Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#52901) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Majd kiderül....akkor nem tehetek mást mint várok :) :R

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#52902) ferenck


ferenck
senior tag

Ezzel mi lehet? UH426494318BE
05.31-én rendeltem, az utolsó bejegyzés:
2021.06.10 - Liege-Linehaul Arrival
Azóta semmi. Még két ugyanilyen csomagom van ugyanilyen végső 2021.06.10 - Liege-Linehaul Arrival bejegyzéssel. :F

Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/

(#52903) V/ válasza ferenck (#52902) üzenetére


V/
Topikgazda

Onnan még nem jött tovább.

(#52904) ferenck válasza V/ (#52903) üzenetére


ferenck
senior tag

Azt látom, de több mint egy hónapja ott rostokol? Ilyet még nem láttam. Másnak is van ilyen, vagy erre már keresztet vehetek?

Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/

(#52905) veze válasza ferenck (#52904) üzenetére


veze
őstag

Ott szeretnek időzni a csomagok, korábban én is tapasztaltam ezt, de mind megérkezett azért volt ami 70-80-90 nap de aztán hipp hopp itt is lesz :K
azóta inkább fizetek postát, LTxxxNL-es szállítást

(#52906) ugri77 válasza ferenck (#52904) üzenetére


ugri77
tag

nekem egy csomag van 06-04 óta "Liege-Linehaul Arrival" ban.
Egy másik csomag 28 nap után jött át Magyarországra.

(#52907) V/


V/
Topikgazda

Feladták a küldeményt és letöltöttem a számlát. Ami sajnos nem lesz jó.
1. Nincs rajta a nevünk.
2. Nincs IOSS azonosító és az adószámuk sem
3. €-ban van elszámolva, mert átváltják.

Ez alapján sajnos nem lehet tudni hogy mit adnak meg a "szállítólevélen" adatok ott is € vagy a $-os ár van feltüntetve.
Ha ilyen katyvasz akkor előfordulhat hogy nem tudja normálisan feldolgozni a posta rendszere, de nem azért mert az a rossz, (persze ez is lehetséges) hanem azért mert nem megfelelő adatokat kapnak meg.

(#52908) azbest válasza V/ (#52907) üzenetére


azbest
félisten

4 sima kínai és 1 eu raktáras rendelés után úgy láttam
- mindegyik azonos formátumú számla
- az aliexpress cég neve rajta van jobb oldalt a tételes lista felett , de csak a számla azonosítója tűnik hasznos infónak, az ali ioss azonosító nincs rajta
- igen, mind euro-ra váltva van számlázva
- az eu raktárasnál volt egy plusz azonosító és a cég címe is, de netes keresés szerint lehet, hogy az az eu adószámuk. Ehhez a rendeléshez előbb egy azonosíthatatlan számsort adtak követési infóban, majd lecserélték dpd-sre.
- a kínából jövő L-es és U-s holland, belga és luxemburgi postakódos küldenyék kínai szakasza is a 4px-szel követhető.

Két NL postás küldeményem már a holland postánál van a holland követés szerint. Sőt.. mintha a hollandok esetleg vámkezelnék is az ioss küldeményeket
"Pre-declaration of the item has been received by customs"
Lehet náluk is torlódás van, mert az egyik már majd egy hete ott áll.

Ezzel együtt furcsa, hogy a magyar posta nem látja egyáltalán őket. Pedig a holland postás bejegyzések mintha régebben megjelentek volna itthon is. Csak a kínai rész hiányzott.

[ Szerkesztve ]

(#52910) bl4ze


bl4ze
veterán

el vannak átkozva ezek az UHxxxxxxBE-k...
1.5 hete NPKK-ban áll , se kép se hang. :(

2021.07.03. | 19:27 :W :F :Y :W

.:. bl4ze .:.

(#52911) ferenck válasza veze (#52905) üzenetére


ferenck
senior tag

Én ezeket 'Aliexpress Saver Shipping' szállítással vettem, május végén úgy, hogy érkezésnek az volt odaírva, hogy június 28-áig garantáltan megérkezik, különben full refund. Nos, mint látható nem érkezett meg, reklamálni nem tudok, mert még 34 nap hátravan a lezáráshoz.

A legszebb az, hogy sehol sem látszik ez a jún.28-full refund ígéret, sem a 'Transaction Screenshot' alatt, sem az 'Order Detail' részben. Pedig még be is írtam a rendelésnél a comment mezőbe, hogy biztosan ezzel a szállítási móddal küldje, hogy megérkezzen az ígért időpontig. Ezt az ígéretét hogyan tudom bizonyítani? Én hülye nem készítettem képernyőmentést erről.

Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/

(#52912) azbest válasza bl4ze (#52910) üzenetére


azbest
félisten

Ha nem csinálnak külön vámkezelést rajta, akkor lehet több bejegyzés nem lesz. Ahogy párszor meséltem már, az U-s küldemények itthon nekem havonta egyszer szoktak érkezni, egyszerre.

(#52913) V/ válasza ferenck (#52911) üzenetére


V/
Topikgazda

Lehet hogy látszik az eredeti vásárlási oldal képén.
Az Order listában megkeresed.
View detail
Le jössz a képernyő aljára és ott a Product Details-nál balra a termék linkre kattintasz a megjelenő oldalon felül középen látszik a Seller Guarantees, a
View current product tartalmú kékes téglalap felett.

De különböző okkal ezen ígéret alól vissza szoktak lépni, nem igazán hallottam még olyanról hogy valakinek sikerült volna valami kárpótlást intézni magának.

[ Szerkesztve ]

(#52914) ferenck válasza V/ (#52913) üzenetére


ferenck
senior tag

Köszönöm, sajnos ott sincs ez a vállalás. Pedig amikor rendeltem piros betűkkel volt kiírva. Most már ez van ott: ' Seller Guarantees: ships out within 4 business days. On-time Delivery 75 days"

Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/

(#52915) bl4ze válasza azbest (#52912) üzenetére


bl4ze
veterán

jó lenne tudni lesz, nem lesz vámkezelés. De ez a 10 napja rajta ülünk elég gáz bárhogyan nézzük főleg ebben az "izgalmas" helyzetben..... :(

.:. bl4ze .:.

(#52916) V/ válasza bl4ze (#52915) üzenetére


V/
Topikgazda

Eddig az volt a tapasztalat hogy ezeket belga csomagnak tekintik, nem valószínű hogy a tiéd kivétel lesz.

(#52917) agroman válasza bl4ze (#52915) üzenetére


agroman
senior tag

nekem van egy huszasom hogy a csomagod mar a helyi postan pihen...

------

(#52918) bl4ze válasza agroman (#52917) üzenetére


bl4ze
veterán

nem jött sem email, sem SMS.

.:. bl4ze .:.

(#52919) Gica


Gica
csendes tag

Olyan problémám van, hogy a posta oldalán látom a csomag vámkezelését, (2x is) majd küldözgetik az NPKK-ból az OLK-ba, de előreutalási lehetőséget nem jelez, természetesn értesítést sem kaptam.
Felhívtam a postát, ott azt mondták, hogy hiába van a csomagon rajta a tel.számom, ha az eladó, vagy a feladó posta előre nem küldi el a csomagszámmal az elérhetőségemet, akkor automatikusan utánvéttel fizetem a dupla összeget, mindegy, hogy a csomagoláson rajta van az elérhetőség. Eddig - egy kivétellel - mindegyik csomagomat értesítés nélkül, küldték a helyi postára, dupla kezelési díjjal. (Annál az egynél a nyomkövetőben írta, az omline fizetést, csak értesítést nem küldött.) Az énpostám oldalon sem írja a tövvinél a fizetési lehetőséget. Ez hogyan ellenőrizhető? Mi a megoldás?

(#52920) V/ válasza Gica (#52919) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez a megoldás minimum, az AliExpress szállítási címnél szerepeljen mindkét adat:

Ez mikori vásárlásod és milyen nyomkövetési azonosítóval küldték, mert azért az AliExpress a telefonszámot azt hozzácsapja a szállítási információhoz.
Melyik számon hívtad őket mert ezen 06-1-4217235 lehet pontosítani hogy akkor milyen adat is van hozzá

[ Szerkesztve ]

(#52921) vesir


vesir
tag

Aliról rendeltem még július 1-jén, spanyol raktárból kértem. Egy 14 számjegyből álló trackinget kaptam, amit sem az Ali nyomkövetője, sem a 17track nem ismer fel egyelőre. A global.cainiao.com annyit ír rá, hogy "Pending shipping by the seller" és, hogy az Origin az valóban Spain. Ez a tracking vajon melyik futárcéghez tartozik?

(#52922) V/ válasza vesir (#52921) üzenetére


V/
Topikgazda

A számot nyomasd már be, ne a nyamvadt Cainiao nyomkövetési oldalt, GLS szokott lenni vagy az ExpressOne.
De ha egy normális nyomkövetési oldalon nézed ott láthatsz utalást rá.

[ Szerkesztve ]

(#52923) vesir válasza V/ (#52922) üzenetére


vesir
tag

Mint írtam 14 darab számjegy, nem gondoltam, hogy beljebb leszünk ha berakom de így néz ki: 0621xxxxxx8418
GLS 11 számjegyből áll, ez nem az lesz.

Köszi, a linkelt nyomkövető oldal megtalálta, DPD lesz.

[ Szerkesztve ]

(#52924) V/ válasza vesir (#52923) üzenetére


V/
Topikgazda

De gondolhatod, mert akkor meg lesz nézve normális nyomkövetővel.
Ha Parcelsapp nem mutatja akkor Postal Ninja

[ Szerkesztve ]

(#52925) V/


V/
Topikgazda

A NAV-tól is megkaptam az értesítést hogy változott-e valami, természetesen az alapokban semmi. Egy dolgot linkelnék, amely megerősíti azt hogy ők mit nem csinálnak, a Postának van SA engedélye:

Ez a valóság.

[ Szerkesztve ]

(#52926) kali8n válasza V/ (#52920) üzenetére


kali8n
tag

Így nem fordulhat elő, hogy az email miatt lemarad a házszám? Hiszen az hosszabb adat mint egy megye.

(#52927) Gica válasza V/ (#52920) üzenetére


Gica
csendes tag

Igen, ezt a számot hívtam. Az ügyfélszolgálatos hölgy, a gépén csak azt látja amit többnyire én is. Azt mondta, hogy akkor biztosan nem volt tel.szám, ha a nyomkövetési oldalon nem jelez online fizetést. Az ali-nál viszont minden adat be van írva - hiszen az egyiknél jelentkezett az online fizetés lehetősége. Vagy minden vásárlásnál külön be kell írni az adatokat? (Mert azt nem szoktam, az automatikusan korábban beírt adatokkal ment a vásárlás.)

(#52928) V/ válasza kali8n (#52926) üzenetére


V/
Topikgazda

Mert nem írunk megyét, de az e-mail cím egy új sorba kerül, az utca, házszám sora az előtte van, nem tud lemaradni. Meg olyan szinten rövidítsd hogy a magyar postás megértse.

[ Szerkesztve ]

(#52929) V/ válasza Gica (#52927) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem valami Csilla volt, mert az semmit nem lát, másik két nővel és egy sráccal beszéltem ők látták, tudtuk egyeztetni az adatokat.
És kétféle adatbázisba tudnak betekinteni.
Bár ha valami értelmezhetetlen nyomkövetési azonosító van, akkor ahhoz lehet hogy nem kapnak adatot és tényleg nem tudnak küldeni elektronikus értestést, bár szerintem ami a küldemény címkén van azt a logisztika átadhatja, feltéve ha nem volt címke és adatcsere.

[ Szerkesztve ]

(#52930) Trucker39


Trucker39
tag

Megigértem, ha megjön a küldemény, félórán belül megosztom a címkét.
Nos, itt is van.
Lehet, már nem érdekel senkit, mert mindenki tisztában van azzal, miből mit számoltak.
Majd én is megtanulom előbb-utóbb.
A címkéről leszedtem a nevemet és a címemet, valamint a jól olvasható telefonszámomat is.
Itt érdekesség az, hogy emailt kaptam, ami nem szerepel a csomagon, viszont valahonnan csak leolvasták. SMS-t viszont nem kaptam, ami pedig jól olvashatóan rajta van a címkén.

Azt sem tudom, mi alapján számolták ki a ÁFA összegét. Majd valaki jön és megszakérti. Én sajnos nem értek hozzá. Emlékeztetőül ide illesztem a befizetendő ÁFA mennyiségét is.

A csomag követése meg... inkább hagyjuk. Nem telefonáltam, nem idegesítettem magam vele. Értesítőt nem kaptam én meg nem vagyok köteles ismerni a nyomkövetést. Mondjuk ha a dátumokra ránéztek, jó nagy fejetlenség látszik. Mindegy.

A lényeg, hogy megérkezett a csomag. Azt azért hozzá teszem, hogy a 29 napból 9 napot magyar országon, tököléssel töltötte.

(#52931) V/ válasza Trucker39 (#52930) üzenetére


V/
Topikgazda

1250 Ft áfa a 10 $ 2927 Ft után 790 Ft+ a feladó által megadott szállítási költségből a 27% a 460 Ft

[ Szerkesztve ]

(#52932) headhunter válasza ferenck (#52911) üzenetére


headhunter
addikt

Üdv a klubban... [link]

Én is "Aliexpress Saver Shipping" -gel rendeltem és 06.24-26 volt megadva garantált érkezésnek.

Június végén ráírtam az eladóra, hogy 10-e óta nem mozdul Belgiumból, erre ezt válaszolta:

"could you please wait for it?it's on the way.it arrived at your country." :F

(#52933) azbest válasza Trucker39 (#52930) üzenetére


azbest
félisten

Ezek után, ha valaki majd megint azzal jönne kínai rendelés kapcsán, hogy ingyen posta meg nem kap érte semmi a posta, akkor majd jól az orra alá dörgölöm az áfaszámítás szerinti postai díjakat :)

[ Szerkesztve ]

(#52934) veze válasza V/ (#52931) üzenetére


veze
őstag

Az miből derül ki erről a címkéről hogy ebben az esetben 1706 Ft volt a szállítási költség ?
vagyis kb 5,7 $
Valószínűleg 10 dolláros dolgot nem rendel az ember ha arra 5,7 dollárt még hozzáad szállítási költségként eladó és azt is kifizetteti vele. Ez valami , a vásárló által előre nem látható költség?
Mi van ha beküldi a számláját, hogy neki ez free shipping volt, és az összes fizetnivalója a 10 dollár volt ? Az már akkor a hatezer forintos reklamációs tétel?

[ Szerkesztve ]

(#52935) Trucker39


Trucker39
tag

Ja igen ez is még hozzá tartozik.
Értem én, hogy bizonyára van egy külön jegyzék, amin rajta vannak olyan adatok, amit nem látok a csomagoláson, de nekem azért valahol sántít a dolog.
Vagy a feladónál, vagy pedig itt már magyar országon.
A feladó a mellékelt képen látható módon árusította a holmit.
Ez az én olvasatomban ingyenes szállítást jelentene.
Ha külön fel van számolva csomag költség és erről én, mint vevő nem vagyok megfelően tájékoztatva, akkor bizony megvagyok károsítva.
A feladó, vagyis a termék oldalán lehet választani olyan szállítást is, aminek külön költsége van.
Ebben az esetben olyat választottam, ahol nincs ilyen.
Ha mégis van - rejtett - költség, arról én , mint vevő miért nem vagyok tájékoztatva?
Nekem az az érzésem, hogy ez jó magyar féle átb***s.
Hozzácsaptak valami kamu értéket és ráfogták, hogy ennyi és kész.
Mutassa meg a szolgáltató (Magyar posta) mi alapján számol el ilyen-olyan szállítási költséget, miközben meg a feladó ingyenesen szállított.

(#52936) V/ válasza veze (#52934) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem a címkéről.
Onnan, hogy ahol van szállítási díj a logisztika részéről feltüntetve a kísérő iraton ahol a címkén látható adatok is ott vannak, azt beleszámolják. Idéztem a számítási módjukat.
De akkor újból:
Mivel a tömeges vámkezelésre bevezetett rendszer automatizált így a Magyar Postának nem áll módjában a küldeményeken feltüntetett adatokat egyedileg ellenőrizni, hanem a feladók által megadott adatokat használja, és a program nem bírálja felül a megadott adatokat. A vám elé állítás dátumát figyelembe véve a vámkezelés a feladó posta által elektronikus üzenetben továbbított adatok (pl. súly, érték, deviza, stb.) alapján automatikusan történik.

Nincs ingyenes szállítás, annak van díja és ha azt eladó megadta, akkor a vámérték megállapítás szabályai szerint hozzáadják. Szóval akkor ingyenes ha az eladó 0 $-t ír.
De szét kell választani azokat a vásárlásokat amikor IOSS-rendszerben fizetsz és azokat a vásárlásokat ahol nem. Ez az eset ide tartozott.
IOSS esetén ilyen nincs. A nem azon belül érkező küldeményeknél fordulhat elő.

A példáddal egy gond van, annyi gond van, hogy kiszámolják az eladótól megkapott 3 $ termék ár és 3 $ szállítási díjjal az áfát, viszont te 15 $-át fizettél. Persze ha valós értéket ad meg az eladó akkor igazad van,de nem tudod hogy ugyan nit írt a szállítólevélre vagy mire.

Én többször kérdeztem beszéltem velük, fel is olvasták hogy mit kaptak, szóval ez van.

A vámérték számítást is már idéztem
71. cikk
Az ügyleti érték elemei
(1) A vámértéknek a 70. cikk alapján történő megállapításakor a behozott áruért ténylegesen kifizetett vagy kifizetendő árat ki kell egészíteni:
a) a következőkkel, olyan mértékben, ahogyan ezek a vevő számára felmerülnek, de nem szerepelnek az áruért ténylegesen kifizetett vagy kifizetendő árban:
.......
e) az árunak az Unió vámterületére való beszállítása helyéig felmerülő alábbi költségekkel:
i. a behozott áru szállításának és biztosításának költsége; és
ii. a behozott áru szállításával kapcsolatos rakodási és anyagmozgatási költségek.

(#52937) V/ válasza Trucker39 (#52935) üzenetére


V/
Topikgazda

Tételes értéket a küldeményed szállítólevele alapján.
De nyugodtan pontosíthatsz, más esetén egy ilyen szituáció tisztázva lett, bizony volt megadva shipping price és az nem 0 volt.
Ha az értelmesebb ügyintézőt kapod el, szerintem neked is megfogja erősíteni.
De a vámszabály alkalmazása esetén az hogy nem fizettél szállítási költséget még nem azt jelenti hogy az nem is volt. Lásd az előbbiben a 71. cikket.

[ Szerkesztve ]

(#52938) laleeee


laleeee
őstag

Hollandiában mit vámolnak ezen a csomagomon ? hagy kérdezzem már meg [link]

(#52939) azbest válasza laleeee (#52938) üzenetére


azbest
félisten

az értékét :D
Ha minden jól megy és ők már levámolták (ioss küldeményt ingyenesen), akkor itthon talán a posta már nem akar felszámolni kezelési költséget.

(#52940) V/ válasza laleeee (#52938) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel ott léptetik be az EU-ba a vámosoknak látni kell.

[ Szerkesztve ]

(#52941) V/ válasza azbest (#52939) üzenetére


V/
Topikgazda

Az IOSS vásárlási adatokat Magyarországra küldték meg a Postának, nem a hollandoknak, így ők ezzel nem fognak semmit sem csinálni, csak a szokásos EU-s import fogadása.

[ Szerkesztve ]

(#52942) veze


veze
őstag

Mivel a 27% alapja az áru értéke + a szállítási dij, ugy gondolom, minimum az lenne, hogy a posta értesítőjében minden áfaköteles tétel szerepeljen ( Mivel ez rendelkezésükre áll, csak egy plusz sor kellene abba a sablonba + 1 képlet ,amit mindenkinek kiküldenek a csomagja aktuális értékeivel feltöltve..)
áru értéke x
szállítés értéke y
áfa alap x+y
áfa zz Ft
Akkor nem értetlenkedve nézné a vásárló ,hogy az áru értéke 293 Ft a 27 %áfa pedig 350 forint , mert tétetelesen látná mi micsoda, mitől lett annyi amennyi.
azt a közhelyet már nem is feszegetném ( megtették eddig épp elegen) hogy ennyi fejlesztési keetből erre már nem futotta.. :D

(#52943) V/ válasza veze (#52942) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezek a legelső fecskék amit említesz, már vannak változások.
Leírták, ha kell a pontos érték akkor elkéred tőlük.
Én ezzel már nem szándékozom foglalkozni, látod hogy be kell számolni ezt is, ha ezt az adatot közlik velük.
Hogy olyan az igazolásuk amilyen azzal én nem tudok mit kezdeni.
Látod hogy az áfa miként oszlik meg és mennyi, látod hogy mennyi a termék értéke, tudod a 27%-ot, ha a termék értékét beszorzod 0,27-el és az kivonod az áfából akkor meg van hogy mennyi a szállítási díj 27%-os áfája.Az igazolás alapján kiszámolható.
Hőzönghetünk itt, de ez van, július 2-án megírtam nekik hogy fel kell tüntetni a szállítási díjat is, nem csinálták meg. Beírták hogy miből jön össze, de nem résszleteik, mert már ez az értesítő kinézete.

Írj nekik te is. Én már meguntam, többször, több címzettnek elküldtem.

Jobban foglalkoztat az hogy az AliExpress rendesen küldi-e az IOSS-os vásárlás adatait. Mert az fontosabb mint a kezdeti hibázás.
De a kezdeti hibákra azt írták hogy orvosolják ha hibáztak és eddig meg is tették. Csak kérni kell.

[ Szerkesztve ]

(#52944) hemaka


hemaka
nagyúr

[link] Ezt mikor lesznek hajlandóak megcsinálni? 3 napja se kép, se hang.
A művelet során hiba keletkezett
A rendszer jelenleg nem elérhető!

(#52945) V/ válasza hemaka (#52944) üzenetére


V/
Topikgazda

Van már online fizetés szöveged a Magyar Posta nyomkövetésnél? Ha nincs akkor rá kell kérdezned, mert addig itt nem lesz elérhető semmi.

(#52946) Frenk


Frenk
aktív tag

Sziasztok,
érdeklődöm, hogy amennyiben telefonszám vagy email cím, esetleg mindkettő feltüntetésre került a csomagon akkor a postának a 399 Ft-os díjtételt kell alkalmaznia?
Kérdem azért mert már a második csomagért kell mennem a postára ahol az áfa (Ők vámtehernek tüntetik fel) 130 Ft, a vámkezelési díj 799 Ft! Ezt már lenyúlásnak tartom és ma panaszt is tettem. Amikor eddig is áfa köteles csomagom jött akkor megfelelő volt a telefonszám a csomagon és jött az SMS - most ez miért nem jó. Telefonszám esetén kötelesek lennének az "online befizetési" lehetőséget használni?

[ Szerkesztve ]

(#52947) hemaka válasza V/ (#52945) üzenetére


hemaka
nagyúr

Konkrétan ennyit ír, be kell regisztrálni az oldalukra, csak úgy működik az a vámos rész?

[ Szerkesztve ]

(#52948) Jahno válasza hemaka (#52947) üzenetére


Jahno
őstag

Átvették, majd halad.

(#52949) Beni2360 válasza V/ (#52936) üzenetére


Beni2360
félisten

1. És ha van egy bizonyos szállítási költség feltüntetve, az se biztos, hogy annyi?
2: Vagyis lutri a vásárlás?
3: Ezek szerint az ingyen szállítási módot hanyagoljuk!
4. Akkor mi a biztos mit nem írnak felül?
Már bocs de olyan régen kérdeztem csak olvasok olvasok és hüledezek. :U Kellene egy aksi a tabba van szállítással és a nélkül? Melyiket szeressem?

[ Szerkesztve ]

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#52950) V/ válasza hemaka (#52947) üzenetére


V/
Topikgazda

Próbáld csak ki azzal az adatokkal amit az előző küldeményedhez kaptál azon a linken amit írtam, de akkor itt van újból, ez regisztráció nélkül is működik és nézd meg a nyomkövetésben hogy mennyiben tér el ettől.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.