Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Szőrös
veterán
"Azaz várom a dx12/vulkant " dx12 nem lesz egyelőre, "csak" vulkan.
Itt is lehetne stabil 60 fps-ed mert alapvetően nem a renderrel van baj, a szerver fogja vissza a kliens fps-t. Anno még kis hackeléssel lehetett offline futtatni a 3.0-át és úgy megvolt a 60 fps simán PO-n rohangálva, akkor amikor online örültél ha a 30-at elérted ugyanott (mindez persze még az OCS előtt volt ami szépen megdobta azért az fps-t).
Persze a vulkán előnyeiből sokat profitálhat a játék, de inkább szerver oldalon kell ezt az egészet megoldani.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban