FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] Rap, Hip-hop 90'
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:06:27
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Agyasima
senior tag
Leírom a kálváriámat, hátha valaki tud segíteni, hogyan tovább:
Szóval még nyáron vettem Revolutos kártyával repjegyeket Euróért. Egészen pontosan csak a pénzt vonták le a számlámról, de utána nem történt semmi - nem kaptam visszaigazolást, repjegyeket mailben, vagy bármilyen infot arról, mi történt az után, hogy a számlámról a pénz eltűnt. Volt összesen egy tranzakcióazonosítóm, ami az utaláshoz tartozik.
Pár nappal a történtek után hívtam fel a légitársaságot - az amerikai ügyfélszolgálati számot legalább felvették - ahol közölték hosszas keresgélés után, hogy:
- a tranzakcióazonosító egy fél évvel azelőtt vásárolt jegyhez tartozik, amit anno egy kanadai fószer vásárolt
- náluk nem látszik a renszerben semmilyen adat arról, hogy az én kártyámról érkezett volna hozzájuk pénz
Ezt az infót aztán a madridi reptéren is megerősítette a személyes ügyfélszolgálat, sőt kaptam is egy másolatot a tranzakcióhoz tartozó számomra tökismeretlen vásárlásról.
Ezek után indítottam el a chargeback folyamatot a Revolutnál szeptember végén. Akik befogadták a kérelmemet és azóta nagy csöndben vannak. 2x kerestem őket azóta 'live agent'-en keresztül. Ahol gyakorlatilag csak annyit tudtak közölni, hogy a légitársaság elutasította a kérelmemet és még dolgoznak az ügyön.
Emailben azt írták még az elején, hogy max. 50 nap az ügyintézés. Az ügyfélszolgálati cseten 12 hetet írtak. Az előbbi már lejárt, az utóbbi is lassan le fog.
Mi a tököt tudok csinálni, hogy visszakapjam a pénzem? Mi a módja és helye, ha valami felügyeleti szervhez fordulnék?
Just for fun, a kérdések, amire nem tudott válaszolni az ÜSZ:
- Melyik napon fog lejárni a 12 hetes ügyintézési határidő?
- Miért tájékoztattak egyszer 50 napról másszor 12 hétről?
- Milyen lépéseket tettek eddig, hogy visszakapjam a pénzem?
- Tudnak-e nekem adni bármi bizonyítékot arra, hogy tényleg visszautasította a légitársaság a kérésemet? (Miközben nekem ugye 2x is azt mondták, hogy nincs is náluk a pénzem.)
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
Téma tudnivalók
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!