapotra 7 számjegy.annyit nem ér.
tény meg lehetne cisnáni hogy odnaézzen rá mindenki.de akkor is többet ér hogy összeségébe mibe ülsz."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz whitezo88 #17810 üzenetére
persze elhiszem én se.
csak felmerül a kérdés ilyen 1x év után vajon biztos müködne ha kell... .mind1 hagyjuk is ezt.mondom jo az60 liter/700km. 4hengerestől ennél jobbat ne várj. 8.5.ez alá nekem se ment soha.de cska pályán régebben.mostanság városba 12 kb.de már vagy 1 honapja áll. ...tavasszal műszaki után döntök a sorsáról.ezt eldöntöttem.de tudom akkor meg jöna május nyár jóidő tuti nem lesz bennem annyi eladjam.pláne ha nem tudok venni semmi.ha vennék akkor swiftet vennék.de nem akarok. ...kéne külföldi papir nélküli piros 318is.többit gondold hozzá.
most is lenne egy 97'es 320i 380ért....nem tom ki keresett is bmw.t de ajánlom figyelmébe ha érdkeli irjon privit átdobom a linket.magyar papiros.forgalmis.bal kormány szoval semmi regadó, átépités nem kell.karosszériamnka kell neki kicsit.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz whitezo88 #17823 üzenetére
nagyon olcsó ez az 530d.
hehe a kis faxfej tuti aputol kapta hány éves lehet?25?
amugy meg ja +1 ember +200cm3 ami ugye mr a második verzios V10. az 5.0át lehet megfogja.amugy semmilyne nagyverést nem kapott egyszerűen 270nél betiltott az M6 ami arra utal elektronika ki van szedve csak valami nem tökéletes a vassal.hülye ribanc ülhetett mellette."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
Rics22
tag
válasz whitezo88 #17845 üzenetére
Az átüléssel nemlenne gond...egyik jóbarátom is rendszeressen ül át egy c55-amg-ből szintén melós opelba,néha nevetek is rajta,hogy drágább lassan a pár cipője,mint amit ér egy öreg kis corsa
Gyanítom,nállam inkább hétvégi,"kirándulós" kocsi lenne,így még vállalható is a fogyasztás/fenttartás a kényelemért,"luxus"ért cserébe.Csak ne lenne automata ...ez az egy tart vissza engem
[ Szerkesztve ]
BGA Rework állomás eladó Honton390,Chipek,bontott alkatrészek-X360,PS3/Privátra ha nem válaszolok,akkor rics22service@gmail.com
-
-
dragonfx
veterán
válasz whitezo88 #17913 üzenetére
tipikus hiba.nekem is volt többször.eléget a wolframszál, cseréld ki első hátsó balizzót.nem fogod rossznak látni de hidd el kiégett. .ugyanannyi áramot kap de ugye csak 1 és nem 2 izzo ezért ég 2x.es sebbességgel.én nekem is beletelt idő mire észrevettem.ugye nem ér össze az elszakadt wolfram akkor villog 2xesen ha kanyarodsz párat lehet épp összeér és akkor jo.ez akkro vicces.amikor 1x jol villog 1x nem és fogalmad nincs mi lehet a baj.
de 99% ez.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen