- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
Mert ez még nem a fullra optimalizált bányászprogrammal van, bányászatra meg sokkal jobban alul lehet feszelni ami csökkenti a fogyasztását. Pár hónapja még olyan láz volt, hogy a Furykat is sikerült elsózni és a 1070-eket is elkezdték vinni (elnézve mennyibe kerülnek még most is viszik őket, szóval ha a 1070 megfelel akkor a Vega56 bőven...), amíg erős az ETH/bármi més és van rajta profit addig jobb híján elviszik.
-
#85552128
törölt tag
A többit nem linkelném egyesével: AMD Radeon RX Vega 64 / Vega 56 Review Roundup
56-os jónak tűnik ha tartani tudják a 400$-as árat és nem viszik el a bányászok...
-
#85552128
törölt tag
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #29487 üzenetére
A Fiji nem küszködik a BF1 alatt semmilyen szűk keresztmetszettel, mert a BF1 Frostbite verziója eleve GeometryFX-es. [link]
-
nubreed
veterán
válasz
->Raizen<- #29488 üzenetére
Akkor marad a konzol?
-
->Raizen<-
veterán
válasz
Petykemano #29487 üzenetére
Ez a kari egy fiji rev 2.0.
A csodavárók most biztos koppantak egy nagyot. Fanok kivételével nem hinném hogy venni fogják ezt a kártyát.
(#29489) nubreed: Marad a gtx 970 amíg el nem porlad kb. Inkább csajozom.
Kellemesebb, ha már költséges hobbit kell választani,..
-
Petykemano
veterán
válasz
Raymond #29486 üzenetére
igen, igen, és a leírásban is pontatlan voltam:
Az eleve szűk keresztmetszetekkel küszködő fijinél 50%-kal magasabb óra jelen (ami önmagában is része a szűk keresztmetszetek megszüntetését célzó intézkedéseknek) csak 20-30%-kal magasabb teljesítmény.(Ez azt jelenti, hogy látszólag nemhogy feloldottak volna szűk keresztmetszetet a fijiből, hanem még több lett. Nemhogy javult volna a fps/flops arány, hanem romlott)
-
Raymond
titán
válasz
Petykemano #29485 üzenetére
Sot, az a 30% inkabb 26% (FHD), 22% (QHD) es 20% (UHD) ott a BF1 eredmenyeknel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #29477 üzenetére
Semmi baja nem volt a Fiji sávszéljével, csak kevés volt az 512 GB/s. A Vega 10 esetében is kevés, de csak akkor, ha a legacy módban fut a hardver. Binning módban például jóval jobban érzi magát. Ez a mód a BF1-re és a hasonló típusú Frostbite motort használó címekre engedélyezve van.
A geometria ma még annyira nem korlátozó tényező, mert ott a GeometryFX, ami sokat segít. Persze, ahol sok a háromszög, és ezt kihagyták a motorból, az problémás, de az nem csak az AMD hardvereit érinti, hanem mindent.
A legnagyobb korlátozó tényező egyébként a shader. Ma a HLSL+D3BC egy olyan nyelv+IR, ami "egyszálú" feldolgozást enged meg a GPU-nak. Nem a CPU-n ismert paradigmákkal kell ezt értelmezni, hanem a barrierek tekintetében. A HLSL 2017+DXIL ezt lecseréli "többszálúra". -
-
Petykemano
veterán
Az mitől lehet, hogy az eleve súlyos szűk keresztmetszetekkel rendelkező fijihez +40% shaderből alig +20-25% teljesítmény jött ki a hawaiihoz képest. A fijinek elviekben 25%-kal magasabb volt a rendelkezésre álló sávszélessége is, de valójában hibás volt, ezért a névleges sávszéleségnek csak 3/4-e jött ki belőle. Lényegében ez a hiba is tekinthető szűk keresztmetszetnek. Illetve tudvalevő, hogy a geometria is súlyos korlátozó tényező volt, na meg maga az órajel is, ami minden részegység teljesítményére kihat képest az annak jól ismert szűk keresztmetszeteinek kiküszöbölését (primitive shader, dsbr, új memória, stb) célzó VEGA 50%-kal magasabb órajelen mindössze 30%-kal magasabb teljesítményt ad?
-
Habugi
addikt
Valaki segítsen már ki és legyen kedves világosítson fel hogy a játékteszteknél melyik profilt használták mert a szemem kiesik de nem látom..
PowerSave, Balanced, Turbo avagy TDP 50% ?!?!
Ránézve a fogyasztási adatokra/órajelre szerintem marhára nem mindegy.
-
gainwardgs
veterán
Popcornt bekészíteni
-
->Raizen<-
veterán
válasz
#85552128 #29470 üzenetére
Hát ez nagyon nem ham ham, még a ref 1080 fe szintjét sem üti meg a vega jó pár tesztelt játékban. Tegyük fel a léges verzióban kb semennyi oc tartalék nincs akkor mégis mit tudna felhozni egy 2100 mhz-re húzott gtx 1080 ellen? Na rendelek 1080-at 2-3 év használatra.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sehol nem írtam ilyet? Felesleges hazudnod erről. A Volta más felépítésű lesz, és ott lesz gyorsabb, mint a Pascal, ahol az számít a következő évben.
4 tipikus probléma van az iparágon belül, amire reagál a Vega és a Volta:
Háromszögkivágás: A Vega oldaláról primitive shader, az NV oldaláról lesz egy fast Geometry Shader, ami lecseréli a normál GS lépcsőt.
Memóriamenedzsment: A Vega oldaláról HBCC, míg az NV rak a VGA-ira egy rakás VRAM-ot.
Erőforrás-allokáció: A Vega oldaláról 64 kB-os LDS kihasználás és javított előbetöltés, míg az NV oldaláról összevont LDS+L1.
Overdraw probléma: A Vega oldaláról TBDR-szerű mód, míg az NV félig szoftveresen Z-trükközik.Ezekre a korábbi architektúrák nem reagálnak. Persze, hogy gyorsabbak lesznek az újak, de főleg akkor, amikor erősen belefutnak a programok a problémába. És a sebességelőny jelentős lesz. Csak éppen nem a mai programokban.
-
#85552128
törölt tag
válasz
#45185024 #29462 üzenetére
Attól, hogy egyetlen játék elb*szott DX12-es módjában gyorsabb, minden másban meg 1080 szint még messze van a megettétől. Szóval inkább csendbe légy "ham ham"
Elég nagy fail, hogy 2 év fejlesztés, HBM2, 28nm -> 14nm, meg (állítólag) nagy architektúrális változások után +30%-ra telik csak és még a fogyasztása is katasztrófális a teljesítményéhez képest. Pedig már a Fury X se volt valami nagy eresztés, szóval ahhoz képest nem lett volna nehéz nagyot alkotni...
Viszonyításképp ezt az ugrást (+30%) az nV generáción belül 1080 -> 1080 Ti között tette meg.1 évet késett, ugyanazt tudja ugyanannyiért mint a konkurens megoldása, néhol rosszabb paraméterekkel (fogyasztás) - semmi kiemelkedő nincs benne. Még annyit remélek, hogy az 56 legalább közelebb hozható a 1080-hoz utólag, az egy életképes kártya lehet 400$-ért.
Hogy mi lesz most megint 2 évig az jó kérdés...
-
FLATRONW
őstag
-
nubreed
veterán
Hát ha valamit, azt végképp nem tudom elképzelni, hogy lassabb legyen a Pascal mint a Volta. Nem hülyék vannak az nV -nél, hogy ilyet piacra dobjanak.
A Vega nagyon sokat késett, igen (de jó, hogy május elején még pont a bányász láz kirobbanása és az árak elszabadulása előtt azt mondtam, hogy nem várok tovább és inkább veszek egy nV 1070 -et, több mint tíz év ATI/AMD -zés után), pedig vártam rá én is, csak meguntam és ennyi késéssel és csiszolgatással, amit te is mondasz valami über teljesítményt várna az ember, főleg a Poor Voltával a tarsolyukban.
-
#20844032
törölt tag
Szépek ezek a chartok, de hol maradtak róluk a avideókártyák? Mármint az igazi keménymag. Jó-jó, biztos nagyon érdekes, hogy mivel lehet az IGP-t kiváltani excelre, de már a konzolokat is 4K-ra ígérgetik.
Vagy ez a jövő? A múlt? -
do3om
addikt
válasz
nubreed #29460 üzenetére
Nekem már elmúlt az izgalom, nagyrészt a miatt amit írtál, por volta-hazugság bele a képünkbe. Nincs mit szépíteni. (persze vicces Abu szerint a volta lassabb lesz mint a pascal).
Az állandó késések, az év végére elkészülő driver- még egy vér AMD fan se mondja már hogy ez nem siralmas!
A teljesítmény meg ennyi csiszolgatás után is kevés ahhoz hogy a trónra lépjen! pedig a fogyasztás ott van, vízhűtés, 16GB HBM2, mindenből több mint az NV-nél. Mi kell még nekik hogy ne legyenek balfaszok?Aztán gondoljunk bele ezt a karit év elejére, sokan karácsony előtt már vártuk, milyen lett volna teljesítmény? a 980-970-ekkkel kelt volna versenyre.
-
#45185024
törölt tag
Szavamat nem feledve: AZ RX VEGA megette reggeire az 1080-at HAM HAMM
-
#20844032
törölt tag
válasz
nubreed #29460 üzenetére
Én lassan 4 éve várom, hogy a Ph-s cikkek alapján kiismerjék rettenetesen a konzolokat, és végre láthassam a pécére átmenthetetlen, kérlelhetetlen, kegyetlen teljesítményt, ami már sokszor be lett lengetve. Decembreig egy AMD-s csodadriverért gond nélkül várok. Nekem ez nem ügy. Belefér.
-
nubreed
veterán
válasz
#20844032 #29459 üzenetére
Mi az aktuális fappening? Megint lenyúlták a celeb csajok meztelen képeit?
Egyébként egyetértek veled, de ezt itt csak félve hangoztatom, mert nem szabad ilyeneket mondani az AMD -re, mert december környékén jön a csoda driver, amivel majd olyan teljesítményt hoz a Vega, hogy csak na...
(a baj, hogy addigra már a nagy többség elkönyveli oda, ahova a ma délután megjelenő review-k pillanatában kijön, várhatóan az 1080 köro a 64, 1070 köré az 56 picivel felette esetleg, és akkor hol van itt a Poor Volta?? Vagy az lesz majd decemberben?)
-
#20844032
törölt tag
válasz
gainwardgs #29457 üzenetére
Szerintem pedig tök cuki ez a csodavárás. Éshát tényszerűen nézve tényleg van valamiféle felfokozott várakozás abban, hogy sikerül-e kihozni másfél év késéssel a 1070 és 1080 amd-s párját(Ti feletti fogyasztásból). Korlátozottan, de van benne némi izgalom. És még az sem zárható ki, hogy felrobban az internet. Főleg, ha ez esetleg egybeesik az aktuális fappeniggel.
-
nubreed
veterán
válasz
gainwardgs #29457 üzenetére
-
Crytek
nagyúr
Már csak pár óra és felrobban az internet
-
FLATRONW
őstag
Én azt látom, hogy ez a játék Maxvell-re és GCN3-ra lett kihegyezve, a többi kártyánál meg marad a szokásos felállás.
-
HSM
félisten
válasz
#00137984 #29452 üzenetére
90 vs 98 FPS minimumra az i5-4670K-val. Ez azért messze van a hirtelen beeséstől.
De tény, látszik a legtöbb négymagos i5/i7-eknél, hogy jobban szeretik a zöld drivert. Bár van kivétel, a 6700K alatt már jobban szalad a Fury.... (Ott a minimum fps mérési hibahatáron, átlagra meg már gyorsabb a 1070-nél.) -
-
HSM
félisten
válasz
#00137984 #29449 üzenetére
Tehát egy processzorigényes játékhoz erős processzor kell a csúcs kártyák alá, milyen meglepő.
Érdekes egyébként, hogy csak a középkategóriás i5-i7-eknél van ez a jelenség a 1070/Fury között, gyengébb vagy erősebb prociknál vagy egálban vannak CPU limittel, vagy elhúz a Fury.
-
#00137984
törölt tag
Ez a játék meg úgy néz ki, mintha egy i7-et is kihasználna közben. Viszont ott is az AMD érzékenyebb egy i7-nél gyengébb procival a teljesitményvesztésre (az i5 és az alacsony órajeles i7 eredmények). Szóval erős és gyors i7 proci kell hozzá.
-
#00137984
törölt tag
válasz
Milka 78 #29446 üzenetére
Ez a játék CPU órajel függő, mert 3.0-3.5 GHz-en a 4 és a 8 száll is kevés neki. Főleg a vőrős oldal videókártyák indulnak meg 4.2-4.6 GHz-től erőssen felfelé. Nvidia GTX 1070 nem ennyire érzékeny a proci órajelváltozásra, ezért az i5 4670k eredményeket érdemes megnézni. Ott a gyengébb-erőssebb (i5-i7) procira nem lesz ennyire szélsőséges min-max órajel változás mint a Fury X és Nano videókártyáknál. Ezért gyorsult nálam a gép átlagosan magas teljesitményre egy i5 4690k és GTX 1070 párositás után. Előtte az AMD bukdácsolt a gépemben, ahoz képest amennyi teljesitményszint azért elvárható lett volna.
-
#45185024
törölt tag
válasz
huskydog17 #29447 üzenetére
Ezt hívják technológiának
Kezelni kell azt a sok egységet.
Hű ha ezen a tesztel lenne Vega ááá.... -
Crytek
nagyúr
-
-
carl18
addikt
Omg
Lesz olyan aki befog dölni neki ?
Rossz nézni hogy mik vannak manapsgág!
Pali madarat keres? vagy ő tényleg ilyen hülye hogy nem tudja mit árul és mi a dobozza, volt az a film a hülyék paradicsoma ahol az idő teltével nem okosodtak hanem visszafele fejlődtek az emberek, lassan ott tartunk mi is -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cskamacska #29424 üzenetére
A Vulkan aktuális, és igazából a startra felhasználható verziója nem tud mindent, ami kell. Például nincs benne multi-GPU, míg a DX12-ben van. Emellett hasznos, ha van egy alternatív API-d. Igazából csak két back-end kell a motorba. A teljes költséghez képest ez elhanyagolható költség és számos előnnyel jár, hiszen kapásból kedvezőbb döntéshelyzeteket teremt, hogy xy játékba melyiket aktivált (opcionálisan akár mindkettőt).
A Unity-ben már van Vulkan és DX12 is. Főleg a Vulkan leképező, ami jól áll.
Az Epic a SIGGRAPH-on beszélt erről. A Vulkan elég jól áll a 4.17-es verzióban. Már az SM5-ös leképező és RHI (ez a layer, ami a motor és az API között van) az alapértelmezett a Vulkan desktop implementációihoz. Lényegében mindent tud, amit a DX11-es verzió, csak pár apró effekt hiányzik, amit később hozzáadnak. De a rendszer stabil és működik. Hamarosan ez lesz Linuxon a default RHI az OpenGL 4.3 helyett. Windowson még marad a DX11 és a DX12, de később ki tudja.
Azt is elmondták, hogy a következő időszakban optimalizálják a bekötéseket és párhuzamosítják az RHI-t. A GPU oldalon a még hiányzó effekteket pótolják, majd nekimennek a motor optimalizálásának a Radeon GPU Profilerrel és a RenderDoc párosával. Ehhez Sweeney már kapott egy saját Vegát, és úton a többi is. Ezek most a prioritások.Az async compute-ot tudja, csak egy időre kikerült, mert furcsán viselkedett, de aztán készült hozzá egy másik implementáció, amivel újra visszakerült.
A mostani DX12 játékok leginkább semmit nem használnak a nagyobb feature_levelekből. A hardverek a bekötési szintjüknek megfelelően dolgoznak, de igazából sok esetben a motor bekötési modellje még mindig a DX11-hez illeszkedik.
A következő lépés a DX12 bekötési modelljéhez való illeszkedés. Ez az, ami most történik a motorokban. Ezzel kihasználásra kerülnek a resource binding és a resource heap fícsőrök. A resource bindingről eléggé sokat beszéltünk, és ismert az is, hogy mi a különbség a Tier szintjei között. Megjegyzem, hogy belinkelt képen lévő táblázat tuti hibás, mert ha Tier3-as a resource binding szint, akkor nem lehet fix értékben meghatározni az UAV slotok számát. Mindenképpen a teljes halmaz lesz felhasználható, vagyis akár egymillió. Ha a hardvert nem készítették fel erre, akkor ezt emulálni kell a videomemóriában, de Tier3-as visszatéréssel ez nem korlátozható.
A resource heapről kevésbé beszéltünk. De ennek is van két szintje. Röviden a fícsőr több típusra kategorizálja az erőforrásokat. A Tier1 szinten az alkalmazás csak olyan halmazokat hozhat létre, ahol a flagek csak egy kategóriába sorolt típust engednek használni. Tier2 szinten értelemszerűen olyan halmazok is létrehozhatók, ahol a flagek megengedik az összes típus használatát. Utóbbival hatékonyabban működtethető a hardver. Ennyi.
Feature_Levelből 11_1-re ugrunk, mert ez minimum szükséges a DX12 bekötési modelljének optimális használatához. Bizonyos motorok ugorhatnak 12_0-ra, leginkább a shader modell 6 miatt.A ROVs lehet potenciálisan probléma, de ez a Vegát leszámítva rendkívül lassú minden eddig megjelent dedikált GPU-n. Az Intel IGP-in gyors még, azokból csak a nyers erő hiányzik. Főleg emiatt nem használták eddig a DX12-ből ezt a képességet. Valamit támogatni nem minden, a teljesítményt is alá kell rakni. A hiányokat megtalálod az Intel Pixelsync játékok összehasonlító képeinél. Páran csináltak ilyet. A ROVs ugyanezt kínálja.
A konzervatív raszterizálás iránt a legtöbben a GPU-s occlusion culling lehetősége miatt érdeklődnek. Ezt ma leginkább egy CPU-s feladat, de ezzel az újítással áttehető GPU-ra. Viszont ez mindenképpen igényli az inner input coverage funkciót, ami csak Tier3-as szinttől van, tehát ebből maximum csak sebességhátrány lehet, mert egy CPU-s occlusion cullingot úgyis megtartanak a motorokban fallbacknek. Ezt leginkább az Intel erőlteti, mert ők ebből sokat nyernének, és nyilván a Vega mellett az AMD-nek is érdeke lesz. Más hardveren nincs sok érdek mellette, mert nincs támogatva az inner input coverage. Opció lehet még használni a sub-pixel shadow map, ami értékes, és Tier1-től támogatható, illetve gyorsítható vele a mozaikos leképezés is. A Tier2 eléggé haszontalan szint önmagában, valószínűleg csak azért került be, mert az NV Pascal nem támogatta a inner input coverage-et, de képes volt arra, hogy ne vágja ki a degeneratív háromszögeket.Az FP16-ra nyilván az AMD nagyon rá fog feküdni, de ezzel igazából csak teljesítményt nyernek a GCN3/4/5-nek.
-
Shing
őstag
válasz
cskamacska #29424 üzenetére
Na az tök jó ha lesz Vulkan és DX12, mert összelehet őket hasonlítani. Szerintem nem fognak törődni a régi szériákkal új címeknél. Láthatóan semmit nem ér a DX12 ha nem optimalizálnak kizárólag a legújabb fícsörökre.
-
cskamacska
addikt
Tyű, ha már billentyűzetvégre tudtalak kapni pár kérdés.
Wolfi The New Colossus miért kap DX12-t a Vulkan mellé? Lehet nem nagy munka mellé, de mégis miért éri meg? Pláne hogy a Vulkan elviekben platform független és hellyel közzel megy majd mindenen. Illetve saccra mi lehet az ami kimarad a mondjuk egy Win 7 vagy egy MacOS alatt a Vulkan portból?
Szóval idén rászakad a DX12 korszak az AAA motorokra, de ebből indiefalván mit lehet majd látni? Mert hogy "benne lesz" a Unity és a UE4 redistekben az egy dolog, de benne van az egyébként gyönyörű BF1-ben is aztán beljebb nem kerültünk tőle, DX11 mód mellett csak bohócság.
Mikorra lehet várni hogy a kisebb kaliberű stúdiók is rendesen építsenek az új apikra, először akár licensz vonalon, és kb mikorra tippeled hogy a saját motorjaikban is rendesen benne lesz?
illetve egy plusz kérdés más vonalról
2013-14 körül sok spekuláció volt, hogy a Southern Islands kártyái mennyire next gen api kompatibilisek lesznek, sokan azt várták hogy konkrétan erre a generációra specifikálják majd a DX12-t. Aztán jött a 2015 meg a DX11_1 feature level,
az async compute tudja-nem tudja szenvedés, és telnek múlnak az évek, "rendes DX12" meg talán idénre a GCN 1 kártyák kis híján 6. szülinapjára meg is érkezik(reméljük).Na most teljesítményben nyilván megöregecskedtek, de csak képességeik alapján mit tudnak majd kezdeni mondjuk a legerősebb 280X környéki változataik a soron következő DX12 játékokkal? Milyen hátrányokkal kell majd szembenézni a korai GCN cuccok tulajainak? Feature level alapján nem lehet hogy majd jól Fermi / Kepler szinten lesznek kihasználva, és kvázi 6 évi GCN1 fölény mantra az ayyMD mémgyárosainak keze között végzi?
Ezt persze pepitában el lehet minden újabbal generációval is játszani: R9 290-390 vonal pont RX480-580 nyers sebességen tanyázik, csak éppen van neki 2 generációnyi feature lemaradása. Ha esetleg az új játékokat "Vegára" azaz min GCN 4-5-re írják már a jövőbe tekintve, akkor milyen hétköznapi problemákat hozhat ez a régebbi kártyák tulajainak?
-
Shing
őstag
válasz
nubreed #29388 üzenetére
Ezért néz ki olyan jól a gém. Ez a szétzajozott, mosott kép olyan hatást kelt mintha részletesebb lenne a grafika. Cserébe még a textúrák és árnyékolás minőségén is lehet spórolni, mert úgysem látszik.
Pepeeeee
Q2? Ebben már benne van a bányászósdi? Mert nagyon nem gémerek vették most a kártyákat... -
-
oppácska:
Second Quarter Fiscal 2018 Highlights
Announced and began shipping NVIDIA Tesla V100 GPU accelerators, the first GPU based on the new Volta architecture. -
#45185024
törölt tag
NVIDIA Q2
"Az NVIDIA nettó bevétele 583 millió dollár volt, ami egy hatalmas, 123% -os éves növekedést jelentett. Az NVIDIA sikere a játékpiacukból származik, ami a legnagyobb bevételi forrása. A PC-s játék még mindig nagy üzlet, az NVIDIA játékrészei 1,86 milliárd dollárt tettek ki, szemben a tavalyi 781 millió dollárral. Ez akkor történik, ha te vagy az egyedülálló high-end / rajongó grafikus kártyák készítője."Ihattok egy zöld szörpit, öröm bódogság !
-
Puma K
nagyúr
válasz
cskamacska #29404 üzenetére
Milyen géppel nézted az általad felsorolt játékokat?
GLORIOUS MASTER RACE GAMING PÉCÉ-n belül nem tudni milyen komponensekkel rendelkezel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cskamacska #29404 üzenetére
Nem lesz olyan. A bekötési modell problémája miatt. Vagy a DX12-re tervezed vagy egy legacy API-ra. Igen jól látszik ez a problémakör a Wolf 2-nél, ahol két API lesz, de mindkettő explicit (Vulkan/DX12). De ott az AnvilNext következő verziója is, ami DX12-t támogat, míg a DX11 egy wrapperen keresztül megy. Nem megoldható a kettő együtt. Vagy az egyiknek lesz rossz, vagy a másiknak. Manapság értük el, hogy a legacy API-nak legyen rossz.
-
cskamacska
addikt
válasz
Milka 78 #29398 üzenetére
Hétfőn(aug 14) jön a Vega löncs, akkorra lehet készíteni a.. nyugati métely popped corn helyett a tejfeles lángost.
Én magam végre egy épkézláb nextgen API-t használó játékra várok, ami vagy sokkal gyorsabb, vagy sokkal szebb(és lehetőleg nem azért, mert DX11/OpenGL változatba tojnak bele, és csak valami emuláció lesz DX12 / Vulkan fölött
), mint ami a régiekkel lehetséges.
Abu néha az Ashes of the Singularity-t szokta emlegetni, hogy a Nitrous motor mennyivel mindenki előtt jár, csak szegény játék rosszabb DX12 techdemónak, mint a Thief és a Lichdom együtt voltak a True Audio-ra, vagy a Mafia II és a Batman játékok PhisiX-re, mert korához képest elég sehogy néz ki nem hogy graf demó minőségben, cserébe még játéknak is egy középszar Supreme Commander utánérzet.
-
Petykemano
veterán
válasz
Puma K #29401 üzenetére
Ha a potenciális hashrate igaz, a minerek az összes RX Vega-t el fogják vinni. Az is felmerült - nem bennem - hogy a boundle csomag csak púder arra, hogy drágábban adhassák el a minereknek, akik $100-ral drágábban is boldogan viszik majd mind egy szálig, cserébe semmit nem fognak majd felhasználni a csomagkapcsolt kedvezményből, mert nem kell nekik.
Ha a vega gcn5 architektúrával az AMD egy kicsit visszahelyezte magát a professzionális piacra, akkor nyugodtan kijelenthetjük, hogy valójában ez volt az elsődleges cél. Raja is ezt nyilatkozta, hogy még nem érzi azt, hogy mindenkit lesöpörtek, de visszakerültek az asztalra. Más kérdés, hogy Oliverdának igaza van - ha igaza van -, hogy ide is csak papíron kerültek vissza, mert mindenki csak lehümmögi, aztán nem vásárol. Erről abuval hosszan vitatkoztak, én nem tudom mi az igazság, de az bizonyos, hogy az nvidiát itt lépésre kényszerítették. Ennek eredménye persze még mindig lehet az, hogymindenki örül, hogy kijött a Vega FE és senki nem veszi, hanem megy megvenni a quadro driverrel kiegészült TitanXp-t. De ha ez a számítás még nem is jött esetleg be 100%-osan, és tényleg csak papíron kerültek vissza az asztalra, még semmi gond, ha a teljes készletet felvásárolják a minerek és rajtuk marad 100 FE kártya.Azt hiszem Jim Anderson azt nyilatkozta pár hónapja, hogy ehhez hasonló felállásra kell számítani VeGA esetén is:
Az utolsó pillanatig még lehet reménykedni abban, hogy ahogy a Ryzen végső teljesítménye sem volt ismert az utolsó pillanatig, úgy itt is jöhet még az utolsó pillanatban a csodadriver, és persze ahogy a Ryzen se hagyott állva minden intel CPU-t, úgy itt is lehetnek tradeoff-ok.
De egyébként nem érdemes csodára várni, Abu azt jelezte, hogy decemberre fog beérni a szoftver. Aztán vagy igen, vagy nem.
-
Puma K
nagyúr
válasz
Milka 78 #29398 üzenetére
Psszt...
Final Radeon RX Vega 64 3DMark Performance
Ezt csak így itt belinkelem... de maradjon kettőnk között
Ja meg a menetrend!
Idei várható csodák Vegára nézve, várható bekövetkezési sorrendben:
1. a háomdémárk valójában nincs megfelelően optimalizálva => hamm-hamm titán
2. pár hét múlva csodadriver (ez folyamatosan várható) => hamm-hamm titán
3. HBCC csoda => hamm-hamm titán
4. Rengeteg FP16 mindenhol => hamm-hamm titán
5. nómális DX12 játékok => hamm-hamm titán
+1. megjön a Volta, és rosszabb lesz, mint a Pascal => hamm-hamm voltA forrást nem jelölöm meg mert elvarázsolnak
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- AKCIÓ! Dell Latitude 5440 14 FHD üzleti notebook - i5 1335U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 14 256GB/ 86% Akkuval / 12 hónap jótállással!
- AKCIÓ! Google Pixel 9 Pro 5G 128GB 16GB mobiltelefon garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged