- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #102898 üzenetére
Mivel nem hallgattál és megírattad, most még több üzemanyagot tol, mint gyárilag, ehhez most nincs turbónyomás, amint vészmódba teszi, kevésbé kormol, de így is be fogja rakni a kipufogót és a turbót, ha sokat fogsz vele mászkálni.
-
zsolt19900
őstag
válasz
Mágus2 #102895 üzenetére
mivel itt kint nem tudom megjavítani, otthon tudom majd, addig pedig haza kell jussunk
eléggé beparáztatott ez a művelet idekint a pályán félreállva, szóval az elég volt
megnéztem mi a hiba, de nem tudok még ragasztószalagot sem rátekerni, mert nem olyan helyen van, hogy ideiglenesen legalább fedjen
pingvin: horváckában vagyunk
-
tresh
veterán
válasz
zsolt19900 #102896 üzenetére
Nem tudom hol vagy de vw csoportba fb-n 2 percenként tesznek fel alkatrészeket tuti találsz egy jót kicseréled és akkor nem kínzod se az autót se magadat
Az fasza akkor..
-
zsolt19900
őstag
Mági egy önmegnyugtatásnak szánt kérdésem lenne: most hogy így 2-3 perc után vészmódba teszi a turbót, és én azt gondoltam ki a kis fejemben, hogy menet közben néha leállítom és elindítom az autót -így a tiltást egy időre leveszem- és tolatok vele egy kis kormot, így nem fog lekormolódni ismét a turbó? vagy hogy csináljam? van még ide-oda egy kis utunk itt külföldön és egy hazaút, és nem szeretném, hogy ismét lekormolódjon.
Vagy hagyjam csak simán letiltott állapotban és csak amikor muszáj akkor álljak meg és úgy sem lesz baja a turbincsnek?
ugye most az a szisztéma, hogy kifúj ezért gondolom rossz a keverék képzés, ezért van a füst amíg a turbót le nem tiltja, pontosan a cooler alsó részét dobta le magáról, azt a műanyagot amire megy rá az alsó cső, és csak otthon fogom tudni visszailleszteni -megerősítve- vagy egy újat a helyére tenni, és addig is a lehető legkevésbé szeretném, hogy károsodjon a technika, ezért kérdezlek, hogy mi lenne a legjobb megoldás a hazaútra
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Brumi˘ #102894 üzenetére
Oh fuck. Azért nem fértek hozzá.
zsolt19900 Mennyit akarsz vele így menni? Miért restartolgatod, ha azért van a védelem, hogy ne forogja szénnél magát a turbó, de te azért forgatnád, holott úgy sem fújja fel a lyukas csövet? Javítsd meg, addig ne járkálj vele, mert el fogod baszni a turbót.
-
Brumi˘
addikt
válasz
Mágus2 #102892 üzenetére
Felül az ütköző csavaron, bármennyire is tekertük be. A karhoz meg nem férünk hozzá. Ütköző csavarohoz is csak úgy ha lekötjük a jobbos féltengelyt. Felülről ha fent van a szívósor esélytelen. Oldalról se láttam helyet hol tudnánk benyúlni.
Igen a (Cupra4 Leon) 4x4 ARL.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Brumi˘ #102891 üzenetére
Pirossal jelöltem a kontra anyát, zölddel a görgőt. Csak a görgőben van menet, a tokban nincs, ezért lehet állítani a tok elforgatása nélkül.
Ezt úgy kell beállítani, hogy nyugalmi állapotban a végállásban 1mm előfeszítés legyen, ez azt jelenti, hogy 1mm-t nyomódjon be a tengely a labdába az alsó végállásnál. Ez feszíti a geo kart az alsó végállásában. A felső végállást az ütköző csavar határozza meg.
Alsó végállást nem lehet állítani, csak meg kell feszíteni 1mm-t, hogy ne lógjon a karon a labda tengelye. Az alsó és felső most a labda tengelye szempontjából értendő, amikor kint a tengely, alsó amikor behúzza a vákum, felső.
4x4 ez az ARL? Mert adagolós octavian simán hozzáfértem felülről és alulról is. Nem kell levenni a féltengelyt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Brumi˘ #102891 üzenetére
Engedd meg a kipu csavarokat, hogy változik-e a nyomás. Felül a kar az ütköző csavarra beindítás után? Nem elég ha a közelében van, meg kell hogy támaszkodjon rajta. Ha hosszú a labda tengelye, akkor lehet, nem ül teljesen az ütköző csavaron a karja. A Labdán az állítón meg kell elngedni kontra anyát és a közepén van egy görgő, azzal lehet a helyén állítani a hosszát, levétel nélkül.
-
Brumi˘
addikt
válasz
Mágus2 #102890 üzenetére
Nekünk is ez a gyanúnk, hogy a csigával lesz valami, de úgy lett elhozva, hogy fel kell tenni és jó lesz, be van állítva. Azért is akarunk minden más lehetséges okot kizárni. A 960mbar-t eddig nem gondoltuk kevésnek teljesen benyitott geometriával, mert az nekem is annyi a gyári, jól müködő, igaz kisebb turbómmal.
102892: Az lesz még soron, vagy ma vagy kövi hétvégén. Tegnap már nem maradt rá időnk.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Brumi˘ #102887 üzenetére
A piros nyíl felé állítva megy az ütköző rész befelé.
A csavar szempontjából kifelé kell tekerni, úgy nő majd a nyomás.
Kevés az a 960. 1000-ről már szépen megindul alacsony fordulatról is. Valami nem ül nekem azzal a csigával. Nem tettek alátétet a geo kitámasztó hengerei alá? Akkor szokott ennyire keveset tolni, ha a lapátok éa az álló rész hézagját növelik.
-
Brumi˘
addikt
válasz
Mágus2 #102888 üzenetére
Jogos ugyan arról beszélünk, csak másik irányból nézük a csavart (félreértés ne essen nem a te hozzáértésed akartam megkérdőjelezni, hanem a saját meglátásomba nem voltam biztos), de ezen irányú állításra (óra mutató járásával ellentétes) nem reagált érdemben a turbó. Kb 10mbart tudtunk pluszba elérni. Fél fordulatnyit tekertünk rajta, majd ismét felet, de semmi. Aztán egy idő után már rosszabb lett a helyzet, gondolom ekkor már majdnem teljesen összezárt a lapátsor. Basic settings 011-es csoporttal is néztük. 99.9%-os N75 kivezérlésnél 960mbar 0%-nál 1060-1070mbar. Viszonyításnak az én 1749va-m 960 és 1205mbar. Persze ez egy nagyobb turbó, de létezik hogy ennyivel? Ha jól tudom még egy 1756 is 1100 körül tud.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Brumi˘ #102887 üzenetére
Kinek mi a befelé, nézőpont kérdése. Ne a kar nézőpontjából vizsgáld és akkor pont fordítva van, ahogy írtam is. A kar felé szerintem kifelé van, mert hosszabb lesz a kiálló rész, persze a másik oldalról álljtva fordítva érzékeled...
Szerintem ugyan arról beszélünk csak más nézőpontból. Az ütköző részt rövidítve állítod befelé, a másik oldalon csavarva kifelé a csavart. így érthetőbb?
-
Brumi˘
addikt
válasz
Mágus2 #102885 üzenetére
Ha befele tekerem a stop csavart a kar felé akkor nem azt érem el vele hogy nem tudja a lapátokat annyira összezárni? Ezáltal a nyomás pont hogy kevesebb lesz kis motorfordulaton?
Az én fejembe úgy állt össze a geo működése, hogy amikor a vákuumal behúzza a kart a geo lapátok a külső perem felé zárnak, ezzel a turbina kerék szélére terelve a kipufogó gázt, és ahogy a vákuum csökken úgy egyre beljebb zárnak. De amit írsz az alapján ez pont fordítva van. (ezért is nem próbáltuk befelé állítani a stop csavart, csak kifelé) -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Brumi˘ #102884 üzenetére
Az egy ütköző csavar, amit normális esetben nem szabad piszkálni, mert gyárilag állítják be a turbón. Mivel ez már nem gyári, így mind1. A geo kar ezen támaszkodik meg, ha kifelé tekered, akkor még kevésbé nyit, befelé kell állítani, ha nagyobb alapjárati nyomást szeretnél, hogy jobban engedje behúzni a geo karját. Érzékeny nagyon és arra is ügyelni kell, nehogy túlságosan be legyen csavarva, mert ha összeér a GEO a turbina kerékkel, annak végzetes következményei lesznek.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Brumi˘ #102881 üzenetére
Egyáltalán nem éri el a kellő nyomást. Semmilyen tartományban. Nem szelel sehol a cucc? Nyomáspróba kellene a hideg oldalra meg a magas nyomású csövekre. Ha nem ereszt sehol, akkor beállítási probléma, meg szoftveres. A gyári szoft nem fog tudni mit kezdeni a mókolt csigával, akkor sem ha jó lesz a geo kar... Előfeszítés 1mm(végállásban 1mm benyomódik a tengely a vákuum labdába), az ütközőcsavart addig tekerni befelé, míg alapjáraton 1000mbar felett nem lesz. Állítharó a helyén. Ehhez nem kell levenni a turbót, max. a labda 2 csavarját.
-
Brumi˘
addikt
válasz
Mágus2 #102880 üzenetére
Vákuum ok, egr falazva, geometria szabadon jár. A turbó egy 1749vb/vc hibrid. A kocsira gyári szoft vissza lett téve. 3.ba padló log. A rosszul beállított turbó geó karra gondolunk, de ki akarunk zárni mindent előtte. Mert helyén nem állítható (legalább is mi még nem jöttünk rá hogy lehetne) a geo kar hossza, turbó levétel meg nem egyszerű mutatvány.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Programozás topic
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- REFURBISHED - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 dokkoló
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- Oppo Reno7 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest