Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#53401) vakt válasza V/ (#53354) üzenetére


vakt
csendes tag

Bár ez a NAV tájékoztatója, az Áfa tv. így szól:
"a termék szabad forgalomba bocsátását kezdeményező személy ezen fejezet alkalmazásában a címzett megbízásából jár el, kivéve, ha a címzett a vám-árunyilatkozat benyújtásáig ettől eltérő tartalmú nyilatkozatot tesz."

Tehát a duplikáció elkerüléséhez szerintem nem a címzettnek kellene közreműködni, annak automatikusan kellene történnie. Ha a posta ezt külön jelzés után meg tudja oldani, akkor mehetne ez automatikusan is.

(#53402) V/ válasza vakt (#53401) üzenetére


V/
Topikgazda

A #53400-ra
Menj az Áfa törvény végére, ott az április 1-től élő kivétel:

253/Z. § * A termékimportra a 82. § (1) bekezdése szerinti adómértéket kell alkalmazni.
Erre hivatkoznak: 82. § (1)* Az adó mértéke az adó alapjának 27 százaléka.

[ Szerkesztve ]

(#53403) stomi61 válasza V/ (#53397) üzenetére


stomi61
tag

Köszönöm! :W

(#53404) EnterR


EnterR
veterán

Csak azért pörgök rajta, mert még nem volt dolgom júli 1. utáni csomagokkal. Most vajon melyik az igaz? Mi minősül pick-up pointnak? Ezek a legutolsó frissítések.

PostNL:

Királyi Posta:

[ Szerkesztve ]

PSN ID: marquuard

(#53405) cof válasza EnterR (#53404) üzenetére


cof
veterán

Ez ma a helyi postára ért, nem fogják kivinni. Email vagy SMS-t kapsz reggel, hogy mehetsz érte.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#53406) V/ válasza EnterR (#53404) üzenetére


V/
Topikgazda

Amit az elsőn látsz az azt jelenti hogy postán átvehető lesz, mert ezt nem címen kézbesítik már és majd holnap reggel kapsz értesítőt az átvételi lehetőségről a Postától.

(#53407) kcsaba02


kcsaba02
csendes tag

Sziasztok.Hozzáértők segítségét kérném.Adott egy LD039527115BE nyomkövetéssel rendelkező,július elseje előtt rendelt,ecigi szett beltartalmú küldemény.Egyenlőre csak a posta appban látom hogy vámkezeléshez szükséges dokumentumok bekérése.Email-t,sms-t nem kaptam.Érdemes-e addig bármit tenni,vagy várjam meg az értesítést.Illetve a posta.hu/vam oldalán magánszemélyként 2 lehetőség van:Nyilatkozat automatikus postai vámkezelésű küldeményhez,illetve Import vámkezelési megbízás magánszemély részére.Utóbbi 150 euro feletti.Melyikre lehet nekem szükségem,és mikor tudom elkezdeni,esetleg ez a postaimport féle email cím él-e még?

[ Szerkesztve ]

(#53408) V/ válasza kcsaba02 (#53407) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez jövedéki terméknek minősülő, szóval ezzel más az eljárás, nem lesz automatikus, hanem a második. Várd meg az értesítésüket, holnap reggel fog menni, ha véletlenül automatikus vámkezeléses szöveg olvasható akkor örülj neki, mert a megbízásos az 4000 Ft-ba fog fájni.
Ezeknél nem jön be az EU-n belüli küldés, főleg ha látnak rajta harmadik országra utaló szöveget.
A Posta felületén kell feltölteni a dolgokat nem kell e-mail, viszont ha nem lenne egyértelmű hogy mit kell küldeni akkor reggel 8-tól hívd ezt a számot 06-1-4217235

[ Szerkesztve ]

(#53409) kcsaba02 válasza V/ (#53408) üzenetére


kcsaba02
csendes tag

Köszönöm szépen,viszont az megkavart másodiknál hogy csak 150 euronál magasabb rovat van.Esetleg kézzel beírni egyébhez valamit(44 dollár).Mod egyébként,csak a készülék és tank.

(#53410) djsunstealer


djsunstealer
aktív tag

Sziasztok! Első rendelésem július 1-je után. Valakinek volt már ilyesmi? VU mint országkód... Vanuatu? :))

(#53411) V/ válasza kcsaba02 (#53409) üzenetére


V/
Topikgazda

Azért érdemes várni az értesítésükre, pontosítani, mert nem lehet tudni hogy mit adtak mag az elektronikus adatoknál tartalomnak illetve hogy ők minek azonosították be. Inkább a kevesebb díjazású lenne a jobb neked is.

[ Szerkesztve ]

(#53412) V/ válasza djsunstealer (#53410) üzenetére


V/
Topikgazda

Én még várnám hogy elinduljon, lehet hogy lesz más azonosító és nem biztos hogy posta, pár nap és kiderül.

(#53413) kcsaba02 válasza V/ (#53411) üzenetére


kcsaba02
csendes tag

Köszönöm,feltétlenül megvárom.

(#53414) djsunstealer válasza V/ (#53412) üzenetére


djsunstealer
aktív tag

Köszönöm szépen mester! :R

(#53415) EnterR válasza V/ (#53406) üzenetére


EnterR
veterán

Köszi mindkettőtöknek. Nem kéne a postának bejelentkeznie, hogy fizessem meg a vámügynöki szolgáltatást? Épp ez vált gyanússá.

PSN ID: marquuard

(#53416) veze válasza veze (#53349) üzenetére


veze
őstag

Ma megérkezett ez a kérdéses a csomag a helyi postára 297 Ft áfa +799 Ft ügyintézés..( 4,2 dollár a vásárlás..) A nyomkövetőben azóta sem látható bejegyzés miszerint az online fizetés valaha is elérjető lett volna és sms-t sem kaptam. Nem vettem át 800 ügyintésési dijért...
Holnap telefonálok, hogy oldják meg... tegyék lehetővé az online fizetést...

(#53417) fairi válasza veze (#53416) üzenetére


fairi
addikt

NPKK vám azt jelenti hogy vám alá került. Spórolnak az üzenettel, azonnal telefonálni kellett volna.
Bármi panasz napokkal később valami, max ha nagy a felháborodás akkor tesznek valamit.
Ez az sms baj lesz, egyszerűen sokszor nem tudják automatikusan lekezelni. Szinte általános hogy 800 Ft lesz.

(#53418) veze válasza fairi (#53417) üzenetére


veze
őstag

pedig a csomagon ott van a telefonszámom, mert ma a kezemben volt , láttam. Arra nem lehet hivatkozni hogy nincs rajta

[ Szerkesztve ]

(#53419) V/ válasza veze (#53418) üzenetére


V/
Topikgazda

Azért próbáltam már elmagyarázni hogy az automatikus vámolásnál nem a csomagodat, a rajta lévő címkét nézegeti a program.
Ha helyben kell értesíteni téged az átvételről majd akkor esetleg ránéz a postás és arra telefonszámra küld valamit.
Az hogy nem veszed át és azt várod hogy majd panasz beadvány nélkül csinálnak valamit, nem igazán hatékony. Megtagadtad az átvételt, holnap indíthatják vissza a feladónak. Később is vissza tudnak adni pénzt.

[ Szerkesztve ]

(#53420) V/ válasza EnterR (#53415) üzenetére


V/
Topikgazda

Már ezt is próbáltam elmagyarázni. A holland nyomkövetésnél két eset lehetséges.
1. Az elektronikus postai küldemény adatoknál a kiindulási ország Hollandia, akkor EU-n belüli küldemény nincs áfa vagy vámeljárás. Ekkor ha 24 mm-nél vastagabb akkor értesíteni fognak a postai átvételről, egyébként meg bedobják a postaládába.
2. Az elektronikus postai küldemény adatoknál a kiindulási ország Kína, akkor harmadik országból érkezik, Hollandián, mint tranzit országon keresztül. Ilyenkor van áfa vagy vámeljárás. Ekkor kapsz áfa fizetős értesítőt vagy ha IOSS akkor csak a sima értesítőt a postai díj fizetésről.

[ Szerkesztve ]

(#53421) veze válasza V/ (#53419) üzenetére


veze
őstag

nem indítják vissza holnap, a hivatalvezető parkoltatja addig, amig panaszt teszek, mert hivatalosan még "nem kereste" cimzett a csomagot és erre több napom van még mielőtt visszafordítanák.
Egyébként a csomagon rajta van a telefonszámom is jól láthatóan, (láttam) szóval nézegethette volna a program azt is :D
Itt inkább a hétvégén nem küldünk sms t- sztori lehet, ( vagy szerintük elküldték csak nem sikerült kézbesiteni a címzett telefonszámára) aztán vasárnapra lejárt a 48 óra, és elhozták

[ Szerkesztve ]

(#53422) V/ válasza veze (#53421) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, csak egy lehetőséget vázoltam fel. A panasz kivizsgálásra mennyi időt mondtak?

[ Szerkesztve ]

(#53423) veze válasza V/ (#53422) üzenetére


veze
őstag

Mivel 16 óráig van az ügyfélfogadás ez ügyben ( telefonos) ezért a mai napbol kicsusztam, csak holnap reggel/délelőtt.. majd megmondják mi legyen, hajlandók az sms-t elküldeni amit nem kaptam meg, vagy más uton 400 Ft-ra korrigálni a mostani díjat, esetleg benyújtsam hivatalos felületen a panaszt számlával együtt és folytassák le aszerint az eljárást újra Ebyébként kivételesen olyan csomag aminek az áfa tartalma is többé kevésbé jól lett megállapítva és ki is fizettem volna, már ugye a mult hétem is linkeltem itt hogy várom az online fizetési lehetőséget amit nem adtak meg...

(#53424) RBJ


RBJ
addikt

Eu raktarbol rendelve PL minek számol még tax ot?

Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S

(#53425) V/ válasza veze (#53423) üzenetére


V/
Topikgazda

48 órán belül tudnak sms-t küldeni, azután csak kevesebb összeg fizetésével adják át, ha szerintük is egyértelmű hogy technikai hiba miatt nem kaptad meg. Vagy ha átvetted akkor visszaadnak 400 Ft pénzt. Eddig ez volt a forgatókönyv.

(#53426) peestike válasza veze (#53423) üzenetére


peestike
senior tag

Kíváncsi vagyok a történet végére, lécci tedd közzé, ha vége lesz. Egyébként meg saját véleményem, hogy elmennek a rendszerükkel oda, ahová gondolom, meg édesanyjukat is tudnám emlegetni jópár lipicai csődörrel. Nem elég, hogy szar az egész, szerintem tudják is, ha nem megy a robotnak a leolvasás, akkor csinálja a humán erőforrás. Talán, nagyon talán magyarázhatnák az árakat...

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#53427) V/ válasza RBJ (#53424) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak mert EU-n belül fizetni kell a normál áfát, ha Kínából jön akkor import áfa az amit megfizetsz.
Két fő változás volt július 1-tól, az import esetén a 22 €-os értékhatár eltörlése és a 150 € alatti vámmentes termékek áfa elszámolási és fizetési témája és a másik az EU-n belüli e-kereskedelemre vonatkozó áfa szabályok változása.

(#53428) stomi61


stomi61
tag

Kíváncsi leszek, hogy ebből mi sül ki?

(#53429) V/ válasza peestike (#53426) üzenetére


V/
Topikgazda

Július 1-től jelezve a hiba, ha van megfelelő adat az elektronikus küldemény adatok közt akkor van értesítés, de ha valami nem pontos akkor nem fogsz semmit kapni, de erről szólt eddig is topik mondanivalója az utóbbi hetekben.
Egyébként a jogosnak ítélt esetben eddig visszaadták a pénzt, vagy kevesebbet kértek

[ Szerkesztve ]

(#53430) V/ válasza stomi61 (#53428) üzenetére


V/
Topikgazda

(#53431) peestike válasza V/ (#53429) üzenetére


peestike
senior tag

Olvasom folyamatosan a topikot, látom mi megy. Kb. Falra hányt borsó nekem az összes jelzés, ami megy a postának. Kolléga írta, hogy látta a telefonszámot a pakkon, akkor miről beszélünk... Rajta van? Rajta. Kaptam valamit? Nem. Rendszer rossz? Igen.
Nem látom a sok beleölt milliárd huf hatását a rendszerbe. Béta tesztnek is gyenge, ami most megy.

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#53432) stomi61 válasza V/ (#53430) üzenetére


stomi61
tag

Azért a PostNL sem kapkodja a talpát. 25 napja van úton, június 28-án vette át a holland, azóta ül rajta. A királyi posta majd még 2 hetet.

(#53433) V/ válasza peestike (#53431) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem mentegetés, de mobilszolgáltató és Internet szolgáltató hibája is szóba jöhet. A hétvégén mindkettő vonalon voltak gondok.
Az automatikus számtógépes vámolási feldolgozás lényege hogy nem a küldemény címkét nézegetik. De ezt ők is írták, idéztem és én is írtam. Erről beszélünk.
Az még nem a kézbesítési folyamat, ahol elsőként a OLK-ban el kell dönteni hogy mely városba küldjék, ehhez sem kell olvasni semmit a címkén, hiszen az irányítószám adja az automatikus feldolgozás lehetőségét, csak a kézbesítő postán kell ránézni, de az már nem vámolás hanem egy másik folyamat.
És még egy másik dolog mondjuk csökken a harmadik országból érkező eddig úgy 15 millió küldemény 8 millióra, de mindegyikkel egyedileg kell foglalkozni, szerinted ha csak emberek dolgoznák fel, mennyi idő lenne? Bárhogy működne mindig lesznek problémák a rosszul megadott adatok miatt, sose lesz 100% hibamentes.
Pl minden jó az adatok közt, csak épp a vám-árúnyilatkozatról lemarad az IOSS szám, ez már megy is az SA feldolgozásba.
A probléma most azért nem az értesítő, mert azt könnyebb elintézni, hanem a téves SA vámkezelés.

[ Szerkesztve ]

(#53434) peestike válasza V/ (#53433) üzenetére


peestike
senior tag

Lehet postától független a hiba, bár kétlem. Az elektronikus adatküldés is tiszta, a hibáival együtt. Viszont megint mi vagyunk a rossz oldalon, nekünk kell futni a pénzünk után. Nem veled vitázom, félre ne értsd, de nagyon nem érdekel engem, hogy mikor ki mit nem néz meg. Ha nem megfelelő adat jön az alitól elektronikusan, akkor lehet a posta nyíghatna a navnak, hogy ugyan szóljon már a kínainak. Arra is kíváncsi lennék, hogy senkinek nem jutott eszébe, hogy a lehető legbolondbiztosabbra kellett volna összetákolni a rendszert? Az egész EU-ban ilyen gagyi?

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#53435) V/ válasza peestike (#53434) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tudni, nem egyformák a postai rendszerek, van ahol még nincs IOSS, a németeknél de ott 5,3 €-ig nincs semmi, mert az 1 € áfát nem kérik, nem igazán van értelme körbejárni.
Egy a fix az egyszerűsített vám-árúnyilatkozat előírt tartalma, az EU-s vámszabály.
Az automatikus vámolás az mondjuk úgy teljes egészében MP dolog, NAV-nak ezeknél nincs sok dolga valójában, egy kicsit félrevisz a Posta leírt szövege. Ilyen amilyen és finomítják. Egyszer lesz vagy 95%-os.

[ Szerkesztve ]

(#53436) Marver


Marver
újonc

Sziasztok!
Elseje előtt rendeltem egy csomagot, és valahonnan elő kéne szednem az eladó irányítószámát. A licenszükben nincs benne, mennyire segítőkészek ilyen ügyben? Vagy nézzem ki Googleben a városuk számát és az elég? Köszi!

(#53437) Gica válasza veze (#53416) üzenetére


Gica
csendes tag

Nekem is volt ilyen csomagom. Ha a nyomkövetőben nem látsz olyan sort, hogy online fizetés elérhető, akkor arra hivetkoznak, hogy a feladó, vagy a feladó postája a csomagszámmal nem küldte el a te tel. számodat vagy e-mail címedet. Teljesen mindegy, hogy magán a csomagon ott vannak az adatok, mert a program nem a csomagot nézi, hanem az előre elküldött adatokat, amit a feladó már feladáskor feltölt a rendszerbe. Fogalmam sincs, hogy hogyan lehet ellenőrizni, vajon a feladó mit küldött és mit nem, a posta mit tagad és mit nem.

(#53438) fairi válasza djsunstealer (#53410) üzenetére


fairi
addikt

Ez a sunyou logisztikai cég cucca. Még nem láttam neten hogy vámolják ezeket, nekem salamon szigeteki, de csatolt online okiraton mi van nem tudom.
Elvileg hazánkban van, de magyar posta nem vette át, nem tudom mi lesz azzal.

(#53439) V/ válasza Marver (#53436) üzenetére


V/
Topikgazda

Minek kell az? Semmi szükség rá. Ha címnél van város akkor az alapján az irányítószámot is tudod.

[ Szerkesztve ]

(#53440) MaxxDamage válasza V/ (#53419) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Én esetemben a dobozon / címkén csak a tel.szám volt rajta (mail cím nem) és nem kaptam értesítést, de még csak fizetni sem kellett egy forintot sem. Postás hozta a megszokott időben (minden nap ugyanabban az időben jön) akkor ezt nem értem... 150 EUR feletti Kínai rendelés volt ügye, ezt tudjuk. Doboz/csomag volt ami nem is kicsi és tömegre is nem dkg :)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#53441) V/ válasza MaxxDamage (#53440) üzenetére


V/
Topikgazda

Megkaptad? Igen. Lépjünk tovább. Az hogy neked kivitte a postás a nagyméretű és nem könyvelt küldeménynek tekintett csomagot az azt jelenti hogy nálatok nem tartják be a központi előírást. Ezért nem kaptál értesítőket a kézbesítésről. A másik témában meg nem is akartak keresni.

(#53442) MaxxDamage válasza V/ (#53441) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Jogosan írod..megkaptam, de nem értem hogyan lehetett ekkora "pechem" :B

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#53443) miti5


miti5
tag

Hi ! Emailt vagy sms -t ha nem kapok hogy fizessem meg online az áfát akkor én magamtól azt miért nem tudom kezdeményezni, nyomkövetési oldalon "vámkezelés vége" írja ,de még nem jött semmi !! ha beregisztrálok a posta oldalán "énpostám" dologra ,úgy sem lehet ilyeneket intézni csak track szám alapján,,kell az az okosan kitalált kódjuk is hozzá,amit ugye nem tudsz meg ,ha nem jön értesítés.--köszi

(#53444) lacoka55


lacoka55
aktív tag

Sziasztok
ezekkel a csomagjaimmal mi lehet hol lehetnek ahol az utolsó dátum ? mind UH--BE
20 Jún Linehaul Arrival Duisburg
10 Jún Linehaul Arrival Liege, Belgium
11 Jún Hand over to airline
az automata vámolási rendszernél a problémás csomagok kerülhetnének emberhez aki kipótolná a hiányzó adatokat pl telefonszám ha a csomagon ez rendesen rajta van olvasható akkor ez az elektronikusan küldött adatok között is ott kell hogy legyen
megjött 2 csomagom 19 Júl 2021 Nemzetközi Posta Kicserélő Központ ezt már lehet hogy csak a jövő héten fogom megkapni

(#53445) V/ válasza miti5 (#53443) üzenetére


V/
Topikgazda

Hívd fel ezt a számot 06-1-4217235 amikor elsőként ezt a szöveget látod annak időpontjában küldik az értesítőt és onnan indul a 48 óra.

(#53446) V/ válasza lacoka55 (#53444) üzenetére


V/
Topikgazda

A vámolás, áfa megállapítás csomag és emberi beavatkozás nélkül történik. A őprogram feldolgozza a rendelkezésre álló adatokat és még az értesítőt is kiküldi emberi beavatkozás nélkül.
Már több százan javasoltak nekik dolgokat arra hogy miként kellene dolgozniuk, te is elküldheted a javaslatodat.
De egy reklamációra ezt válaszolták, ami a fentieket támasztja alá:
Mivel a tömeges vámkezelésre bevezetett rendszer automatizált így a Magyar Postának nem áll módjában a küldeményeken feltüntetett adatokat egyedileg ellenőrizni, hanem a feladók által megadott adatokat használja, és a program nem bírálja felül a megadott adatokat. A vám elé állítás dátumát figyelembe véve a vámkezelés a feladó posta által elektronikus üzenetben továbbított adatok (pl. súly, érték, deviza, stb.) alapján automatikusan történik.

Szerintem mi sem látunk többet a csomagjaid nyomkövetésében, az alapján nem lehet arra válaszolni hogy hol vannak, jó eséllyel úton idefelé.

(#53447) sza.sa


sza.sa
tag

Júli 9-én rendeltem Aliról, most hozta ki az Expressone, egy fillért nem kért a kézbesítésért... ( 158271900000152913606000 ) Semmiféle vámolós papírt nem kaptam. Ezek szerint ők megkapják rendesen az IOSS adatokat.

sza.sa

(#53448) V/ válasza sza.sa (#53447) üzenetére


V/
Topikgazda

Azért nem, mert ez nem postai vonal, hanem futár szállítású, hiszen az Express One kézbesítette, szóval ennél más hogy megy a dolog. A Postai viszonylatra nincs semmiféle befolyása.

(#53449) KrAt


KrAt
veterán

Sziasztok!
100$ körüli kuponokat tudtok mondani? :)
Előre is köszi,
Attila

(#53450) vandor01 válasza V/ (#53446) üzenetére


vandor01
őstag

az a ba te is osszekevered a szezont a fazonnal ugyanugy mint a posta!
es raadasul meg a sajat szar szovegukkel takargatod oket!
kinek is "vamkezel" a posta? a vevonek vagy az eladonak?
mert ha az eloado elektronikus "rossz" adatai alapjan az eladonak?
akkor ne a vevonek kuldjek a szamlat..... hova lesz igy a banki kivonat?
a valoban a fizettet osszeg utani szamitas?
pl a kulonbozo szallitsi osszeg anomalia es egyebek?
de mivel nem IS kuldik amit igertek! SMS/mail... ezert meg hulyenek is nezik a vevot....
automata rendszer ide vagy oda ez nem korrekt amit muvelnek!

ertem en....
nem kotelezo kinabol rendelni...
meg kell a profit mert szegenyek mar vesztesegbe fordultak mindjart sirok....
Rohamosan apad a tőke a Posta kínai-magyar vegyesvállalatánál

[ Szerkesztve ]

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.