Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#53501) V/ válasza veze (#53498) üzenetére


V/
Topikgazda

A Csilla képes félrevezetni, azt is letagadta ami még neki is ott volt a képernyőn, az érvényes telefonszám amire nem ment ki az sms, szóval rá nem érdemes hagyatkozni. Volt ügy ahol két emberrel beszéltem miután a hölgy úgy gondolta hogy forintban adja meg az AliExpress kereskedő a termék árát és a szállítási költséget, ekkor már lefelé nézve láttam az IQ szintet.
A másik személy rögtön látta hogy hibázott a rendszerük, mert még +3630.....-al volt ott a szám, amit igényel az automata.
Egyébként ha valakinek tényleg nem ment ki az értesítő, akkor a 799 helyett a 399-et kell fizetni, így van megoldva, ők is írták az indulási héten és azóta is így van, szóval az illető téved ha mást mond.

A normál vámolási rendnél kérnek igazolást, mivel nem kezelhető minden az automatikus rendszerben vagy ellentmondásos a küldeménnyel kapcsolatos információ.

[ Szerkesztve ]

(#53502) agroman válasza V/ (#53500) üzenetére


agroman
senior tag

Az ali nem valaszolt?

------

(#53503) V/ válasza agroman (#53502) üzenetére


V/
Topikgazda

A Posta, mert annál lenne érdekes.

(#53504) veze válasza V/ (#53501) üzenetére


veze
őstag

azt állította , nekem nem is küldtek sms-t mert az opcionálisan kitöltendő adatok között nem volt feltöltve a telefonszám...( de én nem hiszem el, viszont nem lehet belenézni ebbe a dokumentumba csak nekik)
a reklamációt felvetették, van ügyiratszámom és 30 nap a határidő hogy kivizsgálják..
Ez kb olyan mint amikor sajat magam vizsgalom ki magamat hogy hibaztam e... :C
nem kétséges a végeredménye :U

(#53505) V/


V/
Topikgazda

Az Összefoglaló 7.ponthoz beírtam az augusztus hónapra vonatkozó vámolási árfolyamokat, amely alapján számolják a forintban fizetendő áfát.

(#53506) agroman válasza V/ (#53503) üzenetére


agroman
senior tag

de en azt irtam, hogy az ali-tol kellene kerni egy nyilatkozatot, hogy ok minden esetben elkuldik a telefonszamot. es ezt megmutatni a postanak es finoman jelezni nekik, hogy tudjuk hogy hazudnak...hatha megertik a "finom" celzast..

------

(#53507) V/ válasza agroman (#53506) üzenetére


V/
Topikgazda

Értem, az is folyamatban van, de azt a Cainiao logisztikai része intézi, most még az IOSS azonosítót is küldik, szóval bővítve az információ halamaz szóvaél az elérhetőség mindenképp ott van, de nem kapkodják el a reakció, szerintem nem i s igazán értik a problémát
Abból indultam ki hogy volt több eset hogy megvolt rendesen a telefonszám mert látta az ügyintéző is, de nem jött értesítő és olyanról is kértem az igazolást. Mert arra nem mondhatják hogy nem lett megadva.
Nagyon frisset nem tudok kérni, mert amit utoljára vettem az nem került a postához, így ahhoz adatokat kérni nem lett volna értelme.

Ja, most a Posta szerint az IOSS rendszer a hibás, nem sokára egyeztettek a vámosokkal hogy tényleg igaz-e.

[ Szerkesztve ]

(#53508) JoeCockBill


JoeCockBill
senior tag

jön egy csomagom az új rendszerben. vámügynök szolgáltatási díj 799 ft. se sms se email. az IOSS tényleg nem tartalmazza ezeket az adatokat? az eladón múlik hogy beírja ezeket? tehát akkor az eladón kéne levernem a plusz összeget, jól értem?

új lemezünk: https://wmmd.lnk.to/BMB_RegiVagas

(#53509) V/ válasza JoeCockBill (#53508) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem az eladónál, AliExpresnél akad el dolog.
Akkor nálad nincs áfa felszámolva?
Ha nincs akkor lehetne az értesítő elmaradást reklamálni.
Bár nem tudom hogy miként adtad meg az AliExpress-en a szállítási címet, ott mi van megadva.
De már javasoltuk ha nyomkövetésnél az online fizetés elérhető és a vámkezelés bejezése az utána következő bejegyzés, de nem jön meg az értesítő, akkor telefonon kell megkérni a kódot és 48 órán belül tudod fizetni.
Ha áfát is számoltak akkor meg az Összefoglaló. 8. Reklamáció módja ha az IOSS kezelésű (kereskedő szedi be az áfát) küldeménynél a Magyar Posta újból felszámolja az áfát

[ Szerkesztve ]

(#53510) JoeCockBill válasza V/ (#53509) üzenetére


JoeCockBill
senior tag

áfát az ali vonta le. adataim ki vannak töltve. nem volt online fizetés elérhető státusz, egyből vámkezelés vége

új lemezünk: https://wmmd.lnk.to/BMB_RegiVagas

(#53511) V/ válasza JoeCockBill (#53510) üzenetére


V/
Topikgazda

A vámkezelés vége az értesítő kimeneteli időpontja lenne.
Saját bevallásuk szerint is hibásan dolgozzák fel ezeket. Szóval ha nálaad nincs részüksről felszámolva a kkor csak tudták IOSS-ként azonosítani és ha rendesen megadtad a telefonszámot, a címhetz beírtad az e-mail címet ahogy itt javaasoltuk, akkor azért kétséges hogy nem áll nekik rendelkezésre.
De csak kíváncsiságból a 06-1-4217325 szám és a 3-as vagy 4-es gombnál elkérni a kódot és megnézni hogy ott mit ad fel fizetendő összegnek a belépés után ha még a 48 órán belül vagy.

(#53512) JoeCockBill válasza V/ (#53511) üzenetére


JoeCockBill
senior tag

a címemet nem szoktam variálni. eddig 2x jött értesítő, 2x nem.
RE229764800CN

új lemezünk: https://wmmd.lnk.to/BMB_RegiVagas

(#53513) V/ válasza JoeCockBill (#53512) üzenetére


V/
Topikgazda

Én már ezt látom: 21 Júl 2021 07:27 A küldemény a kézbesítőnél van Mosonmagyaróvár 1 posta. Nem csöngettek?
Ugyanonnan jönnek az adtok, nem egyedileg mókolja az eladó, így kicsi a valószínűsége az eltérésnek.
Mivel 16-ai feldolgozás, egyébként sem kaptál vomna 48 órán belüli fizetéses üzenetet, akár egyszerűsíthették is a dolgot, csak neked mást mondtak. Ehhez a számhoz tényleg érdemes lenen elkérni a másik posta igazolását. Meg fogod kapni a kódot is, nézz fel az oldalra. Szedd le a számlát és az igazolást.

[ Szerkesztve ]

(#53514) JoeCockBill válasza V/ (#53513) üzenetére


JoeCockBill
senior tag

nem tudom, nem vagyok otthon. onnan szereztem róla tudomást hogy az ali küldött time to pick up mailt. aztán néztem hogy wtf, posta appban ránéztem, 800ft

új lemezünk: https://wmmd.lnk.to/BMB_RegiVagas

(#53515) V/ válasza JoeCockBill (#53514) üzenetére


V/
Topikgazda

Értem, rajta van a papíron az információ. Át kellene venni aztán majd lehet reklamálni a 400 Ft esetleg felesleges költség miatt.

(#53516) fery02 válasza V/ (#53489) üzenetére


fery02
addikt

Nem is tudom ez miért nem jutott eszembe, hogy ráírjak, de meg is tettem. :)

Ha esetleg nem ír vissza a hátralévő másfél nap alatt, akkor végülis gondolom kijelenthetjük, hogy megbízhatatlan az adott bolt és inkább megrendelem másikból.

(#53517) V/ válasza fery02 (#53516) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, én is így gondolnám. Bár előfordulhat hogy természeti katasztrófa, járvány stb. akadályozta a feladásban. :(((

(#53518) V/


V/
Topikgazda

Srácok én feladom, a Magyar Posta emberei összevissza beszélnek, nem is úgy van ahogy ők mondják, az állításaikat bizonyítékkal nem támasztják alá.
Az AliExpress IOSS esetén, mivel szükséges vámolási dolgokhoz, a szállítóján keresztül minimum a telefonszámot is küldi, de van rubrika az e-mail címnek is, mivel ugyan egyszerűsítve lett a vám-árúnyilatkozat, de pont az automatizálás érdekében fontos lett a kapcsolattartási mód, az elérhetőség is, szóval azt nem hogy elhagyták.
Abban mindannyian egyetértünk, hogy ha még is hiányozna, azt nem lehetne automatikusan feldolgozni, kellene rá egy emberi közbelépési pont. A többség átmegy az automata rendszeren, de a "hibás" ne menjen, legyen átnézendő. Erre rájönni egy általános iskolai végzettségű egyénnek sem okoz erőfeszítést, már a felső tagozatosoktól is elvárható.

(#53519) Jahno válasza V/ (#53518) üzenetére


Jahno
őstag

Én sem bírtam ki, azért Face megmondásaik alá bekérdeztem. Bezzeg a vámos Vili az megy.... Mi meg rendelünk egy csomagot vidékről és kb. lutri, hogy mennyi lesz a pontos végösszeg. Ilyen a világon nincs baze.

Ezekre a múmiákra azért kíváncsi leszek:

Nem tudom mi lenne a fő csapásirány, Ali működőképességében előbb hiszek, mint a Postának, de ha nincs bizonyíték és mi is csak tippelünk a világba, úgy nehéz indokolni, mint basznak el. Másra mutogatni meg nyilván könnyű, felelősségünk nincs, mi szívunk.

(#53520) JoeCockBill


JoeCockBill
senior tag

viszont pozitív hogy a legutóbbi rendeléseim kb fele express one, ali standard shippinggel, szóval gondolom a szarrágó posta így nem kap pénzt. jó lenne ha ezt külön ki lehetne választani

új lemezünk: https://wmmd.lnk.to/BMB_RegiVagas

(#53521) Jahno válasza JoeCockBill (#53520) üzenetére


Jahno
őstag

Ez is érdekes felvetés, hogy az Express One eddig valahogy mindig megkapta Alitól a telszám/mail kombót, mert minden cuccomról jött Email és SMS.

(#53522) V/ válasza Jahno (#53521) üzenetére


V/
Topikgazda

Hidd el hogy a szállító cégek megkapják, hiszen szükséges adat. A futárok többségénél egyébként is kell mobilszám és e-mail. De itt az ExpressOne csak megbízott kézbesítő, nem ők szervezik ide a szállítást hamem a Cainiao és ők kezelik a postai szállításokat is, nem valószínű hogy lenne értelme más okmányolást használni..

[ Szerkesztve ]

(#53523) Jahno válasza V/ (#53522) üzenetére


Jahno
őstag

Nekem majdnem mindegy ki szervezi és mit csinál, Alinak ugyanazt a megrendelői címet nyomom be mindig. Valószínű onnan van meg a telszámom és emailom minden közbenső résztvevőnek (:- Többi szállító valahogy mindig megkapja és működik, postának a végén néha nem küldi el, mert biztos olyan a kedvük. Mármint a posta állítása szerint van így...

(#53524) V/ válasza Jahno (#53523) üzenetére


V/
Topikgazda

Persze nekem is mindegy, de folyamatosan azt a sablon szöveget nyomják hogy nem adta meg a kereskedő, ami csak egy párhuzamos valóságban lehet igaz, hiszen az e-kereskedelem nem létezik ezen két azonosító nélkül.

(#53526) Jahno válasza Hatman (#53525) üzenetére


Jahno
őstag

Pedig postán is akad, meg hát nálam fel haveri kor a NiSZnél és itt-ott dolgozik, még sok más hivatalban szóval ebben a formában csöppet nehéz. Postától többnyire menekül is az értelmesebbje. Többit meg tudja a fene, államiban is akad hozzáértő, meg maszek cégnél is vannak vadbarmok.

[ Szerkesztve ]

(#53527) V/ válasza Hatman (#53525) üzenetére


V/
Topikgazda

Én sokkal régebbről is tudok ilyen tapasztalatokat hozni, szóval amit hiányolsz az több évtizednyi ideje így van. Tisztelet a ritka kivételeknek.

(#53528) [w] válasza Jahno (#53519) üzenetére


[w]
őstag

igaz nekem ennél frissebb, július eleje óta áll a kicserélőben, de már 2 panaszt írtam és háromszor beszéltem az ügyfélszolgálattal, beszélnek össze-vissza és nem tudják/akarják megmondani ott van-e/hol van, miért áll, mikor adják ki stb. :(

technikailag lehetetlen, hogy ennyi idő alatt ne tudták volna felderíteni, úgyhogy szerintem csak simán szarházi banda a "meg-nem-kapott" telefonszámokkal és emailcímekkel együtt...

cmdr PETER W. VOLKOV

(#53529) vakt válasza V/ (#53475) üzenetére


vakt
csendes tag

A NAV-nál fél óra alatt erre jutottunk:

-ez magyarázza pl. a posta általi egységes 27%-os importáfát:
"A Javaslat megteremti a 150 EUR belső értéket meg nem haladó import küldemények utáni adófizetésre vonatkozó
egyszerűsített szabályokat, arra az esetre, ha az értékesítő nem alkalmazza az import egyablakos rendszert.
Az egyszerűsítés keretében a termék szabad forgalomba bocsátását kezdeményező személy szedi be a címzettől
és fizeti meg havonta az állami vám- és adóhatóság részére a termékimportot terhelő adót, kivéve, ha a címzett
a vám-árunyilatkozat benyújtásáig ettől eltérően nyilatkozik. Adófizetésre kötelezett azonban a küldemény
címzettje marad. Abban az esetben azonban, ha a címzett a terméket az adóbeszedésre kötelezett érdekkörében
felmerült ok miatt nem kapja meg, indokolt az adófizetési kötelezettséget az adóbeszedésre kötelezettre telepíteni,
azzal, hogy kimentheti magát. Az adóbeszedésre kötelezett abban az esetben mentesülhet az adófizetési
kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a megsemmisülést a tevékenységi körén kívül eső elháríthatatlan ok idézte
elő, vagy az egyéb vagyoni kár elhárítása érdekében úgy járt el, ahogy az általában elvárható. A Javaslat értelmében
ezt az egyszerűsítést olyan személy, szervezett alkalmazhatja, aki (amely) rendelkezik halasztott vámfizetésre
vonatkozó engedéllyel és belföldön nyilvántartásba vett adóalany, olyan esetekben, amikor egyébként az import
egyablakos rendszert alkalmazni lehetne.
Ezen egyszerűsített import áfa fizetés keretében a termékimport után a normál adómértékkel kell megállapítani
az adót, függetlenül attól, hogy az importált termékre egyébként milyen adómérték vonatkozik. A termék
szabadforgalomba bocsátását kezdeményező személynek a beszedendő import áfa összegének kiszámításához
a termék vám-árunyilatkozaton feltüntetett ellenértékéből kell kiindulnia és az import áfa adóalapját
az Áfa tv. termékimportra vonatkozó szabályai szerint kiszámítania.
A termékimport utáni adó egyszerűsített megfizetésére vonatkozó szabályokat alkalmazó adóalanynak megfelelően
részletes nyilvántartást kell vezetnie az adófizetési kötelezettség megállapításához és a nyilvántartását kérésre
elektronikusan az állami adó- és vámhatóság részére rendelkezésre kell bocsátania."

Ebben maradtunk:
A posta nem tudná biztosan, csak kibontás után mi van a csomagban. Te viszont tudod, mert te rendelted, ezért nyújthasz be Héa-irányelvnek megfeleő áfakulcsú vámáru nyilatkozatot eVám felületen..

(#53531) Nemo1


Nemo1
tag

Megjött a rendelésem az Ali-ról, de az árut nem a megrendelt fehér színben kaptam meg, hanem feketében [kép] .
A megrendelésnél sajnos nem olvastam el, hogy külön hagyjak is üzenetet az eladónak: [kép] , hogy milyen színben kérem, gondoltam elég ha kiválasztom, megjelölőm: [kép]
Hagytam üzenetet az eladónak, hogy az áru megjött, de nem jó színben.
Ennél többet tehetek?
Mire számíthatok?
Mi ennek a menete, valaki találkozott már ilyen jellegű problémával?

(#53532) JoeCockBill válasza V/ (#53515) üzenetére


JoeCockBill
senior tag


hogy rohadjanak meg

új lemezünk: https://wmmd.lnk.to/BMB_RegiVagas

(#53533) V/ válasza JoeCockBill (#53532) üzenetére


V/
Topikgazda

Erről beszéltem hogy van áfád is, az igazolás annyiból lényeges hogy van-e rajta online fizetés szöveg.
Neked most életbe kell léptetned az Összefoglaló 8. pontnál leírtakat.

(#53534) V/ válasza Nemo1 (#53531) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eladó válaszától függ, de igazad van hogy ha fehér változat is jelölhető akkor nincs értelme külön írogatni hogy a fehéret fehérben kéred.

(#53535) JoeCockBill válasza V/ (#53533) üzenetére


JoeCockBill
senior tag

megtörtént. túl jóhiszemű voltam, azt hittem csak +400 ft-tal akarnak legombolni

új lemezünk: https://wmmd.lnk.to/BMB_RegiVagas

(#53536) fairi válasza V/ (#53533) üzenetére


fairi
addikt

Tényleg bárki kapott visszajelzést reklamálás után. Úgy értve élő embertől reagálást vagy pénzvisszafizetés elindult???

(#53537) fairi válasza V/ (#53522) üzenetére


fairi
addikt

Most végignéztem csomagjaim rányomtatott papírjait, és azt vettem észre ritkán furán nyomtatják rá a telszámot. Nem egyszer van hogy +36/-- 20....., sőt duplázzák 7034554444 7034554444. Meg ezerféle pici hiba.
Magyarul mindenféle írásjel a telefonszámon belül. 40 régi csomagot végignéztem és telefonszámon belül nem standard karakterek vannak beleillesztve. Formailag helyesen talán a felüknél láttam.
Embert ez nem zavar még IQ70 esetén se, de rosszul írt programnak ez baj lehet. Kísérő elektronikus levélben is lehet helytelenül?????Számok jó, de formátum helytelen.

(#53538) V/ válasza fairi (#53536) üzenetére


V/
Topikgazda

Még nem, 15 napon belüli ügyintézést mondtak. Hozzáteszem szerintem sok, mert max 2 napon belül rendezhető lenne.
Ha beírnák az AliExpress IOSS számát akkor azt rögtön visszaigazolja a rendszer, hogy érvényes, mert az EU-s vámadatbázis hibátlanul működik és működött és azután meglenne a a hozzájárulás a szabad forgalomba bocsátásra. Ez alapján lesz egy jó határozatuk és a régit sztornózni lehetne.
De úgy gondolom hogy a vámos kapcsolódási részt rosszul csinálták meg, azt biztos nem tudták mivel tesztelni, bár az IOSS adatbázis április 1-től meg lett kezdve és lett volna olyan adat amivel ki lehetett volna próbálni, hogy beírnak egyet és ha az oké jel jön vissza akkor működik, beírnak egy kamu számot arra meg az hogy mehet az SA rendszerbe áfát megállapítani. Persze teszt vám-árúnyilatkozatok is kellettek volna.
Aki írt már adatfeldolgozó programot az tudja hogy miről is van szó amikor üzembe helyezés előtt tesztelünk egy programot.
Azt is tudjuk, mert megbeszéltük hogy sajnos nem sikerült nekik normálisan megoldani ez a munkafolyamatot.
Most felesleges a miérteket nekünk megvizsgálni.

(#53539) V/ válasza fairi (#53537) üzenetére


V/
Topikgazda

Az a baj hogy nem látjuk az elektronikus adatbázist, lehet hogy nem egészen úgy van benne ahogy a címkén látod, viszont nekem mostanában jól van írva, bár van amikor kétszer is van telefonszám, de azonos formában és az e-mail cím is jól látható.
Abban egyetértek az itt íróknál, hogy ha nem talál értelmezhető formában értesítési azonosítót, akkor azt a küldeményt kivizsgálási parkolópályára kell tenni, ha már felvettek 200 embert pluszba ne csak az anyagmozgatást csinálják, esetleg némi gondolkodást igénylő munkát is lehetne nekik adni, nem az megoldás hogy 48 óra múlva majd a kézbesítő posta értesít.
Ez egy primitív hibakezelés, pontosabban nincs lekezelve a hiba.
Az szomorú hogy ezt leírtam nekik is és erre tőlük a megoldás Vám Vili meg mondja a tutit. :W

[ Szerkesztve ]

(#53540) V/ válasza vakt (#53529) üzenetére


V/
Topikgazda

Röviden a küldemény vám-árúnyilatkozattal jön, kibontás nélkül is tudja a vám, a posta hogy mit tartalmaz és mennyi az értéke, hiszen az automatikus vámolás ez alapján működik.
Az Amazon esetén pedig csak az EU-n kívüli tartozik az IOSS alá.
Ha te az eVámot akarod használni tedd azt és az választasz áfa értéknek amit akarsz.

(#53541) hódmaci válasza V/ (#53491) üzenetére


hódmaci
senior tag

Köszönöm.

No akkor teszteljük a rendszert. :D

Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)

(#53542) Jahno válasza hódmaci (#53541) üzenetére


Jahno
őstag

Következő hetekben remélem minden is érkezik és valamit össze lehet belőle legózni :U Aliról most nyomtam pár dolgot, mert szükség van rá.

(#53543) fairi válasza V/ (#53539) üzenetére


fairi
addikt

"Ez egy primitív hibakezelés, pontosabban nincs lekezelve a hiba.
Az szomorú hogy ezt leírtam nekik is és erre tőlük a megoldás Vám Vili meg mondja a tutit."

ha hibáznak az több pénzt jelent nekik, mint a jól végzett munka, akkor az fog történni amit látunk. Nem törekszenek arra, hogy tájékoztatás megfelelő legyen. Nincs motiváció a helyes adatkezelésért. Csak a tehetetlenség marad, reklamálhatsz, de elküldenek, tehetünk hivataloknál panaszt, amelynek hónapok múltan talán foganatja is lesz.

Nekem lesz egy SY..... csomagom, van bárkinek tapasztalata azt hogyan kezelik le, elvileg UA...SB-re fog váltani. IOSS már, kérdés sunyou hogyan küldi az adatokat.

Tapasztalat bárkinek??

(#53544) Kő szaki


Kő szaki
friss újonc

Szia mindenki!
Gyors próbáltam utána olvasni itt a hír folyamban.
Konkrétan nem láttam utalást rá, vagy nem vettem észre.
A Vámot értem.
A Magyar Posta termékenként kezelési költséget számol fel?
Ezt szeretném megkérdezni tőletek.

(#53545) V/ válasza Kő szaki (#53544) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egészen, a csomagban lévő termékek összértéke és a szállítási költség összege adja a vámértéket, áfa alapot és a küldemény, csomag kezelési díj van. Értelemszerűen ha egy termék van csomagban akkor annak lesz a 399 Ft, ha 10 akkor is 399 Ft, de tízfelé oszthatod.
Azért nincs írva, mert a Posta mindig is így kezelte, egy küldemény amiből kiindulnak.

De itt az AliExpressen már a vásárláskor kifizeted az áfát, a Postának nem kell számolni azt.

[ Szerkesztve ]

(#53546) Kő szaki válasza V/ (#53545) üzenetére


Kő szaki
friss újonc

Tehát Kezelési költség?

Konkrétan.
1400 forintos termék.
Az EU Tax kifizetve amikor megrendeltem.

Jön a postás és kér tőlem 1450 forintot, nem tudta elmondani értelmesen , ezért kérdezem.

Ez a Magyar posta kezelési költsége?

Köszönöm a segítségedet előre is!

(#53547) V/ válasza Kő szaki (#53546) üzenetére


V/
Topikgazda

Hibás a rendszer, erről úgy egy hete beszélgetünk, az hogy az IOSS keretében vásároltakat is normál vámolással kezelik.
Amit kaptál elszámolást azon van egy kód a Vámos felületükön belépve Elektronikus számla letöltése gomb letöltheted a számlát és az elszámolást. A kezelési díj 799 Ft, a többi a felszámolt áfa.
Javasolt megoldás az Összefoglaló, 8. Reklamáció módja ha az IOSS kezelésű (kereskedő szedi be az áfát) küldeménynél a Magyar Posta újból felszámolja az áfát

[ Szerkesztve ]

(#53548) Kő szaki


Kő szaki
friss újonc

Igen.
Erre hivatkoztam amit leírtál a Központi Postán.
Elvittem az IOSS magyarázatot és a kód is.
Interneten is bejelentettem hivatalosan.
Mindenhol azt a magyarázatot kaptam de nagyon zavartan hogy ez "kezelési költség"
Sőt a postán a hölgy hozzá tette ezt azért csinálták hogy ne rendeljünk majd kiröhögöt.

A tapasztalat érdekelt tőletek hogy tudjak érvelni, de ha ezt így ilyen magas összegel számolják az komoly gond.

(#53549) V/ válasza Kő szaki (#53548) üzenetére


V/
Topikgazda

Úgy kell beadnod a panaszt ahogy le van írva 8. pontban, a postával és vámosokkal is egyeztetve. Írásban és csatolva a dolgokat. Ez tapasztalat alapján került leírásra.
Légy szíves nézd meg újból a kapott elszámolást és a letöltött két okmányt.
Nincs 1450 Ft kezelési díj.
Ha IOSS, de mint írtam az most nem minden esetben jó maximum 799 Ft.
Ha a normál automatikus postai vámeljárás akkor is maximum 799 Ft a 10 €-os áfa alapú termék esetén, ahol az áfa összege maximum 943 Ft az említett összeg alapján ez lehet.
651 Ft az áfa és 2411 Ft termék érték, ennél lehet némi eltérés mert nem tudni hogy van-e beleszámolva az áfába szállítási költség.
Az újabb kategória esetén 899 Ft, ahol az áfa 944 Ft-tól indul és tart 2075 Ft-ig., ennél 1843 Ft a minimum fizetendő.

[ Szerkesztve ]

(#53550) MasterDeeJay

Első júl1 utáni Ali rendelésem, áfa megfizetve ali oldalán. Sms jött hogy postán átvehető, nem kellett fizetnem semmit pluszban.
Eddig jó. Remélem a többi is simán megy.

Lesz egy érdekes majd aminél közvetítővel (superbuy) vettem kínából egy alaplapot és ráírattam 10 usd-t próbának. :DDD

Vintage Story PH szervere újra fut!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.