Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#50901) Charx válasza V/ (#50900) üzenetére


Charx
senior tag

Dostyk Kazahsztánból még ide érhet a vonat, elseje előtt?

(#50902) KeFer válasza V/ (#50892) üzenetére


KeFer
tag

Egy szóval nem mondtam, hogy hibás lennél. Mondandóm lényege az volt, hogy a kínaiak pofátlansága ellen nincs ellenszer. Lehetünk mi bármilyen óvatosak, gátlástalanul átvernek minket. És sajnos ezekben az átverésekben Ali a partnerük. Semmi retorzió a csalók ellen.

(#50903) KeFer válasza djsunstealer (#50893) üzenetére


KeFer
tag

Természetesen ilyen is van. Ezért írtam 95%-ot. De ez nem vigasztalja azokat, akiket átvernek. A legnagyobb probléma, hogy ezt büntetlenül megtehetik.

(#50904) V/ válasza Charx (#50901) üzenetére


V/
Topikgazda

De, ha nem akad le Vilniusban

(#50905) RVR400 válasza mályva (#50817) üzenetére


RVR400
veterán

Tegyünk tisztába dolgokat (nem csak Neked szól, de most éppen erre sikerült reagálnom).

Nekem már 7 évvel ezelőtt is vámolták az NL Post-os cuccaimat (akkor még többször is rendeltem telefont eladásra is, így 2014-ben 12 db NL Post, 4 db SE Post és 2 db CH Post csomagra kérték be az adatokat tőlem vámkezeléshez - ehhez már hozzá sem számolom az SG és társait), ergo semmit sem jelent, hogy ki a szállító, nyilván Kínából vámfizetés nélkül jön áru. Persze volt olyan is kb. 4 esetben, hogy 12 dolláros holmira kérték be az adatokat, természetesen ekkor nem kellett fizetnem semmilyen költséget.

Tehát a ráírt ár senkit sem érdekel, bekérik az adatokat, hogy mi van benne (mivel a csomagoláson levő adatokból nem derül ki, így a ráírt összeg sem lesz vámkezelési alap), továbbá a termék kb. valós értéke lesz a vámkezelés alapja (annak idején egy sorsoláson nyert telefonra is fizettem a vámkezelés után az ÁFA és a vámkezelési költség összegét, így máris nem annyira nagy nyeremény a nyeremény).

Egyébiránt a vámkódex teljesen egyértelműen fogalmaz (érdemes a vonatkozó részeket legalább érintőlegesen elolvasni), így még most sem értem, hogy miért vannak emberek felháborodva, hogy "miért vámolják a csomagomat, ha csak 5 dollár van ráírva", "miért kell fizetnem egy csomót rá", és ha "holland postával jön, akkor nehogymá' meg merjék vámolni, mert az EU-s ország", és stb...

Aki pedig kérdez, majd a számára nem megnyugtató választ követően közli, hogy de amúgy neki mindig kevés volt ráírva, és megúszta a vámot, így ez tutira működik, az örüljön neki, hogy eddig így volt, és nem kellett fizetnie a plusz költséget, és nem kellett plusz 2 hetet várnia a drágított csomagjára. (előfordult egy esetben, hogy a küldemény országba érkezésétől 29 nap telt el, mire át is vehettem a cuccot).

Persze tudom, hogy mindig van valaki, aki jobban tudja, hogy nem így van, de én csak azt írom le, ami és ahogyan történt, amit tapasztaltam és átéltem, nem pedig azt, amit úgy gondolok, hogy így van. ;)

[ Szerkesztve ]

(#50906) lacoka55


lacoka55
aktív tag

Sziasztok
megint kaptam az alitól egy levelet hogy igazoljam vissza a semmit [kép] ez a 3 AS kezdetűből 2 egy eladótól van hiába írok az eladónak nem válaszol rá a 2 csomagra ma és holnap jár le a védelmi idő AS116194735CN az ali szerint megkaptam a többi követő szerint még valahol úton van 2021-06-05 12:10 ez az utolsó dátum
mit javasoltok indítsak holnap egy dispute-et vagy várjak még egy hetet ? [kép]

(#50907) mikk2000 válasza lacoka55 (#50906) üzenetére


mikk2000
őstag

Na nem azért, de semmi olyat nem ír, hogy igazold vissza a semmit.

Konkrétan azt írja, hogy a visszaigazolási idő lejárt, ha nem kaptad meg a terméket, vagy megkaptad de nem vagy elégedett vele, indíts vitát, minderre 15 napod van.

(#50908) Jakuu válasza V/ (#50900) üzenetére


Jakuu
őstag

May 17, 2021 11:54 China Post Leaving processing center Vilnius, Lithuania

Erdekes mert az en csomagom is maj 17 ota nem erkezik. Lehet, hogy neki se tunt el, csak trukkoznek a Vilniusi csomagokkal is mar.

(#50909) V/ válasza Jakuu (#50908) üzenetére


V/
Topikgazda

El sem indult onnan, mert nem Magyarország a következő bejegyzés, de abban időszakban is volt gond Fehéroroszország tájékán, mi van ha akkor még rajtuk keresztül lett indítva tovább nem a lengyelországi útvonalon?

(#50910) Flashget válasza laleeee (#50887) üzenetére


Flashget
félisten

2014 óta leszarják mi van a csomagra irva, mert EU ajánlás alapján végzik a vámolást. Ha megfogják a csomagod a banki átutalásról és a kapott számláról kérik a másolatot. Egyszerüen szerencséd volt eddig.

Realme GT Master Edition

(#50911) celeron


celeron
senior tag

Sziasztok!

Évek óta vásárolok AliExpressről, viszont eddig mindig ügyeltem rá hogy ne lógjak túl az áfakötelesség értékhatárán (22Eur). Most viszont kerékpár alkatrészeket rendeltem, mivel még az esetleges sarcok megfizetése után is jobban megéri ár/minőség arányban. A problémám az hogy egyszerre fizettem ki 4 tételt, aminek együttes összege 144Eur volt, és a 4 csomagból 3 már megjött (ebből csak egy volt 70 eur és ez ráadásul még át is csúszott a vámon). Az utolsó csomag ami még hátravan 32 Eur volt szállítással együtt, és már 7 napja ez a státusza:

A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben - 2021.06.07. | 23:35 - Nemzetközi Posta Kicserélő Központ

Gondolom ez azt jelenti hogy megfogták, és ezért parkol itt ennyi ideig. A problémám az hogy mivel egyben fizettem ezt a 4 tételt, ezért nem tudok doksikat előállítani ehhez a csomaghoz tartozó tranzakcióhoz (sem E-bankból, sem PayPal-ról bár itt látszik a négy tétel külön is és van külön azonositója).

Tudnátok ajánlani módot arra hogy ezt meg tudjam oldani? :)

(#50912) V/ válasza celeron (#50911) üzenetére


V/
Topikgazda

Sok csomag érkezett, légy türelmes. De nem mindegy hogy mi van ebben a csomagodban.

(#50913) celeron válasza V/ (#50912) üzenetére


celeron
senior tag

Persze nem is türelmetlenkedem, hanem csak szeretnék előkészülni azokkal a doksikkal amik a vámeljáráshoz szükségesek. :) Egyébként egy MTB hajtókar van a csomagban. És PostNL-en keresztül jött.

(#50914) V/ válasza celeron (#50913) üzenetére


V/
Topikgazda

Azzal nem lenne gondod, tényleg az van hogy előkarácsony és mindenki rendelt július 1 miatt, hatalmas mennyiségű csomagot kell feldolgozniuk. De itt is nézz rá a nyomkövetési számodra.

(#50915) celeron válasza V/ (#50914) üzenetére


celeron
senior tag

Köszi a tippet, és az infót! :)

(#50916) lacoka55


lacoka55
aktív tag

Sziasztok
Az AS116967995CN csomagomra letelt a védelmi idő az ali lezárta a rendelést Finished lett
a csomag nem érkezett meg Dispute-et kell indítani milyen indokot okot kell választani ilyenkor ?
a másik ugyanilyen csomagomra ugyanettől az eladótól ma jár le a védelmi idő ez is Finished lesz ez sem érkezett meg újabb Dispute

(#50917) M3aN


M3aN
senior tag

Sziasztok!
Nem először futok bele, hogy rendelek egy terméket, megérkezik egy hibás/sérült/alkalmatlan darab, és azt a választ kapom a panaszomra, hogy szívélyesen visszafizetik, ha a saját költségemre visszaküldöm. Ez szerintem erősen pofátlan, hogyan szemetet küldenek vagy legalábbis hibás dolgot, és saját költségemre küldjem vissza.
Tudtok erre megoldást?
Tudtok más webshop-ot, ami használható lenne normális panaszkezeléssel?

(#50918) mikk2000 válasza M3aN (#50917) üzenetére


mikk2000
őstag

Ez az eladó, vagy a webshop válasza?

(#50919) M3aN válasza mikk2000 (#50918) üzenetére


M3aN
senior tag

Jelenleg maga az Ali válaszolt, a dispute-t reggelt nyitottam.

(#50920) mikk2000 válasza M3aN (#50919) üzenetére


mikk2000
őstag

Alival nagy tapasztalatom nincs, ebaynál az eladókkal mindig meg tudtam egyezni ha szart küldtek vagy törötten érkezett, egy esetben volt legutóbb hogy az ebayhoz kellett forduljak mert az eladó csak süketelt (erről írtam a fórumán is), és visszautalták a pénzt. Persze ez nem feltétlen jelenti azt, hogy az ebay megbízhatóbb lenne...
Sajnos általánosságban az az észrevételem, hogy amiket árulnak, azt árulják boltokban is, és nagyobb eséllyel adják fel online piactéren azt a terméket, aminek van némi hibája, amit boltban nem lenne pofája a pultra rakni, kisebb hiba miatt nyilván nem fognak visszaküldeni egy mondjuk 2 hónap alatt megérkező terméket.

(#50921) V/ válasza lacoka55 (#50916) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem érkezett meg akkor azt hogy nem érkezett meg és mivel nincs folyamatos frissülés a nyomkövetési számnál ezért logisztikai probléma, nincs nyomkövetés, más indok nem igazán értelmezhető.

(#50922) V/ válasza M3aN (#50917) üzenetére


V/
Topikgazda

Tavaly novembertől van lehetőség PayPal-al fizetni, ha azzal fizeted akkor évente 12 alkalommal, alkalmanként 9300 Ft értékig megtérítik neked a visszaküldés költségét.
Ez lett volna a jó.

(#50923) M3aN válasza V/ (#50922) üzenetére


M3aN
senior tag

Köszönöm, bár ez a jelenlegi helyzetet nem oldja meg. Szerintem az lett volna a jó, ha normális terméket kapok. :)

(#50924) lacoka55 válasza V/ (#50921) üzenetére


lacoka55
aktív tag

OK köszi
kicsit sajnálom ezt az eladót 5 eladás ebből 2 az enyém 2X33 dollár most lesz 2 negatív értékelése összesen régebben vásároltam már tőle akkor sem volt gyors de megkaptam a terméket 18650 akku
most visszanézve a kevés eladás ellenére jelentősen megemelte a termék és a szállítás árát

egy másik eladótól is rendeltem ugyanazt 20db akku May. 12 de már ez is túl van a 30 napon ez is AS116779184CN követőt adott de nem ezzel rendeltem meg erről se semmi újabb infó
Your order should arrive within 16-29 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
1. If your order does not arrive on 2021-07-28 , you can apply for a refund by opening a dispute.
irtam az eladónak ez legalább válaszolt
Dear customer, the package is already in transit to the destination, and the order is still under protection. Please wait, you will surely receive the package. thank you for understanding!
de ebből nekem nem derül ki hogy hol van a csomag és még időben megérkezik e

(#50925) RVR400 válasza M3aN (#50923) üzenetére


RVR400
veterán

A posta honlapján az országlapoknál elérhető a díjszabás. Azt bescreeneled nekik, és leírod átszámítva, hogy mennyibe kerül a visszaküldés díja, ami ezek szerint irreálisan magas, legalábbis nálam ez már többször is előfordult.

Átszámolod nekik USD-ra, aztán leírod, hogy nagyon szívesen visszaküldöd a csomagot, ha az eladó az ő hibás teljesítése miatt keletkező visszaposta árát kifizeti. Nekem eddig ez működött.

(#50926) V/ válasza RVR400 (#50925) üzenetére


V/
Topikgazda

De ha látják hogy a Paypal-al van fizetve akkor ők is tudják hogy igénybe vehető a megtérítése, így ez nem igazán lesz hatásos érv. Legfeljebb azoknál akik nem PayPal-al fizetnek.

(#50927) RVR400 válasza V/ (#50926) üzenetére


RVR400
veterán

A visszaküldési lehetőség nem az Aliexpress szolgáltatása, hanem a Paypal-é, ergo bármikor visszaküldhettem 9 alkalommal cuccot bármilyen más helyekre is, igazából ehhez semmi közük sincs.

(#50928) Chesterfield


Chesterfield
senior tag

Sziasztok!

Your order xxx is currently being held at the nearest post office. You have 15 days to claim it, so be sure to grab it as soon as possible!

Ez mi? Honnan tudjam, hogy melyik postán van?

(#50929) V/ válasza RVR400 (#50927) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha valaki kifizeti neked akkor mi értelme azt írni hogy nem akarod visszaküldeni mert annyiba kerül?
Teljesen mindegy hogy kibiztosítja. Felhasználhatod ehhez a vásárláshoz is és 12.
Más helyekre ilyen gyakran kell úgy visszaküldeni ahol szintén nem fizetik?
Akkor minden ilyen helyre azt írod hogy nem akarod visszaküldeni? Akkor sosem használod fel ezt a lehetőséget? Vagy csak az AliExpress eladó esetén nem?

(#50930) V/ válasza Chesterfield (#50928) üzenetére


V/
Topikgazda

Aki írta attól kérdezd meg. Ha nem adsz nyomkövetési azonosítót mi még becsülni sem tudjuk.

(#50931) mikk2000 válasza Chesterfield (#50928) üzenetére


mikk2000
őstag

Rá következő munkanap elvileg kapsz emailt magyarul amiben leírják. Én is csodálkoztam először, mikor kaptam ilyen nagyon okos üzenetet.

(#50932) qqzs


qqzs
őstag

1. Ugy kezdodott hoyg nem kuldtek a megrendelest es kertek hogy toroljem a rendelest annak ellenere hogy ugyanazt arultak csak ketszer annyiert. Mikor torolnem a rendelest latom hogy mégis feladtak. Kérdezem most mi van, azt mondjak bocs valami rendszer hiba es majd 10 nap mulva nyissak disputet :
"Please refer to the following steps: (1) Choose “Return goods” (Do not worry, we will give up returns and you need not return item) (2) Choose the “Personal Reasons” as the reason of refund. (As other reasons have a great bad influence on our store, hope you could do us a favor, thanks in advance!) We will accept your application soon and Aliexpress will arrange refund to you within 3-20 days.
Ha jol tudom, ahhoz hogy ezt meg tudjam csinalni el kell ismerni hogy atvettem a csomagot...most ezek szivatnak es hulyenek neznek vagy komolyan ez az eljaras hoyg visszakapjam a penzem??? Azert kerik ezt mert mashogy rosszat teszek nekik. Ismerjem el hoyg atvettem amit nem es ok kisdobos becs szóra majd visszaadjak a penzt es meg varjak is ra 20 napot???
2. Hogy a legegyszerűbb emberrel beszelni a customer servicenel? Egyszer mar sikerult amikor fel oraig szenvedtem a chat robottal, egyszer csak emberhez kuldott, de most nem latom jobb alul a chat ablakot

Eladó: GTS450

(#50933) lacko6 válasza EXIEZ (#50876) üzenetére


lacko6
senior tag

A 3500,-at

(#50934) mályva


mályva
aktív tag

Olyan kérdésem lenne hogy alin még januárban más kartyaszámom volt mint most kb 3 honapja.. Disputokat elbirálták a javamra de viszont már uj kártya számom van...Most akkor a régi kártyára fogják küldeni pénzt amiről azokat vásároltam? Hogy tudnék nekik szolni hogy ne oda küldjék mert nem kapom meg. köszönöm

Megbízhatóságom: 208 pozitív ૮ ˘ﻌ˘ ა

(#50935) RVR400 válasza V/ (#50929) üzenetére


RVR400
veterán

Ha alin egy eladó a pár dolláros szart elküldi, mert pont nem érdekli, hogy 1-2 hónapnyi várakozás után használhatatlan cuccot kapsz, akkor szerintem egyértelmű, hogy nem rohan az ember 10-szer annyi vesződséggel és idővel visszaküldeni egy csomagot vámárunyilatkozattal, minden extra papírral, postai sorbanállással, paypal ügyintézéssel karöltve.

Pláne, hogy mondjuk egy 10 dolláros cuccot 3835 Ft-ért (2280 Ft+1555 Ft) tudsz visszaküldeni alsóhangon, amit az eladó utána kidob a kukába (rosszabb esetben át sem veszi a postán).

Másrészt a felhasználhatom nem azt jelenti, hogy fel KELL használnom, hanem azt, hogy élhetek a lehetőséggel, ha én szeretném.

(#50936) V/ válasza mályva (#50934) üzenetére


V/
Topikgazda

Már szerintem megbeszéltük, nem a kártyára jön vissza pénz, hiszen nem arról ment.
A bankszámládnak van bankkártyája, amikor fizetsz a kártyával felhatalmazod bankodat hogy a kereskedő bankszámlájára elutalják a pénzt amikor az ő bankja leemelteti, elmegy az utalás a bankszámlaszámoddal. Ha visszaküldik a pénzt, akkor visszautalják a bankszámlaszámra amiről érkezett.
Ha az nem változott, akkor a kártyától függetlenül meg fogod kapni.

(#50937) V/ válasza RVR400 (#50935) üzenetére


V/
Topikgazda

A pár $ értékű valamivel én nem is foglalkozom, ha elromlott akkor az annyi volt. 10 $-már tétel, ha ragaszkodik hozzá akkor visszamegy, engem nem érdekel mit csinál vele.
De abban egyetértünk hogy azért érdemes megemlíteni hogy mennyibe kerül a vissza posta.

[ Szerkesztve ]

(#50938) mályva válasza V/ (#50936) üzenetére


mályva
aktív tag

Pont ez az hogy a számlaszám változott.. ilyenkor mivan? Az ali nem látja hogy a pénz visszadobodik?

Megbízhatóságom: 208 pozitív ૮ ˘ﻌ˘ ა

(#50939) V/ válasza mályva (#50938) üzenetére


V/
Topikgazda

Bankot is váltottál? Ha nem, akkor miután látod hogy elindult vissza vársz 4-5 napot hogy megérkezzen aztán besétálsz a bankfiókba a szükséges információkkal melyik számlaszám volt, melyik kártya, mikori vásárlás, mennyi pénz és megkéred őket hogy a függőben lévő könyvelésre váró tételek közt keressék meg (30 napig ott dekkol, akkor is ha az ügyfélszolgálatos szerint rögtön visszaküldik, de ez nem igaz) és az új számládra tegyék rá. Ha bankot is váltottál akkor pedig a régi bankban ugyanez a móka.

[ Szerkesztve ]

(#50940) RVR400 válasza mályva (#50938) üzenetére


RVR400
veterán

Most a számlaszámod, vagy a kártyaszámod más?

(#50941) M3aN válasza RVR400 (#50925) üzenetére


M3aN
senior tag

Ez oké, de Aliexpress judgement-re hogyan tudok reagálni? :) Ezt az őrültséget ők hozták, mert az eladó nem válaszolt.

(#50942) mályva


mályva
aktív tag

A régi kártyám teljesen új számot kapott..
viszont annak a kártyának nincsen hozza tartozó számla szama

wirex kártyáról van szó!!

Megbízhatóságom: 208 pozitív ૮ ˘ﻌ˘ ა

(#50943) HollyBoni


HollyBoni
veterán

Sziasztok!

Több U-val kezdődő követési számú Alis Kínai csomagom vesztegel a nemzetközi kicserélőben. Vannak amik már több mint egy hónapja. A helyi postán azt mondták érdeklődjek az ügyfélszolgálaton, az ügyfélszolgálattól kaptam egy forma email-t amiben kb. semmit nem írtak le, de azt igen hogy érdeklődjek a helyi postán.
Lehet bármit lépni az ügy érdekében, vagy csak várjak tovább hátha majd egyszer megkapom a csomagokat? :R

(#50944) V/ válasza HollyBoni (#50943) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerinted ott vannak még? Hiszen egy betűt nem írnak, mert nem kell, arról amikor elszállítják a logisztikákra és a helyi postára. Amit nem adnak ki kézbesítőnek vagy a hivatali kézbesítő részlegnek az bizony a kézbesítő posta raktárában is lehet.
Most dömping van az NPKK-ban, de többünknek azt az információt adták hogy 5-7 napnál tovább nincs náluk ami valóban be is érkezik, most lehet 10 nap, de ha folyamatosan szórják kifelé a hétvégére visszaállhatnak egy normál rendre.

(#50945) HollyBoni válasza V/ (#50944) üzenetére


HollyBoni
veterán

Fogalmam sincs hogy működik pontosan, ezért kérdeztem. Kézbesítő postán tuti nincsenek. Kérdeztem már párszor, meg amúgy is mindig szólnak mikor megyek másért. :( Vagy 5-6 másik (nem U betűs) cucc szépen megjött.
De akkor ezek szerint nem lehet mit csinálni. :R

[ Szerkesztve ]

(#50946) V/ válasza HollyBoni (#50945) üzenetére


V/
Topikgazda

A küldemény válogatóknál van az ismerősöd? Mert azok akik kiadják, kézbesítik nem biztos hogy rálátnak a dolgokra, mert egy másik részleg dolgozza fel. Az udvaron lévő konténerek tartalmát a kézbesítők nem ismerhetik.
Várni és reménykedni, hogy a postaládából lopta már ki valaki.

[ Szerkesztve ]

(#50947) laleeee


laleeee
őstag

Elméletileg ez egy refund, de nem kaptam még meg, fel van függesztve, vagy nem tudom mi ez, sose láttam még ilyet ,mi ez szerintetek ?

(#50948) V/ válasza laleeee (#50947) üzenetére


V/
Topikgazda

3,58 $ volt az eredeti összeg? Szerintem ez nem igazi refund, mert akkor (halálom a pontatlan magyar szöveg fordítás) más hogy van írva. És akkor a teljes összeg jön vissza, persze csak akkor ha előtte az a PayPal fiókon keresztül volt kifizetve

Küldtek neked vissza pénzt, de mivel csak úgy tudnak küldeni mintha te eladtál volna neki valamit, ezért díj köteles és akár 21 napra is korlátozzák a hozzáférésed, mert itt te vagy akit eladónak tekintenek.
Ezt mindig írom és azt is hogy 5,4%+90,3$-al fel kell bruttósítani az eredeti vételárat ha így küldik.

(#50949) mályva


mályva
aktív tag

Nem tudom hogy nem tud segíteni senki?
megváltozott Kartya szám ahogy irtam és a februári dolgokat meg arról vettem. Dispute elfogadva de mivel más a Kartya szám nem jött meg az összeg. Wirex Kartya

Megbízhatóságom: 208 pozitív ૮ ˘ﻌ˘ ა

(#50950) laleeee válasza V/ (#50948) üzenetére


laleeee
őstag

Igen,jól látod, ez nem igazi refund volt. De az a lényeg hogy automatikusan 21 napon belül ténylegesen meg fog jelenni a számlámon ?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.