Okos Otthon összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/premium/p63.gif)
LouiS22
veterán
No, lehet, hogy nyomon vagyok.
Elsőként nézd meg, hogy a Synology frissítés menüpontban zöld üzenetben visszajön-e, hogy a legfrissebb verziót használod (vagy tudsz frissíteni, a lényeg, hogy legyen kapcsolat a syno központi szerverével). Ha piros, nem éred el, akkor a synology kapcsolatok fülön lődd ki az IPV6-ot és a DNS szervert a syno sajátjáról írd át másra (pl. 8.8.8.8 vagy 1.1.1.1). NAS restart és figyeld, hogy mi történik.
Nekem a fentiek után azonnal jelzett, hogy egyrészt helyreállt a kapcsolat a syno clouddal (valamikor a hét elején szakadt meg, de nagyon dolgoztam és el is felejtettem megnézni, hogy mi történt).
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!