Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 2 – Főzés: szabályok, vagy szabadság?
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 3 – Paradicsomos káposzta (amit amúgy utálok)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Crytek
nagyúr
Voltáról csiripeljenek már infokat mennyivel lesz jobb mint az 1080Ti amig van rá esély hogy 70-80-ért el lehet passzolni a 980Ti-t addig meg tolnám IGP-vel
-
TTomax
félisten
Hát ha már itt tartunk akkor az összes 1080Ti is "selejtes" gpu....hol vannak már azok az idök amikor ki kellett hozni az a teljes értékü gput nem Titanként...a GTX580 volt az utolsó ilyen vga.
-
#00137984
törölt tag
Direkt nem lett ám a mondat befejezve.
Még ugyan nem kapható itthon, de hamarabb jut el hozzánk mint a VEGA és amúgy is közeleg a tél.
-
huskydog17
addikt
válasz
Fred23 #31082 üzenetére
Nem ez a legnagyobb gond, hanem hiába az adott képkockasebesség, AMD kártyákon (Vega kivételével) egyszerűen túl sok a micro-stutter, erről a PCGH ír részletesen:
"Während der Grafikkartenmessungen fiel uns auf, dass alle Radeon-Modelle abseits der Vega-Grafikkarten eine suboptimale Frame-Verteilung aufweisen. Das heißt, die Anzahl der Bilder pro Sekunde ist gut, die Zeit bis zur Ausgabe ist jedoch unregelmäßig. Betroffen sind laut unseren bisherigen Messungen alle AMD-GPUs abseits von Vega 10, sowohl auf einer R9 280X (Tahiti) als auch RX 580 (Polaris 20) ist das Problem präsent. Die Symptome bessern sich, wenn die Grafiikdetails reduziert werden.
Das folgende Frametime-Beispiel verdeutlicht die Ausmaße des Stotterns. Achten Sie auf die Differenz zwischen der durchschnittlichen Frametime (deren Kehrwert die Average-Fps ergibt) und den Perzentilen. Bei der Radeon RX 580 werden durchschnittlich 21,2 Millisekunden erreicht (47,2 Fps), es gibt jedoch viele Spikes, bei denen das nächste Bild erst nach 50,5 oder gar 53 Millisekunden ausgegeben wird - das ist fühl- und sichtbar. Die Geforce GTX 970 berechnet zwar weniger Bilder pro Sekunde, gibt diese jedoch wesentlich gleichmäßiger aus, sodass sich AC Origins etwas geschmeidiger anfühlt."
-
Crytek
nagyúr
válasz
Petykemano #31092 üzenetére
Majd a M$ $toreos ARK jól megmutatja.... A büdös életbe nem fog az jönni oda csak megint legenda
-
válasz
FollowTheORI #31088 üzenetére
-
Crytek
nagyúr
válasz
huskydog17 #31087 üzenetére
Mindkettő van pcre és játékok ez már 2 dolog
-
-
huskydog17
addikt
Az NVIDIA után az AMD is kihozta a Hotfix driver-ét (17.10.3), ami a Vega alatti instabilitást javítja Destiny 2 és Wolfentein II alatt.
#31084 Pepeeeee: Mi köze az ARK-nak az Assassin's Creed Origins-hez azon kívül, hogy semmi?
-
Crytek
nagyúr
AC Origins CPU/VGA teszt By GameGPU
-
#45185024
törölt tag
Tedd be a másikat is nyugodtan
Hogy az az ARK szintű ipari hulladék játék motor
NV supported logóval amiben egy Titán XP kihajtja min 60 FPSsel az 1440P-t
Ha 30 FPS elég vegyél konzolt, ha meg nem elég... na akkor is vegyél konzolt -
wjbhbdux
veterán
válasz
Fred23 #31082 üzenetére
AMD threadripperen meg magokat kell letiltani, hogy elinduljon, igazi múltidéző amit az Ubi elénkszart.
-
cyberkind
félisten
Új NV driver ami a Wolfenstein-hez van mikor jön, kicsit bugos a játék.
-
Puma K
nagyúr
válasz
->Raizen<- #31074 üzenetére
Az hogy te nem tudsz németül az nem azt jelenti, hogy ez az itteniek közül a többiekre is ugyan ez vonatkozik...
...ez itt egy magyar fórum
Az nem zavar, hogy Ázsiában gyártott hardvert használsz egy USA-ból származó OS-en amit a világ bármely pontjáról származható szakemberek munkájával raktak össze...?
-
Raymond
titán
válasz
->Raizen<- #31074 üzenetére
-
Raymond
titán
válasz
TTomax #31072 üzenetére
Kemeny CPU limit:
"In Assassin's Creed: Origins lässt sich ein Phänomen erkennen, das es in solch einer extremen Form schon lange nicht mehr gegeben hat: AMD-Grafikkarten rennen in niedrigen Auflösungen mit Volldampf in ein CPU-Limit, während der Nvidia-Treiber dies umschiffen und dadurch die GPU-Performance massiv erhöhen kann. Das bestätigt auch die Anzeige der GPU-Auslastung: Während Nvidia-Grafikkarten auch in 1.920 × 1.080 bei 99 bis 100 Prozent liegen, dümpeln die Radeon-RX-Vega-Modelle nur bei rund 75 bis 80 Prozent herum. Erst in höheren Auflösungen steigt die Auslastung auf der Vega-Grafikkarte an und erst in Ultra HD sind durchweg 100 Prozent auf der Anzeige zu sehen."
-
TTomax
félisten
válasz
huskydog17 #31070 üzenetére
FHDban mi van a Vegakkal?Már nem az elsö játék ahol azt látom,hogy a 1070 alatt van.Aztán 1440pre meg már a 1080körül...Miért van az,hogy a Vega64 64fpst hoz FHDban,amig 1440pben meg 61et???Ezek nem normális értékek.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17 #31070 üzenetére
"Ubisoft a végén példaértékű PC portokat fog csinálni." Ezen hangosan nyerítve felröhögtem! Menni fog aláírásba!
-
huskydog17
addikt
ComputerBase:
Assassin's Creed: OriginsElképesztő, hogy ilyen fantasztikus grafikával még 4K alatt sem kell 4 GB-nál több VRAM a játéknak, lenyűgöző. Ubisoft a végén példaértékű PC portokat fog csinálni.
-
Puma K
nagyúr
Lehet a végén van ciklus szempontjából mégis egy új Nvidia termékből azonnal hoznak gyártónként vagy 4 félét. Várni bármeddig lehet, de van aki nem vár és vásárol most mert erre a teljesítményre van szüksége.
Meglehet, hogy valóban a Vega 56 miatt adták ki az 1070 Ti-t, de így is nagy eséllyel lenyomja azt. Az Nvidia-nak komolyabban nem kell erőlködni egy ideje... ha teljesítményről van szó.
A fogyasztásról nem is beszélve. -
Venyera7
senior tag
válasz
Crytek #31066 üzenetére
Lehet igaza lesz, hogy a kis Vega megeszi reggelire a Gtx 1080-at?
-
Crytek
nagyúr
Wolfenstein 2 New Colossus CPU/VGA teszt By GameGPU
-
huskydog17
addikt
Ezt ne nekem mond.
Itt a CB elérhetősége. Nyugodtan kérdezd meg tőlük, ezt velük kell leboxolnod.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #31063 üzenetére
Tehát építettek egy időgépet, és visszautaztak a holnapi patch-csel. Nice.
Gondolom ezért cserélik a preview kódokat holnap az Influence programban. A preview nem frissíthető, míg az Influence-en belül küldött kód az retail minősítésű, ami így frissíthető is a patch-ekkel. Persze újra le kell tölteni a játékot, de belefér a mai netes sebességek mellett. Azt amúgy kötve hiszem, hogy ők mindenki más előtt kaptak hozzáférést az Influence kódokhoz. Ez példátlan lenne, mivel ezek egységesen kerülnek kiküldésre, méghozzá holnap. Ez mindig így volt, a Prey-nél, a The Evil Within 2-nél és erősen kétlem, hogy most megváltozott. Szóval bocsánat, ha jobban hiszek az programot szolgáltatónak, mint a ComputerBase-nek, elvégre én is a részese vagyok ennek a programnak, tudnák róla, ha módosultak volna a feltételek, vagy ha itt lenne a végleges kód a mailboxomban.
-
huskydog17
addikt
"Akkor nem végleges kódjuk van"
De igen, olyannyira végleges, hogy a Day-1 Patch is telepítve lett a teszthez. Ha elolvastad vonla a szöveget, nem értetlenkednél ilyen sokat:
"Wolfenstein 2: The New Colossus erscheint am Freitag, ComputerBase konnte den Titel (inklusive installiertem Day-1-Patch) aber bereits einen Technik-Test unterziehen."
"Csak nálunk nincs olyan, hogy az egyik hardveren aktiválunk valamit, míg a másikon nem. Vagy be van kapcsolva, vagy nincs. Ez a lényege az azonos tesztkörülménynek."
Tök jó lenne az azonos tesztkörülmény, ha az adott feature működőképes lenne, csakhogy nem az, NV-n nem működik a GPU Culling. Még egy bizonyíték, hogy nem olvastad el a tesztet és emiatt értetlenkedsz:
"Auf einer GeForce-Grafikkarte stürzt das Spiel dagegen beim Laden des Levels ab, wenn GPU-Culling aktiviert ist."Így igen nehéz azonos körülményeket teremteni.
"A GPU-culling hatása leginkább az átlagos CPU-kon látszik meg. Ha van már hat magod, akkor gyakorlatilag mindegy, hogy ki vagy be van kapcsolva."
Várjuk a PH tesztjét Pentium és Core i3 procikkal.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raymond #31060 üzenetére
Miért? Nekem is van már hozzáférésem az aktuális journalist preview verzióhoz, de hozzá van írva, hogy a végleges csak 27-én lesz elérhető. Ahhoz később jön meg a PH-s kód, mert az Influence programon belül kapott hozzáférés nem szűnik meg novembertől, az olyan, mintha megvettük volna (ehhez van review guide a mérések megkönnyítésére), míg a journalist preview verzió csak októberben használható, utána lejár a licenc.
Ebben egyébként van Denuvo is, remélhetőleg a véglegesben nem lesz.Legalábbis abból kiindulva, hogy a The Evil Within 2-nél a journalist preview Denuvós volt, míg a végleges nem. Tök jó, hogy ezeket a dolgokat jobban tudod azoknál, akiknek konkrétan van hozzáférésük a programhoz.Szerk.: Bocs. Megnéztem még egyszer és Denuvo nincs a journalist previewben sem. Erre tévesen emlékeztem. Úgy néz ki, hogy a The Evil Within 2 volt az utolsó mohikán.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #31058 üzenetére
Akkor nem végleges kódjuk van, mert ~5%-ot gyorsít a deferred a binning architektúrákon. A többin ~1-2%-ot lassít. Azért van kikapcsolva, mert a régebbi hardvereken lassít egy picit, amelyek amúgy sem elég gyorsak, míg azokon gyorsít, amelyek újak, és alapból elég gyorsan számolnak. Viszont az új architektúrákhoz ajánlott bekapcsolni.
A GPU-culling hatása leginkább az átlagos CPU-kon látszik meg. Ha van már hat magod, akkor gyakorlatilag mindegy, hogy ki vagy be van kapcsolva. De ha nincs minimum hat magod, akkor nyilván többet ér a GPU-val számoltatni, hiszen elég sok vektormatematikai műveletről van szó, amit nem feltétlenül jó ráereszteni a procira, hiszen annak van más dolga is, míg a GPU-n sokszor pihennek a multiprocesszorok, és oda be lehet szúrni a számítást. Tehát arról beszélünk, hogy messze nem arról van szó, hogy az NV-n kikapcs, az AMD-n pedig be.
Csak nálunk nincs olyan, hogy az egyik hardveren aktiválunk valamit, míg a másikon nem. Vagy be van kapcsolva, vagy nincs. Ez a lényege az azonos tesztkörülménynek. -
huskydog17
addikt
ComputerBase:
Wolfenstein 2 im Benchmark: Das Vulkan-API-Spiel mit Vega-FeatureTehát a GPU-Culling bekapcsolásával a Vega64 veszít 0,5 FPS-t. Mérési hibahatár, nincs számottevő hatás a teljesítményre, ergo mindegy, hogy ki vagy be van kapcsolva.
Forward vs. Dewferred Renderer:
"Ein Deferred Renderer hat Vorteile bei vielen Lichtquellen. Dazu passt, dass sich beim Aktivieren der Funktion die Beleuchtung minimal ändert. Genauer gesagt ändern sich die Schatten, die mit der Deferred-Option an einigen Stellen besser aussehen. Allerdings tauchen auch einige Grafikfehler im Bild auf. Möglicherweise ist die Funktion deswegen abgeschaltet."Gyárilag a deferred ki van kapcsolva, úgy tűnik okkal. Ha neked nem tetszik, panaszkodj a MachineGames-nél!
Amúgy meg a Deferred Render 1%-al lassabb NV-n és 3%-al lassabb AMD-n. Nem értem mi értelme lenne alkalmazni ezt, amikor nem csak lassabb, de hibás is.
"Az persze világos, hogy a PCGH nem futott teljesítményproblémába 16-szálas core i7-6900K-val, amit még fel is rántottak 4 GHz-re, csak kételkedek benne, hogy a felhasználóknak is ilyen gépük van otthon."
Jaj, jaj, Abu, jajcs! A PH pedig egy szintén 4 GHz-en járatott Intel Core i7-5960X-t használt tesztekhez. Miről beszélünk akkor?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #31055 üzenetére
Én a review guide alapján írom ezt. A deferred renderinget azért rakták bele, mert az utóbbi időben jöttek olyan "binning" architektúrák, amelyeknek ez jobban fekszik. Ilyen a Maxwell, a Pascal és a Vega. Ezek ezen a beállításon nyernek. Elképzelhető, hogy a többi architektúra veszít rajta, de most őszintén ez kit érdekel? Úgyis a legmodernebbeket nézi mindenki. Csak azért hülyeség kikapcsolni valamit, mert a Kepler/GCN1/2/3/4 ettől egy picikét lassabb lehet, a modern hardverek viszont komolyabbat ugranak tőle.
Csak a Kepler és Maxwell esetében érdemes ezzel élni, mert a GPU-culling aszinkron compute-tal valósul meg, és ezt a Pascal már támogatja Vulkan alatt. Azt pedig sajnos nem jegyzik meg, hogy ha ezt kikapcsolod, akkor erősen ajánlottá válik a hat-nyolcmagos proci is, mert a CPU futtatja le AVX-en azt a sok vektormatematikai számítást, amit a GPU csinál aktivált móddal. Mivel a legtöbb embernek négymagosa sincs, így még az is lehet, hogy Kepler/Maxwell esetében is gyorsabb marad a bekapcsolt állapot. A végleges verzióra én ezt jobban kifejteném a menüben, mert túl általános, hogy az NV-n ki, az AMD-n be. Valójában nagyon konfigurációfüggő, hogy mi az előnyösebb. Az persze világos, hogy a PCGH nem futott teljesítményproblémába 16-szálas core i7-6900K-val, amit még fel is rántottak 4 GHz-re, csak kételkedek benne, hogy a felhasználóknak is ilyen gépük van otthon.
-
huskydog17
addikt
válasz
Televan74 #31049 üzenetére
Igen, ráadásul itt a gépigény végre indokolt is, mert a játék észbontóan jól néz ki. Napjaink egyik legszebb játéka.
#31051 Firestormhun: Igen, tudom, most olvastam el. A játék alatt futó id tech 6.5 motorból kidobták az OpenGL-t, vagyis a játék Vulkan Only lett (na ilyen sem volt még eddig), legalábbis a PCGH tesztverziója ilyen!
#31054 Abu85: Nem furcsa, csak a PCGH követi a hivatalos ajánlást. Nézd meg a képeket, a beállításokban ott a lábjegyzetben olvasható, hogy a "GPU-culling"-ot ajánlott NV kártya esetében kikapcsolni. Hivatalos, fejlesztői ajánlás. A PCGH ezt követte, nincs itt semmi gond.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Firestormhun #31051 üzenetére
Nincsenek, mert a deferred rendering pont a mozaikos optimalizálást használó hardverekhez készült. Vega, Pascal, Maxwell. Direkt azért rakták bele, mert a forwardhoz képest lényeges előnyt tud felmutatni. Kár volt kikapcsolni. A régi hardverek úgyis halottak, lásd GTX 770. Vagy akkor a Pascal, Maxwell, Vega trióra kapcsolják be, a többire pedig ki. De úgy sem lesz olyan játékos, aki nem fogja bekapcsolni egy modernebb architektúrán, hiszen sebességet ad minőségvesztés nélkül.
Az meg kicseszés az NV-vel, hogy a GPU-culling náluk nincs bekapcsolva, hiszen így a CPU végzi el ezt a feladatot. Azért az nem kevés extra meló, amit egy négymagos 4 GHz-es Core lehet, hogy megold, de egy gyengébb procit azért meggyötörne. Most vagy vágja ki a nem látható háromszögeket a GPU, vagy mindkettőn csinálja ezt a CPU. Szóval finoman szólva is furcsa a teszt.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Firestormhun #31051 üzenetére
Van már nV driver is hozzá.Ja az "csak" Destiny 2 meg AC: Origins támogatással van még.Ettől függetlenül ez így elég gyenge, egy +10%-os előny azért elvárt lett volna ebben a címben a Vegánál, de még talán több is.
-
Televan74
nagyúr
válasz
#45185024 #31044 üzenetére
Alapórajel a 1080 -é,a boost meg a 1070 -é.Érdekes.
Asus ROG lehet hogy játékok alatt ott lesz a 1080 -s hátsójában.Most kiderül hogy a GDDR5X valóban kellett a 1080 -ra vagy felesleges volt e a játékok tekintetében. Árakban nem tudom mire lehet számítani, 1070 -nek biztosan csökken az ára.1070Ti meg besorol a 1080 alá.
-
Firestormhun
senior tag
válasz
huskydog17 #31048 üzenetére
Van már Wolfi 2 benchmark is:
Vega 64 és 1080 mérési hibahatáron belül teljesítenek egymáshoz képest, úgy hogy az NV-nek még nincsen game ready drivere a játékhoz és még a vega specifikus dolgok is be vannak kapcsolva.
-
Televan74
nagyúr
válasz
huskydog17 #31048 üzenetére
Úgy látszik lassan kifizetődik a sok mag/szál. Vega56 sem annyira rossz a játékban,de azért látszik merre lejt a pálya.
-
huskydog17
addikt
Assassin's Creed Origins - PCGH
Nem rossz. Úgy tűnik az Ubi most kicsit összekapta magát és egy elég jó PC verziót csináltak.
-
Raymond
titán
válasz
#45185024 #31044 üzenetére
Ugyanannyiba vagy tobbe kerul elorendelesben mint az adott ceg 1080 kartyai (amik raadasul nem ritkan akcios jatekkal jonnek) ezert igy ezt egyelore nem erdemes.
Egyebkent azert en megvarnam hogy az Asus-nak tenyleg magasabbak-e az orajelei, volt eleg kavaras a BIOS-okal es tiltasokkal az utoso par napban. Mondjuk az Asus nyugodtan kitaposhatott maganak VIP kezelest mert peldaul ok az egyetlen akik a konkurencianak is csinaljak a custom kartyakat, a tobbieknek azt hiszem kuss volt a nevuk ha nincs piros amit le tudtak tenni az asztalra.
-
#45185024
törölt tag
Official MSRP for GTX 1070 Ti is 449 USD.
Asuson kívül mindenkinek 1683 a boost ! Jó bekorlátozták.
Nem is értem Asusnak mióta vannak ilyen kiváltságai mind a két oldalon...
Na kevés vagy sokk ez a pénz ki mit gondol róla ?
(Asus ROG 510 dollár) -
cskamacska
addikt
válasz
wjbhbdux #31042 üzenetére
Abu - Nagyon elmegy a compute felé a frissített id tech 6
Ha így lesz, akkor ott az nVidiának nem terem sok babér, kell is az 1070Ti..
az 580 ellen.Vagy titokban beköltözik a crypto mining a játékokba is, így lespórolják a loot ládákat.
-
Raymond
titán
válasz
#45185024 #31038 üzenetére
A kinaiak betettek a banyasztanak par hete. Az arak folyamatosan csokkennek. A GF1060 mar gyakorlatilag ott van ahol az emelkedes elott es mar az RX580 is kuszik vissza a 300EUR alatti regiokba ahol a megjelenes utann kozvetlenul tanyazott. Ez plusz a 1070Ti pedig meg jobban visszahuzza a mar szinten normalis regiokba csokkeno 1070 arakat.
-
#45185024
törölt tag
4 óra múlva jár le az 1070TI unboxing NDA egy hét múlva pedig az eladás, remélem izgultok már...
Eddig mindent ami GDDR5 memóriával jött ki megette a bánya
kíváncsi vagyok erre hogy cuppan rá...
Legalább lesz a Vega 56-nak valós ellenfele. Hajrá ! -
Crytek
nagyúr
válasz
Valdez #31036 üzenetére
Nem véletlen
Tök máshogy tesztel kb minden site ha nincs beépitett benchmark...
Egy game-en belül pedig rohadt nagy mértékű éltérések lehetnek fps terén....(csak az én példám: Amíg uton volt a 980Ti-m anno fogtam magam és elkezdtem tesztelni az Intel IGP-met mit mennek vele a játékok... Metro game minden koxi max had szokja.... kezdő jelenetsor amikor behaluzzuk hogy jönnek a szörnyek .. /ez már ingame ugye nem video átvezető stb...30+ fps...kamilláztam is mivan
Igen ám majd ezután jött a tényleges real game 2-3 fps
)
-
Valdez
őstag
válasz
huskydog17 #31035 üzenetére
Teljesen mást mutat a két teszt.
-
huskydog17
addikt
CB:
Destiny 2 im Benchmark: Die bisher beste PC-Umsetzung des JahresPCGH:
Destiny 2 PC im Technik-Test mit Benchmarks: Die ultimative Version von Destiny 2Úgy tűnik elég jól összerakták a PC verziót.
-
bertapet11
tag
-
Crytek
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Fred23 #31028 üzenetére
A Vulkan nem jelenti a Linux Gaming feltámadását. Az csak egy API, ami megold egy apró problémát a tucatnyi közül. Ettől a Linux még ugyanúgy széttagolt lesz. Dave Airlie, a Red Hat szoftvermérnöke elég jól összefoglalta, hogy mire lenne szüksége a Linuxnak, hogy játékra alkalmas legyen. [link]
-
válasz
cskamacska #31024 üzenetére
Én általában szeretek a jövőbe nézni, de persze tény, hogy a legtöbb változás fájdalmakkal jár. A Win7-8-on kívül érdemes például linuxokra is gondolni: ha lesz DX12, onnan csak egy kis lépés a Vulkan, és vele a linux gaming. Paradox, de a Windows 10 terjedése most jól jönne a sok kis pingvinnek!
Abu85: Akkor mégis látszik az NV és az AMD támogatása is, nem csak az Intel partnersége.
Remélem, nem lesz annyira durva azért a helyzet, pénteken majd kiderül, mennyi az annyi!
Köszi a linket, már olvasom is!
-
Szerintem ez csak azért ilyen magas, mert ilyen sokan tolják még régi vassal a játékokat, ők nyilván amíg nem upgrade-elnek nem mennek W10-re sem.
Ez kb a fele a játékosoknak, ami kb reális is.Viszont tekintve hogy kvázi idén vásárolt cuccokhoz már kötelező a W10, lesz majd egy hirtelen ugrás, amikor ezek is elkezdenek upgradelni, mert a W7-et nem tudják megtartani már.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Fred23 #31023 üzenetére
A DX11-gyel nincs gond. Azzal van baj, ha csinálsz egy bindless motort, és azt rétegezed be a DX11 binding API-jába. Ez így nem natív, hanem emulált támogatás lesz, ami nem egy sebességbajnok megoldás. Nem véletlen, hogy az Xbox One X 4K-val is 30 fps fölött van, míg ugyanúgy high grafikán PC-n erre csak a legerősebb VGA-k képesek, pedig ezek aztán számítási teljesítményben jó háromszor az Xbox One X fölött vannak.
-
core i7
addikt
válasz
cskamacska #31024 üzenetére
Akár ,hogy szidják ezt a Windows10-et egy Shellel ugyan olyan sőt jobb mint a 7
-
"Szóval ez a DX11 igazából senkinek sem jó."
"Az Intel volt a legfőbb fejlesztési partnere erre a címre az Ubisoftnak."Amiket elmondtál, abból az jön nekem le, hogy bár a DX11 tényleg nem jó senkinek, többet veszít vele az, akinek több szálon működő procijai vannak, aki alacsonyabb ipc-t és órajelet tud elérni. Vagyis a partneri viszony láthatóan kifizetődött. Jobban fog futni a játék 7700k-val, mint 1600X mellett, de még ennyire se kell messze menni: i3 7100 verni fogja az R3 1200-at, de szerintem az R3 1300X-et is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cyberkind #31018 üzenetére
Nem az effektek jelentik a problémát, egy rakás eljárást szállított bele az Intel, az AMD és az NV egyszerre. Ezek effetek, vagyis lelőhetők. Kockázatos viszont egy olyan váltás, ahol az AnvilNextet átállt bindlessre, de egy olyan megoldásra, amit soha senki nem próbált ki előttük, majd végül esetleg nem is használja. Így viszont, hogy már bindless a motor, nem kompatibilis a DX11 CPU oldali binding API-jával, amihez kell írni egy extra kompatibilitási réteget. Ezek a beavatkozások csak lassítják a teljesítményt.
Igazából az AnvilNext rétegezett bindless modellje mindig kérdéses volt. Ha annyira bízna benne az Ubisoft, akkor a Dunia is így készült volna, vagy mondok közelebbit ... már az AC Origins konzolverziói sem használnának teljesen eltérő struktúrát.
Az meg, hogy egyelőre egyedül az Intel élt az opciós jogával az AC Originsre, nem túl biztató. Könnyen lehet, hogy az AMD és az NV nem tartja elég jó minőségűnek a portot. Nekik ott a Wolf 2 és a Destiny 2. Azokra simán fel lehet építeni az ünnepi szezont, és igazából sokkal több erőforrást öltek ezekbe a címekbe.A szerződéstől függ majd a gyártók reakciója. Valószínűleg az AMD hagyja a fenébe, mert nekik eleve exkluzív joguk van a Far Cry 5-re. Az NV esetleg vásárolhat némi kulcsot, hogy egy-két hétig elég legyen, így letudják ezt is lényegében csendben, megúszva egy újabb AC Unity botrányt. Abból ítélve, hogy mennyire sok Destiny 2 kulcsot vettek egyértelmű, hogy nem az AC Origins-szel akarják felépíteni az ünnepet. Én is inkább a Destiny 2-re építenék, bármennyire is elavult a grafika, az optimalizálása elég jó, és elég nagy cím is. Az AMD meg viszi erre az időszakra a Wolf 2-t. Kb. ugyanaz a szituáció.
-
Bár pár helyen amúgy kiderült hogy a Game Mode inkább lassít, mint gyorsít.
Maga a fall update viszont levett a CPU terhelésből, ami összegészében viszont tényleg gyorsíthat pár CPU limites dolgon...
Vicces dolog ez.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Fred23 #31012 üzenetére
Eredetileg ugye a DX12 új bekötésére készült, tehát a DX11 is úgy van a motorban, hogy emulálja a régi binding API-val való kompatibilitást. Szóval ez a DX11 igazából senkinek sem jó.
(#31017) Fred23: Igazából az AMD-nek és az NV-nek nem sok köze van az AC Origins-hez, mármint fejlesztési szerződés szintjén. Az Intel volt a legfőbb fejlesztési partnere erre a címre az Ubisoftnak. Ettől függetlenül a játék használ technikákat mindhárom gyártótól, de a többieknek reklámszerződésre volt lehetőségük.
Annyit tudni, hogy volt az Ubinál egy nagyon ambiciózus projekt, hogy átrakják bindlessre az AnvilNextet. De olyanra, hogy már maga a motor lekezelje a root signature különbségeit, és elfedje a hardverek eltéréseit. Nem tudni, hogy ez mennyire jött be, ettől függhet a DX12 elérhetősége is. De az beszédes, hogy a Far Cry 5 esetében a Dunia új verziójára egy teljesen más megoldást választottak. Persze az AnvilNext csapatának az Intel és az NV adott tanácsokat, míg az AMD inkább exkluzív szerződést kötött a Dunia csapatával.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Remus389 #31002 üzenetére
Azért nagyon fontos, hogy az up to nem azt jelenti, hogy minden gyorsul, hanem azt, hogy akár 10% is lehet bizonyos konfigurációkon a frissített game móddal. De az up to miatt bármi lehet még 0 és 9% között. Főleg a gyengébb teljesítményű gépek gyorsulnak. Minél gyengébb a proci, annál több a boost. A tesztoldalaknál ezt nem fogod meglátni, mert mindig a leggyorsabb procikat használják. Náluk nem lesz több 1-2%-nál.
-
válasz
Crytek #31015 üzenetére
Ezt most találtam, lehet, csak egy régebbi változatot próbáltak, bár nem lehetett túl idős az se:
Botrányos lenne, ha az Unity "sikere" ismétlődne meg, mondjuk ebben a mostani csapatban több bizalmam van, talán a 27-én megjelenő változat már nem fog dadogni. Nagyon remélem. Kíváncsian várom az első CPU és VGA teszteket is, van egy olyan érzésem, hogy az NV ezzel a játékkal szeretne majd bevinni egy ütést az AMD gyomrába. Talán az egyik utolsó DX11-es cím lesz, ami még számít, tehát a helyükben sz@rrá optimalizálnám a hozzá való drivert.
Jövőre lesz vajon még nagyobb DX11-es cím?
-
Televan74
nagyúr
válasz
Crytek #31015 üzenetére
Maxon sem annyival szebb a játék.Egy ésszerű beállítással is megkapod majdnem ugyanazt,és megvan a kívánt fps is.
És ez nem csak erre igaz,hanem a többi játékra is.Persze ha jól fut a kártyámon a max beállítások mellett egy játék akkor miért ne,de ha visszább kell vennem egy kicsit akkor sem dől össze a világ. -
-
AC: Origins esetében várható egx DX12-es patch majd, vagy azt elfelejthetjük? Ha marad kizárólag a DX11, akkor vegyen NVIDIA-t, aki főként ezért a játékért venne új VGA-t? Igaz még, hogy DX11 alatt jelentősen több rajzolási parancsot bírnak a zöldek?
-
wjbhbdux
veterán
válasz
->Raizen<- #31008 üzenetére
elavult gyártó kártyájával mit vársz?
-
->Raizen<-
veterán
Megvettem a forza 7-et hat elegge beta allapotban van , akad a menu , toltes kozben is, meg kilep az asztalra multi utan meg verseny utan. :/ De legalabb verseny kozben jol fut , bar neha megtorpan egy pillanatra
-
Venyera7
senior tag
válasz
->Raizen<- #31003 üzenetére
Abu kérünk magyarázatot
-
Raymond
titán
válasz
->Raizen<- #31001 üzenetére
Az egesz 20% Vega gyorsulas Joker videojabol jott. Onnan van ez is: [link]
-
Remus389
veterán
válasz
->Raizen<- #31003 üzenetére
Akkor nem is lesz olyan rossz ez a Vega
-
->Raizen<-
veterán
válasz
Remus389 #31002 üzenetére
Olvastam és a vega gyorsul főleg. De egyes szakik szerint az ms kb 10%-ot mondott de azt sem minden vga hozza nálam például 1 fps-t gyorsult csak a gtx 970 fc primalban. Van ahol lassulás is megfigyelhető. Főleg a dx újításainak köszönhető a gyorsulás meg a vega felépítésének, meg még ki tudja pontosan minek, egy szakértőnek kellene levezetni szépen hogy hozta ezt össze az ms + az amd egész pontosan.
-
Remus389
veterán
válasz
->Raizen<- #31001 üzenetére
Miért? Én nem értem. Ha az MS adta ki, akkor minden egyenlően gyorsul, vagy tévedek?
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Synology NAS
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Elektromos autók - motorok
- Akciófigyelő: Megnyílt a Xiaomi hivatalos magyar webáruháza
- Vírusirtó topic
- Escape from Tarkov
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 2600X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB Zalman N4 FSP 400W
- Bomba ár! HP Pavilion 15 - i5-8265U I 8GB I 256SSD + 1TB I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Samsung Galaxy A55 5G / 8RAM 256 GB /Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia
- PROCASTER 40UNB700 40" 101cm televízió eladó
- Megkímélt állapotban lévő Xiaomi 12T Pro 8/256GB / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest